Side 7 af 19 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 279

Emner: Danske hold i Europa 2008/09

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    78

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    nu har rangers da fået deres egen gorica, og skal bruge næsten 5 år på at vaske det væk igen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    nu ryger rangers ud, det må da være ok for vores vedkomne da rangers så ikke kan komme ned og slå vores seedning
    Jeps. Glimrende for AaB, selvom det vel stadig er måske 50/50 mod Kaunas.

    Og jo, det er godt for FCKs muligheder for seedning, da vi nu ikke risikerer at Rangers ryger over i UEFA'en. Det ændrer dog ikke på, at vi stadig ligger til at blive nummer 40, hvis alle seedninger holder. Det har bare fjernet en af de 9 kampe i 3. CL kvalrunde, som kunne koste en plads. Nu er der kun 8 tilbage. Og der er stadig 18 kampe som kan forbedre vores seedning:

    Se hvilke kampe her: http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?p=472330

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    nu har rangers da fået deres egen gorica, og skal bruge næsten 5 år på at vaske det væk igen
    Det er jo rart, at der er andre, der også kan den slags :-)

    Rangers koefficient for de sidste 5 år:

    7.5675
    13.4025
    15.2275
    23.3825
    0.2885

    (Ok, mon ikke Celtic sørger for at koefficienten stiger lidt, men det er stadig et halvskidt år i Europa for Rangers :-))

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Hvis Aab ikke tager den her mulighed 1000% seriøst og henter 2-3 markante forstærkninger, så er den da heeelt gal i det Nordjyske. Muligheden bliver simpelthen ALDRIG større for en klub som Aab...

    Der ligger 100 mio og venter - ta dem Lynge!!

    EDIT: Drømmesigningen må være Kenneth Perez - han har hvad de skal bruge: International erfaring!
    Sidst redigeret af Zkinke : 05.08.08 kl. 20:38

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Hvis Aab ikke tager den her mulighed 1000% seriøst og henter 2-3
    markante forstærkninger, så er den da heeelt gal i det Nordjyske.
    Muligheden bliver simpelthen ALDRIG større for en klub som Aab...

    Der ligger 100 mio og venter - ta dem Lynge!!
    Ja, mon ikke AaB når at købe i hvert fald en angriber?

    Deadline for registrering af spillere til 3. kvalrunde er 7. august klokken 24, så Lynge skal nok se at komme ud af starthullerne.

    Det kunne nu være fint nok med AaB i CL.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 05.08.08 kl. 20:38
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Især de 3 bonuspoints for en eventuel kvalifikation vil se godt ud på Danmarks nationskoefficient. Med 5 hold og 4,200 points, der er forsvundet ud af regnskabet i år, vil de 0,600 komme som sendt fra himlen.

    Lad os bare få AAB i CL!

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Er der ikke lige en der kan stikke mig et link til det officielle (hvis der findes et sådan) rangers forum?
    København for altid.

  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    351

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Har også svært ved at finde et officielt forum - mit bedste bud er:

    http://forum.followfollow.com/

    Det er dog "lukket" pt. grundet meget trafik.

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    111

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    lige et lille spørgsmål..

    hvis man vinder en kamp i champions league gruppe spillet hvor meget koeffcient får man så? ( lad os bare sige man vinder 1-0)

    og hvis man vinder en kamp i uefa cup gruppe spil hvor meget koeffient får man så? ( lad os bare sige man vinder 1-0)

    her mener jeg klubben og ikke landet

  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    148

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    En sejr giver holdet 2 koefficient point uanset om det er i UEFA Cup eller Champions League...

    At kvalificere sig til Champions League giver som tidligere nævnt 3 point i sig selv hvorimod kvalifikation til UEFA Cup gruppespillet intet ekstra giver.
    Frost

  13. #101
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    ›At kvalificere sig til Champions League giver som tidligere nævnt
    ›3 point i sig selv hvorimod kvalifikation til UEFA Cup
    ›gruppespillet intet ekstra giver.


    Til gengæld gir 1. runde af UEFA-cuppen mindst 2 point, idet man jo skal gå videre derfra for at komme til gruppespillet - så det kan meget vel gi flere koefficientpoint at kvalificere sig til UEFA-cuppen end Champions League.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  14. #102
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Tilgengæld har man 6 kampe i CL, mod kun 4 i UEFA Cuppen. Sådan kan man blive ved.

  15. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Har godt nok svært ved at udvise nationalt storsind og være glad på Aabs vegne lige nu. Hvorfor kunne vi ikke have trukket sådan en badebillet i stedet for Lazio, Benfica, Rangers...osv.

    Nå, 100 mio tilført dansk forbold kan jo ikke være dårligt. Og når nu det ikke kan være os, har jeg det fint med at det er Aab.

    Og så kan jeg trøste mig med at det er slut med at trække de helt store hold i CL-kvalen fra næste år. Så mangler vi bare lige at have et hold der kan vinde et mesterskab, men det er en anden tråd.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #104
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    ›Har godt nok svært ved at udvise nationalt storsind og være glad
    ›på Aabs vegne lige nu. Hvorfor kunne vi ikke have trukket sådan
    ›en badebillet i stedet for Lazio, Benfica, Rangers...osv.

    Fordi vi blev nr. 3? ;-)

    Jeg har det nu fint med at AaB har en god chance for at komme i CL. Sympatisk klub, kompetent sportsdirektør, dygtig(e) træner(e). Man kan håbe på, at nogen på Øster Allé lærte lidt, men vi ved jo desværre alle, at ingen kan lære os noget.


  18. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Danske hold i Europa 2008/09

    Jeg håber sådan set at AAB får succes - om det så er i CL eller UEFA cuppens gruppespil, er mig ligemeget - bare de tjener nok point.

    Kommer de i CL, har de fortjent det - de har vist noget på og uden for banen, som jeg har sukket efter som F.C. København fan i længere tid.

    Af alle andre superliga klubber, ønsker jeg AAB mest succes.

    I Herning prøver de for meget at være 2008 udgaven af F.C. København i den såkaldte storhedstid hvad angår Bonderøv, tudefjæs osv-kampagnen, samt usympatiske lederskikkelser og en nærmest gangsterrappers FUCK THE WORLD attitude. Og nårh ja - så lugter de.

    I Odense er deres fans grinagtige - de er mere eller mindre som os, bare uden den store succes på længere sigt. De mener selv at de er verdens bedste efter tre point mod AGF, men så snart de får lidt modgang, går der lidt ultras i dem - og behandlingen af Ulrik Laursen og Lars Jacobsen viser hvad vi har med at gøre. Og nårh ja - så lugter de også.

    I Brøndby prøver man så hårdt at virke som de sympatiske, at de ender med at være usympatiske, bedrevidende og latterlige, alt sammen mens de beskytter dobbeltmoralens højborg med tomme floskler som end ikke de rigtige fans længere bryder sig om. Og nårh ja - så lugter de værst af alle. Siges der...

    Der findes andre klubber i ligaen, men ikke nogle der på længere sigt kan vise noget i Europa.

    Jeg vil ikke sidde med en AAB trøje på og råbe SÅ Æ U under deres kamp, og vil heller ikke juble hvis de ender i CL, men jeg vil anerkende det og blive glad som fan af dansk fodbold, ikke mindst set i lyset af, at vi ikke er så langt væk fra 2 CL pladser, som vi tidligere har været.

    Smålig som jeg er, ønsker jeg dog kun 10 af de andre superligaklubber succes på den europæiske scene - Brøndby I.F. må gerne sejle lidt endnu...


Side 7 af 19 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  2. Danske hold i Europa 2009/10
    By Elver in forum De lange linier
    Svar: 176
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 15:42
  3. Danske hold i Europa 2007/2008
    By ottesen in forum De lange linier
    Svar: 240
    Sidste Meddelelse: 06.07.08, 20:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •