Side 52 af 56 FørsteFørste ... 24249505152535455 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Efter en forholdsvis lang pause væk fra spillet, så er jeg sammen med en ven begyndt at game dette spil igen:

    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har fundet min teenage foreskelse frem igen <3

    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Crusader Kings 3

    Jeg troede egentlig ikke, at det var noget for mig, men efter spillet kom på Game Pass (som jeg i øvrigt anbefaler til alle og enhver), så har jeg kastet omkring 100 timers spiltid efter det i single- og multiplayer. Som overhoved i familien kan du indtage rollen fra kejser og helt ned til hertug. Du kan vælge mellem hundredevis af forskellige prædefinerede og (mere eller mindre) historisk korrekte karakterer i enten 867, hvor vikingerne havde sin storhedstid, eller 1066, hvor det romerske kejserrige sad i førersædet. Du kan også lave din egen figur med de fordele og ulemper du har lyst til at starte spillet med. Når din figur dør, så overtager du styringen af din primære arving og sådan kører det derudad. For at give sin arving et fornuftigt udgangspunkt skal man sørge for, at arvingen har en mor/far med gode arvelige egenskaber (smuk, geni, frodig etc., kontra dværg, indavl, bløder etc.), som giver et boost til de forskellige stats man starter spillet med. Som sådan har spillet ikke noget mål, men et godt startpunkt er som minimum at gå efter at holde på den magt man har, men også gerne udbygge yderligere. Dette gøres via alliancer gennem ægteskaber, snigmord, bortførelser, krige og meget andet. Det er et spil som er umuligt at forklare kort, men I kan læse lidt historier fra andre som har spillet det og så kan I selv konkludere om det er noget for jer.

    I went on a pilgrimage where I was injured in an ambush. My character died shortly after returning from the pilgrimage, which didn’t seem suspicious at all because of the wounds. The character was relatively young so only had a 10 year old son who took the throne.Right as I took the throne a visitor to my court showed up who had an outstanding intrigue score so I hired them and made them my spymaster. I set him to look for hooks in my court. He quickly discovers that one of my counts (who is also an uncle) is sleeping with my widowed mother. Soon after he discovers he’s in a murder plot to kill 10 year old me, and my mom’s in on it.
    It quickly dawned on me that he probably seduced my wife while I was on a pilgrimage, they both plotted and succeeded to kill me, then tried to kill my only kid so they could have the throne together. Their plot was foiled by the random chance of a highly skilled intrigue master just showing up to foil their plans at the last moment.
    They would have gotten away with it too if it weren’t for that meddling kid.
    All my male heirs died in the same battle. I have 4 daughters and 3 grand daughters 2 of which are possessed and one's husband is a serial killer who killed my wife who was diligently poopin' out babies at age 40.

    In my early 60s trying to get a boy before shit goes sideways.
    Had a bit of an issue with multiple generations of heirs dying. No problem, my eldest great grand-daughter is a twin, which is sacred in my culture with 2.5 piety AND +25 general opinion. And JUST in time, as I die when she is 2 months old.
    So she was my character from the beginning of her life. She had lots of events with her twin brother, who grew up to be the most handsome man in the land, and a womanizer.

    And my husbands kept dropping dead. Four in 8 years. There was also a long, scripted plot about someone murdering everyone at court; its getting pretty major to the point my vassals literally revolt and had to be put down.

    It was my twin. All along. Twenty five years of lies. I am literally speechless. Well played CK3, well played.

    Link til historien
    I've been playing Crusader Kings 3 for about an hour and I'm currently contemplating whether I should expose my son as a witch so I have an excuse to execute him
    The best medieval incest simulator on the free market
    My daughter contracted syphilis. I made her marry my enemy and gave him syphilis.

    10/10 biological warfare simulator

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #769
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Rome: Total War remaster er lige blevet offentliggjort - Det udkommer 29. april, så lige om lidt



    Kæmpe nyhed imo - Det var her serien peakede for mig.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #770
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Første gameplay-trailer til Age of Empires IV kom i dag



    Det ser allerede 5-7 år gammelt ud. Meget skuffende animationer og stil.

    Meh.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #771
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Endnu et remaster: Mass Effect-serien 1-3.

    Det var et klassespil for sin tid. Kommer 14. Maj i år, så også lige om snart!

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #772
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Endnu et remaster: Mass Effect-serien 1-3.

    Det var et klassespil for sin tid. Kommer 14. Maj i år, så også lige om snart!

    Jeg har et eller andet dumt håb om, at de gør noget ved slutningen nu hvor de har tiden til det. Det kunne gøre den remaster HELT perfekt.

  14. #773
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #774
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Et lille sjovt fodbold spil, som jeg gamer på min IPad og på min mobil rimeligt meget for tiden er dette:

    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  17. #775
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Vi er 4 som er gået igang med Divinity: Original Sin II. Meget hyggeligt med lidt stener fantasy gaming.
    Tror det er opvarmning for er par af gutterne som venter på full release på Baldurs Gate 3

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #776
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Går tilbage i tiden til 2007. Dengang udkom den meget populære og længe ventede udvidelse, og jeg vil begynde at game det igen, hvor det nu kommer i en Classic version:



    Jeg regner med at her på udgivelses dagen for pre-patch(den fulde udvidelse udkommer 1 juni) som den kaldes vil være lange køer til at komme til at spille på serverne, men jeg tager det med ro.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  20. #777
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    https://store.steampowered.com/app/2...y_of_Heroes_2/



    Et ikke helt nyt ww2 realtime strategi spil. Ganske fornøjeligt om man har de tendenser, og så koster det gratis indtil en gang imorgen.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #778
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    6

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har lige prøvet "Slaget om Nørrebro" - megagrinern brætspil, til dem af jer, der er til den slags.

  23. #779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    The Ascent. Spiller på Xbox Series X (Gamepass). Virkelig cool stemning og gameplay. Topdown shooter. Med cover og high aiming. Stats og skills der betyder noget (opnåes via levelup, drops og shops).

    Augmentations, Tactical Gear (grenades/healing/loot drone mm) og nogle unikke enemies/allies. Plus lore. Prøv det!



    Udover ovenstående spiller jeg Microsoft Flight Simulator. Mindblowing grafik på Xbox. Husk at downloade high def ad nordic og hvad du ellers vil inspicere nærmere. Pgra den massive størrelse valgte jeg at købe Expansion Card på 1 tb. Virkelig glad for den investering. Plug i og du har instantly dobbelt så meget diskplads.

    Er nået til Yakuza 3 i min gennemspilning af hele serien (Yakuza 0-6 remastered/remake + Like a Dragon). Ekstremt underholdende og underligt. Virkelig nice hele serien er tilgængelig via Gamepass. Jeg er også gået i nostalgia overload med Need for Speed: Hot Pursuit. Good times.

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  24. #780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    FarCry 3, som angiveligt er det bedste i serien hidtil. Jeg købte 5eren på Steam tilbud også, så springer nok #4 over, hopper på 5eren og ser om 6eren bliver godt, når der udkommer om en måneds tid.

    Det er et fint open world FPS trods alderen (det er fra 2012), og der er masser af tage sig til for en completionist, selvom jeg ikke selv tror jeg får samlet alle relics, og klatret alle radiotårne.
    Der er også lidt ukompliceret crafting, som rent faktisk er nødvendigt og brugbart (læs: ikke cosmetic).
    Vaas er en herlig skurk, med endnu bedre stemmeføring. Typen du lige dele vil i byen med og skyde i fjæset med en shotgun.

    Det er lige nu gratis keeper (frem til 11. sept) på Ubisoft, men kan ellers ofte findes til et par EUR på Steam, når der er tilbud.
    Far Cry® 3 - The Lost Expeditions (ubi.com)

    /kaliffen
    "Did I ever tell you the definition of insanity?"

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •