Side 43 af 56 FørsteFørste ... 334041424344454653 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #631
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    The last of us:

    TheLastOfUs.jpg

    www.thelastofus.com

    Formegentlig det flotteste PS3 spil nogensinde. Fed atmosfære, men ikke helt så "perfekt" som mange anmeldere kalder det. Dog stadig et fandens godt action/adventurespil.

  2. #632
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Så er dette spil gået hen og blevet betalingsfrit og til dels gratis at game:



    ....og så måtte man da lige se om det er noget værd, og det syntes jeg faktisk at det er.
    Det er i samme stil som andre spil i genren som World of Warcraft, Star Wars Old Repuplic, Guildwars 2, Tera osv.
    Da jeg allerede er betalende WOW spiller, gad jeg ikke også at bruge penge på RIFT også,
    men nu hvor man ikke skal betale mere hver måned, gav jeg det altså en chance.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. #633
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Altid KBH.

    Hvordan er gameplay i RIFT, har selv kigget på spillet.
    Men som du, har jeg ikke gidet betale for at spille online.
    Synes det at betale for WOW var nok i sig selv.

    Er der PvP del i spillet, hvordan er det?
    Hvad mere kan du fortælle om spillet?

    Mvh.
    Frank

  4. #634
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Altid KBH.

    Hvordan er gameplay i RIFT, har selv kigget på spillet.
    Men som du, har jeg ikke gidet betale for at spille online.
    Synes det at betale for WOW var nok i sig selv.

    Er der PvP del i spillet, hvordan er det?
    Hvad mere kan du fortælle om spillet?

    Mvh.
    Frank
    Skod, jeg har prøvet RIGTIGT mange mmorpgs.. Everquest,daoc,eve-online,Age of Conan, SWTOR, WoW, Rift, lineage, Neverwinter, warhammer online osv osv, så mener selv jeg har en god idee om hvad der er værd at spille. Pt er det kun World of Warcraft som er noget værd, Guildwars 2 til dels da det der ikke er nogen monthly fee og er et noget bedre spil end de andre f2p der er ude efter min mening(dog stadigt ikke godt nok), og så Eve-Online hvis man er til den slags, ellers er der ikke noget spændende. Synes ikke selv der er noget mmorpg der er værd at bruge tid på pt, da de eneste der er noget værd efterhånden er meget gamle.

    Venter selv på Elder Scrolls Online, Everquest Next, og et par andre der er på vej, venter også lidt på PS4, ser ud til nogen af de fremtidige mmorpgs vil være at finde her, bla Elder Scrolls Online, og Destiny som ser super fedt ud, men som er en blanding af mmorpg og fps.

  5. #635
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Hej Mathias,

    Jamen spiller selv wow som sagt, men spiller det egentlig kun pga. arena.

    Har ikke helt sat mig så meget ind i GW:2 PvP andet en spillet nogen få spil "world pvp"
    Samt prøvet deres battle grounds, men droppede det hurtigt igen da jeg ikke rigtig havde den samme base at spillere jeg kendte i forhold til wow.

    Har du gjort dig meget i PvP delen i GW:2?

  6. #636
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Hej Mathias,

    Jamen spiller selv wow som sagt, men spiller det egentlig kun pga. arena.

    Har ikke helt sat mig så meget ind i GW:2 PvP andet en spillet nogen få spil "world pvp"
    Samt prøvet deres battle grounds, men droppede det hurtigt igen da jeg ikke rigtig havde den samme base at spillere jeg kendte i forhold til wow.

    Har du gjort dig meget i PvP delen i GW:2?
    Lavede mest open world / siege pvp da jeg spillede, og det var da ok sjovt, omend noget overfladisk. Generelt er det bare ikke et spil man gider spille særligt lang tid ad gangen, ikke meget dybde i det, og man føler slet ikke samme character progression som man gør i spil som WoW.....


    Hvis du er til FPS mv kan jeg anbefale Planetside 2, nok det eneste spil jeg gider bruge tid på pt (er free 2 play, men med en cashstore)


    Kan se en anmeldelse her:

    http://www.youtube.com/watch?v=gCBTN_3wQ8g

  7. #637
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Lavede mest open world / siege pvp da jeg spillede, og det var da ok sjovt, omend noget overfladisk. Generelt er det bare ikke et spil man gider spille særligt lang tid ad gangen, ikke meget dybde i det, og man føler slet ikke samme character progression som man gør i spil som WoW.....


    Hvis du er til FPS mv kan jeg anbefale Planetside 2, nok det eneste spil jeg gider bruge tid på pt (er free 2 play, men med en cashstore)


    Kan se en anmeldelse her:

    http://www.youtube.com/watch?v=gCBTN_3wQ8g
    Well det FPS jeg spiller, er for det meste kun BF3.

  8. #638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Well det FPS jeg spiller, er for det meste kun BF3.
    Hvis du synes BF3 er sjovt, vil jeg påstå at du med garanti synes PS2 er fedt. Det er BF3 i scifi x 50. Kæmpe kampe med flere hundrede på hver side ad gangen (der er 3 factions der kæmper samtidigt). Du kan finde en masse video på youtube. Derudover er det et spil hvor teamplay er rigtigt vigtigt så man får også lidt en "mmorpg" feel når man spiller. Det hjælper selvfølgeligt også at der kan være 2000 online på samme server(map) ad gangen :)

    Som tidligere skrevet synes jeg det er lidt spild at starte op på et mmorpg nu når der er så meget nyt på vej. Det tager jo lidt tid at bygge noget ordenligt op i et mmorpg, og til den tid er det nok blevet afløst af noget andet. Så skulle det da lige være Eve-Online som er et meget unikt.

    Spiller Planetside 2 samt lidt fifa 13 imens jeg venter på PS4 release.
    Sidst redigeret af mathiasf : 20.06.13 kl. 10:31

  9. #639
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Oh det lyder godt nok interessant, må jeg hellere kigge lidt nærmere på så :)

  10. #640
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Oh det lyder godt nok interessant, må jeg hellere kigge lidt nærmere på så :)

    Hvis du gerne vil spille et fantasy mmorpg, og gerne vil prøve noget lidt andet end WoW stilen, så kan jeg også anbefale at tage et kig på Age of Conan, også er rigtigt fedt spil der er blevet meget bedre siden release, og også er f2p (ca 20gb download)

    http://www.youtube.com/watch?v=IYRn_hD3XK0

    Det er et lille review dog kun af de ca 20 første lvls, så ikke meget end game(max lvl er 80) :D Men du kan jo selv finde flere reviews på youtube.
    Sidst redigeret af mathiasf : 24.06.13 kl. 07:54

  11. #641
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Hvis du gerne vil spille et fantasy mmorpg, og gerne vil prøve noget lidt andet end WoW stilen, så kan jeg også anbefale at tage et kig på Age of Conan, også er rigtigt fedt spil der er blevet meget bedre siden release, og også er f2p (ca 20gb download)

    http://www.youtube.com/watch?v=IYRn_hD3XK0

    Det er et lille review dog kun af de ca 20 første lvls, så ikke meget end game(max lvl er 80) :D Men du kan jo selv finde flere reviews på youtube.
    Så skulle du prøve Tera er blevet free to play, og er langt det bedste gratis MMO, Aion er også blevet gratis.
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  12. #642
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    The last of us:

    TheLastOfUs.jpg

    www.thelastofus.com

    Formegentlig det flotteste PS3 spil nogensinde. Fed atmosfære, men ikke helt så "perfekt" som mange anmeldere kalder det. Dog stadig et fandens godt action/adventurespil.
    Historien, skuespillet og atmosfæren er HELT i top. Så klart et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet, og jeg har alligevel prøvet en del siden jeg spillede mit første spil i 1984.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #643
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    Så skulle du prøve Tera er blevet free to play, og er langt det bedste gratis MMO, Aion er også blevet gratis.
    Interessant da, vil give det en chance og se om det fanger mig :)

  15. #644
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Uanset hvad man spiller, så kan jeg informere om at Steam Summer Sale netop er skudt i gang. Man kan ofte spare voldsomt mange penge på ganske fornuftige spil.

  16. #645
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    J
    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Uanset hvad man spiller, så kan jeg informere om at Steam Summer Sale netop er skudt i gang. Man kan ofte spare voldsomt mange penge på ganske fornuftige spil.
    Steam er fantastisk! Har for kort tiden siden købt Alan wake samt en expansion for 4 euro mener jeg det var. Røverkøb, og har snart gennemført spillet :)
    -_-

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •