Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ››››Atiba:
    ››››2007-2008 40 kampe 5 mål 5 assists
    ››
    ››Undskyld, men det er bare ikke godt nok for en offensiv midt det dér...

    ›Barcelonas offensive midtbanespiller Deco lavede til
    ›sammenligning 5 mål og 5 assists i 39 kampe i 05/06, sæsonen hvor
    ›Barcelona vandt både mesterskab og Champions League. De fleste
    ›mente dog at han gjorde det godt nok alligevel, men det var
    ›selvfølgelig også i 1 kamp mindre end Atiba.

    ›Venligst,
    ›Bo N K

    http://soccernet-akamai.espn.go.com/...e: amp;cc=5739

    Din analyse havde nok været marginalt mere virkningsfuld, hvis den (udover sofa-tilhængerens kæpheste "mål og assists") havde inkluderet dels individuelle stats såsom pasningssucces, tacklingssucces og løbemeter samt kollektive succeskriterier for holdet såsom points, boldbesiddelse, målscore og lignende henholdsvist med og uden spilleren.

    I så fald ville den nok vise det, vi alle kan blive enige om: At Deco er en markant bedre spiller end Atiba og mere effektiv for sit hold, selv set relativt i forhold til styrkeforskellen på liga og holdkammerater, samt som nævnt ovenfor at Atibas indsats i denne sæson bare ikke er god nok.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Din analyse havde nok været marginalt mere virkningsfuld,
    ›hvis den (udover sofa-tilhængerens kæpheste "mål og
    ›assists") havde inkluderet dels individuelle stats såsom
    ›pasningssucces, tacklingssucces og løbemeter samt kollektive
    ›succeskriterier for holdet såsom points, boldbesiddelse, målscore
    ›og lignende henholdsvist med og uden spilleren.

    Jeg vil nøjes med at påpege at det netop ikke var min analyse. Det fremgik åbenbart ikke helt tydeligt nok :-)

    Bo N K

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Så kom aftenens holdopstilling:

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=1697&msa=summary

    Endnu en gang med Grønkjær på toppen. Pospech er tilbage i startopstillingen, som til gengæld efterlader Sionko på bænken.

    Suk, jeg håber, der er en god grund til ikke at starte med Sionko inde.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Så kom aftenens holdopstilling:

    http://www.fck.dk/index.php?pageid=1697&msa=summary

    ›Endnu en gang med Grønkjær på toppen. Pospech er tilbage i
    ›startopstillingen, som til gengæld efterlader Sionko på bænken.

    ›Suk, jeg håber, der er en god grund til ikke at starte med Sionko inde.
    Ståle har ændret taktik overfor presse og medier og har udråbt sig selv til: "Le Grand Provocateur".

    Han sagde at han ikke ville rotere så meget, men jeg kan ikke se nogen ændring der?

    Det er som om han tænker: " bip bip bip bip"....

    Jeg aner ikke hvad manden tænker på. Han er gået fuldstændigt fra forstanden!

    William Kvist kunne ikke score mål for at rede hans liv. Han har bevist at han hører til på backen. Hans afleveringer er desuden upræcise.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Ja fatter ikke lige hvorfor kvist ikke spiller centralt og så silber på kanten??.. fatter til at starte med ikke hvorfor sionko starter ude, men det jo bare ståle.. han er nok "træt", sionko altså... Men forfanden da, hvor er logikken i kvist på kanten - han bliver jo ikke en bedre midt-midt af det... ståle er så skide inkonsekvent at det er til at brække sig over.. er egentlig ligeglad om de resterende kampe alle bliver vundet, det her er sku for lamt og uanset hvordan vi slutter denne sæson så er jeg 100% for et trænerskifte.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Jeg havde faktisk tænkt at Sionko så lidt træt ud. Vi spiller uden fløje, men så må Wendt og Pospa med frem og rykke til baglinien.

    Der skal leveres en god fighterindsats på midtbanen, og med Kvist, Hjalte, Silber og Atiba er der i hvert fald masser af kondition. Men spørgsmålet er om det kan blive målfarligt.

    Synes dog også det vil virke mere logisk med Silber på kanten. Men det kan jo være at de skifter positioner under kampen...

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Vi stiller op med 1.5 angribere på banen og slutter med 7.

    Gider næsten ikke skrive mere for vi er jo bare til grin, ikke bare at vi taber men den måde vi gør det på... De eneste chancer vi har er når pospa skyder hårdt udefra eller når der kommer noget på dødbolde.

    Det er satme sørgeligt at se Ståle ødelægge fck med fuldstændig mangel på realitets sans... Vi spillede jo fint i første halvleg ifølge ham og don ø, vi har de 4 bedste angribere i sas ligaen og alligevel må kun en af dem starte inde i hver kamp, det er jo helt til grin.

    Ingen sult eller løb uden bold = udrensing... Også på træner bænken hvor det sejler fuldstændigt.

    KRISE


  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Hvordan helvede kan det være, at FCK spiller så dårligt, og når vi så endelig kommer foran - så spiller vi fandme endnu dårligere!! Vi skal jo frem og udnytte man har overtaget, men spiller virker "tilfredse" med at være foran!! Det er så sørgeligt at se på, hvor kedeligt og destruktivt vi spiller... Det er bestemt ikke retfærdigt, hvis vi skulle få medaljer!!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,401

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Kampen blev jo endnu en gang bare en understregning af, at strukturelle problemer ikke løses af at der scores et nok så flot mål på en flugter i sidste minut mod Esbjergs svækkede hold.

    Og en lige så klar understregning af, at den sang for den syge moster om at alt var godt, hvis bare vores chancer blev puttet ind, er ren varm luft og stikken hovedet i sandet.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på debatten om Spruthusets hjælp - på opfordring - til interviewet med Ståle Solbakken, hvor det åbenbart var nødvendigt bagefter at gå ud og harcelere over de fans der dristede sig til at 'anklage' cheftræneren. Var der en interesse for at læse mere end forsiden, ville man måske kunne se nogle pointer anført. Men insisterer man på at lave strudsefinten, vil man nok konstatere at ens problemer har en tendens til at vare ved.

    [edit] Ståle mente så efter kampen ikke, at vi var i spillemæssig krise - ikke nu og ikke før. Manglede lidt vildskab. Nu skal der hårdt arbejde til.

    Det taler jo for sig selv.



    mvh,
    -smølle

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Bemærkelseværdigt er det, at Horsens rent faktisk kommer til at se ud som et godt hold..

    Nu har jeg efterhånden set et par kampe med Horsens, og jeg har aldrig set dem spille god fodbold.. Men jeg skal love for, at vi får dem til at se godt ud..

    Den er helt gal..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Plejer lige at trække vejret natten over inden der kommer et indlæg, men ikke idag.

    Som sådan er det ikke pinligt at tabe til Horsens, men måden det sker på....

    Hvorfor er den eneste mand på hele kloden, der ikke kan se Grønkjær præsterer max som angriber, tilfædigvis f*cking træner for mit favorithold?

    Tak for en alt i alt meget utilfredsstillende sæson. Når Ståle engang trækker sig tilbage som træner, vil jeg overveje at være helt med igen, indtil da sidder jeg bare her på Sidelinien(.dk) og griner......
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Vi stiller op med 1.5 angribere på banen og slutter med 7.

    ›Gider næsten ikke skrive mere for vi er jo bare til grin, ikke
    ›bare at vi taber men den måde vi gør det på... De eneste chancer
    ›vi har er når pospa skyder hårdt udefra eller når der kommer
    ›noget på dødbolde.

    ›Det er satme sørgeligt at se Ståle ødelægge fck med fuldstændig
    ›mangel på realitets sans... Vi spillede jo fint i første halvleg
    ›ifølge ham og don ø, vi har de 4 bedste angribere i sas ligaen og
    ›alligevel må kun en af dem starte inde i hver kamp, det er jo
    ›helt til grin.

    ›Ingen sult eller løb uden bold = udrensing... Også på træner
    ›bænken hvor det sejler fuldstændigt.

    ›KRISE

    Meget enig i dine genrelle betragtninger.
    Vi starter med en i front og efterhånden som vi kommer mere og mere bagud satses der fuldstændig vanvittigt, så nederlaget kunne være blevet med både to og tre mål.
    Kunne nogen overveje en fra starten modig satsning?
    Jeg vil nu ikke beklage mig over den fight der blev lagt for dagen i den første time.

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Flooot Ståle igen at tage Grønkjær med som angriber...andre trænere lærer af deres tidl. fejl-dispotioner....men åbenbart ikke dig...

    Der er ingen undskyldning for ikke at fyre træneren... Vis dig dog som en mand Don Ø!

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    185

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Hvor er det bare sløjt, og hvordan kan Ståle stå og sige at vi kun er i resultat mæssig krise mens vi spille mæssigt spiller ganske udenmærket !!!!

    Har manden set FCK's kampe i foråret (og for den sags skyld efteråret) eller er han piv stiv og kan ikke se ud af øjnene, for magen til lorte fodbold skal man da lede langt tid efter, vi er nok et af de 3 dårligst spillende hold i suppen, og når man tager spillertruppen i betragtnin så er spillet bare en SKANDALE.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ffs FCK!!

    Når man i over 1½ år har set vores største rival fjumre rundt i pressen og være total virkelighedsfjerne med hensyn til egne evner - er der så nogen grund til at gøre det samme nu når det går af lort hos os?

    /Martin A

  23. De følgende 15 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  2. Optakts- kamptråd AC Horsens - F.C. København 250409
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 06.08.09, 12:18
  3. Optakts- og kamptråd FCK-Horsens
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.08, 17:49
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •