Side 41 af 56 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #601
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    XF0mN.jpg

    Dishonored som har en glimrende historie. Dog er jeg ikke særligt god til at snige mig rundt og ikke blive opdaget, så der bliver vist dræbt lige lovligt mange mennesker sammenlignet med at det er et spil der handler om at bevæge sig i skyggerne.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    jeg er lidt sent igang med LoL men hold kæft hvor har jeg været fanget siden jeg startede. Det er jo nærmest så jeg må ind og tænde computeren inden jeg smider jakke og taske. Det er alligevel nogle år siden jeg har prøvet det! (med andet end poker, forstås)

  3. #603
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Jeg har købt Hitman Absolution, og hvad jeg kan sige om det indtil videre er, at det er bedre end de andre Hitmanspil. Historien er god, dialogerne mellem NPC'erne er faktisk ret sjove og gameplayet er rigtig godt også. Det er som en bedre og, meget vigtigt, længere version af Dishonored som det kun tog godt 9 timer at klare. Forklædningssystemet i spillet er lidt ugennemført, synes jeg, og visse gange er det helt virkningsløst. Men alt i alt er det et rigtig godt spil.

  4. #604
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har hørt lidt rundt omkring at dette Hitman spil skulle være mere fra a til b baseret, frem for de tidligere spils mere sandbox-lignende baner. Er det noget du har bemærket eller ændrer det ikke noget ved spillet? Har altid synes det var fedt at finde forskellige måder at få ram på dit target i dine forskellige baner. Så ville være lidt øv, hvis dette er ændret.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Jeg har hørt lidt rundt omkring at dette Hitman spil skulle være mere fra a til b baseret, frem for de tidligere spils mere sandbox-lignende baner. Er det noget du har bemærket eller ændrer det ikke noget ved spillet? Har altid synes det var fedt at finde forskellige måder at få ram på dit target i dine forskellige baner. Så ville være lidt øv, hvis dette er ændret.
    Du har stadig mange muligheder for at få ram på dine mål, de er bare ikke lige så tydelige i dette som i de andre. Det er sikkert for at tvinge én til at bruge Instinct tingen. Den har jeg dog ikke rigtig brugt, da garvede Hitmanspillere vil kunne spotte mange af de alternative drabsmetoder :-) Jeg har dog endnu ikke spillet en bane der er på størrelse med hotelbanerne i Hitman 1 og i Blood Money, men de er ret forskellige og omgivelserne og atmosfæren gør dog banerne meget livagtige og interessante at spille i gennem.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Og så kom 5 og sidste kapitel. Virkeligt, virkeligt godt og formodentlig det spil med størst emotionel dybde jeg nogensinde har spillet.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser


    Jeg har købt Hitman Absolution, og hvad jeg kan sige om det indtil videre er, at det er bedre end de andre Hitmanspil. Historien er god, dialogerne mellem NPC'erne er faktisk ret sjove og gameplayet er rigtig godt også. Det er som en bedre og, meget vigtigt, længere version af Dishonored som det kun tog godt 9 timer at klare. Forklædningssystemet i spillet er lidt ugennemført, synes jeg, og visse gange er det helt virkningsløst. Men alt i alt er det et rigtig godt spil.
    Tja så sige jeg er dybt uenig. Absolutions er et ganske ok stealth spil, men de har taget alt for meget Hitman ud af Hitman. Banerne er blevet alt for linære, med et save system som er fuldstændig åndsvag og et disguise system som... Ja også er helt ubalanceret på mere end Hard. Insticnt er dybt latterligt og giver intet andet til spillet end at det nu minder endnu mere om Splinter Cell end Hitman.

    Der er ganske få baner som er sandbox agitige og selv dem som der er føles langt mere steamlinede end dem i for eksempel blood money. Ud er også røget Jesper Kyd og han er blevet erstattet med noget af det mest kedelige hitman musik nogensinde. Desuden har de taget ud helt basale ting som er kunne se igennem nøglehuller for istedet for at tvinge en til at bruge det latterlige instinct som de ellers havde så travlt med at man sagtens kunne undvære at bruge, inden spillets udgivelse.

    Et ok stealth spil, et dårligt hitman. Den ene ting spillet skal have er det ser fantastisk ud, det er ved også det mindste når det nu er blevet så dumbed down og linært. Følelsen af at det nærmest er et puzzle spil hvor man kan perfektionere sig igennem og få nydelse af at få alt til at ligne en ulykke er væk, istedet får vi quick time events og scripted one way sekvenser som er direkte pinlige (wrestling scenen... du ved hvad jeg taler om når du kommer der).

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Tja så sige jeg er dybt uenig. Absolutions er et ganske ok stealth spil, men de har taget alt for meget Hitman ud af Hitman. Banerne er blevet alt for linære, med et save system som er fuldstændig åndsvag og et disguise system som... Ja også er helt ubalanceret på mere end Hard. Insticnt er dybt latterligt og giver intet andet til spillet end at det nu minder endnu mere om Splinter Cell end Hitman.

    Der er ganske få baner som er sandbox agitige og selv dem som der er føles langt mere steamlinede end dem i for eksempel blood money. Ud er også røget Jesper Kyd og han er blevet erstattet med noget af det mest kedelige hitman musik nogensinde. Desuden har de taget ud helt basale ting som er kunne se igennem nøglehuller for istedet for at tvinge en til at bruge det latterlige instinct som de ellers havde så travlt med at man sagtens kunne undvære at bruge, inden spillets udgivelse.

    Et ok stealth spil, et dårligt hitman. Den ene ting spillet skal have er det ser fantastisk ud, det er ved også det mindste når det nu er blevet så dumbed down og linært. Følelsen af at det nærmest er et puzzle spil hvor man kan perfektionere sig igennem og få nydelse af at få alt til at ligne en ulykke er væk, istedet får vi quick time events og scripted one way sekvenser som er direkte pinlige (wrestling scenen... du ved hvad jeg taler om når du kommer der).
    Jeg savner også de store og lidt mere sandbox-agtige baner, men jeg synes stadig at historien og gameplayet gør spillet rigtig gennemført. Efter at have klaret det er jeg måske ikke helt sikker på om det er bedre end Blood Money. Jeg synes dog stadig at der er mange muligheder for at dræbe sine mål.

    [SPOILER ALERT]

    Jeg synes godt man kan sammenligne, fx wrestling scenen, hvor man lader lys systemet falde ned i ringen minder lidt om diskotekscenen i Blood Money hvor ildsystemet udløses når målet, i Hell, står på platformen. Der er dog muligvis ikke lige så mange missioner hvor det er muligt at få det hele til at ligne en ulykke i Absolution som i Blood Money, men det finder jeg ud af når jeg har spillet det igennem igen.

    Jeg er dog enig i at instinct systemet er latterligt. Jeg brugte det yderst sjældent og jeg synes det er helt ugennemført. Forklædninger er tæt på ubrugelige i tætpakkede baner og det giver ikke mening at en random politimand i Chicago kender alle andre politimænd i byen. Det kunne, som du siger, være meget bedre balanceret.

  13. #609
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har ikke selv prøvet spillet, men Metro 2033 kan hentes gratis og lovligt på Facebook her: https://www.facebook.com/MetroVideoG...95840630491782

    Nogen her der har prøvet det? Jeg synes det ser okay spændende ud men har læst lidt om at der er for mange glitches i spillet.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #610
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Har ikke selv prøvet spillet, men Metro 2033 kan hentes gratis og lovligt på Facebook her: https://www.facebook.com/MetroVideoG...95840630491782

    Nogen her der har prøvet det? Jeg synes det ser okay spændende ud men har læst lidt om at der er for mange glitches i spillet.
    Det er et Russisk FPS på godt og ondt, så ja der er glitches (dog ikke så slemt igen). Helt klart værd at downloade gratis, havde det ganske sjovt med spillet selvom jeg aldrig gennemførte det,

  16. #611
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Mange siger at det minder meget om World Of Warcraft gameplay mæssigt, men da jeg har gamet WOW i mange år nu,
    vil jeg sige at de 2 spil har deres ligheder, men så meget minder spillene heller ikke om hinanden.
    Men stadigt et underholdende spil, som man godt lige kan bruge et par timer eller fem på ;)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  17. #612
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    I øjeblikket spiller jeg DLC'en 'Napoleonic Wars' til Mount & Blade: Warband. Som titlen siger foregår det under Napoleon og det er ren multiplayer.

    Der er noget særligt ved at løbe rundt som simpel fodtusse med et forladergevær der tager 15 sekunder at lade i et kæmpe slag på et kort hvor man er 100 mod 100. Føler man ikke at man har tid til at lade, så er det frem med bajonetten og stikke som en gal.

    Det er glimrende tidsfordriv og kan anbefales, specielt hvis man allerede har Mount & Blade: Warband.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  18. #613
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg skulle her have skrevet Aliens: Colonial Marines men da jeg ikke er masochist og gerne vil bevare de gode minder jeg har fra denne film, så er jeg gået langt uden om spillet. I hvert fald indtil et massivt prisfald gør det tåleligt at købe.

    I stedet prøver jeg at dulme smerten ved at nyde dette klip med pvt. Hudson, den bedste one-liner karakter jeg kender


    http://uk.youtube.com/v/qrjFuTbl_SA
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  19. #614
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Efter en længere pause fra div. former PvP spil, har jeg kastet mig over.



    http://eune.leagueoflegends.com/

    Klip fra en turnering, der viser hvad spillet går lidt ud på.



    Et spil kan er gerne mellem ½-1 time, dog kan det trække lidt ud..
    Men er en god tidsrøver dertil er spillet ganske gratis at hente og spille online mod enten AI eller andre spillere.

    Typisk foregår et spil med 5v5, der er dog en funktion der gør 3v3 spil muligt men så vidt jeg har set bliver de ikke rigtig spillet.

    /Frank
    Sidst redigeret af Slush : 15.02.13 kl. 12:18 Årsag: Lidt mere info om spillet.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #615
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Lidt i samme boldgade som League of Legends har jeg kastet mig over Dota 2, som også spilles 5 mod 5. Spillet giver mulighed for at øve sig mod bots, inden man kaster sig ud i PvP, hvilket mange nybegyndere formentlig vil værdsætte. Har man allerede erfaring fra League of Legends, Dota eller Heroes of Newerth, vil det være relativt enkelt at gå i krig med Dota 2.

    Spillet kan købes over Steam. Jeg har også en håndfuld fuldt ud lovlige digitale Steam-eksemplarer af spillet, som jeg gerne giver væk til interesserede.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •