Side 49 af 49 FørsteFørste ... 3946474849
Viser resultater 721 til 725 af 725

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

Med blizzards relancering af Starcraft her https://starcraft.com/en-us/articles/20674424
    Er jeg begyndt at spille det her gamle sjove spil igen :)

2. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Aug 2013

Jeg er for nyeligt blevet færdig med Horizon Zero Dawn.

Jeg fik det stukket i hånden af brormand med ordne "det er meget ala Far Cry". Oveni havde jeg set troldspejlets anmeldelse, og det gjorde at jeg var særligt opmærksom og skeptisk fra starten. Jeg er nu kommet igennem, og har været fint tilfreds med spillet omend jeg synes det var en kende nemt - især efter man har fået fat i "RUSTNINGEN!".
    Historien er ganske fin, og har et par mindre tweaks undervejs. Jeg følte dog hele tiden at jeg var en del foran tidslinjen, og jeg opdagede forholdsvis hurtigt hvor vi skulle ende.

Mht. Selve gameplayet er det ret sjovt, man kæmper som en meget lille kvinde mod nogle MEGET store robotter. Ofte er kampene korte og simple, men det kan gå galt hvis man er alt for nonchalant. Det er meget overskueligt, og man behøver ikke at dedikere flere timer på at læse op på spillets struktur, kampe eller "where to find ....."
    Character progression er forholdsvis kedeligt, der er 5 fysiske ting, et spyd som ikke kan opgraderes (før.... spoiler), 3-4 forskellige afstandsvåben som kan købes undervejs (de er forholdsvis billige, og meget tilgængelige i og med de sælges af de handlende man støder på). Derudover er der rustninger, som kun består af en del, og den virker tæt på ligegyldig indtil du får fat i "udødelighedsrustningen.". ..

Hvis man har lyst til en oplevelse ala "Shadow og Mordor" møder "Far Cry" så er det et fantastisk spil. Hvis man forventer en hård udfordringer med en fantastisk og medrivende historie så mangler spillet lidt.

Overall oplevelse lyder på 4/6.
    Niveau: svær (næst sværeste).
    Sidst redigeret af Wonderboy : 22.04.17 kl. 22:30

4. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jun 2003

Det første Battle Royale-spil jeg har prøvet. Det skulle angiveligt være en fantastisk hybrid mellem de hidtil store titler.
    Jeg er virkelig hooked, og hvert eneste spil er super intenst!

Det skal dog bemærkes at det fortsat er en early release, hvorfor der kan forventes en række bugs og glitches. Udviklingsteamet har dog allerede udgivet flere større patches, hvilket har hjulpet meget. Til ca. 25 EUR er det virkelig et must-have.

Tilmeldingsdato
    Aug 2010

Battlegrounds?

Tilmeldingsdato
    Aug 2016

Har hygget til LAN i weekenden med Ghost Recon - Wildlands.

Det er virkelig et flot co-op spil. Og stort. En mængde regioner med hver deres underboss skulle gerne lede til at ens gruppe på sigt får ram på the main bad guy som styrer flere karteller og som er en fjæs-tatoveret type som sikkert holder med BIF. Imens får man ødelagt div narkokarteller, og lavet rav i den mens man hjælper de lokale rebeller med at tage deres land tilbage. Og det virker nødvendigt med alle de narkogangstere og deres mange mange strongholds. Bolivia har vist truet Ubisoft med sagsanlæg for det lidt uheldige image landet får her faktisk :) Der er naturligvis variation i missionerne, men alligevel bliver det ensformigt. Flyv, kør, sejl eller løb hen til et stronghold, smid en drone op og tjek hvor og hvor mange bad guys der er, og eliminer dem og slip væk udgør vel 80% af missionerne indtil videre. Imens samler man skill points, og får nyt grej og stiger levels. Hver region har 6 storyline missioner og et hav af sidequests. Afstandene kan være store men der er heldigvis mange helikoptere og giver den der ikke er pilot mulighed for at rode med sit set-up af gear og få fordelt sine skillpoints, upgraded sin drone osv osv.

Spiller man alene hvilket jeg endnu har til gode, giver det som Rainbow Six nogle taktiske muligheder for at styre sine AI guys. Man kan også bare logge på en random gruppe og håbe de gider revive dig når du er nede

Vi var ikke altid lige heldige i vores taktiske approach, f.eks skulle vi på en mission stjæle en helicopter med medic supplies fra udkanten af en fjendtlig base og sneg os frem til en klippeformation tæt på landingspladsen. Desværre faldt min kammerat faldt ud over klippen og landede på hovedet af en fjende som alarmerede resten, og jeg panikfumlede med en granat som fik sprunget helikopteren i luften. Sidequest failed :) Jeg præsterede også at blive kørt over af et godstog og lærte således at togskinner er en dårlig sniper position. Kommer til at bruge mange timer på det, kampene er heldigvis så velfungerende at det ikke gør så meget at missionerne bliver lidt ensformige. Og jeg altså kun igennem 3 regioner indtil videre, så måske der låses op for mere kompliceret stuff.

[Edit] Har nu spillet det en del alene med nice AI guys, og må sige at det faktisk er nemmere uden mine idio...taktisk udfordrede pilskæve venner. :) Sync Shot er desuden en ret blæret feature, hvor dine 3 compadres får et target hver og trykker på aftrækkeren når du skyder den 4. Opererer nu i de områder med hårdest sværhedsgrad, men må desværre sige at missionerne stadig ikke varierer nok. Og selvom jeg har hævet sværhedsgraden, så kan man stadig klare de missioner som ikke fejles ved detection relativt nemt, med den altid gangbare guns blazing taktik selvom banditterne har mere body armor nu. Det er stadig et glimrende spil, havde savnet et storybased FPS spil hvor man kan logge ind og spille en times tid når man føler behovet for et par headshots. Og ja, det er ikke helt FPS før man holder højre museknap nede, men close enough. Der kommer jævnligt nye updates på steam, og jeg er kun ved at være igennem mellem-bosserne før tiden kommer til mr. king pin ↓ Er stadig helt benovet over grafikken, den måde græsset og palmerne bøjer når man letter i helikopter osv, og det selvom mit forældede 970er kort kun kan køre det på medium. Det er måske også tid til at opgradere. Lur på et steam tilbud, selvom de 60 eur (ca. 10 fadøl) jeg gav bestemt er fin værdi for så mange timers underholdning, ellers er det faktisk billigere til konsol *fnys* [/edit]

http://store.steampowered.com/app/46...con_Wildlands/

Sidst redigeret af kalif : 13.07.17 kl. 13:37

8. De følgende 2 brugere er enige:

Side 49 af 49 FørsteFørste ... 3946474849

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)