Side 42 af 56 FørsteFørste ... 323940414243444552 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Spiller ratings for fifa 13
    http://www.chuzzz.com/UT13/



    EA har dog varslet at der stadig godt kan ske ændringer i data og der stadig er lidt fejl.

    Er der nogen som ved om der er kommet en opdatering, eller om Corner stadig, i fifa, er en af suppens dårligste angribere?

  2. #617
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    3 af Brøndbys spillere er blevet opdateret (I FUT), men Cornelius og Jørgensen er stadig lige elendige.

  3. #618
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    403

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg er meget enig, har ellers glædet mig gevaldigt til spillet og turen tilbage til LV426...stemningen og lyddelen sidder angiveligt lige i skabet, og som co-op skulle det fungere fint. Men AIen ser lidt rigeligt dum ud, og mon ikke man savner lidt adspredelse når der kun er 4 slags Aliens? Ikke at de skulle opfinde flere altså, det ville jeg også brokke mig over :) Venter også en måned eller to indtil det kommer på Steam tilbud, men så skal der også sparkes noget xenomorph røv.

    Nåja, og så spiller jeg enormt meget Sins of a Solar empire, i stand alone expansion "Rebellion" Herligt RTS, men sæt nogle timer af.

    Og ikke mindst War Thunder, som er WW2 flykampe fra folkene bag World of Tanks. Det er i beta pt. så det er rent leg indtil marts hvor det udkommer. Det er virkelig godt, flot og ikke mindst gratis. Lidt krævende dog, min g53 lider hørbart. Har snart xp nok til at bytte min gamle dobbeltdækker ud med en spitfire. :) Modsat World of Tanks har man 4 (forskellige) fly med til online dogfights. Prøv det, perfekt til at logge ind for ½ times action.

    GNÆK! sagde den sorte smølf
    Dirk Diggler's Avatar

  4. #619
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg var meget glad for World of Tanks men stoppede med det allerede inden amerikanerne kom ind i billedet, da der var for meget server bøvl efter de splittede dem op.

    Så jeg vil da givet vis prøve War Thunder af. Tak for det. :)

  5. #620
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dirk Diggler Se meddelelser
    Jeg er meget enig, har ellers glædet mig gevaldigt til spillet og turen tilbage til LV426...stemningen og lyddelen sidder angiveligt lige i skabet, og som co-op skulle det fungere fint. Men AIen ser lidt rigeligt dum ud, og mon ikke man savner lidt adspredelse når der kun er 4 slags Aliens? Ikke at de skulle opfinde flere altså, det ville jeg også brokke mig over :) Venter også en måned eller to indtil det kommer på Steam tilbud, men så skal der også sparkes noget xenomorph røv.

    Nåja, og så spiller jeg enormt meget Sins of a Solar empire, i stand alone expansion "Rebellion" Herligt RTS, men sæt nogle timer af.

    Og ikke mindst War Thunder, som er WW2 flykampe fra folkene bag World of Tanks. Det er i beta pt. så det er rent leg indtil marts hvor det udkommer. Det er virkelig godt, flot og ikke mindst gratis. Lidt krævende dog, min g53 lider hørbart. Har snart xp nok til at bytte min gamle dobbeltdækker ud med en spitfire. :) Modsat World of Tanks har man 4 (forskellige) fly med til online dogfights. Prøv det, perfekt til at logge ind for ½ times action.


    Jeg er nødt til lige at indsparke, at War Thunder som jeg også lige er begyndt på, ikke er lavet af Wargaming (World of Tanks, som jeg stadig er stor fan af).

    Jeg synes også, efter de indledende øvelser, at War Thunder er et udmærket arkadespil. Hvis man vil have realisme skal man dog stadig til at finde IL-2 serien frem, da den er den bedste nogensinde.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #621
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Lidt i samme boldgade som League of Legends har jeg kastet mig over Dota 2, som også spilles 5 mod 5. Spillet giver mulighed for at øve sig mod bots, inden man kaster sig ud i PvP, hvilket mange nybegyndere formentlig vil værdsætte. Har man allerede erfaring fra League of Legends, Dota eller Heroes of Newerth, vil det være relativt enkelt at gå i krig med Dota 2.

    Spillet kan købes over Steam. Jeg har også en håndfuld fuldt ud lovlige digitale Steam-eksemplarer af spillet, som jeg gerne giver væk til interesserede.



    Jeg har spillet det gamle Dota i mange år og er først lige gået i gang med det nye Dota 2. Det tager lidt tid at vænne sig til hvordan det kører og de forskelle der er på diverse heroes i spillet i forhold til det gamle Dota men det virker generelt som en optimeret version af det gamle Dota.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #622
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    3 af Brøndbys spillere er blevet opdateret (I FUT), men Cornelius og Jørgensen er stadig lige elendige.
    Jeg har som FIFA Reviewer for FCK gjort hvad jeg kan for at få 'oppet' Cornelius' stats, og mit hårde arbejde har båret frugt - han havde haft en overall på 60 eller mindre hvis det stod til Suerligaens editor. . .
    Jeg har ærlig talt opgivet at gøre mere ved det, superligaens editor er blind, brøndby fan, eller begge dele.
    6

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #623
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Hvor mange herinde kommer til, at spille SimCity?
    Jeg ved at jeg glæder mig ret meget til det og det ser ret fedt ud i det man kan se i de forskellige videoer fra betaen.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #624
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    For mig er der sket det samme med SimCity som med mange andre spil, som er kommet i mange nyere versioner.
    Det er blevet for flot, stort og omfattende til at jeg gider det mere.

    Heroes of Might and Magic III, Age of Empires II, Championship Manager 00/01, SimCity 2000 osv... Det hitter stadig, mens jeg synes versioner, der er kommet derefter er l***.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #625
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    For mig er der sket det samme med SimCity som med mange andre spil, som er kommet i mange nyere versioner.
    Det er blevet for flot, stort og omfattende til at jeg gider det mere.

    Heroes of Might and Magic III, Age of Empires II, Championship Manager 00/01, SimCity 2000 osv... Det hitter stadig, mens jeg synes versioner, der er kommet derefter er l***.
    Næsten helt enig. Jeg synes at Simcity 4 var fremragende, og absolut min favorit i serien, men så kom der en underlig version bag efter som var super skod. Med manager er det 01/02 som er min absolutte favorit. Kan stadig huske en masse af de obligatoriske free transfers og talenter man skulle hente. Jeg hiver det stadig frem i ny og næ.

    Jeg har netop hivet en gammel klassiker frem i Commandos: Behind Enemy Lines.



    Jeg husker det som et meget taktisk spil med en masse 'trial and error' og det er nøjagtig det indtryk jeg stadig har, her 14-15 år efter jeg sidst spillede det. Jeg er lige begyndt og var et pænt stykke tid om at klare den første bane. Er spændt på at se hvor langt min tålmodighed rækker med dette gode gamle spil.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #626
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Næsten helt enig. Jeg synes at Simcity 4 var fremragende, og absolut min favorit i serien, men så kom der en underlig version bag efter som var super skod. Med manager er det 01/02 som er min absolutte favorit. Kan stadig huske en masse af de obligatoriske free transfers og talenter man skulle hente. Jeg hiver det stadig frem i ny og næ.

    Jeg har netop hivet en gammel klassiker frem i Commandos: Behind Enemy Lines.



    Jeg husker det som et meget taktisk spil med en masse 'trial and error' og det er nøjagtig det indtryk jeg stadig har, her 14-15 år efter jeg sidst spillede det. Jeg er lige begyndt og var et pænt stykke tid om at klare den første bane. Er spændt på at se hvor langt min tålmodighed rækker med dette gode gamle spil.
    Kan du få det til at køre med Windows 7? Prøvede at hente en demo for gamle dages skyld men spillet 'accellererer' bare - dvs mændene går mange gange hurtigere end de reelt skal..
    -_-

  18. #627
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Kan du få det til at køre med Windows 7? Prøvede at hente en demo for gamle dages skyld men spillet 'accellererer' bare - dvs mændene går mange gange hurtigere end de reelt skal..
    Ja, jeg fulgte guiden her: http://forums.steampowered.com/forum....php?t=1331567 mht config filerne og så downloadede jeg denne patch http://www.mediafire.com/?7vmmwaaoqgoo1oy og nu virker det fint for mig.

  19. #628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Ser ud til at dette er de bedste €8 jeg har smidt i lang tid:



    Running With Rifles

  20. #629
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  21. #630
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Warhammer Quest til iPhone/-pad. Hold da op en tidsrøver, som jeg varmt kan anbefale alle der har siddet (eller stadig sidder) og nørkler GW produkter.

    Og nu vi er ved det, så er denne klassiker også kommet ud til tablets og smartphones

    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •