Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    ›Jeg synes f...... heller ikke at tiden er inde til at
    ›eksperimentere, og jeg stiller mig uforstående overfor Ailton er
    ›udeladt, rotation eller ej K@sper?

    Jeg er sådan set 100% enig. Jeg ville også langt hellere se end rimelig fast opstilling. Netop også fordi jeg anser det for meget vigtigt, at AAB ikke får for meget forspring, og fordi rotationsprincipet generelt aldrig har været en succes, når vi har forsøgt det.

    Men når det er sagt, så mener jeg ikke, at man kan revse Ståle mht rotationen før vi til sommer rent faktisk kan se resultatet af det.

    Ydermere skal Junior og Ailton nok få deres chance for at vise, om de er en god fremtidig konstellation. Jeg var ikke imponeret i Næstved, ligesom Ailton stadig ikke har imponeret mig i foråret. Ydermere har Junior i mine øjne ikke lignet en mand i form, så at han ikke er startet inde i suppen endnu er imo helt naturligt - især jfr. udtalelser fra FCK om, at han stadig mangler 10% for at være helt fit.

    Men jeg håber på en Junior- Mackan/Nord i morgen, og så håber jeg på sejr. For vi har godt nok brug for det.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: FCK-ACH optakt

    ›Heldigvis er der flere herinde - i hvert fald af dem der skriver
    ›- der undrer sig over dette. Ja, det gør vist alle andre end dig
    ›og Ståle :)

    Nu synes jeg jo sådan set heller ikke om rotationsprincippet. Så jeg er ikke helt klar over, hvorfor jeg skal blandes ind i debatten.

    Men når nu Ståle absolut vil benytte det, så er dagens udskiftninger sgu helt naturlige. Om man så kan lide det eller ej.

    Man kan muligvis være uenig i dispositionerne, men undre sig eller blive overrasket over det, kan man sgu ikke. Det er meldt ud for længst at vi vil forsøge med rotation.

    Se forøvrigt mit ovenstående indlæg mht Junior og Ailton.
    Sidst redigeret af k@sper : 21.03.08 kl. 23:06

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    161

    Re: FCK-ACH optakt

    ››
    ››Lige så naturligt er det, at det er Ailtons tur til at sidde
    ››over. Så Allbäck og Nord får spilletid, og Junior gerne en hel
    ››kamp.
    ››

    ›Ja, det er super logisk konsekvent at skille Junior og Ailton ad
    ›i ligaen, når vi ellers har set i pokal og optakt, at der endelig
    ›var TO angribere der kunne spille godt sammen og score i samme
    ›kamp.

    ›For første gang har Ailton spillet godt og så - bam - det skal vi
    ›ikke nyde noget af. Ud med Junior og Ailton - sammen og på skift.
    ›Pyt med at de pt. er bedst og har koster små 40 mill... De skal
    ›sgutte komme her og være gode offensivt og spille langs jorden...
    ›fyyyyhhh...

    ›Heldigvis er der flere herinde - i hvert fald af dem der skriver
    ›- der undrer sig over dette. Ja, det gør vist alle andre end dig
    ›og Ståle :)

    Det følger præcis den samme logik som den Ståle bruger da han erkender at Pølsen og halte ikke er den optimale midtbane sammensætning og så alligevel benytter sig af den, igen og igen. Den eneste rotation vi ar brug for er på fck-bænken ........Ståle har sgu roterende fis i den blankpolerede kasket

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    21

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    Der savnes logik og konsekvens i Ståles dispositioner. Hans skiftende opstillinger og værst af alt manglende tro på sine angribere og mitbane viser at fejlene ikke ligger hos spillerne, men entydigt hos træneren. Han tror ikke på sine spillere og han tror ikke på sig selv. Disse fejl har andre trænere gennem tiderne begået og altid med katastrofale resultater til følge. Holdet har på intet tidspunkt i sæsonen spillet godt, heller ikke i Pokalen og det er meget kritisk, for hvis ikke de ind i melllem er i stand til at vise de er Mestrene, så vil det i de mere og mere skarpe kampe, der kommer i foråret, falde fra hinanden og holdet vil slutte på en sølv eller bronzeplads.

    En gammel sætning lyder "Never change a winning team" - I foråret har Ståle indtil nu skiftet 5-6 mand hver gang. Værst er det gået ud over midtbane og angreb, med manglende sammenspil som resultat. Spillet viser alle tegn på krise. Febrilskhed, manglende fantasi, manglende gejst, manglende førerskikkelser.

    Jeg håber at Ståle begynder at lytte til kritikken fra omverden.
    jesheim

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    6

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    Nogen der kender et sted i Berlin, hvor kampen i dag kan ses?

    Paa forhaand tak.

  9. #21
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    ›Der savnes logik og konsekvens i Ståles dispositioner. Hans
    ›skiftende opstillinger og værst af alt manglende tro på sine
    ›angribere og mitbane viser at fejlene ikke ligger hos spillerne,
    ›men entydigt hos træneren. Han tror ikke på sine spillere og han
    ›tror ikke på sig selv. Disse fejl har andre trænere gennem
    ›tiderne begået og altid med katastrofale resultater til følge.
    ›Holdet har på intet tidspunkt i sæsonen spillet godt, heller ikke
    ›i Pokalen og det er meget kritisk, for hvis ikke de ind i melllem
    ›er i stand til at vise de er Mestrene, så vil det i de mere og
    ›mere skarpe kampe, der kommer i foråret, falde fra hinanden og
    ›holdet vil slutte på en sølv eller bronzeplads.

    ›En gammel sætning lyder "Never change a winning team" -
    ›I foråret har Ståle indtil nu skiftet 5-6 mand hver gang. Værst
    ›er det gået ud over midtbane og angreb, med manglende sammenspil
    ›som resultat. Spillet viser alle tegn på krise. Febrilskhed,
    ›manglende fantasi, manglende gejst, manglende førerskikkelser.

    ›Jeg håber at Ståle begynder at lytte til kritikken fra omverden.


    Tvivler skam på at Ståle begynder at lytte til kritikken, er jo ham som ved bedst og ikke alle de mange tusinde af fan's, sportsfolk og tv-folk som har noget med fodbold at gøre..

    i stedet for skal vi jo bare lukke og være glade, og så snart der kommer lidt sagelig kritik så bliver alt jo vendt til at uha FCK kom i CHL sidste år og har spillet UEFA i denne sæson.

    I stedet burde de kigge lidt ind af og indrømme de laver fejl, og så rette dem frem for at forsætte på samme spor

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    Jeg er ikke helt utilfreds med dette rotationsprincip her i de første kampe. Vi har Horsens hjemme idag, og Viborg ude på mandag. Med den trup vi trods alt kan mønstre, er det to kampe der bør vindes, rotation eller ej. Og det sender også det signal, at der er lige kamp om pladserne, og alle har fået mulighed for at bevise at det er dem der skal satses på. Det ville da også være ærgeligt hvis Nordstrand har fundet sit målinstinkt frem igen, og vi pga. at en ufravigelig startformation ikke får det set. Jeg er ret sikker på at der er rigtig mange mål i ham, hvis holdet begynder at give ham noget ordenligt at arbejde med. Og det tror jeg på vil blive tilfældet i dette forår, hvis vi altså ikke satser på en Hjalte/Würt midtbane.

    Efter Viborg hedder det FCM(S), Esbjerg(P), OB(S), Esbjerg(P). Det er 4 vigtige og svære kampe på 10 dage, hvor vi sandsynligvis har brug for at have så mange som muligt, med lidt kampe i benene.

    Men som de fleste andre, er jeg heller ikke tilfreds med Ståles opstilling i Esbjerg. Det var jo helt håbløst, men det er vendt og drejet i alle detaljer, så det er der ingen grund til at spilde mere krudt på.

    På trods af Esbjerg kampen, der også blev tabt på en tilsyneladende manglende tænding - ikke kun opstillingen, tror jeg på et rigtig godt forår. Og når vi er forbi Viborg kampen håber jeg at opstillingen bliver følgende:

    JC
    ZP - MG - UL - OW
    LS - AH/WK - MS - JG
    AA - JJ

    Med mindre de to næste kampe viser, at der er andre der har gjort sig mere fortjent end ovenstående.

    Kigger vi på resten af vores program, ser det ikke så tosset ud. Vi har været igennem de sværeste kampe, bortset fra en enkelt OB ude og måske en Brøndby kamp ude. Jeg ved ikke om det er godt eller skidt, at vi kun har AaB én gang, men mon ikke de får gummiben på et tidspunkt, helt som de plejer?
    - We'll Sing on our own! -

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    79

    Re: FCK-ACH optakt

    ›Heldigvis er der flere herinde - i hvert fald af dem der skriver
    ›- der undrer sig over dette. Ja, det gør vist alle andre end dig
    ›og Ståle :)

    Ikke at jeg er enig i at skille Junior og Ailton ad, men hvorfor heldigvis... Har du brug for at alle er imod Ståle?

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    AARG ståle har nu meldt ud af ailton ikke har vist at han høre til i start 11'eren.
    Efter min mening er den eneste af vores angriber der har vist noget bedre en ailton er junior... allback arbejder sten hårdt idag.. men det sku også første gang han har været helt væk i de andre kampe. og nordstrand har ikke meget andet end en god pasning til grønkj... personligt er jeg skuffet over det kun blev til 1-0 set på chancer var det vel nærmere 15-3..

    uanset hvad så var det hele fornuftigt.. men ud med hjalte og ind med grønk.. det gav lige en ekstra dimmension

    pg få så ailton ind sammen med junior. der var flere gange idag hvor vi kunne have brugt hans hurtighed og driblinger.. det er præcis i sådan en kamp mod lidt langsomme og tunge spillere han skal bruges.. STÅLE DU FATTER HAT.
    brug dog dine spillere rigtigt i stedet for at gør dem dårligere end de er fordi du bruger dem forkert
    written by Zeez


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    Seriøst magen til frækhed af Albæck at tue sådan frem og hylde Ørgyetes fans på den måde.
    Aldrig i mit liv har jeg da set noget ligende.
    Bøde fra de højere magter og bænkevarmer resten af sin tid i FCK, ikke et sekund mere skal vi spilde på den mand.

  15. #26
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    Viser jo bare hvor meget ståle faktisk fatter af hvad der sker i klubben.

    Men lad os nu se hvad der sker mht. Ailton, men 1 er sikkert Ståle har ødelagt den dreng..

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    ›Seriøst magen til frækhed af Albæck at tue sådan frem og hylde
    ›Ørgyetes fans på den måde.
    ›Aldrig i mit liv har jeg da set noget ligende.
    ›Bøde fra de højere magter og bænkevarmer resten af sin tid i FCK,
    ›ikke et sekund mere skal vi spilde på den mand.

    Og mig der troede, at smålighed var noget, vi beskyldte bonderøvene for at eksellere i.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens

    ›Seriøst magen til frækhed af Albæck at tue sådan frem og hylde
    ›Ørgyetes fans på den måde.
    ›Aldrig i mit liv har jeg da set noget ligende.
    ›Bøde fra de højere magter og bænkevarmer resten af sin tid i FCK,
    ›ikke et sekund mere skal vi spilde på den mand.

    Arh, skal vi nu ikke lige... Allbäck har, hvordan man ellers synes hans rolle skal være i klubben nu, været en af de bedste angribere i de sidste år. Altid masser af fight og vores bedste europæiske kort nogensinde. Som det bliver påpeget en kende småligt, at han ikke må hylde +100 fans, der er kommet fra sverige for at se kun ham, og som derudover er højst sandsynligt er hans fremtidige klub!
    "Fighting for peace is like fucking for virginity!"

  19. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  2. Optakts- kamptråd AC Horsens - F.C. København 250409
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 06.08.09, 12:18
  3. Optakts- og kamptråd FCK-Horsens
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.08, 17:49
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •