Se afstemningsresultater: Hvad bliver kampen FCK- EFB

Stemmeafgivere
362. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder sikkert søndag, og håbet vender tilbage

    183 50.55%
  • Den bliver helt sikkert uafgjort :-l

    76 20.99%
  • Esbjerg vinder selvom de kommer med et ynglingehold

    52 14.36%
  • Fuck det hele, jeg er megaplastik og holder med håndboldholdet

    51 14.09%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 74

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Esbjerg

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Optakts- og kamptråd: FCK - Esbjerg

    Ja når ingen andre vil , så gør jeg det :-)

    Truppen er udtaget til imorgen.......
    Truppen ser således ud:

    1. Jesper Christiansen
    2. Zdenek Pospech
    3. Niclas Jensen
    4. Hjalte Nørregaard
    7. Ailton Almeida
    8. Michael Silberbauer
    9. Morten Nordstrand
    10. Jesper Grønkjær
    11. Marcus Allbäck
    13. Atiba Hutchinson
    14. Michael Gravgaard
    15. Mikael Antonsson
    17. Oscar Wendt
    23. William Kvist
    24. Libor Sionko
    25. Mathias Zanka Jørgensen
    41. Nathan Coe

    Hvad kan man så håbe på at geniet stiller med ? Jeg håber følgende.

    Jesper c
    Pospech-Gravgård-Antonsson-Wendt
    Sionko - Silber - Kvist - Hutch
    Ailton - Nordstrand

    Hvad tror jeg Ståle stiller med ?

    Jesper c
    Kvist - Zanka - Gravgård -Niklas J.
    Sionko - silber - Hjalte - Hutch
    Allbæck - Nordstrand

    Tror at han vil satse på at Kvist kan trækkes ind på midten når eks. Pospech skal ind for at forsvare vores 1-0 føring.
    Allbæck starter inde, da Ståle har mistet troen på Ailton.

    Jeg er pisse ligeglad hvad han stiller med, bare vi får 3 point.

    Jeg læste i ekstrabladet idag at vores modstandere ikke længere frygter FCK da spillet er for let at læse.
    Lange bolde fra de 2 backs, op på angriberene " LÆS ALLBÆCK " luk Allbæck og Grønkjær ned, og FCK har intet at komme med. Tidligere troede de på at de kunne komme tilbage selvom de kom bagud, det gør de ikke længere.

    Fandme sløje tider at ingen hold overhovedet har respekt for FCK længere, men vi ligger som vi har redt, desværre.

    Held og lykke til drengene, imod Esbjerg kan det IKKE GÅ GALT ;-)

    Mvh Thomas

    Ps. rettet Kvist fejlen i Ståle opstillingen, tak til Sven Erik for det fantastiske bidrag du kommer med, altid rart at medfæller ikke går op i at finde fejl, men at være konstruktive som du ;-)
    Sidst redigeret af King Glostrup : 26.04.08 kl. 18:13
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    ›Hvad tror jeg Ståle stiller med ?

    ›Jesper c
    ›Kvist - Zanka - Gravgård -Niklas J.
    ›Sionko - Kvist - Hjalte - Hutch
    ›Allbæck - Nordstrand

    Skal Kvist spille både højreback og midtbane?

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    ››Hvad tror jeg Ståle stiller med ?
    ››
    ››Jesper c
    ››Kvist - Zanka - Gravgård -Niklas J.
    ››Sionko - Kvist - Hjalte - Hutch
    ››Allbæck - Nordstrand

    ›Skal Kvist spille både højreback og midtbane?

    Selvom Ståle ind imellem har præsenteret nogle lidt besynderlige opstillinger, kan man vel næppe forestille sig, at han kan finde på at starter med en 10-mands opstilling :-)

    PS. Tak til King Glostrup for de pæne ord, det er altid rart at opleve folk, der kan tage en joke uden at blive sure ;-)
    Sidst redigeret af Svend Erik : 27.04.08 kl. 00:57

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Jeg tror vi vinder på søndag over et reservespækket Esbjerghold med tankerne på Pokalfinalen. Men om håbet vender tilbage, det tror jeg vi må vente med at se på..

    Lige nu håber jeg bare på en 3. plads; Jeg er for stolt til Toto-cup..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Tror på Ståle Benytter sig af det sikrer som de seneste kampe har vist sig at fungere, vi kan så bare håbe de har det sidste held i dag !!! og at Jesper og Co. holder KONCENTRATION !!!
    Mit bud:

    Jesper C.

    Pospech - Gravgaard - Zanka - Niclas J

    Sionko - Kvist - Hjalte/Silber - Atiba

    Nord - Allbäck

    En meget LANGSOM bagkæde som vi kan få store problemer med... Derfor kunneman evt. bytte Zanka med Anton eller sætte Wendt ind på Backen...
    Jeg er dog stadig ukuelig optimisti og tror på en 2-0 sejr !!!!

    Og lad os nu prøve at vise spillere og ledere at

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    FC København
    Normalt velunderrettede kilder mener at vide at startopstillingen bliver et genvalg til holdet fra kampen mod AGF, undtagen Mackan der bliver afløst af Grønkjær. Grønkjær var jo som bekendt skadet op til denne kamp, men blev i sidste øjeblik klar og kom ind for Hjalte i anden halvleg. Ståle Solbakken udtrykte også tilfredshed med spillet i den kamp, særligt første halvleg.

    Jesper Grønkjærs skade er dog så alvorlig at han sandsynligvis skal opereres efter sæsonen.

    Efter uafgjort mod AGF er krise-snakken naturligvis taget til i styrke, hvilket blandt andet har fået Flemming Østergaard til tastaturet i flere patosfyldte hilsner til fans og sponsorer. Ståle erkender også at en anden chef end Flemming nok havde fyret ham. Krisens alvorlighed understreges også af at FCK tangerede en negativ rekord i form af kampe uden sejre.

    Extra Bladet bringer i dag en artikel med diverse vurderinger af FCKs problemer, set fra modstandernes synspunkt. Her er FC Midtjyllands Afriyies centrale udtalelser:

    om frygten for at møde FCK
    vi kører ikke længere til Parken for at få ét point. Nu går vi – og flere andre hold – efter sejren
    Han fortsætter om ensformigheden i spillet
    for hovedparten af deres spil er baseret på en lang aflevering fra en af disse frem til Allbäck eller Junior
    og om manglen på ledere
    Man kunne altid høre, hvordan Linderoth piskede sine medspillere frem, lavede nogle frispark og havde en enorm afsmitning på sine medspillere
    om manglende farlighed på dødbolde
    Dengang kunne holdet spille en mindre god kamp, men lægge så tungt et tryk til sidst, at de kom frem til en masse dødbolde, som vi var hunderæd for
    og sidst, om selvtilliden på holdet
    Tidligere virkede de ikke bekymrede, selv om de kom bagud undervejs i kampene. Det virkede som om, at de troede på, at deres tunge pres nok skulle udmønte sig i scoringer på et eller andet tidspunkt
    Afriyies synspunkter bakkes op af en række andre spillere, men Infomedia har ikke deres udtalelser endnu.


    Modstanderen: Esbjerg fB
    Det bliver fjerde gang på godt en måned at FCK og Esbjerg møder hinanden. Esbjerg har måske været den positive overraskelse i foråret, hvor de udover gode resultater i Superligaen, som bekendt også spillede sig i pokalfinalen. Esbjerg er dog ramt af både skader og karantæner til dette opgør, hvor man desuden kan håbe at de har deres tanker fremme på torsdagens finale mod Brøndby. Esbjergs trup er udtaget, men hvordan de stiller op er nok sværere at sige, også for træner Troels Bech:
    Det kan blive et alternativt hold, da den kamp kommer ualmindeligt tæt på finalen, men samtidig skal vi helst gøre en god indsats, fordi vinderkulturen er også vigtig, og igen på den anden side har de spillere, der er klar, spillet sindssygt mange kampe på det seneste, så balancegangen er virkelig svær


    Indbyrdes opgør

    Som allerede nævnt, bliver det fjerde gang i foråret og femte gang i denne sæson FCK møder Esbjerg. Kampen i efteråret er nok en af FCKs bedre i denne sæson, mens de sidste tre er endt med to nederlag og en uafgjort.

    Ståle Solbakkens FCK har, også før den seneste rædselsperiode, haft det svært med Esbjerg. Det er dog gået bedre hjemme end ude, omend tre sejre og to nederlag ikke er helt imponerende. Mackan er vores all-time topscorer mod Esbjerg med fire mål, mens Hjalte har scoret tre (et på straffe) og Grønk og Gravgaard hver har fejret et mål mod Esbjerg to gange.

    Stadion
    Parken behøver vist ikke nogen nærmere introduktion, så istedet vil jeg konstatere at det bliver spændende at se hvor mange der dukker op. De 14000 til en torsdagskamp mod AGF i solskin kunne være en indikation på at de manglende resultater og det knap så pæne spil, ikke bare betyder en stagneren, men også et dramatisk fald i lysten til at se FCK på hjemmebane (i en sammenligning med gamle tilskuertal mod samme hold).

    Dommer
    Anders Hermansen dømmer kampen og det bliver hans femtende kamp med FCK som den ene part. I de hidtige kampe har han uddelt 19 gule og ingen røde og tildelt FCK tre straffespark.

    Vejret
    Voldborg Fanaticos og andre vejrentusiaster har sammensat et rigtig godt vejrprogram for morgendagens dyst.


    Mvh Mads
    -der håber at optaktstråde fremover kan blive mere fyldestgørende og indeholde mere information om hændelser og udmeldinger i tiden op til kampen, istedet for at ende i hundrede opremsninger af folks ønskede startopstillinger uden yderligere argumentation.
    Sidst redigeret af Mads740 : 26.04.08 kl. 16:56
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    91

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    ›Tror på Ståle Benytter sig af det sikrer som de seneste kampe har
    ›vist sig at fungere, vi kan så bare håbe de har det sidste held i
    ›dag !!! og at Jesper og Co. holder KONCENTRATION !!!
    ›Mit bud:

    ›Jesper C.

    ›Pospech - Gravgaard - Zanka - Niclas J

    ›Sionko - Kvist - Hjalte/Silber - Atiba

    ›Nord - Allbäck

    håber på OW frem for NJ. og tror JG starte på venstre kant.
    så må Atiba og Silber dele den sidste plads på midten.
    MA var helt væk sidst, så ind med AA

    Jesper C.

    › Pospech - Gravgaard - Zanka - OW

    › Sionko - Kvist - Atiba/Silber - JG

    › Nord - AA


    IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER
    Jan FCKFC-5292
    Succes is temporary - Loyalty is forever
    gør drenge til mænd, og mænd til drenge

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Flere har berørt morgendagens opstilling, men her er hvad jeg håber på:

    J. Christiansen
    Z. Pospech - M. Gravgaard - M. Antonsson - O. Wendt
    L. Sionko - W. Kvist - M. Silberbauer - A. Hutchinson
    M. Nordstrand - Aílton

    Forsvaret ønsker jeg, næsten, genvalg fra forrige kamp. Oscar Wendt gjorde det fremragende offensivt imod AGF, og jeg vil gerne give ham endnu en chance. Derudover synes jeg også, at Antonsson ikke må glemmes i forhold til kampen om pladsen. Jeg lagde mærke til hans afleveringer, der ikke er blevet slået bedre af en anden FCK-forsvarer i meget lang tid. Det var et nydeligt syn.

    Sionko er selskrevet i min bog, og den tjekkiske højre side plejer at fungere fornemt. Derudover så gjorde Hutch det sjældent godt på venstrekanten sidst - skønt han trak meget ind i banen. Derfor vil jeg også gi' ham genvalg, selvom Grønkjær normalt gør det godt imod Esbjerg.
    Centralt må vi få Kvist derop igen og jeg synes stadig, at Silberbauer gør det bedre end Hjalte. Derfor får de to chancen i min bog.

    I angrebet vil jeg gerne starte med de to mindste. Ikke fordi Nordstrand var prangende sidst, men jeg synes stadig, han har vist væsentligt mere end Allbäck. Det kan man ikke sige om Aílton, der dog ikke har fået nogle chancer, der er værd at skrive hjem om. Derfor tror jeg det er bedst, at give de to chancen. De virker mest sultne, og jeg tror det er en fordel at have 2 "rigtige" angribere fra start i stedet for at bruge Grønkjær deroppe. Det vil ofte efterlade Nordstrand alene i feltet og han vil tit være prisgivet.
    Jeg bander til gengæld nordmanden langt væk, hvis Grønkjær og Allbäck starter på toppen.


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Husk at medbringe et hvidt tørklæde så vi kan vinke bye bye til Ståle!

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    OK så er jeg ikke den eneste der så en super kamp af Oscar Wendt, hvis han ikke er på banen i morgen slukker jeg fjernsynet. Samtidig synes jeg at Villiam Kvist spillede super på højre back, måske skal han venne sig til den position?
    Er han ikke bedre en Posb?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    ›OK så er jeg ikke den eneste der så en super kamp af Oscar Wendt,
    ›hvis han ikke er på banen i morgen slukker jeg fjernsynet.
    ›Samtidig synes jeg at Villiam Kvist spillede super på højre back,
    ›måske skal han venne sig til den position?
    ›Er han ikke bedre en Posb?


    slukker tv'et???
    hvorfor er du ikke i parken, og kvist er vores bedste på den centrale midt. og pospech er god på backen det sidste kommer med træning og sproget. lad ham lige falde til
    written by Zeez

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    136

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Skulle det utænkelige ske, at FCK vinder, vil jeg ikke lægge for megen værdi i en sådan sejr. EfB har helt sikkert større fokus på ugens pokalfinale. Men Ståle og Don Ø vil nok i givet fald lave en "BIF" og plabre op om, at nu er holdet ude af krisen og at Ståle har bevist sit værd i modvind!

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Med chancen for at blive hakket på, vil jeg mene at sionko trænger til en tur på bænken, det må koste pladsen når man er så uskarp som ham iøjeblikket.

    midtbanen må så være sålades:

    Silber-kvist-hjalte-Hutch/Grønk

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Skulle det utænkelige ske, at FCK vinder, vil jeg ikke lægge for megen værdi i en sådan sejr. EfB har helt sikkert større fokus på ugens pokalfinale.
    Der kan da i det aller mindste lægges værdien af præcis 3 point. Og at EFB tænker på pokalen, det skal SATME udnyttes.

    Jeg håber sgu at se et FCK-hold der kæmper lidt ekstra i dag. Hvis FCK skruer lidt op for fysikken, så kan man håbe at Esbjergspillerne trækker sig en smule, for ikke at risikere at misse pokalfinalen. De skal helst være bange for hver eneste tackling i dag :-) Men OK - jeg skal nok ikke skrue forventningerne alt for højt op. Men for satan jeg vil have 3 point i dag. Vi skal skal skal skal skal i Europa. (Det er vigtigt for dansk fodbold ;-) )

    Men Ståle og Don Ø vil nok i givet fald lave en "BIF" og plabre op om, at nu er holdet ude af krisen og at Ståle har bevist sit værd i modvind!
    Jeg er efterhånden pisse ligeglad med hvad de plabrer op om :-) Bare de ikke også tænker sådan indenfor murene. Men du har helt ret. De kunne nemt finde på at afmelde "krisen" efter en enkelt sejr.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Optakts og kamptråd - FCK - Esbjerg

    Jeg håber at vi i dag bliver fri for at se udskiftnings spillere der før kampen og i pausen står og spiller gris, med efterfølgende kravlen rundt på græsset!.
    Det virker totalt usariøst at man på storskærmen kan se Aliton kravle rundt som en anden hund i mens de øvrige spillere stor grinene beundre synet.
    Spillerne skal heller koncentrere sig om hvad de skal foretage sig nå de kommer på banen. Vi er i krise og 8 ponit fra guldet ! så har man det ikke sjovt, så er man fokusereet og alvorlig !

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  2. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København (pokal)
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 21.04.08, 10:16
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Esbjerg (pokal)
    By tortocnt in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 10.04.08, 09:51
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •