Side 39 af 56 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    key sendt på pm, enjoy

    Virker frem til Skeleton King i act 1, derefter køber du det sikkert alligevel :-)

    Spillede 12 timer nonstop sammen med 3 venner i går og nåede lev. 30 med min mage. Og kun til slutningen af Act 3. Angiveligt har man i Sydkorea gennemført det på 6 timer.
    Inventory nørderi er jo mindst halvdelen af fornøjelsen, så det giver nu ingen respekt herfra :-)

    DD
    Sidst redigeret af Dirk Diggler : 19.05.12 kl. 22:58
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  2. #572
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Hvis andre herinde har et i overskud må i også meget gerne sende det videre :)

  3. #573
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Venter på dette enormt fede spil!.

    De havde stresstest her forrige weekend, og er man til MMORPG spil er det her nok værd at kigge nærmere på.

    http://www.guildwars2.com



    For de folk som har forudbestilt spillet, er der beta test her fra den 8-10/6

    http://www.guildwars2.com/en/

    Mere om spillet her

  4. #574
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    For tiden spiller jeg den sindssygt underholdende zombie mod, DayZ, til krigssimulatoren ARMA II: Combined Operations. Kort fortalt er ARMA en krigssimulator, folk der har spillet Operation Flashpoint vil kende spillet. Det er super realistisk, bliver du ramt i benet halter du, mister du blod må du forbinde dig for ikke at forbløde, har du mistet for meget blod skal du have en blodtransfusion. Jeg har spillet maximalt 30 minutter af det oprindelige ARMA. Det er nemlig DayZ mod'en som lokkede mig til at købe spillet. Mod'en er stadig i alpha stadiet så der forekommer diverse bugs. Men gameplayet er fremragende. Det er online, på servere med omkring 50 andre spillere. Du starter på en ø, der er 225km2 stor, du har noget til at forbinde dig med, nogle painkillers og en lommelygte. Derfra skal du selv finde mad og drikke, for uden det dør du efter nogle timer. Våben kan findes rundt omkring men hvor de er, er der ofte også zombier. Bedst bliver spillet dog når man spiller med venner og har fundet våben. Først da, er det noget nemmere at overleve zombietruslen. Her bliver andre spillere dog ofte et større problem, og igennem spillet er de nok farligere end zombierne.
    Dør du mister du alle dine ting og starter forfra. Dette gør spillet meget svært og utilgivende.
    Det er dog realismen og sværhedsgraden som gør at jeg er blevet hooked på spillet.

    Jeg efterlader jer med to videoer af spillet. Den ene viser rigtig godt det fascinerende ved spillet, den anden, det sjove.


  5. #575
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Video 2


  6. #576
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    31

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har ARMA II et eller andet sted. Så jeg vil da lige prøve det. Tak for anbefalingen og video :o)
    Minder mig lidt om S.T.A.L.K.E.R. - som dog aldrig rigtigt fangede mig pga det lidt stringente gameplay og tvungne side-missioner.

    EDIT: Jeg kan ikke få skidtet til at virke. Har opdateret Arma II til sidste ny + installeret Operation Arrowhead + installeret DAYZ-mod og opdateret det.
    Jeg får stadig en "rejected by server". Må vente til det er ude af alpha/beta-stadiet ...
    Sidst redigeret af 40! : 03.07.12 kl. 11:54 Årsag: tilføjelse

  7. #577
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


    Max har stadig nederen, bullet time med dual berettas er stadig opperen. 50% rabat på Steam var et freakin steal.
    Fin historie so far, og gameplayet er vældig fint - man kan ikke bare kaste sig frem og spraye kugler i slowmo, men bliver nødt til at bruge cover funktionen (og hovedet). AI´en er forbedret gevaldigt. Historien er henlagt til Rio [edit: ok Sao Paolo så! ;-)], hvor Max nu begår sig som bodygard, i et jetset miljø som han afskyr, alt imens han hygger sig med sit absurde whisky og pilleforbrug. Good stuff, og herligt med en bevæbnet lidelsesfælle.

    Desuden har jeg lige købt Dead Island på Steam også (60%) som indtil videre er et rigtigt godt co-op zombie spil. Er level 15 ca. 5 timer inde, og jeg har stadig ikke fået et skydevåben, men macheten fungerer nu fint til at hugge div. legemsdele af zombies i hobetal. Ikke så actionpacked som f.eks. Left4Dead 2, og næppe halvt så realistisk som ARMA 2 ovenfor, men det fungerer godt. Kan kun spilles i co-op mode så vidt jeg forstår, så man er tvunget til at spille sammen med andre mennesker. Andre mennesker er som bekendt lort, så det trækker lidt ned. Kan sammenlignes lidt med Borderlands, selvom det ikke helt så lootbaseret.

    Måske lidt tarveligt at smide spil som ikke er på tilbud længere, men tjek da de daglige sommertilbud på Steam alligevel :-)
    http://store.steampowered.com/

    /Dirk
    Sidst redigeret af Dirk Diggler : 17.07.12 kl. 18:19
    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  8. #578
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Enig i dine betragtninger omkring Max Payne 3 - pånær, at det skulle foregå i Rio de Janeiro.
    Det er nu Sao Paolo :o)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #579
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af 40! Se meddelelser
    Jeg har ARMA II et eller andet sted. Så jeg vil da lige prøve det. Tak for anbefalingen og video :o)
    Minder mig lidt om S.T.A.L.K.E.R. - som dog aldrig rigtigt fangede mig pga det lidt stringente gameplay og tvungne side-missioner.

    EDIT: Jeg kan ikke få skidtet til at virke. Har opdateret Arma II til sidste ny + installeret Operation Arrowhead + installeret DAYZ-mod og opdateret det.
    Jeg får stadig en "rejected by server". Må vente til det er ude af alpha/beta-stadiet ...
    Det lyder underligt. Du har købt spillet på lovlig vis ikke? Der er noget der 6 Updater som de selv anbefaler på dayzmod.com. Du kan måske prøve den. Spillet er besværet værd!

  11. #580
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Det lyder underligt. Du har købt spillet på lovlig vis ikke? Der er noget der 6 Updater som de selv anbefaler på dayzmod.com. Du kan måske prøve den. Spillet er besværet værd!
    Har lige brugt halvdelen af dagen på at læse op på DayZ - kiggede på det for lang tid siden, men fik aldrig skidtet til at fungere. Spawnede altid i mørke uden at kunne bevæge mig - men nu skal jeg prøve igen. Her er helt fantastiske 25 minutter fra Sacriel. De har gjort DayZ til kunst.


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #581
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Til dem der ikke kan få DayZ til at virke, så prøv: http://www.dayzmod.com/?SixUpdater - den autoupdater, finder servere til dig og alt muligt andet. Vi ses på Soeborg ;)

  14. #582
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Har lige brugt halvdelen af dagen på at læse op på DayZ - kiggede på det for lang tid siden, men fik aldrig skidtet til at fungere. Spawnede altid i mørke uden at kunne bevæge mig - men nu skal jeg prøve igen. Her er helt fantastiske 25 minutter fra Sacriel. De har gjort DayZ til kunst.
    Det spil er så meget anderledes end noget jeg nogensinde har prøvet før. Det er en meget speciel oplevelse, nogen spiller bare for at player kill'e og så ligger de med sniper rifler og venter i byerne, mens andre er der for at hjælpe tilskadekomne spillere i form af blodtransfusioner, bandager eller morfin. Spillet har ikke rigtig noget bestemt mål ud over at overleve. Der er ingen quests at klare, ingen levels at opnå og ingen måde at gennemføre spillet på.
    Man kan vælge er være en good guy og hjælpe andre eller slå sig sammen med dem eller man kan være et røvhul og tvinge folk til at smide alle deres ting for derefter at skyde dem i benet og efterlade dem, kravlende på jorden.
    Det spil er bare så gennemført og det er stadig i alpha stadiet. Jeg kan ikke vente til den fulde version kommer.

  15. #583
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Det spil er så meget anderledes end noget jeg nogensinde har prøvet før. Det er en meget speciel oplevelse, nogen spiller bare for at player kill'e og så ligger de med sniper rifler og venter i byerne, mens andre er der for at hjælpe tilskadekomne spillere i form af blodtransfusioner, bandager eller morfin. Spillet har ikke rigtig noget bestemt mål ud over at overleve. Der er ingen quests at klare, ingen levels at opnå og ingen måde at gennemføre spillet på.
    Man kan vælge er være en good guy og hjælpe andre eller slå sig sammen med dem eller man kan være et røvhul og tvinge folk til at smide alle deres ting for derefter at skyde dem i benet og efterlade dem, kravlende på jorden.
    Det spil er bare så gennemført og det er stadig i alpha stadiet. Jeg kan ikke vente til den fulde version kommer.
    Hvilken server spiller du oftest på?. Jeg er rimelig lost indtil videre. Ligger pt. under en defekt lastbil med 2 zombier udenfor. I det mindste er blødningen stoppet (-:

  16. #584
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Flerbizky Se meddelelser
    Hvilken server spiller du oftest på?. Jeg er rimelig lost indtil videre. Ligger pt. under en defekt lastbil med 2 zombier udenfor. I det mindste er blødningen stoppet (-:
    Jeg skifter meget. Jeg spiller en del på amerikanske servere da jeg synes de loader hurtigere, så dem bruger jeg ofte til at komme fra sted til sted. Norway serverne er gode og på RU 35 har jeg været meget heldig med at finde gode ting, så den server kan jeg også godt lide.. I går fandt jeg og en ven en pick up truck pakket med forsyninger og våben :-) Det var på DE 172, så den server regner jeg med at spille en del på. Serveren er dog en regular så hvis man sigter på nogen, kommer deres navn op.

    Hvor lang tid har du spillet, er der nogen steder du kender på map'en?

  17. #585
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Jeg skifter meget. Jeg spiller en del på amerikanske servere da jeg synes de loader hurtigere, så dem bruger jeg ofte til at komme fra sted til sted. Norway serverne er gode og på RU 35 har jeg været meget heldig med at finde gode ting, så den server kan jeg også godt lide.. I går fandt jeg og en ven en pick up truck pakket med forsyninger og våben :-) Det var på DE 172, så den server regner jeg med at spille en del på. Serveren er dog en regular så hvis man sigter på nogen, kommer deres navn op.

    Hvor lang tid har du spillet, er der nogen steder du kender på map'en?
    Sådan ca. siden i fredags (-: Og der er ingenting jeg kender på kortet - har nærmest fundet minus indtil videre - men jeg leder stadig. Smider lige en PM ang. servere.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 9 users browsing this thread. (0 members and 9 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •