Side 54 af 56 FørsteFørste ... 444515253545556 SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Nu hvor der snart kommer en expansion til spillet Guild Wars 2, så er jeg begyndt at game det igen med en ven og vi ser frem til nye udfordringer snart i spillet.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Gran Turismo 7 er netop udkommet til PS4/PS5 i går, så det gode gamle Logitech rat er fundet frem igen og så bliver der ellers brændt noget gummi af!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Genudsendelse, men jeg er helt opslugt at BF V for tiden. Serverne boomer og har vist nok flere spillere end BF 2042, i hvert fald på PC. Og jeg har lidt sent opdaget hele "Assignment" tingen (er level 120), så det giver lidt mere achievement følelse når man ved at man eksempelvis skal skyde + dræbe 7 over 50m med sin garand uden at krepere. Uden at det skal gå ud over dit team altså, det er alting at gøre ting sammen i din squad på 4 som du auto-assignes til, og kan respawne på hvis de ikke har for travlt. Hvis du vil vinde banen altså.

    BF V har alt hvad man kan ønske sig af et FPS med setting i WW2. Herunder våben nørderi og herlige gloser, skins man kan gå efter til både våben og avatar. Næsten destruction af bygninger, og en generel god følelse af gritty dispair.
    Og detaljerne, især på maxed out graphics, løse blade der blæser i vinden, insekter, mudder eller sne på tøjet når man har været prone, mulighed for at grave/bygge fortifications osv. Og så er snipere måske lidt unfair nemme at spotte (herunder en anke at der er mulighed for optic sights til assault weapons, som ikke er historisk korrekte for at please COD børnene, og som ikke som snipers lyser op som en lommelygte når de sigter på dig...men som true iron sight aficionado er jeg lidt ligeglad).

    Optimalt set finder man en server (under advanced) der har 60+ deltagere, de starter op hele tiden på Tactical Conquest, og går igennem de fine fine maps Marita/Mercury/Arras/Al Marj Encampment/Underground/Rotterdam/Devastation rotationen. De to norske baner med sne går muligvis for lidt love, Narvik er faktisk fin. Men er man til større scenerier er Strategic Conquest også cool og noget andet, herunder især Aerodome og Twisted Steel, hvor man som infantry ikke føler sig alt for udmattet af lange løbeture. Jeg bliver aldrig skarp til hverken tanks eller fly, men kører gerne med (der er plads til 4 i de fleste tanks, vær ikke ham med hele torsoen stikkende op).

    Prøv det, det koster næsten gratis da amazon gav keys væk til alle med prime på et tidspunkt. Lidt stejl læringskurve måske, men start evt som medic eller sniper indtil du har en fornemmelse for game mechanics og ikke mindst banen. Våben bliver også bedre jo mere xp du får mens du benytter det, og kan vælge specifications. Bajonet giver dig det seje halvretardede bajonet charge eksempelvis, men ellers er det handling og mag size du skal vælge i skill tree til hvert våben du vælger at benytte.

    There be hackers about, men de bliver som reglen kaldt ud og fjernet, især på HardCore servere som ikke drives af Dice (200% dmg, friendly fire, no crosshairs).
    Snyde i et casual skill-based spil, suk..stadig et koncept jeg aldrig har fattet. Men måske de grinder skins og sælger profilen...et andet koncept jeg heller ikke fatter.

    Det havde lidt mange bugs ved lauch og fik aldrig de forventede salgstal. Jeg mistænker at det skyldes at det startede som Europe only, kun GB og GER, uden mulighed for at være ♪USA USA USA♪, da de kørte en kronologisk tidsmæssig tilgang. USA kom først med Pacific banerne sammen med Japan. At andre var med i den krig, har muligvis fornærmet frihedsuddelerne derovre. Og spillet er perfektion nu og rasende flot. Der er faktisk single player story-based kampagner, men har aldrig spillet dem, så det skal jeg ikke udtale mig om. Og mon ikke vi havde fået hele østfronten at se, hvis det havde solgt som fortjent i øvrigt.

    /kalif - der stadig er tilfreds med en positiv kill death ratio, og ofte har en puls på 4000 in game.
    (og bliver glad når han hører det ikoniske "pling" når garanden skyder magasinet ud)
    (Battlefield 5: M1 GARAND REVIEW ~ BF5 Weapon Guide (BFV) - YouTube)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #799
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    18

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Sønnen købte "Sekiro-Shadows die twice" på steam ,men sagde at han havde givet op allerede ved første "umulige" boss-fight!!

    Det kunne jeg jo ikke tillade så jeg besluttede mig for motivere ham ved at installere det ( familyshare) og lige vise ham ved at klare bossen selv.
    Planen lykkedes og knægten er nu igen nået langt længere end jeg er og kommer med spydige "git gud" bemærkninger


  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #800
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg kan mærke, at jeg inden for et par dage nok lader mig drage ind i Football Manager verden igen her hvor FM23 er kommet ud. Den lyst har jeg godt nok ikke haft i rigtig mange år. Jeg har ikke rigtig spillet det nærmest siden det hed Championship Manager. Men nu har jeg fået lidt mere fritid på hånden og så er det noget nemt gå-til-og-fra og have kørende.

    Steam's Autumn sale (Black Friday) starter i morgen. Måske jeg er heldig, der er lidt rabat....
    Sidst redigeret af DaneX : 21.11.22 kl. 13:27

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #801
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Street Figther 2 Turbo på SNES Mini, med nevøen min. Samt lidt Roblox, f.eks. WWII, på iPad.

  12. #802
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Jeg kommer til at holde øje med det her projekt.

    Heroes of Might & Magic 3, som brætspil

    https://homm3boardgame.com/
    Så er der nogle prototyper af spillet ude til reviews, f.eks.: (Meget lang video, men i kan springe lidt rundt i den, og få en idé om hvordan spillet spiller)



    Da spillet er crowdfundet, så var det et stretch-goal at inkludere de klassiske kampscener fra PC-spillet, som en udvidelse og det er der også kommet nyt om. LINK

    Hvis man har gang i begge spil på samme tid, så kommer det nok til at kræve 'et bord større end noget bord ejet af dødelige!'
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  13. #803
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Gamer det her pænt spooky spil for tiden med nogle venner, og vi går og venter på at 2'eren snart udkommer:

    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #804
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    maxresdefault4-1050x591.jpg

    Amazon Prime har The Evil Within 2 - et survival horror spil med pæne anmeldelser - som et gratis spil i øjeblikket, så det har jeg straks kastet mig over.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #805
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har kastet mig ud i et spil, som jeg gamede rimeligt meget engang og som faktisk er ret underholdende selvom spillet har en del år på bagen:



    En slags World of Warcraft bare i Star Wars universet.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #806
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Det nye "Hogwarts Legacy" (https://www.hogwartslegacy.com/en-gb) er sq ok underholdende selvom jeg er en gammel mand - som dog har både læst Harry Potter bøgerne, set filmene og genset dem med børnene. (Den foregår i tiden før Harry P).
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  20. #807
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Ikke LIGE nu... Men om 3 timer og 53 minutter, når Early Open Beta starter... Uhh den ventetid her næsten 11 år efter 3'erens udgivelse.

    Diablo_IV_Logo_(1)_png_jpgcopy.jpg

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #808
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Gamer det her pænt spooky spil for tiden med nogle venner, og vi går og venter på at 2'eren snart udkommer:
    What's the verdict?
    Jeg overvejer at investere i det, men jeg kender ikke nogen, der spiller det. Jeg tænker, det er lidt federe i co-op end single player.

  23. #809
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    What's the verdict?
    Jeg overvejer at investere i det, men jeg kender ikke nogen, der spiller det. Jeg tænker, det er lidt federe i co-op end single player.
    Det er hyggeligt i coop, men det er ikke et spil der kunne holde os underholdt mere end en uges tid. Det var lidt for "åbent" og ikke spændende nok til, at vi selv gad at finde ud af hvor vi skulle gå hen for at komme videre i historien, så vi strøg igennem det med Google i hånden. Dog skal det siges, at jeg har andre venner som har brugt 100+ timer i spillet, så det kan tydeligvis gå begge veje.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #810
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg købte det og har spillet en lille smule i weekenden. Jeg synes ikke spillet var særlig godt til at guide en til, hvad man skal, når man vågnede.
    Men spillet er jo også stadig i early access og der kommer jævnligt updates så vidt jeg kan se med nye ting, så det kan være, at det også kommer senere hen.

    Det tog mig noget tid - og en del deaths - før jeg lurede bare hvad grafikken i HUD'en for armor var for noget. Og at jeg skulle huske at tage nyt på hele tiden. :D

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •