Side 47 af 56 FørsteFørste ... 3744454647484950 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Spændende! "Vi" spillede det igennem en del gange dengang det udkom, men efterfølgende har det ligget og samlet støv. Hvorfor er det værd at samle op nu?
    Nu ved jeg ikke om det er D3 eller D3: RoS i spillede da det udkom, men hvis i ikke har spillet det siden det originale D3, burde i virkelig prøve det igen - det er et helt andet spil!
    Drop-systemet er lavet om, auction house er væk, der er kommet flere NPC'er i form af The Mystic, hvor du bl.a. kan enchante dit våben (læs: rerolle en stat) og Kanais Cube, hvor du kan en hel masse avancerede ting. Der er kommet en hel ny mode (Adventure mode), der - i hvert fald i begyndelsen, gør det lidt sjovere at farme, og der er kommet langt højere torment og greater rift-levels. Der er også kommet ancient våben (forbedring af legendaries, vist nok med 5% chance for ancient når en legendary dropper) og langt flere set items. Jeg mener også at paragon levels er nyt ift. vanilla.

    Sæt i gang!

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #692
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke om det er D3 eller D3: RoS i spillede da det udkom, men hvis i ikke har spillet det siden det originale D3, burde i virkelig prøve det igen - det er et helt andet spil!
    Drop-systemet er lavet om, auction house er væk, der er kommet flere NPC'er i form af The Mystic, hvor du bl.a. kan enchante dit våben (læs: rerolle en stat) og Kanais Cube, hvor du kan en hel masse avancerede ting. Der er kommet en hel ny mode (Adventure mode), der - i hvert fald i begyndelsen, gør det lidt sjovere at farme, og der er kommet langt højere torment og greater rift-levels. Der er også kommet ancient våben (forbedring af legendaries, vist nok med 5% chance for ancient når en legendary dropper) og langt flere set items. Jeg mener også at paragon levels er nyt ift. vanilla.

    Sæt i gang!
    Og det er alt sammen sjovt i ca. 10 timer.
    Så bliver det repetitiv farming galore.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #693
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Og det er alt sammen sjovt i ca. 10 timer.
    Så bliver det repetitiv farming galore.
    Det er næppe en stor overraskelse for en der har købt et spil i Diablo-serien.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #694
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har også spillet de der 10 timer hver gang en season er startet og så var det ligesom det. Så kunne jeg lægge det til side et par måneder til næste season startede. Det bliver ret hurtigt kedeligt, når man først har fået farmet sit build - også selvom jeg kun spiller HC.

  8. #695
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Dette tidsfordriv er det blevet til et par timer eller mange med..

    header.jpg
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #696
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Normalt siger et såkaldt MOBA mig absolut ingenting. Men jeg er fandme blevet hooked på dette (vildt nok at tænke på da jeg som 34 årige måske ikke er målgruppe for sådan noget?)


  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    13

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    hvad er dit brugernavn ? :)

  12. #698
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Det danske team Playdead (holdet bag indie successen Limbo) har nu sendt Inside på gaden. Jeg har linket til xbox reviews, da Metacritic har samlet flest reviews til den udgivelse. Er udkommet til xbox one og PC.


    Det er et stykke tid siden jeg er blevet så meget revet med af et spil. Fantastisk grafik, stemning og historie... Og langt fra blot en Limbo klon/efterfølger. Men så meget mere.

    USgamer
    Combine a highly compelling visual narrative with superb puzzles and brilliant platforming, and you have Inside, one of the most intriguing, addictive, and beautiful-looking games of this generation.
    Washington Post:
    The game is a procession of stately, grim exclamation marks. It is visionary art.
    Kotaku:
    “Gorgeous art and animations, devious puzzle design and a pitch-black sense of humor. A perfectly paced series of escalating "holy shit" moments.”
    Trailer :
    https://www.youtube.com/watch?v=E0V2rPVQWfM

    Developer :
    http://www.playdead.com/games/inside

    Sceenshots kan ikke beskrive hvor ekstremt flot og medrivende spillet er. Så check et par trailers ud. Eller læs et review. Men køb det.






    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #700
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Ratchet & Clank

    Fantastisk 3D platformer på PS4


  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #701
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har haft dette liggende siden det udkom og har hørt gode ting. Det skal prøves denne weekend.


  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #702
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


    Gammelt mmorpg fra 2007 hvor der er lagt nye områder mv. til løbende i form af expansions og updates, og vi er nu endelig nået til Mordor med seneste update "The Black Gate".
    Det er Free to play i et vist omfang, hvilket i realiteten betyder indtil level 30. Man kan dog bruge in-game currency til at tilkøbe både questpacks, områder og egentlige expansions, men kræver absurd grind hvis man skal optjene til alt den vej. Story-line quests er gratis uanset. Som VIP får man alt for 15$ månedligt eller den mere populære 3 mdr. for 30 USD.
    Spillets første expansion er Moria ved level 50. Historiens største dungeon velsagtens, sæt en måned af før du ser sollys igen, man skal nok være dværg for holde af den slags. De første 4 expansions kan købes samlet, og der er Black Friday normalt en god dag at handle. Det er at finde på Steam desuden (http://store.steampowered.com/app/212500/)

    Der er mange life-time nørder derinde, som har level 105 (level cap) toons af hver class. Jeg spillede engang en Hunter op til level 65 (level cap dengang), men da jeg startede igen for 1½ års tid siden var så meget lavet om, at jeg hellere ville rulle en ny character, det blev en Captain. Ikke nogen heftig damage-dealer men mere en buff type (hehe) med lidt healing skills (og et 2-hånds sværd sæføli!). Alle har nu 3 skill trees, damage, crowd control, survivability. Man kan snildt solo hele vejen til Minas Tirith og betragte det som en art open world DragonAge hvis man vil, men man kan også finde en gruppe/fellowship. Det er der bestemt også muligheder for, den just overståede server-merge har pustet liv i de tilbageværende servers. Hvilket også er godt for level-cap raids og Big Battles, som også starter op i world chat ofte. PvP delen eksisterer i form af freeps vs. creeps men er ikke just spillets fokusområde og derfor sparsomt befolket. Grafikken er lidt 2007 cartoonish, men med settings på Ultra High får man særdeles nydeligt landscape. Og det er et af spillets forcer, genkendelige settings fra bøgerne. Foruden et stærkt community og Kinships (guilds om man vil) som just har fået et helt nyt housing area at pynte. Der er musikfestivals, outfits og heste at samle på, in-game bands, festivals og gak og løjer hvis man ikke har nok i at kløve orker, goblins, trolls, undeads og andre som har fortjent det. Der er helt sikkert hobitter som aldrig forlader the Shire men bare passer sin pipe-weed farm og mødes på kroen, der ingen forkert made at spille på :)

    Har brugt meget tid i raids, har læst hver eneste quest og brugt ca. 1000 timer i denne omgang siger Steam :)

    /kalif - som er på US server Landroval

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #703
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Football Manager 2017. Skal naturligvis prøve at gøre Ståle kunsten efter :-) Bemærker i øvrigt Sidney Appu, der fremstår som et stort talent. FM er garant for sikker spådom og det er første gang jeg oplever så meget talentmasse i FCK ;-) I øvrigt er spillet super som altid - men der er ikke mange spilmæssige nye tiltag ... :-/
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  23. #704
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Football Manager 2017. Skal naturligvis prøve at gøre Ståle kunsten efter :-) Bemærker i øvrigt Sidney Appu, der fremstår som et stort talent. FM er garant for sikker spådom og det er første gang jeg oplever så meget talentmasse i FCK ;-) I øvrigt er spillet super som altid - men der er ikke mange spilmæssige nye tiltag ... :-/
    Jeg må,vel også komme videre fra min 2011 verision. Er der nogen, der har prøvet iPad versionen?

  24. #705
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Jeg er en smule forelsket i denne perle på mit 4k TV <3

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •