Side 17 af 56 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Puha! Jeg fik hentet PES10 demoen og spillede den umiddelbart efter jeg havde brugt 1 time på FIFA10 demoen - hold da kæft der er stor forskel. Med mindre der sker noget helt vildt med PES10 kan jeg simpelthen ikke forstå folk skulle finde på at købe det spil. Styringen er miles away, hakket, spillerene drejer langsomt, boldfysikken er håbløs tempoet for højt ifht. spillet. Ja man kunne blive ved.

    Nå ja, det eneste der spilles regelmæssigt er BF1943, hvor der i øvrigt snart gerne må komme nogle bonus maps, man begynder at kede sige en smule på de 4 der er.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    508

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Tales of Monkey Island !!!!
    Sagde du Fede?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Jeg har lige samlet dette op for 199,- og nørder det pænt hårdt lige nu. Jeg hygger mig så meget, at jeg overvejer at aflyse aftenens aftaler og køre en late-nighter! Utroligt så godt de har fået Civ kogt ned, så det passer til konsol!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #244
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Nøj det er flot. Er dog ikke helt sikker på, hvad jeg skal mene om deres nye streetwise attitude. Colin må rotere i sin grav.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  8. #245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #246
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›[IMG]http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs217.snc1/842
    ›3_142304429463_605169463_2395 606_465357_n.jpg[/IMG]

    Som da først udkommer i morgen??!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›Som da først udkommer i morgen??!

    Nå, nu har jeg spillet det lidt og her er lidt up's 'n' downs ved det nye FIFA. Jeg har primært spillet med FCK og primært i Danmark.
    • Kommentatorerne. Uha. Man har forsøgt at få dem til at sniksnakke en del mere end normalt, der kommer lidt kommentarer til kampen, som er specifikke til kampen. Står det fx. 0-0 med 30 minutter igen begynder de at tale om hvem der har haft bolden mest og de ikke håber den bliver 0-0 men at et af holdene gerne må score. Når det så er sagt så bliver man nu hurtigt trætte af dem alligevel, ordforrådet er simpelthen for lille, nu 15 kampe inde i spillet har jeg slået dem fra. Men jeg ville virkelig gerne at det var noget der sammen med stadions fik lidt højrer prio i de kommende titler.
    • Lyd på stadion. Hvad er der blevet af de velkendte chants? I 09 var der et par FCK-chants med, er de blevet sparet væk? Tilgengæld taler spillerne på banen dansk når du spiller med et dansk hold, så bliv ikke overrasket hvis du pludselig hører "RYG!", så er det en medspiller der advarer dig. Lige som jeg fik skrevet dette syntes jeg, jeg hørte et svagt Ståle Solbakken chant, kan det passe?
    • Stadions. Ak ja, man kunne godt ønske sig der blev lagt en del mere arbejde her. Man kan dog selv vælge stadion og navngive det til sine hold, så jeg har da fundet et der ligner parken bare en smule og døbt det PARKEN. I øvrigt var der sne på banen i en af mine træningskampe, det så faktisk ganske fint ud grafisk.
    • Soundtracket er håbløst, det var meget bedre de to foregående år, også noget jeg hurtigt har slået fra.
    • Hastigheden i menuer og load-sekvenser. Hold da op - det tager tid at nå igennem.
    • Frispark. Spillet er blevet mere flydende, der er ikke så mange offsides, mange gange lader dommeren også spillet fortsætte frem for at fløjte frispark, oftere end i 09, det er lækkert!
    • Dødboldssituationer. Lækkert, her er der for alvor sket noget. Hurtige frispark, muligheder for at hoppe med muren, angribe med muren. Men der hvor der for alvor er sket noget er i selve eksekveringen af dødbolde, spillet er blevet meget mere flydende.
    • Bevælgelse på banen. Yiiiiha! Her sker der også ting og sager, bevælgesen er meget friere og spillet er blevet mere flydende, modtagelse af bolden, spillere der hopper over bolden og i det hele taget en nydelse at være en del af. Generelt er fysikken blevet en hel del mere realistisk. Nå ja, og hælafleveringer, dem har jeg set en del af fra Jesper Grønkjær ;-)
    • Be a Pro. Tidligere har man optjent points pr. kamp som man så kunne omsætte til skills, nu skal man gøre sig fortjent til skill-upgrades på en helt anden måde. Accomplishmenst hedder det og man kan optjene skills i Arena-mode hvor man alligevel løber og fjoller, her kan man så få bedre dribble-skills, shooting-skills etc. Ligesom man får det i løbet af kampen. Sværhedsgraden og realismen har derved fået et nøk op af. Ganske berettiget.
    • Spillerne ansigter. De ligner, selv hos FCK, man kan godt genkende JC og Santin, hårfarven på resten passer.
    Alt i alt er det altså et stort step op fra FIFA09 og jeg er meget begejstret over dette nyeste skud på stammen i FIFA-serien.

    Det er de første ting der skærer mig i øjne/ører, jeg har sikkert glemt en masse og har sikkert en masse at tilføje i morgen når jeg har fået spillet en smule mere.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Pisser mig helt sindsygt af jeg ikke kan gemme replays men skal uploade det til EA's servere hvor man får en video i dårlig kvalitet + det tager meget længere tid end bare at gemme den hurtigt, man gider jo ikke engang at gemme sine kanon mål mere når man spiller med venner og online kan man slet ikke uploade dem ?

    Anyway spillet er rigtig fedt(og meget bedre end fifa09 og pes10 demoen) men ærgeligt EA hvert år tager sådan noget åndsvage beslutninger.

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›[*]Lyd på stadion. Hvad er der blevet af de velkendte
    ›chants? I 09 var der et par FCK-chants med, er de blevet sparet
    ›væk? Tilgengæld taler spillerne på banen dansk når du spiller med
    ›et dansk hold, så bliv ikke overrasket hvis du pludselig hører
    ›"RYG!", så er det en medspiller der advarer dig. Lige
    ›som jeg fik skrevet dette syntes jeg, jeg hørte et svagt Ståle
    ›Solbakken chant, kan det passe?

    Dokumenteret Ståle chant + en til.

    Nøej hvor er det godt :-)
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    53

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Yes, error E74!!1

  17. #251
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Gamer for vildt Dota på Garena. Til dem som ikke kender Dota, er det et Warcraft III TFT mod, hvor man spiller 5v5, hver med sin hero. Man skal ødelægge sin modstanders 'throne' for at vinde. Garena er den platform man kan spille Dota på. Man kan også bare bruge Blizzards eget Battle.net. That's basicly it. Men der er så meget mere i spillet, taktik, skills, mindgames osv osv. Rigtig vanedannende spil og super underholdende.
    Nåja, en gang imellem spiller jeg også World In Conflict når jeg skal holde pause fra Dota.

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Til PS3 og som kan købes i PS store.

    Det er fanme oldschool for folk i min alder :P

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  21. #254
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg var en tur på Frederiksberg bibliotek for at låne nogle af de spil som jeg ikke har lyst til selv at bruge penge på, så derfor gamer jeg for tiden følgende:







    Som forventet ville jeg have ærgret mig hvis jeg havde kastet penge efter ovenstående samling, men det er dog stadig nogle ganske fine spiloplevelser som jeg ikke fortryder at have brugt min kostbare tid på.

  22. #255
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    478

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har købt Sacred 2 til 350,- i Fona, Overlord 2 til 150,- på coolshop.dk og forudbestilt Modern Warfare 2 for cirka 320,- i GameStop. Fantastiske tilbud!?

    Alle til Xbox360.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •