Side 7 af 56 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    13

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Need for speed, "pro street" samt "most wanted".........Har ikke mønt til de ægte slæder............

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    38

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Dette spil, må være tæt på det mest fantastiske spil jeg prøvet.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Er gået i nørd-mode med jedi mind-trick og force pushs .



    Hvis jeg så bare kunne bruge mine nye kræfter til at få fjernbetjeningen til komme til mig.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


  6. #95
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


    Hvordan kan du allerede have Pure?

    Det udkommer vel først d. 26?

    Jeg venter i spænding på ovennævnte Pure, Saints Row 2 og selvfølgelig FIFA 09, alle til PS3. :)

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Han mener nok demoen ellers har han nok downloaded det... Synes nu ikke pure var noget specielt bare et andet motorstorm spil.

  8. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg anmelder videospil i fritiden, derfor har jeg været heldig at få spillet en smule før :-) Men havde glemt, at det endnu ikke er ude.

  9. #98
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Er igang med at downloade littlebigplanet beta.

  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg er også gået i gang med Warhammer, men som DAoC veteran (5-6 år) finder jeg det ikke nær så interessant og godt som DAoC var.

    I hvert fald ikke her i starten. Men jeg kan da håbe, at det når at blive det inden de 30 dages gratis spil dør hen.

  13. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Glæder mig også til at modtage mit.

    Derudover spiller jeg PES 09-demoen på PS3. Gameplayet er blevet noget langsommere end i 08-versionen, og knap så arkadepræget. Det virker rigtig lovende.

  16. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har spillet fifa 09 siden tirsdag morgen og det er rigtig godt, meget bedre end det rimelig dårlige fifa08 og langt bedre end pes08, 10vs10 online er rigtig sjovt når man finder nogen gode at spille imod, desværre sker det ikke så tit og man ender alt for mange gange med en flok 12 årige som synes det er sjovt at få røde kort og score selvmål også menuerne er helt hæslige langsomme men det er blevet rigtig meget bedre end forrige versioner.

    Har også lige spillet par kampe pes09 demo og det er også rigtig godt, kan bedre lide pes09 gameplay men de skal have fixet det pinlige online før jeg køber det men rigtig dejlig de endelig har lavet det langsommere og der ikke er frame rate problemer mere.

  17. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Nu har jeg spillet et par kampe, og umiddelbart virker det rigtig, rigtig godt. En klar forbedring af 08-udgaven. Jeg er især imponeret over animationerne, og måden hvorpå spillerne 'slipper' bolden.

    Dog synes jeg det er ærgeligt at se, at EA Sport igen i år ikke har formået at få FCK-spillerne til at ligne, når nu man har set at Konami er villige til at gøre det. Indrømmet, de har færre hold at arbejde med, men det burde kunne gøres bedre end hvad vi ser i FIFA 09. Den eneste der tilmærmelsesvis ligner er Grønkjær, og han ligner pis. De andre spillere har hovedtrækkene i orden, men det er noget alle kunne lave i denne medfølgende create-a-player-feature.

    En anden ting jeg synes er stærkt kritisabelt er, at EA Sports tillader sig at tage penge for en feature der reklameres for på bagsiden af coveret (Adidas Live Season). Om ikke andet, vil jeg da mene at de features der beskrives på coveret burde være en del af det købte spil, og ikke en tilkøbsmulighed. Man for godt nok én liga gratis, men derfra vil resten koste 40 kr. pr. liga, såvidt jeg husker.

    Et par sure opstød over et ellers fremragende fodboldspil :-)

  18. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har spillet det rigtig meget og synes det er overraskende godt men ffs der er nogen bugs i det, har nu 2 gange oplevet at spillere bliver usyndelige midt i en kamp online og forbliver det resten af kampen, ikke særlig fedt ikke at kunne se modstanderes angribere !

    Også ansigterne er helt sindsygt dårlige og jeg synes sku det er utroligt at et spil som PES med så dårligt grafik stadig kan have ansigterne så meget bedre end fifa.

    Men ja jeg er nærmest afhængig af online så ovennævnte er ikke noget som ødelægger spillet men også lidt ærgeligt at BAL onlien skal ødelægges af 12 årige børn som får røde kort og scorer selvmål for sjov men det er vel hvad man kan forvente ved online spil... Desværre.

Side 7 af 56 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •