Side 21 af 56 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›Det har jeg i hvert fald. Det er muligvis det bedst udførte
    ›rollespil jeg nogensinde har spillet. Historien er rigtig
    ›spændende og indeholder masser af interessante karakterer og
    ›plots, omend de måske kan beskyldes for at være en lille smule
    ›forudsigelige i længden, hvis man som mig har spillet masser af
    ›RPG's før. Men det kan man vist sige om stort set samtlige spil i
    ›genren. Dialogen er rigtig fin og skuespillerne bag stemmerne har
    ›lavet et flot stykke arbejde.
    ›Kampsystemet fungerer godt uden at være prængende, her må
    ›taktikdelen fremhæves som værende velfungerende og meget
    ›komplekst.
    ›Der er gode muligheder for at gøre dine karakterer unikke gennem
    ›de sædvanlige skilltrees, samt tonsvis af forskellige våben,
    ›spells og rustninger.
    ›DAO udmærker sig specielt ved sin fremragende grafik, der dog
    ›kræver et lille monster af en maskine for at folde sig helt ud.
    ›Verdenen er stor og utrolig flot, ligesom diverse monstre og
    ›dæmoner er virkelig vellavede.

    ›For at opsummere vil Dragon Age nok ikke blive husket for at være
    ›synderligt orinalt, men snarere for at være det måske mest
    ›gennemførte RPG til dato. Og så er der tilmed masser af
    ›downloadable content tilgængeligt, samt en stor udvidelse på vej!

    ›9,5/10
    Og så siges det i øvrigt at spillet er bedst på PC, da det er for let på konsoludgaverne. Jeg har selv kun spillet det på PC, så jeg kan ikke sige om det er korrekt eller ej, men den store forskel skulle være at kampene på PC er en taktisk og udfordrende affære, mens kampene på konsol er en nem omgang hack n' slash.

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    348

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›Og så siges det i øvrigt at spillet er bedst på PC, da det er for
    ›let på konsoludgaverne. Jeg har selv kun spillet det på PC, så
    ›jeg kan ikke sige om det er korrekt eller ej, men den store
    ›forskel skulle være at kampene på PC er en taktisk og udfordrende
    ›affære, mens kampene på konsol er en nem omgang hack n' slash.

    Dét må jeg så lige afkræfte med det samme. Jeg havde også hørt at det skulle være for let på konsol-versionen, og det afholdt mig i første omgang fra at købe spillet (min PC kan ikke køre det). Men efter at have undersøgt det nærmere gav jeg det en chance, og nu forstår jeg ikke hvordan det kan have fået det ry. Der er 5 sværhedsgrader at vælge mellem (tror jeg), hvor den sværeste - nightmare - er MEGET svær(tæt på umulig), og den næstsværeste(som jeg ikke lige husker navnet på), er tilpas svær for mig. Og jeg vælger som regel altid at spille på den hårdeste sværhedsgrad i alle spil, og klarer mig oftest ganske ok :). Der er ingen form for Hack'n'Slash over det på hverken sværeste eller næstsværeste level.
    Eneste jeg kan forestille mig er at de enten har patchet konsolversionen så den er blevet sværere, eller at de simpelthen har tilføjet flere sværhedsgrader siden det udkom.
    PC versionen har dog stadig et stort plus i forhold til konsolversionen - og det skulle være på den grafiske front. Men det kræver så også at du har en monster-pc at lege med.


    Derudover må jeg også give mine varmeste anbefalinger med - historien er den mest gennemførte jeg nogensinde har oplevet i et computerspil.
    Erik Mykland....

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Så fik jeg ENDELIG købt Fallout 3!

    Det spil er jo gennemført fedt. Jeg finder da aldrig en læreplads med dette spil i maskinen =/

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg begriber ikke hvorfor ingen har postet dette spil før nu (eller i hvert fald siden side 18:-))



    Et samarbejde mellem Hollywoods weirdo Jack Black og manden bag Monkey Island Tim Schafer, har ført til denne tribute til Heavy Metal. Vel at mærke den slags metal der var før metallen blev overtaget af puddelhår, make up, Guitar Hero og Sidney Lee.

    Jack Black er Eddie Riggs, roadien over alle roadies, der under en rockkoncert med Linkin Park... undskyld unavngivent tweenrockband, omkommer. Han vågner op i en stenalderverden, fyldt med mere eller mindre subtile referencer til Metallens verden. Hans mission, at bringe rocken tilbage til folket, og befri dem fra det onde. Det onde vil så i dette tilfælde være ham der glamrockeren ovre i hjørnet, ikke at forveksle med det onde som i drager, dæmoner, omvendte kors, lavaspydende bjerge etc. Vi snakker åben verden, sandkasse spil kombineret med real time strategi.

    Køb det for humoren, for musikken og for Metallen.

    Og så naturligvis for Lemmy.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Fik heavy rain igår og gennemførte det idag. Det var simpelthen en hel fantastisk oplevelse, at give noget af historien væk ville være et dick move for folk som måske skal have det senere men nørj hvor var det godt.

    2 af mine karaktere døde dog midt i spillet fordi jeg kom til at dumme mig men jeg skal helt sikkert spille det igennem igen i weekenden for at se hvordan historien udfolder sig når de overlever, det er noget af det fantastiske ved heavy rain, alting ændrer sig så meget med de beslutninger du tager. Hvis du er til en lidt anden spil type end normalt eller var fan af de gamle point and click adventure spil tror jeg det her vil være noget for dig. Kæresten blev endda helt fordybet i det hvilket normalt ikke er tilfældet (der er det mere noget med at brokke sig over det :p ).

    Når ja og så er det helt sindsygt flot.




  7. #306
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Supreme Commander 2

    Nu var jeg muligvis svært forventningsfuldt, og derved let at skuffe...men søj for en rocker hvor det suger :-( Grafikken er muligvis mere poleret, men ligner til gengæld noget fra konsollerne og fremstår ganske urealistisk, med fancy farver og det hele. Banerne er desuden blevet mindre, byggemulighederne færre osv. Der er mere fokus på din Avatar, hvor man i 1´eren tit bare brugte den som en ekstra engineer (trods muligheden for at upgrade med et lille nuke missil på ryggen, bedre gun og andre herligheder). Man kan heller ikke sætte produktionen i kø, hvis du ikke har ressourcerne. Det er muligt at min økonomi altid gik i knep i 1´eren, og det måske er en hjælp i den retning men jeg vil ffs have muligheden da. Også for at spolere modstandernes økonomi, hvis de har sat en mængde ting igang hvorefter man så smadrer f.eks. deres strømforsyning. Strømforsyning til bygningerne i 2´eren har man desuden droppet, ellers et af de originale islæt i 1´eren.

    Vil anbefale ukendere at spille 1´eren som inkl. expansion kan fås til under 100 kr. og ikke kaste penge efter 2´eren.

    Eneste positive er udviklingsmulighederne som udvikles i træstruktur som hver unit får XP, hvor man måske godt kunne savne lidt fordele til de hærdede units i 1´eren, men så igen hvorfor, da de er ubemandede droner.

    æv æv og tre gange æv, og hvorfor prøvede jeg dog ikke demoen på steam først ganske gratis :-/ Og hvad er det for en nederdrægtig trend med at konsolficere glimrende PC spil. Død over konsollerne!! *laver 2-pindsflag*

    /jens - der vil kaste nogle $$$ efter Bad Company 2
    Sidst redigeret af Dirk Diggler : 08.03.10 kl. 16:08
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  8. #307
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    17

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Spiller mest det her men der bliver da også tid til Counter Strike 1.6/Source. Er generelt mest til FPS spil, (dog var der WoW) og jeg skal nok også have købt det nye FPS spil Battlefield Bad Company 2.


  9. #308
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Mens jeg venter på at Bad Company II kommer i postboksen:



    Battlefield Bad Company Platinum.


    Mvh
    Kasper

  10. #309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Nå så blev jeg færdig med denne udviddelse til GTA IV:



    WOW!

    Hvis man kunne lide den rigtige ting er det her bare sagen! Ud over nye våben, nye biler, nye barer og natklubber er der også et super soundtrack.

    Flere store stjerner deltager denne gang og lægger musik til bilradioen men også dansegulvet i klubberne, hvor man, hvis man altså er dygtig nok, kan samle et nummer op eller score en trunte. Musikken leveres fra Bl.a. Eric Prydz, AC/DC, Iron Maiden, Mötley Crue, David Guetta, Goldfrapp, Major Lazer, Crookers, Rod Stewart, Dan Hartman, Mike Snow og mange mange flere, alt i alt et suverænt soundtrack!

    Missionerne er også tilpas afvekslende og kunne man lide at flyve helikopter er det lige sagen, der er mange missioner med helikopter bl.a. et par stykker hvor der skal skydes med raketter og kanoner fra disse helikoptere.

    Ud over tiltagene med natklubber er der også indført en masse minispil der gør det "lange og store spil" sjovere at spille. Bl.a. en hel masse missioner hvor man skal basejumpe, skyde duer (som vi kender det fra originalspillet), gå på stripklub, spille pool, bowling og dart som i GTA IV og ikke mindst udkæmpe narko kampe, med dine to gamle venner fra "the hood".

    Man er dog ikke i tvivl om man spiller GTA - man bliver syltet ind i forskellige bander, familier og de intriger der følger med det.

    Hvis jeg skal komme med en dom over denne udvidelsespakke må det være "KØB!".
    Kunne du lide originalspillet vil du elske TBOGT.

    En karakter vil være 9/10 vi rammer ikke 10'eren fordi det er for kort og ikke omfattende nok - Alle jer PS3 ejere, glæd jer til det kommer!
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #310
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    God of War III er simpelthen et af de fedeste spil jeg nogensinde har prøvet. Det er så ekstremt på alle måder; store baner, episke kampe, gigantiske bosser, titaner, guder, fabler og selvfølgelig masser af blodig vold. Jeg kan varmt anbefale det til alle som ejer en PS3, for DAAYUM, det er fedt! Nu glæder jeg mig bare til at købe GoW Collection og så er de første par dage af påskeferien reserveret.

  13. #311
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg er helt enig med God of War III, men det er sgu da tåbeligt at de først sender den europæiske version af Collectionen ud efter at spillet er udkommet. Jeg kunne ikke vente og har nu gennemført det, men gider ikke smide penge efter collectionen på nuværende tidspunkt.
    jEoLY

  14. #312
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Battlefield Bad Company 2 på PC


    Det har vist sig at være en meget hurtig og helt klart en værdig arvtager til CoD MW 2. Alt virker en tand bedre, f.eks er der dedikerede servere(!) max 32 spillere, helikoptere, jeeps, tanks, jetski, fjernstyrede armerede helikoptere m.m. Det klassiske BF conquest fungerer som altid udemærket, jeg er tilhænger af at man ikke bare respawner 1 sek. efter man er blevet dræbt (her går der 8 sek.). Nice er det desuden at man kan lave en buddy list, med hvem du automatisk kommer i gruppe med in game, ligesom du med et klik kan joine den server en online kammerat allerede er igang med. Man kan desuden spawne ovenpå sine squadmembers (hehe).



    forbered dig på gevaldige stryg i starten fra ubehagelige snipertyper indtil du har fortjent et bedre våben, ellers sørg for at samle et op på slagmarken.

    Jeg skal ikke kunne sige noget om single player kampagnen...den har jeg ikke haft tid til, men måske det havde hjulpet på mine stats her i starten at have kørt den igennem først :-)

    /jens - aldrig for fin til et gement fragsteal
    [edit 200410] - nu ubehagelig snipertype[/edit]
    Sidst redigeret af Dirk Diggler : 20.04.10 kl. 15:39
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  15. #313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    RL Golf, det er pænt sjov synes jeg. Men det sværeste spil jeg har prøvet.

    Cheers
    Death by football!

  16. #314
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›RL Golf, det er pænt sjov synes jeg. Men det sværeste spil jeg har prøvet.

    ›Cheers

    Så skulle du prøve RL soccer S3, det er helt cwazy!

    *bander over oprykningen*

    :-)

    /jens
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  17. #315
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    67

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Så røg denne klassiker ud af skabet og ind i PC'en igen. Super tidsfordriv.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •