Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    1. Jesper Christiansen
    2. Zdenek Pospech
    4. Hjalte Nørregaard
    7. Ailton Almeida
    8. Michael Silberbauer
    9. Morten Nordstrand
    11. Marcus Allbäck
    13. Atiba Hutchinson
    14. Michael Gravgaard
    15. Mikael Antonsson
    17. Oscar Wendt
    23. William Kvist
    24. Libor Sionko
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    41. Nathan Coe

    Således ser kamptruppen ud, Grønkjær og Ulrik Laursen er begge blevet skadede i dag (onsdag), mens N. Jensen og Junior stadigt er ude med henholdsvis rygproblemer og fiberskade.

    Hvad er jeres gæt på Ståles 11 udvalgte i morgen? Og endnu vigtigere, vinder vi?

    Den forhåbentlige opstilling:
    JC
    Pospa-MG-Zanka-Wendt
    Sionko-Kvist-Silber-Hutch
    Allbäck-Nord
    Undskyld fejlen før, selvfølgelig kan junior ikke spille når han er skadet.
    Sidst redigeret af Fagerlund : 23.04.08 kl. 12:50

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,689

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ›Således ser kamptruppen ud, Grønkjær og Ulrik Laursen er begge
    ›blevet skadede i dag (onsdag), mens N. Jensen og Junior stadigt
    ›er ude med henholdsvis rygproblemer og fiberskade.

    ›Hvad er jeres gæt på Ståles 11 udvalgte i morgen? Og endnu vigtigere, vinder vi?

    ›Den forhåbentlige opstilling:
    ›JC
    ›Pospa-MG-Zanka-Wendt
    ›Sionko-Kvist-Silber-Hutch
    ›Junior-Nord
    Det bliver i hvert fald svært for Junior både at være skadet og samtidig på banen. Nogen vil mene, at det ikke gør den store forskel i hans præstationer for tiden, men lad nu det ligge....

    Mon ikke det bliver Allbäck helt fremme, Atiba som hængende og så Hjalte et sted på midten? Bare for at have en offensiv og dynamisk opstilling på hjemmebane :-)
    Mvh.
    Esmis

    -smølle 01:36
    Esmis: du er for begavet og har for meget vid til at være indifferent, og desuden har du briller. Moderne briller, endda. Du er hardcore FC om du vil det eller ej :-)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Ifølge Ståle Solbakken bliver Zanka sparret, mens Antonsson har set godt ud og får chancen fra start.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Jamen for guds skyld, hvorfor skal vi ikke have to helt kampkolde centerforsvarere ind.. Det er jo stupidt.. endnu engang et godt eksempel på ståles begyndende insanity!?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ›Jamen for guds skyld, hvorfor skal vi ikke have to helt kampkolde
    ›centerforsvarere ind.. Det er jo stupidt.. endnu engang et godt
    ›eksempel på ståles begyndende insanity!?
    Jeg synes nu der er meget god ræson i, at Antonsen får chancen, hvis ellers det er rigtigt at han har vist god form til træning.

    Zanka er et stort talent og skal helt sikkert nok blive et aktiv for os. Men han har altså vist klare usikkerheder i de seneste kampe, så det forekommer mig absolut ikke 'insane' at give Antonsen chancen.

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Jamen for guds skyld, hvorfor skal vi ikke have to helt kampkolde centerforsvarere ind.. Det er jo stupidt.. endnu engang et godt eksempel på ståles begyndende insanity!?
    Tja, jeg vil nøjes med at kalde det for 2 gange "ENDELIG!". Både Zanka og Laursen har spillet elendigt, så jeg synes (bedømt ud fra absolut ingen viden om Anton) at det er på tide at få Antonssen i spil.

    Og jeg ville personligt tage ind og slå Ståle i hovedet med mit big foamy clue bat hvis en 100% klar Gravgaard IKKE blev sat en med det samme. Damn han har været savnet. Velkommen tilbage Gravgaard. Så kan vi da håbe på lidt mere udbytte af 1000 dødbolde pr. kamp.

    Klogt ståle, selvom Anton nok burde være prøvet tidligere.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ›Jamen for guds skyld, hvorfor skal vi ikke have to helt kampkolde
    ›centerforsvarere ind.. Det er jo stupidt.. endnu engang et godt
    ›eksempel på ståles begyndende insanity!?

    Både Anton og Gravgaard er rutinerede spillere, og AGF er vel ikke den største offensive trussel. Jeg havde afskrevet Anton, men måske er det ikke helt dumt at prøve og få ham i omdrejninger med henblik på vores skadessituation og i øvrigt Laursens seneste kampe.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ›Således ser kamptruppen ud, Grønkjær og Ulrik Laursen er begge
    ›blevet skadede i dag (onsdag), mens N. Jensen og Junior stadigt
    ›er ude med henholdsvis rygproblemer og fiberskade.

    Jeg havde aldrig troet, at jeg ville sige, at jeg var glad for at se Grønkjær ude. Men hvis det betyder at vi for en gangs skyld kan komme til at spille med to ANGRIBERE, så er det sgu det værd!.. Selv om han da altid vil være savnet på kanten...

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ››Således ser kamptruppen ud, Grønkjær og Ulrik Laursen er begge
    ››blevet skadede i dag (onsdag), mens N. Jensen og Junior stadigt
    ››er ude med henholdsvis rygproblemer og fiberskade.

    ›Jeg havde aldrig troet, at jeg ville sige, at jeg var glad for at
    ›se Grønkjær ude. Men hvis det betyder at vi for en gangs skyld
    ›kan komme til at spille med to ANGRIBERE, så er det sgu det
    ›værd!.. Selv om han da altid vil være savnet på kanten...

    Lad være med at glæde dig for hurtigt.

    Ståle vælger sansynligvis en opstilling med Atiba som hængende og så med Silba, Sionko, Hjalte og Kvist i een eller anden combo på midten.

    Så er alt ved det gamle.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ›Både Anton og Gravgaard er rutinerede spillere, og AGF er vel
    ›ikke den største offensive trussel. Jeg havde afskrevet Anton,
    ›men måske er det ikke helt dumt at prøve og få ham i omdrejninger
    ›med henblik på vores skadessituation og i øvrigt Laursens seneste
    ›kampe.

    Randers har været det dårligst spillende hold dette forår, og alligevel får de scoret to mål, og sådan er det jo når man er inde i en krise. Derfor holder argumentet om at AGF ikke er den største offensive trussel ikke. At Anton får en chance synes jeg nu personligt heller ikke er så slemt, synes bare at det er åndssvagt at starte med to i midterforsvaret som begge ikke har nogen kamptræning, hvilket altså betyder noget ifht. placeringsevne, flow i spillet osv.

    At Zanka har gjort det dårligt som en anden skriver kan jeg kun være lodret uenig i, synes at Laursen har været den helt store synder.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    ›Ståle vælger sansynligvis en opstilling med Atiba som hængende og
    ›så med Silba, Sionko, Hjalte og Kvist i een eller anden combo på
    ›midten.

    Det tror jeg ikke, han gør.

    Jeg er ganske overbevist om at vi får Atiba at se på venstrekanten, Sionko på højrekanten, Silba og Kvist/Hjalte centralt, og så Nord og Mackan i front, Mackan så jeg dog gerne skiftet ud med Ailton.

    Vi møder AGF, og så selvom Ståle sætter pris på defensiv organisation (Hvem gør ikke det?), så mener Ståle nok at Atibas løbeevner, tilsat den centrale midtbanes boldpres burde være nok til at sørge for at få lukket af for AGFs faretruende offensiv, også selvom Sionkos defensive arbejde sjældent er noget at råbe hurra for.

    Desuden tror jeg, vi spiller forårets bedste kamp i morgen, desværre.

    -H&A
    Sidst redigeret af Hjalte & Álvaro : 23.04.08 kl. 14:29

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Der er jo ikke meget at være i tvivl om mht. opstilling. (Har dog stor tiltro til Ståles evner til at overraske, og det er vel på tide vi får prøvet Kvist af som angriber)

    Eddermanme længe siden jeg har haft så lave forventninger til at blive underholdt i Parken som i morgen.

    13.954 tilskuere vil overvære kampen der ender 1-1.
    1-14 min: Formålsløst losseri
    14 min: 0-1 Graulund på en friløber
    14-88 min: Formålsløst losseri
    88 min: 1-1 Gravgaard med knæet efter hjørne

    Vil dog gøre mit bedste for ikke at være sur på forhånd, og vil opfordre mine medfans til det samme.
    Husk nu at success is temporary, loyalty is foreva! - eller noget.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    48

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Anton blev vist prøvet rigeligt i Aberdeen. Alle spillede dårligt, men Anton tog prisen og kronede indsatsen med et mål i den forkerte ende (Ikke den fedeste kamp at tage prisen i). Ståle tænker " Ah mon ikke han kan være god at sætte ind mod Esbjerg, så kan han vel vinde en hovedstødsduel eller 2 mod ham Jesper Lange og så er vi i finalen". Jeg tænker modigt/dumt. The rest is historie.... Giv ham lidt 2. div bold indtil han igen er ædru, så kan vi diskutere det.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Hvis han ikke starter med 2 deciderede angriber imorgen så må det være åbenlyst at ståles mission i foråret er at bygge en angribers selvtillid, først ailtons så nordstrand, og så smadre den fuldstændigt. ;)

    Håber på 2 angriber op foran, rimelig ligeglad hvilke to det er, bare vi får 2 angriber, men der er større sandsynlighed for at agf tæsker os 5-0 end han stiller med 2 angriber.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - AGF

    Jeg kan ikke rigtigt se at vi har noget alternativ til Atiba på venstrekanten, hvilket kraftigt peger på to angribere (hvem skulle ellers spille hængende ?). Oveni er det min mening, at Nordstrand var den bedste af vores tre angribere i Randers, så han burde få et genvalg. Og Nordstrand alene i front er vist en af de ganske få kombinationer vi ikke har set før ( udelukkende i følge min hukommelse, correct me if Im wrong ). Det lugter rimeligt kraftigt af Allbäck og Nordstrand i front, Atiba på venstrekanten og Sionko på højre kanten ( al den stund, at alternativerne til Sionko - Kvist og Silberbauer - har gjort det bedst på midten, og kunne formodes at starte dér).

    I forsvaret ser jeg frem til at få set Gravgaard og Antonsson sammen. I Randers var forsvaret som helhed, herunder specielt Laursen og Zanka ( og endda Pospech, hvilket i en parantes bemærket er ret skræmmende ), usikre. Det er helt på sin plads at sende Zanka på bænken og lade Antonsson starte inde.

    Men lad os nu se, hvad holdkortet viser, når tid er.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd FCK-AGF
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.11.08, 00:05

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •