Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Karakter efter den gamle skala :

    JC : 5 ( råber jeg har når han ikke har en skid og er bestemt ikke i topform)

    Kvist: Gjorde det fint i de første 10 min indtil han blev rykket til venstre bak fordi Wendt er mere vigtig nede på kb's hold
    Laursen : 5 Bakker alt for meget.
    Zanka : 5 Samme som Laursen og er tæt på at lave en kæmpoe brøler
    Pospa : 6 Dejlig offensiv men ikke meget lykkes

    Sionko : 8 Den helt klart bedste spiller idag - kæmper rigtig meget men misser en kæmpe chance
    Atiba : 5 Ikke en fod rigtig i den kamp
    Hjalte : 5 Tager 20 år for ham at vende med den bold
    Grønkjær: 03 Mister bolden konstant og laver intet.

    Junior : 7 ser ud som om han har lidt gejst tilbage som ståle ikke har fået taget fra ham endnu
    Allback : 5 allerede i svergie igen.

    Silber : 5 laver ikke en skid
    Ailon : Uden for bedømmelse

    Ståle : 00 Hvad han end siger til dem inden kampene så dræber han da fuldstændig deres gejst for at spille - starter med niklas inde som så synes det er for koldt til han gider at spille og har ingen erstatning på bænken - så man sætter hjalte ind på CM og kvist ned på venstre back ! Til grin - og hvornår for vi ailton og junior at se i en rigtig fodbold kamp og ikke bare træning ?! Det er jo til grin - da han kom ind (med 9 min tilbage !!!) begyndte der jo faktisk at komme lidt huller i forsvaret.

    RAUS
    Sidst redigeret af cleansation : 06.04.08 kl. 19:24

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    62

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    I mine øjne er problemet helt klart den manglende indstilling hos flere af de bærende krafter på holdet. En Grønkjær, som normal holder et højt niveau, fejler i dag. Hutchinson (som jeg mener slet ikke har præsteret i foråret), er mest af alt reduceret til en boldflytter og har slet ikke samme tempo og energi i sit spil som tidligere. Det virker som om spillerne er trætte og udmattede. Forskellen mellem FCK og AaB, er for mig, at AaB VIL mesterskabet mere end FCK pt.

    Det virker også underligt på mig, at FCK kan spille SÅ langsomt og forudsigeligt... Det er først til sidst i kampen, at vi ser en Silberbauer sætte tryk på, med et flot løb op ad banen. Ellers var det mest et stillestående FCK-hold i dag. Der var en , der sagde i skakten tidligere , at FCK minder om Real Madrid, med klasse-spillere over hele banen, men spillet fungerer slet slet ikke.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    33

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Jeg syntes at JC skal have 03 han er efter min mening kraftigt involveret i de to mål. Ved det første må han gå ud fra at forsvaren dækker forreste stolpe, men står helt forkert placeret. Det viser endnu en gang hvor let det er at score på ham ved langskud. Det sidste mål er Thygesen så presset at han kun kan skyde kort og så er det fandme JC's opgave at sække kort.

    Jeg er også uenig i Silber han er squ den eneste udover sionko der havde noget drive og vil frem.

    Jeg fatter ikke hvorfor Allbäck starter ind han minder for meget om Junior og manden er for gammel og spiller ikke i klubben næste sæson.

    Helt enig i konklusionen omkring Ståle. Hvis jeg var Don Ø skulle Ståle aflevere bilnøgler og tøj med det samme efter kampen, men dog vil jeg være så gavmild at give ham til billetten på Oslobåden

    Fyr ham for satan
    ›Copy paster fra den anden tråd.

    ›Karakter efter den gamle skala :

    ›JC : 5 ( råber jeg har når han ikke har en skid og er bestemt ikke i topform)

    ›Kvist: Gjorde det fint i de første 10 min indtil han blev rykket
    ›til venstre bak fordi Wendt er mere vigtig nede på kb's hold
    ›Laursen : 5 Bakker alt for meget.
    ›Zanka : 5 Samme som Laursen og er tæt på at lave en kæmpoe brøler
    ›Pospa : 6 Dejlig offensiv men ikke meget lykkes

    ›Sionko : 8 Den helt klart bedste spiller idag - kæmper rigtig
    ›meget men misser en kæmpe chance
    ›Atiba : 5 Ikke en fod rigtig i den kamp
    ›Hjalte : 5 Tager 20 år for ham at vende med den bold
    ›Grønkjær: 03 Mister bolden konstant og laver intet.

    ›Junior : 7 ser ud som om han har lidt gejst tilbage som ståle
    ›ikke har fået taget fra ham endnu
    ›Allback : 5 allerede i svergie igen.

    ›Silber : 5 laver ikke en skid
    ›Ailon : Uden for bedømmelse

    ›Ståle : 00 Hvad han end siger til dem inden kampene så dræber han
    ›da fuldstændig deres gejst for at spille - starter med niklas
    ›inde som så synes det er for koldt til han gider at spille og har
    ›ingen erstatning på bænken - så man sætter hjalte ind på CM og
    ›kvist ned på venstre back ! Til grin - og hvornår for vi ailton
    ›og junior at se i en rigtig fodbold kamp og ikke bare træning ?!
    ›Det er jo til grin - da han kom ind (med 9 min tilbage !!!)
    ›begyndte der jo faktisk at komme lidt huller i forsvaret.

    ›RAUS

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Indlæg
    2

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Hvorfor har FCK minstet gejsten?

    Jeg syntes ikke vi skal overveje Ståle, den mest succerige manager i dansk fodbold, Vi har slået Man. U. Vi har været i gruppe spillet i CL, vi er hvert år med i Europa, Vi er STADIGVÆK med i guldkampen og pokalen.

    Men, der er tydeligtvis problemer, der mangler gejst. Siden Ståle kom har der været et stærk pres spil. Vi har aldrig haft bedre tekniske og løbe villige spillere, men der mangler gejst til at, give det ekstra.

    Jeg må indrømme en dag som idag savner jeg Linderoth, som kunne vise vej når det gælder, men han er fortid, så må de spillere vi har nu tage over.

    Jeg tror vi mangler en spiller som virkelig viser vej, Det er fint med Junior osv. men, når Ällback er væk hvad så? Hvem skal vise vej?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    3

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    ›Vil folk stadigt beholde Ståle?


    Jeg vil i hvertfald ikke!
    Hvorfor laves der ikke en sang der går ud på at Ståle forlader FCK NU?
    Jeg er ikke glad for at "bue" spillerne ud fordi det er Ståles skyld at spillet er så ringe og idéfattigt!
    Så en sang om Ståles sorti ville være på sin plads!
    Mig ser i ihvertfald med en "Bye bye Ståle" flag til næste kamp!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    >>Kvist: Gjorde det fint i de første 10 min indtil han blev rykket til venstre bak fordi Wendt er mere vigtig nede på kb's hold<<

    Kvist gjorde det rigtig godt under hele kampen, selvom han spillede på venste siden.. Han var vist også med i et par overlapninger ude i siden.

    >>Silber : 5 laver ikke en skid<<

    Så har vi ikke set den samme kamp.. Efter han blev skiftet ind, kom der generelt mere tempo i vores spil, og han var også med i mange aktioner - kort sagt gav han holdet et løft...
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Ståle må gå

    Hvordan kan han forsvare det sindsyge forbrug af millioner også spille så håbløst.

    Ståle er en håbløs træner, hvordan kan man være dårlig som træner at man ligefrem ødelægger glimrende spillere og gør dem middelmådige eller rettere, pinligt dårlige, eksemplerne er efterhånden mange Ståle. Tag nu koncekvensen og gå
    Sidst redigeret af Toeffe_WA : 06.04.08 kl. 19:57
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    8

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    de har spillet så ringe det er helt utrolig at man kan sige man vil være dansk mester når man spiller så ringe. Det ender med at FCM også lige hopper forbi os. Sikkert allerede i næste runde når de hjemme møder aab og vi tager til odense. og egentlig er det måske den lussing der skal til før de rejser sig og spiller bold fra næste sæson
    Sæsonkortholder fra Esbjerg
    CLUB 32

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    88

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Jeg synes det er totalt demotiverende, at vi har indkøbt endnu en god angriber, som vi ligeledes er på vej til at ødelægge med et spilsystem der lider ekstremt - grundet en ekstrem forudsigelighed og alt for lidt opfindsomhed.

    Der mangler helt klart motivation blandt et par af vores bærende spillere. Derudover mangler vi ekstremt meget på den centrale midtbane. Hutch falder totalt igenem på den plads, og er snart ikke andet end en boldflytter. Hjalte ser jeg ikke meget i for tiden hellere. Kvist er stadig ikke så langt til, at han kan være en styrmand på den centrale midtbane. Men på den anden side, jeg kan ikke se hvem der ellers er en mulighed for denne plads.

    Utroligt, at vi er det mindst scorende hold blandt top 5.

    Jeg har godt nok snart bange anelser for resten af foråret. Får vi ikke vort spil op på et højere niveau til næste kamp, så bliver det meget svært i OB og kan risikere at lægge nr. 3 efter denne kamp kun 2 point foran OB.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland

    ›Det bedste ville være at at fjerne Ståle fra bænken........
    ›Tillykke heller ikke denne gang lykkedes det med en defensiv taktik.....

    Taktikken var da langt fra defensiv. FCK stiller op med den mest offensive midtbane, man kan mønstre. Der er bare intet, der fungerer i øjeblikket. Defensiven er ikke prangende, og det fremadrettede spil er uden ide. Der er enkelte spillere, der underpræsterer i øjeblikket; men det forklarer ikke det dårlige spil.

    Det er åbenlyst, at Ståle er problemet. Spillerne er dårligt forberedt til kampene og begår alt for mange fejl. De lader sig kyse af modstanderne, som spillerne hårdere og hurtigere.

    Når det er sagt, så var FCM heller ikke uheldige i dag. De har vel en et par reelle chancer; men scorer til gengæld nogle mål, der kommer ud af det rene ingenting. FCK har til gengæld et hav af afslutninger, og selvom de fleste er dårlige, så burde et par af dem have resulteret i mål.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Jeg har tidligere været meget overbærende med Ståle. Man kan jo kigge på de resultater han har skaffet i sin tid i klubben. Men i dag var simpethen prikken over i'et...

    Den mand kan ikke forsvares mere!

    Hvis man kigger på vores offensive spillere:

    Nordstrand
    Allback
    Ailton
    Junior
    Sionko
    Silberbauer
    Kvist
    Hutch
    Grønkjær

    Det er uden tvivl danmarks - ja endda nordens stærkeste offensiv. Alligevel scorer vi ingen mål. man skal ned til AC Horsens for at finde et hold der scorer færre mål. Horsens som er holdet der tidligere har været kendt for 0-0 kampe.

    Vi har en træner (trænerteam) der ødelægger vores spillere, med en intetsigende spillestil. Det må altså stoppe nu.

    STÅLE RAUS!

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    48

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Jeg synes det mest nedslående ved dagens nederlag var tilskuernes opførsel. Der var ingen opbakning. men kun buh råb og nedlandende klappen af modstanderholdet. Måske trænger vi til ikke at vinde mesterskabet, så vi kan få bare lidt ydmyghed tilbage blandt os fans.

    Pt. har FCK danmarks dårligste fans - desværre.
    FC Skovfoged

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Alle er dumpet med et brag undtagen Sionko og Junior, deres missere til trods. Og så Silber, som gjorde det rigtigt fint !

    Men ellers er det dumpekarakterer til både spillere og til træneren. Desværre.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Ståle har lige købt sig pladsen på posten også i næste sæson. Arh, han ville være sikret alligevel, men med hans snak om, at FCK spiller mindre godt (ikke dårligt!?) pga. at der er blevet tilført så mange nye spillere, skal der jo nok være nogen på ledelsesgangen der køber. Ikke mindst fordi de selvfølgelig gerne vil købe den.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    ›Jeg synes det mest nedslående ved dagens nederlag var tilskuernes
    ›opførsel. Der var ingen opbakning. men kun buh råb og nedlandende
    ›klappen af modstanderholdet. Måske trænger vi til ikke at vinde
    ›mesterskabet, så vi kan få bare lidt ydmyghed tilbage blandt os
    ›fans.

    ›Pt. har FCK danmarks dårligste fans - desværre.
    Fra positionen bag skærmen lød det nu som om at B tribunen sang godt igennem... men havde jeg stået på min vante plads på Nedre C, havde jeg nok deltaget i det bitre kor!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  2. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts og kamptråd til FC Midtjylland - FCK
    By JRoos15 in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 19.11.08, 03:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •