Side 22 af 56 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #316
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Half-life 2 fra den orange boks.

    Stadig fænomenalt, her små 3 år senere.


    Mvh
    Kasper

  2. #317
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    458

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›Half-life 2 fra den orange boks.

    ›Stadig fænomenalt, her små 3 år senere.

    Half-Life 2 udkom november 04 så det er faktisk over 5 år siden det udkom

  3. #318
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


    ›Half-Life 2 udkom november 04 så det er faktisk over 5 år siden det udkom

    Armen get my drift ffs! :o/
    Half-life 2, Half-Life 2 Episode One, Half-Life 2 Episode Two sammen i The Orange Box udkom i 2007!
    [EDIT: Og skam også Portal samt Team Fortress 2 i samme box endda.]


    Mvh
    Kasper

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #319
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Egentlig spiller jeg dem jo ikke for tiden, for de er på vej med posten, men påsken er allerede afsat til disse to perler, der næppe hverken kan eller vil skuffe:



  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #320
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...




    Har lige købt denne lille sag på PSstore og hvor det dog bare får mig at glæde mig endnu mere til det fulde spil kommer på gaden. Jeg har været bidt af GT serien siden den første udgivelse til den gamle grå Playstatio for det er, efter min mening, det ubestridte, bedste bilspil som kan fås. Og smagsprøven til 5'eren skuffer ikke. Noget af det flotteste grafik som jeg har set på PS 3'eren, super realisme, og fede biler + en formel 1 bil, som dog kommer til at tage sin tid at vinde. Er man til bilspil og venter på GT5 så anbefaler jeg at man anskaffer sig prologen.

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    For fire år siden kom 2006 FIFA World Cup, det var noget hø, så fik man den ide at lave et spil der hed FIFA 06 Road to World Cup, det skulle man ikke have gjort.
    Fire år tidligere var det 2002 FIFA World Cup, det var noget hø.
    Fire år før det kom 1998 FIFA World Cup og det var super! Sådan husker jeg det i hvert fald.




    Hvad har man så gjort i år? Jo, i slutningen af 2009 kom FIFA(20)10 som vanen er med EA sports FIFA serie og forleden kom demoen til 2010 FIFA World Cup, spørgsmålet må i den henseende være: "Hvorfor skal jeg gå ud og købe dette spil?"

    Der er et par svar til et spørgsmål som dette:
    • Fordi du er fanboy og skal have alt der står FIFA på
    • Fordi du gerne vil snydes
    • Fordi du vil lave en vild VM optakt, vælge dit land, spille kvalifikationskampe, kvalificere dig til VM og til sidst stå i finalen med det virtuelle VM-trofæ (EA Sports svaret)
    • Det skal du ikke
    Lad mig uddybe:

    I denne version af FIFA World Cup er der noget nyt under solen, desværre var alt jo bare bedre i gamle dage.
    Af de mere positive tiltag i FIFA WC10 er at spillerne, trænerne og ikke mindst tilskuerne har fået mere liv.
    Der er nu tifo når spillerne løber på banen, ingen pyro dog! Så om man kan kalde det for stemning vil jeg lade være op til osv.
    Kampene afvikles nu som sad du og så din kamp i TV, det er da ganske sjovt, men mon ikke du bliver træt af at se Morten Olsens læderansigt 4 gange i hver halvleg når Dennis Rommedahl har skudt bolden over mål, igen. Det er da en fin detalje, men den bliver nok trættende i længden. Heldigvis afløses trænerens ansigt nu og da med nogle tilskuere med sjove hatte og horn.
    Styringen af spillerne slår mig dog som værende en anelse tungere end den i FIFA 10, der er kommet mere arcadegameply-præg, som nogen da sikkert har savnet i FIFA 10, bevares - men ellers er der ikke meget nyt under solen der, desværre. En anden fornyelse, man vel næsten havde forventet, er at spillerne nu kan har nye måder at fejre mål på. Et stort minus er man har fjernet "menu-spillet", her har jeg ellers brugt mange timer på bare at storme mod målet og øve afslutninger, frispark og andet.

    Skulle du have lyst kan du se en hel kamp fra demoen her:

    http://uk.youtube.com/v/FcOizn9OIsA


    Men alt i alt er det sgu ret vattet. Så jeg er hurtigt tilbage til FIFA 10 og spiller Ultimate Team i stedet.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  9. #322
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Mellem job og forårsklargøring af båden er det lykkedes mig endelig at få afset tid til at spille Assassin´s Creed II.


    http://uk.youtube.com/v/a12e3iKzqlw

    Hvor er det bare så meget bedre end det første. Helt igennem fint gameplay og så er det fejende flot som vinden!
    Jeg er imponeret.


    Mvh
    Kasper

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #323
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...




    Endelig - ENDELIG - kom det til PS3. Siden udgivelsen fredag har jeg været igang som Luis - og så snart det er færdigt slår jeg over i The Lost and the Damned.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  12. #324
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Superligaen er vel overstået og ude i horisonten lurer det mørke kontinents "finest hour", nemlig VM i Sydafrika.

    Natuligvis betyder dette også endnu en slutrunde opdatering af spilverdens pt. bedste bud på et fodboldspil, EA´s Fifa serie. Jeg er derfor hoppet med på franchise bølgen og har indkøbt spillet med det mundrette navn: 2010 Fifa World Cup South Africa.



    Inden jeg skriver dette indlæg, skal jeg indrømme, at jeg lige læste Jeske´s vurdering af demoen igennem igen, og måtte efterfølgende fjerne det enig-klik han havde fået (beklager).

    2010 Fifa World Cup.... VM udgaven af Fifa 2010, ER faktisk et positivt bekendskab. Jojo Morten Olsen er ikke køn, men hey, siden hvornår skal et spil klandres for at være FOR realistisk. Da jeg efter 7-8 spil opdagede at reklamelystavlerne gav et realistisk genskær i græsset, fik jeg i hvert fald en wauw oplevelse over hvor god grafikken rent faktisk er blevet.

    Gameplayet er næsten det samme, og næsten er ikke en dårlig ting i dette tilfælde. Skudene er blevet en anelse mere uforudsigelige, men når Rommedahl for 4. gang skyder over målet, er det snarere pga. egen uduelighed end spillets luner der er årsagen til dette. Jeg tillader mig at glæder mig over, at mit, i Fifa10, indøvede blød bue over i det lange hjørne, er blevet en tand mere udfordrene at udføre. Glæden når det lykkedes er til gengæld også dybtfølt.

    Hvad holdbarheden angår kan man frygte at spillet taber en del, og det er da også spillets svage side. Du har quick match, Fifa World Cup både online og single player. Og du har mulighed for at spille alle kvalifikationsturneringerne.
    Gaaab, hvor forudsigeligt hører jeg jer sige og ja der har i ret. Men EA har en lille perle oppe i ærmet, nemlig Story of Qualifying hvor man har mulighed for at genskabe nogle af de øjeblikke der definerede kvalifikationsrunderne. Bla. Danmarks comeback mod Portugal. I denne feature åbnes der desuden for at man opdatere med noget lignende fra slutrunden når denne skydes igang, så der skulle være nok at tage sig til, eller i hvert fald mulighed for at puste støvet af spillet når det bliver alvor. Derudover er der også Captain Your Team, som er VM udgavens svar på Be-A-Pro, intet nyt der altså.

    Under alle omstændigheder så er jeg underholdt. Spillet får derfor 8 vuvuzela ud af 10 fra mig.



    PS. Jeske du har stadig mulighed for at træne dine skud, da der findes en træningsmenu lig det du kender fra Fifa 10. Og når jeg kigge på dine achievement points får du brug for det ;-)
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #325
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    19

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Pt. står den på Titan Quest Immortal Throne & Risen:

    En god "gammel" Diablo klon, og så et nyere RPG game.

    http://www.youtube.com/watch?v=V65UH...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=q4h6PJUisdE

  15. #326
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Ganske underholdende !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  16. #327
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Efter fyraften i dag står den på det længe ventede "Red Dead Redemption" som udkommer netop i dag.

    GTA i det vilde vesten - det kan bare ikke skuffe!

    10/10 af Gamereactor


  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #328
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Zelda Twillight Princess på WII'en.

    Det er sgu et godt spil.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #329
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    59

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har lige fået Modnation Racers til ps3

  21. #330
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    ›Efter fyraften i dag står den på det længe ventede "Red Dead
    ›Redemption" som udkommer netop i dag.

    ›GTA i det vilde vesten - det kan bare ikke skuffe!

    10/10 af Gamereactor

    ›[IMG]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:6T0zLDyk6zIMhM:http://pl
    ›aystationlifestyle.net[/IMG]

    Jeg overvejer virkelig at købe det, jeg har tidligere spillet GTA IV og TBOGT. Er det et godt spil? Jeg har selvfølgelig set alle de trailers der er lavet og studeret hjemmesiden intenst, men det ville alligevel være godt at høre fra almindelige mennesker om det er et spil der er værd at bruge penge på.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •