Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    FC København
    På lørdag møder FCK Randers i Randers. Truppen er udtaget og kan ses lige her. Gravgaard og Würtz har begge været skadet i et stykke tid, Junior har pådraget sig en fiberskade og Sionko er karantæneramt efter at have ramt 18 karantænepoint med sin advarsel mod Esbjerg.

    Ståle Solbakken er ligeledes karantæneramt efter sin bortvisning i samme kamp. Da Peter Nielsen samtidig er sygemeldt på grund af personlige årsager, vil Carsten Vagn stå i spidsen for holdet til kampen. Vagn har tidligere været assistenttræner for førsteholdet, men får, mig bekendt, sin debut som træner for et førstehold. FCK har før spillet uden cheftræneren på bænken, det var i 2001 da NCH overtog holdet i to runder efter Kent Karlssons anden exit. Hvis ikke jeg tager meget fejl, så hed assistenttræneren Carsten Vagn i de to kampe.

    FCKs sidste træning inden turen til Randers blev afbrudt af gejst+vilje-segmentet ønske om at vise deres enorme følelser til alles store begejstring. Don Ø afviser naturligvis at Ståles jobsikkerhed skulle være et emne. Ekstra Bladet har en lille video fra dagens opvisning i store følelser.


    se vores store følelser, mor


    Ståle selv synes spillet er på vej i den rigtige retning, men mener at de manglende resultater sætter sig i hovedet på nogle af spillerne. Samtidig peger han igen på manglende form hos enkelte spillere, særligt Grønk der åbenbart ikke er fit nok til at deltage i de defensive pligter.

    Modstanderen: Randers FC
    I Randers har Collin Todd også udtaget sin trup, der er uden Issah Ahmed, Marc Nygaard og Jonas Damborg på grund af skader, mens Alain Behi sidder over med karantæne. Jeg følger ikke meget med i Randers' gøren og laden, men har dog noteret mig at hjemvendte Søren Berg var røget på bænken i sidste kamp. Det er dog ikke kun Søren Berg der er startet skidt, Randers er gledet ned i tabellen fra nummer seks i vinterpausen, til en nuværende niendeplads. Der er dog ikke langt op til Farum på sjettepladsen, hvilket er målsætningen for kronjyderne. Randers har tabt tre kampe, spillet to uafgjorte og vundet en i suppeforåret, og tabt en mere mod Brøndby i pokalen. Eneste sejr er over ellers formstærke Esbjerg.

    Tidligere møder mellem de to klubber
    Det bliver niende gang at FCK møder Randers, med seks sejre, 1 uafgjort og et nederlag som det hidtige udbytte. Nederlaget var i efteråret på hjemmebane. Ståles FCK har mødt Randers fem af disse otte kampe og, indtil førnævnte kamp, vundet dem alle. Det vil være fjerde gang Randers tager imod FCK. Fra den udtagne trup har Mackan, Ailton og Grønk før scoret mod Randers, men der bydes traditionelt ikke på målrige kampe mellem de to hold. Kenneth Møller og Tidiane Sane har scoret Randers' to mål mod FCK og er begge med i truppen. Michael Silberbauer er iøvrigt den eneste spiller der har spillet alle otte hidtige opgør for FCK.

    Stadion

    Kampen foregår på Essex Park, der blev renoveret færdigt i 2006 og samtidig skiftede navn fra Randers Stadion til det nuværende. Der er plads til 12000, heraf cirka halvdelen siddende. Normalt er der omkring 7000 på plads til opgør mellem de to hold. Stemningsmæssigt har jeg ingen anelse om hvor højt Essex Park scorer på den alment anerkendte Bosnisk Hat-stemning-skala. Randers har været så venlige at lægge en lille video om stadion ud på deres hjemmeside hvor det konstateres at "Essex Park Randers er meget mere end fodbold, Essex Park Randers emmer af kvalitet" og så kan man vel dårligt beklage sig. Den ene endetribune ser mig dog en smule ufærdig ud.

    Dommer

    Emil Laursen dømmer opgøret, hans første mellem de to klubber. Han har dømt FCK-kampe to gange før i denne sæson, begge på udebane og begge med sikre FCK-sejre.

    Vejret

    Spåkonerne fra DMI har kigget i kaffegrumsen og forudser solskin og lige under ti grader i morgen.
    Sidst redigeret af Mads740 : 18.04.08 kl. 22:26
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    jeg gætter på følgende opstilling


    JC

    ZP zanka UL NJ

    MS WK HN AH

    MA JG

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    efter MA indsats i onsdags håber jeg han starter på bænken..
    kunne være sjovt at se en MN og AA sammen, selv om de begge skal have den i fødderne.

    magter bare ik at se en MA JG eller MN JG
    for at ailton skule starte inde, har jeg mistet total troen på (F*** dig ståle)

    ellers håber jeg på en opstilling således


    ................ JC

    ZP ...zanka ... ulle .... OW

    MS ..... ... WK .... ..... JG
    .................AH

    ......... AA ....... MN

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Vil I ikke godt være så venlige og holde op med, at bruge forkortelser og øge/kælenavne når I enten sætter holdet, eller blot diskuterer spillerne individuelt.

    På forhånd tak.


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Det kræver da vist hverken udvidet fantasi eller intellekt at tyde ovenstående, som hovedsagligt er baseret på spillernes initialer.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Nej korrekt men det er ikke særlig pænt at kigge på :-D...

    Jeg ville også helst have folk undlod at bruge forkortelser.


    HÅBER på denne:


    Jesper Christiansen

    Pospech Zanka Ulrik Laursen Niclas Jensen

    Kvist/Hjalte

    Atiba

    Silberbauer Jesper Grønkjær

    Marcus Allbäck Morten Nordstrand
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Stor cadeu til Mads740 for flot optakt. Den er sgu godt skåret sammen.

    Opstillingen jeg tror på:

    JC
    ZP....Zanka....UL....NJ
    MS....WK....HN....AH
    ......MA....MN....

    Atiba bliver skiftet ud til Grønkjær i pausen, Norstrand bliver omkring det toogfirstyvende minut skiftet til Ailton.

    OBS, det er ikke min ønskede opstilling, men mon ikke det er sådan det går?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Jeg ser gerne en Ailton på toppen til denne kamp. Ailton med Mackan og Grønkjær på venstre kanten. Silber på højre, Kvist og Atiba på midten. I forsvaret er min eneste "overraskelse" Wendt på venstreback'en. Jeg synes, at han og Grønkjær har haft i hvert fald antydningen af et fornuftigt sammenspil de gange, hvor det har været muligt.

    Til sidst - Tak til Mads740 for et godt og sagligt oplæg til kampen!
    --------------------------
    Play the game!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    ›Stor cadeu til Mads740 for flot optakt. Den er sgu godt skåret sammen.

    ›Opstillingen jeg tror på:

    ›JC
    ›ZP....Zanka....UL....NJ
    ›MS....WK....HN....AH
    ›......MA....MN....

    ›Atiba bliver skiftet ud til Grønkjær i pausen, Norstrand bliver
    ›omkring det toogfirstyvende minut skiftet til Ailton.

    ›OBS, det er ikke min ønskede opstilling, men mon ikke det er sådan det går?

    Måske. Jeg er nu overbevist om, at det bliver Grønkjær, der kommer til at danne "angrebsduo" med den pensionsmodne Mackan.
    Mvh.
    Dane

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Ja også herfra en tak til trådens starter for en meget fyldestgørende optakt.
    Mht. holdet i morgen så har jeg et fromt ønske om at Ståle ændrer så lidt på holdet, som overhovedet muligt i forhold til præstationen i Esbjerg, som indeholdt markante spillemæssige forbedringer.
    Jeg er helt på det rene med at Sionko og Junior er ude af billedet i forhold til Esbjerg kampen.
    Vi har nu endelig fået en "fast" midtbane-akse med Kvist og Silberbauer og den bør fastholdes. Så må Atiba spille højre eller hvad ved jeg.
    Fight, vilje og lyst til at vinde er helt essentielt i morgen.

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Ståle logik

    Pospech-UL-zanka-niclas
    ms-wk,hn-ah
    ma gronch



    jeg håber på


    Pospech-ul-zanka-wendt
    ms-wk-ah-grøn
    ma-aa

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Jeg vil ikke sidde og gætte på en opstilling. men jeg mener bestemt ikke vi skal spille med 5 mands midtbane mod randers. det er da alligevel at vise for stor respekt.

    her skal vi stille med to angribere.. håber selv på ailton.. men det bare mig.

    ikke alt det med 5 mand på midten det blir ikke farligt nok
    written by Zeez

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Mig bekendt var der da et par stykker der var ude og se træningen;-)

    Er der ikke nogen der ud fra træningen kan spotte start-elleveren!!!

    Iøvrigt håber jeg Ståle får vendt bøtten og lukker munden på alle der deltog i en aktion der måske gør det endnu sværere for spillerne at rejse sig. Det er nu de har brug for støtte. For jeg tror nu at det er dem omkring holdet der aller helst vil vinde alle kampe...HUSK PÅ DET, når I næste gang bakker negativt op om holdet.

    Storsejr over RANDERS I R....TAK.


    FORZA FC

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,209

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Det er en ganske fin optakt - men nedenstående er unødvendigt.

    FCKs sidste træning inden turen til Randers blev afbrudt af gejst+vilje-segmentet ønske om at vise deres enorme følelser til alles store begejstring. Don Ø afviser naturligvis at Ståles jobsikkerhed skulle være et emne. Ekstra Bladet har en lille video fra dagens opvisning i store følelser.


    se vores store følelser, mor
    Humor kan være fint nok - men det her er i min optik et fesent forsøg på at score billige point.

    Hvis du vil sige noget, så gør det dog i stedet for at pakke det ind.

    Det er fint nok at være uenig - men at latterliggøre er sgu håbløst!


  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers - FCK

    Som flere andre vil jeg starte med at kippe med hatten for den fine optakt.

    Mht. opstillingen, så synes jeg de to seneste kampe har vist, at midtbanen fungerer bedst med Silberbauer og Kvist. Det må man håbe på også bliver tilfædet i morg... senere i dag. Det er dog tvivlsomt, da det kræver Grønkjær skal spille kant igen, hvilket åbenbart er lidt risikabelt med hans nuværende form jvf. link i første indlæg.

    Desuden er Hjalte tilbage igen og med både Sionko (karantæne) og Grønkjær (som nævnt før) ikke kan spille midtbane er det vel næsten uundgåeligt at Hjalte ikke starter inde. Specielt fordi han er stattede Kvist i mod Esbjerg uden det havde nogen sønderlig effekt på spillet, hverken positivt eller negativt.

    Så er spørgsmålet om Ståle vil bruge Kvist/Hjalte eller Silberbauer/Hjalte. Kvist er jo blevet brugt flere gange som kant før (senest mod Atletico Madrid, hvis jeg ikke husker galt).

    Silberbauers pressspil har givet det pondus midten har manglet, så lidt vovet gætter jeg på:

    Jesper C.
    Pospech, Zanka, Laursen, Niclas
    Kvist, Silber, Hjalte, Atiba
    Allbäck, Grønkjær

    Nordstrand/Grønkjær er vist ikke blevet brugt før, hvilket giver en god chance for at Ståle så vælger den, men mon ikke Mackan får pladsen fra start, trods alt?
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AaB - FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 14.11.09, 14:17
  2. Optakts- kamptråd F.C. København - Randers FC
    By thimhj in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.06.09, 10:24
  3. Optakts- og kamptråd FCK - SønderjyskE
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 12.11.08, 09:16
  4. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •