Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Trak pistol under fodboldkamp

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    58

    Trak pistol under fodboldkamp

    God søndag, nogen der ved hvad der skete derude??

    http://nyhederne.tv2.dk/krimi/articl...7.html?forside

    En civil betjent følte sig i dag nødsaget til at trække sin tjeneste*pistol, da der i forbindelse med kampen mellem Lyngby og FC København blev kastet med sten og flasker. Det oplyser politiinspektør Karl Erik Agerbo fra Nordsjællands Politi.

    I første omgang skred betjentene ikke til anholdelse af stenkasterne, der ifølge politiet rettede kasteskytset direkte mod ordensmagtens udsendte. Men kort før kampstart anholdt politiet en 17-årig mand i forbindelse med episoden. I alt blev otte personer anholdt ifm. kampen.

    "Vi har faktisk gode videooptagelser af situationen, så vi kan da ikke udelukke, at flere bliver anholdt," siger Karl Erik Agerbo.[/I]
    Kommende Prins af Sverige

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Trak pistol under fodboldkamp

    Det skulle vist være sket tidligere på dagen på vej til stadion. Der står lidt mere her:
    http://ekstrabladet.dk/112/article985215.ece
    http://www.bt.dk/article/20080316/krimi/80316036/

    Det lader desværre ikke til at der er kommet styr på fjolserne endnu...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Trak pistol under fodboldkamp

    ›God søndag, nogen der ved hvad der skete derude??

    Jeg tror man er nødt til, for en god ordens skyld, at sige at det vist ikke var under kampen, men før kampen og at det ikke var på stadion.

    iflg EB.dk
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Trak pistol under fodboldkamp

    Here we go again.

    Men det er jo bare en enkelt uheldig episode. Som i Næstved.
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Trak pistol under fodboldkamp

    Ja, endnu engang har en flok sinker været på spil. Det er jo ret forudsigeligt, at det åbenbart skal ske til alle udekampe.

    Hvornår lære de tosser, at de faktisk er uønskede?

    Nogengange kunne man sgu ønske sig tilbage til dengang, vi lå og rodede på 7.-8. pladsen, hvor Parken og udekampe var noget med kunne tage til, uden der var sinkedeltagelse. Nu man man så blot konstaterer, at succes avler sinker. Og hvor sinkerne er, kommer endnu flere sinker til.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    11

    Re: Trak pistol under fodboldkamp

    Jeg må indrømme jeg er RYSTET. Rystet over at turen hjem fra Lyngby stadion gik så galt til. På vej ned mod Lyngby station blev der kastet ting fra vejarbejdet ud på gaden så politiet ikke kunne komme igennem. Rystet over at SÅKALDTE "fodboldfans" (Desværre en HEL DEL iført FCK TØJ) kastede med sten mod butiksruder, almindelige hjem og biler. Man skulle tro det var autonome der var kommet til kamp. Jeg er fortvivlet over at jeg blev nødt til at holde min kæft og bare skynde mig væk for at undgå konfrontationer fra egen fanrække.
    Hvad kan vi gøre for at stoppe disse tåber? Kan det virkelig passe at jeg ikke kan prøve at stoppe disse mennesker uden at være bange for at få en røvfuld?
    Eller skal jeg hvis jeg tager på away bare ignorer alt det her?

    Sidst men ikke mindst undrer det mig at vagterne på Lyngby stadion ikke visiterer fansene bedre især efter Næstved.

    Jeg vil ufattelig gerne med dette indlæg skabe noget debat omkring det her problem som ABSOLUT ikke bliver mindre.
    Den store Nille fan ;-)

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    119

    Re: Trak pistol under fodboldkamp

    det kan måske hænge sammen med at man havde været på lyngby stadion dagen før ....

    http://sporten.tv2.dk/video/index.ph...-10839915.html

    så man havde en forventning om at det man skulle bruge var på stadion ...
    D9N
    LOVE-PEACE-HARMONY

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Zuma affyrer pistol!?
    By thomaso in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 26.06.07, 07:46
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.04.05, 15:36
  3. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 16.08.04, 13:05

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •