Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    136

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Faktum er, at selvom ikke FCM var så satans meget i boldbesiddelse, sad de på kampen. Vandt nærkampe og følte sig sandsynligvis ikke sat under pres.

    Jeg er arg modstander af Ståles såkaldte fodboldfilosofi, men så længe holdet har vundet, har det et eller andet sted været til at leve med. Men nu kommer alt til kort. Bevares, man kan ikke forvente, at FCK bliver mestre hvert år, men dette år har med al tydelighed vist, at Ståle ikke er den rigtige træner for FCK. Længere er den ikke.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    ›For
    ›min kammerat og mig var dagens eneste positive indslag, at vi
    ›havde fået fribilletter og dermed ikke havde betalt for dagens
    ›skuffelse.

    Præcis. Fribillet gør det lidt nemmere at forsøge at sluge dagens nederlag og spillet generelt i øjeblikket.

    Jeg må indrømme at vi smuttede 10min før tid, men onsdag får drengene en ny chance for at tænde min indre løve igen.
    Tror desværre løbet er kørt i ligaen, så pokalen er eneste chance for at sæsonen ikke er en fuldstændig fiasko.

    (Er stadig pisse bitter, så måske ser jeg lidt lysere på det hele imorgen. Men det tvivler jeg stærkt på!)
    BAH!
    SYKE's Avatar

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    26

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Hold da op hvor mangler der løb og speed på vores hold. Er jo til grin at der ingen på midtbanen i dag, der rent faktisk løber igennem kæderne for at skabe noget uventet fremfor bare ud på kanten og ind over.

    I dag stiller ståle med vores to store og stærke angribere, hvilket betyder at der absolut ingen speed er i forreste række. Ailton/Nordstrand sammen med en af de to store vil give modstanderens forsvarsspillere mere at bekymre sig om end høje bolde.

    FCM spillede en klog kamp. De stiller sig dybt i banen og venter på at en fck'er laver en fejl, så de kan komme afsted på en kontra.
    Og hold da op hvor er FCM's kontrastød bedre, hurtigere og med flere folk end fck's.

    Snakkede ståle ikke om direkte, hurtigt omstillingsspil?

    Jeg ved godt at forskellen på fck og modstandere i ligaen er at fck spiller højt oppe på banen, mens modstanderen pakker sig og der dermed er mindre plads til fck-kontraer modsat de kontraer vi har set Esbjerg/Viborg/FCM lave, der bliver lavet over ½ bane eller mere.

    Har modstanderne bare lært hvordan man lukker ned for fck's spillestil og dermed Ståle der fejler eller er det spillernes indstilling?
    Og hvor ringe gør Würtz det lige, siden han kun har fået 45 minutter?(såvidt jeg husker)

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    ›Jeg fatter ikke hvorfor Allbäck starter ind han minder for meget
    ›om Junior og manden er for gammel og spiller ikke i klubben næste
    ›sæson.


    Tjah der er mange spillere der ikke spiller i FCK for evigt, såøh så længe vi er pressede synes jeg vi bør stille med de bedste 11 og ikke kigge videre mod en sæson hvor vi har en anden trup.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    68

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Et lille opråb!

    Mht til nedre c's reaktioner i løbet af kampen, så kunne jeg godt tænke mig en mere engelsk inspireret tilgang til at være bagud. Se eksempelvis på Arsenals fans de gange hvor de har været bagud i ligaen og tilskuerne har skabt den der sitrende stemning. Alle offensive spilninger bliver belønnet med tilråb som driver spillerne fremad - selv de løb der ikke fører til noget.

    Idag synes jeg vi belønner spillerne med tavshed og få sporatiske råb der hurtigt dør ud. Hvad med at vente med irritationen til efter kampen og så hjælpe spillerne frem under kampen?

    PS. Super præstation af sektionen idag. I forhold til størrelse har i god vokal på og synger hele kampen. Modsat synes jeg midten på nedre c burde flytte pladser til øvre. Mage til pinlig lav vokal på ALLE SANGE skal man lede længe efter. Kun siderne var lidt med.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    583

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    Hvor er det trættende at høre på at FCK har dårlige fans, bare fordi at de/vi tillader os at vise utilfredsheden!
    Hvad er definitionen på en "fan"? Jeg nægter ganske simpelthen at være en "fan", der bare står og smiler og klapper uanset hvordan spillerne præsterer. Jeg vil fandme have lov til at svine dem til - ligesom jeg vil have lov til at juble når de spiller godt (sådan ca. hvert tredje år...).
    Ståle RAUS!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    120

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland

    Jeg var på nedre A med min papa og en god ven. Så vi havde KØBT billetter decideret til dagens opgør, og må godt nok indrømme jeg blev skuffet..

    Men fik da varmen ved at råbe lidt.

    Anyways, synes også det er iorden at vi som fans viser, at det her bare ikke er OK.

    Vi bakker da udmærket op fra starten, men efterhånden som folk kan se, at holdet bare ikke gider, så gider vi sku da heller ikke.?
    Det er jo netop DEM der skal gå forrest, og vise de har psyke til gamet.

    For helt ærligt, jeg har sku ikke lyst til bare at lege som om, alt er i den fineste orden. Det er det IKKE! Og når jeg betaler penge, har jeg oss lov til at vise utilfredshed. Den eneste måde at gøre dette, er jo ved at råbe det ud.

    Jeg kommer for at blive underholdt, men gæt hvad? Jeg blev ikke underholdt idag.

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    298

    Lige før alle smider det i glemebogen.....

    Efter at have gransket denne tråd, slår det mig i hvor høj grad, at mange debattørers indlæg handler om FCK-spilleres gøren og laden - og i allerhøjeste grad om mangel på indsats fra spilleres, trænerteamets og tilhængernes side.

    Må jeg foreslå at prøve en ny og anderledes tilgangsvinkel til aftenens kamp?

    Handler det ikke bare i virkeligheden om at anerkende, at FCM (og trænerstab Rasmussen/Thomasberg) havde læst FCK helt rigtigt, og på deres taktiske oplæg over for spillerne vandt en helt igennem fortjent sejr, bl.a. baseret på dygtighed, skarphed i de chancer et udehold får tildelt i PARKEN, og så en dag hvor kampen ikke vender til hjemmeholdets fordel pba. manglende held til at melde sig ind i kampen når der er mulighed for det (triplen fra bl.a. Junior og Sionkos side)?

    Jeg nægter i denne stund at deltage i et scenarie, hvor man kræver denne spiller eller hint trænerteams afgang, blot på baggrund af en dag hvor intet fungerede, men hvor nummer tre narrede nummer to, og på finuerlig vis meldte sig ind i kampen om en af de tre første pladser når dette års liga gøres op.

    Uden på nogen måde at være at være særligt tilfreds med at tabe 0-2 på eget græs, så må jeg blot fordøje skuffelsen over dagens resultat, og i stedet prøve på at vende blikket mod den forestående pokalsemifinale mod Esbjerg fB på onsdag, og ikke mindst ligaopgøret på udebane mod OB søndag. I de to opgør vil jeg under alle omstændighder forsøge at bidrage og gøre mit for at støtte holdet frem mod sejr i begge opgør.

    Både FCK og jeg har brug for det: hvad synes du måske?

    Venligst
    Vedhæftet fil 4903

    Jeg er enig i at N'Doye er god, men det forhindrer ham ikke i at være et arrogant møgsvin

    - sjampen, 27.10.2011, 23:53

    Spar på mindreværdskomplekserne kære medfan, klasse fornægter sig ej og hold kæft hvor er han god :(
    - Guldager80, 27.10.2011, 22:51

    http://a.bimg.dk/node-images/90/3/60...dby-trning.jpg
    Dét er humor's Avatar

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Lige før alle smider det i glemebogen.....

    Vi kom bagud imod Viborg med 2 mål, men det var så måske også en enlig svale, at vi så hiver den hjem i de sidste minutter er naturligvis trænerens fortjeneste, hvor nederlag er spillernes.

    Manden kan jo komme med den ene undskyldning efter den anden, men medaljer og CL deltagelse er jo garant for, at han efterhånden stort set kan tillade sig alt. Der kan bimles rundt i holdopstillinger, rotation og hvad han eller har lyst til, det gør ingen forskel - fredningen er total.

    Den norske betonfodbold har spillet fuldstændig fallit, det er muligt Ståle er et meget sympatisk menneske, men at få ligaens dyrest hold til at fungere som en enhed det formår han ikke, og jeg gider ikke stå som en sinke fra og bakke op om noget der er så ynkeligt.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #55
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Lige før alle smider det i glemmebogen.....

    Citat Oprindeligt indsendt af Dét er humor
    Handler det ikke bare i virkeligheden om at anerkende, at FCM (og trænerstab Rasmussen/Thomasberg) havde læst FCK helt rigtigt, og på deres taktiske oplæg over for spillerne vandt en helt igennem fortjent sejr, bl.a. baseret på dygtighed, skarphed i de chancer et udehold får tildelt i PARKEN, og så en dag hvor kampen ikke vender til hjemmeholdets fordel pba. manglende held til at melde sig ind i kampen når der er mulighed for det (triplen fra bl.a. Junior og Sionkos side)?
    Det kan du have lidt ret i. De var skarpe og ja, det virkede som om at de herrer Rasmussen og Thomasberg havde valgt den helt rigtige opstilling og taktik. Men det var til gengæld mod et særdeles tamt FCK-hold, der dog i glimt viste hvorfor man ligger på 2. pladsen.
    Men de glimt var langtfra nok til at vinde og derfor er det vel naturligt at vi som fans udtrykker vores utlifredshed. Det er jo langtfra første kamp i denne sæson hvor vi samlet set spiller som en sæk l***! At Sionko så "vælger" at brænde den giga-chance 2 cm fra målet, er vel egentlig bare vores situation i en nøddeskal.
    Vi skal jo ikke længere tilbage end til sidste runde hvor 1.halvleg mildest talt lignede en gang sandkassebold fra vores side.

    Citat Oprindeligt indsendt af Dét er humor
    Jeg nægter i denne stund at deltage i et scenarie, hvor man kræver denne spiller eller hint trænerteams afgang, blot på baggrund af en dag hvor intet fungerede, men hvor nummer tre narrede nummer to, og på finuerlig vis meldte sig ind i kampen om en af de tre første pladser når dette års liga gøres op.
    Som jeg skrev før, så er det jo ikke kun på grund af én kamp, men derimod flere kampe. At vi vandt mod Viborg var mere held end forstand - og de er jo ikke ligefrem et "tophold".
    Men når det så er sagt, så er det rigtigt, som du siger, at FCM er et tophold - på højde med os (eller over - snart), så man kan ikke forvente poleret champagnebold i sådan en kamp - men dog i det mindste vilje.
    Viljen var ikke rigtig synlig i dag - udover nogle enkete situationer, hvor Sionko var hovedpersonen i de fleste af dem.

    Citat Oprindeligt indsendt af Dét er humor
    Uden på nogen måde at være at være særligt tilfreds med at tabe 0-2 på eget græs, så må jeg blot fordøje skuffelsen over dagens resultat, og i stedet prøve på at vende blikket mod den forestående pokalsemifinale mod Esbjerg fB på onsdag, og ikke mindst ligaopgøret på udebane mod OB søndag. I de to opgør vil jeg under alle omstændighder forsøge at bidrage og gøre mit for at støtte holdet frem mod sejr i begge opgør.
    Jamen jeg støtter da også og gør mit til at holdet skal vinde (omend det er meget lidt), men så er det store spørgsmål bare om holdet vil?

    ZuperFarDK

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Lige før alle smider det i glemebogen.....

    ›Handler det ikke bare i virkeligheden om at anerkende, at FCM (og
    ›trænerstab Rasmussen/Thomasberg) havde læst FCK helt rigtigt, og
    ›på deres taktiske oplæg over for spillerne vandt en helt igennem
    ›fortjent sejr, bl.a. baseret på dygtighed, skarphed i de chancer
    ›et udehold får tildelt i PARKEN, og så en dag hvor kampen ikke
    ›vender til hjemmeholdets fordel pba. manglende held til at melde
    ›sig ind i kampen når der er mulighed for det (triplen fra bl.a.
    ›Junior og Sionkos side)?


    Her er jeg ikke enig.
    de har måske læst FCK. men det er TYDELIGT at de har de fleste så længe vi spiller norsk. og vi skal være i stand til at ændre taktik når modstanderen har succes med at ødelægge vores spil så skal vi kunne spille anderledes.
    Hvis man kigger på kampen igår sparker forsvaret op til vores angribere gang på gang. men hver gang står der 4 midtbane spillere foran eget felt og derfor er der ingen at ligge bolden tilbage til.

    samtidig er der ingen i FCK lejren der kan takle.. eller også har ståle sagt de ikke må. de simpelthen for tyndt at der ikke er nogen på holdet der sætter sig i gennem andet en kvisten. hvorfor prøver vi ALDRIG at spille langs jorden?
    det virkede sku da meget godt i 2 halvej mod viborg.

    FAktum er at FCK har suppens bedste trup. nu skal vi have en træner der tør udnytte det!
    written by Zeez

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland

    Dybest set kan det vel meget forenklet siges sådan, at FCM baserer deres spil på kontra. Et sådant mål får de relativt tidligt i en situation som ved Christian Olsens mål i Viborg. Ingen når frem og presser skytten.
    Derefter kan FCM stille sig langt tilbage (jeg talte blandt andet flere gange 11 på egen banehalvdel) og afvente os. Er der noget denne sæson har vist, minus sidste runde Viborg, så er det at vi er piv ringe til at spille op af bakke.
    Vi har svært ved at skabe kampene. Hånden på hjertet, allerede i pausen talte min kammerat og jeg om, at vi skulle være glade for uafgjort. Det burde man sgu ikke allerede kunne sige i pausen.
    Holdet og spillet er pt drænet for ideer.
    Sidst redigeret af 2di : 07.04.08 kl. 21:24

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    20

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland

    ›Dybest set kan det vel meget forenklet siges sådan, at FCM
    ›baserer deres spil på kontra. Et sådant mål får de relativt
    ›tidligt i en situation som ved Christian Olsens mål i Viborg.
    ›Ingen når frem og presser skytten.
    ›Derefter kan FCM stille sig langt tilbage (jeg talte blandt andet
    ›flere gange 11 på egen banehalvdel) og afvente os. Er der noget
    ›denne sæson har vist, minus sidste runde Viborg, så er det at vi
    ›er piv ringe til at spille op af bakke.
    ›Vi har svært ved at skabe kampene. Hånden på hjertet, allerede i
    ›pausen talte min kammerat og jeg om, at vi skulle være glade for
    ›uafgjort. Det burde man sgu ikke allerede kunne sige i pausen.
    ›Holdet og spillet er pt drænet for ideer.

    Nu er der jo ingen er siger man behøver begå fodboldmæssigt selvmål og lukke modstanderen ind i kampen når man er foran på udebane? At det så er nyt at FCM kan forsvare kampe hjem i modsætning til tidligere gør jo bare dem farligere.
    Iøvrigt var det kun i en kort periode FCM sto langt tilbage på banen, problemet for FCK var for mig at se at e sjælent kunne lægge et pres på modstenderens banehalvel?

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Efterrationaliseringstråden efter FCK-FCM

    ›Jeg fatter ikke hvorfor Allbäck starter ind han minder for meget
    ››om Junior og manden er for gammel og spiller ikke i klubben næste
    ››sæson.


    ›Tjah der er mange spillere der ikke spiller i FCK for evigt, såøh
    ›så længe vi er pressede synes jeg vi bør stille med de bedste 11
    ›og ikke kigge videre mod en sæson hvor vi har en anden trup.


    tjah... Jeg er personligt helt enig i, at man altid boer stille med med det bedste hold, uanset hvor laenge de paagaeldende spillere vil vaere til raadighed, det der med at saette spillere af bare fordi, de om nogle maaneder forlader klubben, er noget pjat. Problemet er at MA IKKE synes at vaere eller at have vaeret i blandt disse 11 bedste i laaaaaaang tid efterhaanden.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Magen til medgangs-fans skal man lede længe efter...

    ››Buh'en og piften er en del af det at være i
    ››underholdingsindustrien og det er fint for mig, men fri mig for
    ››den tåbelighed, at fordi man betaler 120 kr pr kamp eller har
    ››sæsonkort, så er man pludselig arbejdsgiver og en del af ledelsen
    ››i PS/E...
    ››Jesus Christ..!!!

    ›Kan kun erklære mig fuldstændig enig i ovenstående. Det er
    ›forfærdeligt at høre på sådan en flok forkælede
    ›Frederiksberg-drenge, eller Nordsjælland eller hvor fanden de nu
    ›er fra!!

    Det er pinligt at se vores fanskare når
    ›vi er i nede, ganske enkelt! Det fortæller blot at FCKFC er
    ›proppet med medgangsfans, OMG hvor er det ynkeligt!!



    Jeg må så sige, at du nok har misforstået mig. Jeg har ikke noget problem med hujen og piften, heller ikke selvom det kommer fra forkælede medløbsfans fra Nordsjælland eller Frederiksberg.

    Jeg har et problem med, at man tror, når man har betalt 120 kr for sin indgang eller har købt et sæsonkort, så er man pludselig arbejdsgiver for spillerne og forventer at de yder for een personligt.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45
  2. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  3. Optakts- og kamptråd: F.C. København - FC Midtjylland
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 25.04.09, 09:26
  4. Optakts og kamptråd til FC Midtjylland - FCK
    By JRoos15 in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 19.11.08, 03:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •