Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    597

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Har manden set FCK's kampe i foråret (og for den sags skyld
    ›efteråret) eller er han piv stiv og kan ikke se ud af øjnene, for
    ›magen til lorte fodbold skal man da lede langt tid efter, vi er
    ›nok et af de 3 dårligst spillende hold i suppen, og når man tager
    ›spillertruppen i betragtnin så er spillet bare en SKANDALE.
    Kan du seriøst være overrasket over at manden der gentagne gange bliver ved med at spille med lange bolde til Grønk som fejlplaceret angriber, give gratis badebilletter til Hutch, Hjalte og Allbæck og snakke om adskillige brændte chancer på trods af at det faktuelt er forkert, ikke formår at analysere begivenhedernes gang og som altid lukker lort ud?

    Desuden har han helt håbløse lederegenskaber. Hvis jeg var bagefter med et eller andet på arbejdet og min boss var en skaldet sindsyg nordmand der stod 1 meter bag mig med armene over kors og skreg "KOOOOOOOM NU FOR FANDEN KOM NU, AAAAAAAAARRRGG........" ind i hovedet på mig, ville jeg næppe heller udføre mit arbejde tilfredsstillende. Jeg savner sgu en cool afslappet træner som også formår at tænke.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    MBS

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,368

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    En ting er den håbløse opstilling, Sole Stålbakken igen vælger at stille med, men det værste er næsten, at manden aldrig formår at reagere i tide på de ting, der sker på banen. ALLE kan jo ved 1-0 se, at det ikke vil gå godt særlig længe. Alligevel beholder han spillere som Kvist og Hjalte på banen...og såmænd også Grønkjær, der var træt efter 55 minutter.

    Efterhånden må man vel vænne sig til tanken om, at Ståle ikke bliver fyret, ligegyldigt om der ikke er Europa på plakaten næste år. Der vil helt sikkert komme en stor udrensning i spillertruppen, men det vil jo ikke fundamentalt ændre noget, da man i forvejen har den suverænt bedste trup. Dog vil jeg personligt ikke savne spillere som Jesper Christiansen, Marcus Allbäck og Niclas Jensen med det spil og den udtalte og åbenlyse mæthed, de har vist det seneste års tid. Silberbauer prøver da at vise lidt her på falderebet, og under en ny træner kunne det sikkert blive rigtig godt igen, men ikke i et system, hvor mindst to og helst tre af midtbanespillerne overvejende skal fokusere på de defensive pligter.

    Suk...Eventuelle nye, håbefulde købere af sæsonkort til Nedre C får i hvert fald muligheden for at få nogle fine pladser, for Kopenhagen Keys bliver frem over (at best) lejlighedsvise gæster i Ståles Parken. Der er bare ikke længere sammenhæng mellem forbrug af tid og penge og produktets kvalitet. Øv
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Eneste grund til silber spiller godt er fordi hans kontrakt udløber meget snart.. også siger han nok farvel og tak..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2008
    Indlæg
    21

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Der er nogen her på Sidelinien som mener at vi producere masser af chancer men mangler skarpheden foran målet. Jeg satte mig derfor for at lave en liste af samtlige chancer som tilfaldt fck og horsens i løbet af kampen. Desværre blev spillet tilsidst så deprimerende at jeg ikke kunne motivere mig selv til at fortsætte notetagningen. Her er resultaterne fra først halveg:

    I første halveg var der kun to afslutninger fra fck som ikke opstod på grund af dødbolde. Den første var Grønkjær's hovedstød efter indlæg fra Pospech og den anden var Grønkjær's afslutning fra spids vinkel efter et dybdeløb. Derudover var der et frispark fra Wendt som gik en halv meter forbi målet og et hovedstød fra Nordstrand efter frispark fra Wendt (super redning af Horsens målmand). TV2Sport sagde at FCK havde 5 skud på mål men jeg må have kigget væk ved den 5. chance. Pointen er at vi producere pinligt få chancer.

    Vores kontraspil er grinagtigt. To gange i første halveg var vi tre mod to men vi kommer ikke frem til nogen form for afslutning. Ved den første "kontrachance" løber Kvist helt uforståligt to meter offside.

    Hold kæft hvor er Atiba bare ringe i dag. Han kiksede samtlige afleveringer på over 10 meter og alle hans indlæg resulterede i deciderede jordtrillere. Specielt pinligt var det da han forsøgte at aflevere til Wendt på et hurtigt frispark men missede Wendt med over 10 meter selvom han stod 10 meter væk. Det eneste vi så fra Atiba vars hans velkende dribleture rundt omkring på banen som endte i afleveringer bagud eller boldtab.

    JC - seriøst? Jeg håber virkelig at han var involveret i noget aftalt spil i dag fordi hans svagheder blev udstillet på det groveste. Den andet mål var 100% hans skyld men jeg synes også han burde have nuppet skudet ved Horsens første mål. Det tredje har jeg lidt svært ved at bedømme men jeg har set lignende skud blive reddet.

    Pinligt forsvarsspil generelt hvor Horsens får absurd meget plads. Flere gange presser FCK spillerne ikke Horsens når de modtager lange afleveringer. På et tidspunkt i anden halveg modtager en Horsens spiller bolden midt på FCKs banehalvdel hvor Pospech begynder at løbe mod Horsens spilleren for at lægge pres på. Men før han når derud skriger Ståle noget og Pospech trækker sig og stiller sig ned på kanten af straffesparksfeltet. Horsens spilleren modtager bolden dårligt og har også en dårlig anden berøring men fordi der ikke er nogen FCK spillere indenfor 10 meter har han masser af tid til at kontrollere bolden med 4 berøringer og derefter spille den videre.

    Pinligt.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    På et tidspunkt i anden halveg
    ›modtager en Horsens spiller bolden midt på FCKs banehalvdel hvor
    ›Pospech begynder at løbe mod Horsens spilleren for at lægge pres
    ›på. Men før han når derud skriger Ståle noget og Pospech trækker
    ›sig og stiller sig ned på kanten af straffesparksfeltet. Horsens
    ›spilleren modtager bolden dårligt og har også en dårlig anden
    ›berøring men fordi der ikke er nogen FCK spillere indenfor 10
    ›meter har han masser af tid til at kontrollere bolden med 4
    ›berøringer og derefter spille den videre.

    ›Pinligt.
    Og det siger vist alt om Ståle og hans fodbold filosofi!

    En 'oneliner' jeg ved det godt, men den er på sin plads!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Jeg har gode nyheder alle sammen!!!

    Vi er ikke i spillemæssig krise, det har vi slet ikke været. Bare en pointmæssig krise. Vi styrede i øvrigt kampen fuldstændigt op til 1-0 målet at I bare vidste det.

    Det sagde Ståle selv. Ståle er 100 pct. kompetent og har fuld opbakning fra formanden for bestyrelsen, som har til opgave at tjene som leder for aktionærerne, så der er slet ikke noget at komme efter.

    Hallo hvor er jeg lettet og glad for de udmeldinger. Vi snupper Guldet og Pokalen i år jeg kan mærke det...


  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Vores kontraspil er grinagtigt. To gange i første halveg var vi
    ›tre mod to men vi kommer ikke frem til nogen form for afslutning.
    ›Ved den første "kontrachance" løber Kvist helt
    ›uforståligt to meter offside.

    ›Hold kæft hvor er Atiba bare ringe i dag. Han kiksede samtlige
    ›afleveringer på over 10 meter og alle hans indlæg resulterede i
    ›deciderede jordtrillere. Specielt pinligt var det da han forsøgte
    ›at aflevere til Wendt på et hurtigt frispark men missede Wendt
    ›med over 10 meter selvom han stod 10 meter væk. Det eneste vi så
    ›fra Atiba vars hans velkende dribleture rundt omkring på banen
    ›som endte i afleveringer bagud eller boldtab.

    Så kampen i fjernsynet idag, og jeg lagde mærke til at der blev efterspurgt flere dybde løb fra angriberne side. Sjovt nok stoppede de alle sammen op når atiba havde bolden. Man kunne bare se på deres attitude at lige så snart han fik bolden så var den kontra også pæn død. Men hvis det var andre der løb med bolden så forsøgte de også at lave dybdeløb. Siger meget om deres tiltro til atbia som spilfordeler.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    121

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Fra politiken: »Når tingene går dig imod, mister du lige de sidste afgørende procenter. Jeg har ikke noget konkret, vi skal arbejde på i den kommende tid«, lød det fra Ståle Solbakken.

    Nej, du har ikke en skid at byde på Ståle og derfor skal du bare se at komme hjem til bjergene!


  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Nu har jeg set alle udekampe på TV (hjemme selvfølgelig fra NC) og ligegyldigt hvem der har kommenteret, har dommen været den samme. Vi spille langsomt og ingen flytter sig fra hinanden. Det er ufatteligt, at Ståle kan blive ved med at sige, at vi spiller god og at vi bare skal arbejde stenhårdt. Efteråret var også en spillemæssig katastrofe - det var hamrende kedeligt at se på og vi producerede inden chancer - men vi vandt. Nu spille vi stadig ligeså ringe men har ikke Hangeland til at forhindre scoringerne. At så mange- på papiret -gode spillere ikke præsterer bedre kan kun skyldes 1 ting. Næste træner skal ikke komme fra Ham Kam som 1. og eneste trænererfaring.

    Ulver
    (som må leve i mindet om 10. juni 2001)

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Spiller for spiller burde FCK være samtlige hold overlegne i SAS-ligaen men under Staale er denne naturlige niveauforskel blevet udhvisket og udfaldet i en given kamp afhænger altså nu af "de sidste procent", "marginaler" og lignende.

    Det er simpelthen en farce at være vidne til!
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    angora-drengene

    Jeg synes, at kommentatorerne sagde det meget rammende. Efter vores mange udskiftninger i slutningen af kampen lød det:
    - Det her ligner noget fra Angora-drengene. Det er vist nærmest en 2-2-6 opstilling.
    Resultatet blev jo derefter. Jeg ved ikke, hvad vores taktiske koncept er, bort set fra at aftalen er, at alle skal have rørt bolden, inden et angreb sættes i gang.

    Farvel Europa. Men tænk positivt. Vi slipper for flere pinlige optrædener og 0-4 nederlag til middelmådige hold.

    hilsen Søren
    Lidelsesfælle

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Fra politiken: »Når tingene går dig imod, mister du lige de
    ›sidste afgørende procenter. Jeg har ikke noget konkret, vi skal
    ›arbejde på i den kommende tid«, lød det fra Ståle Solbakken.


    ›Nej, du har ikke en skid at byde på Ståle og derfor skal du bare
    ›se at komme hjem til bjergene!

    Det håber jeg fanme ikke er rigtigt er et konkret citat.

    If so, skal han bare fyres med det vuns. Jeg har en liste så lang som Peter Bangs Vej med enkeltheder, som kan og skal forbedres.

    En træner der ikke kan se hvad der kan gøres bedre, om vi så er nummer 1 eller 4, skal bare RAUS.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    523

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Jeg synes egentlig, der bliver spillet ok. Ikke verdensklasse. Ikke sprudlende hæl & tå, men fin kampgejst, mange løbede kilometre, en vilje og en holdånd, som måske ikke var nok, men som viser at der ikke er tale om "luxuspillere", der ikke vil, mne om en spillemæssig krise.
    Jeg spørger så bare: I en spillemæssig krise, hvor meget er det så klogt at ændre på konceptet?
    VH Seb.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Jeg synes egentlig, der bliver spillet ok. Ikke verdensklasse.
    Ikke sprudlende hæl & tå, men fin kampgejst, mange løbede
    kilometre, en vilje og en holdånd, som måske ikke var nok, men
    som viser at der ikke er tale om "luxuspillere", der
    ikke vil, mne om en spillemæssig krise.
    Jeg er ret enig med dig, (deraf enigtrykket), især i anden halvleg. Men lige som jeg synes vi har rigtigt godt fast i kampen og presser ACH godt, falder spillet sammen. Organisationen forsvinder helt, der er intet pres på modstanderens boldholder og der er ringe opdækning. Derved får Horsens nogle nemme mål og resten af kampen bliver noget rod.

    Jeg synes det er en tendens jeg ser ret ofte i vores kampe og jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor. Det kan næppe være Ståles taktik? :)
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    102

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Jeg synes egentlig, der bliver spillet ok. Ikke verdensklasse.
    ›Ikke sprudlende hæl & tå, men fin kampgejst, mange løbede
    ›kilometre, en vilje og en holdånd, som måske ikke var nok, men
    ›som viser at der ikke er tale om "luxuspillere", der
    ›ikke vil, mne om en spillemæssig krise.
    ›Jeg spørger så bare: I en spillemæssig krise, hvor meget er det
    ›så klogt at ændre på konceptet?
    ›VH Seb.
    Jeg kan da godt se hvad du mener.. vi bliver generelt set ikke løbet over ende, eller står som ligegyldige statister på banen(hvis man altså ser bort fra de tre mål). Vi har bolden meget, og i dele af kampen kan man vel også tillade sig at kalde os spilstyrene... MEN det var altså ikke AAB eller Bønderne fra vestegnen vi spillede imod.. det var FUCKING HORSENS!! og FCK skal sgu ikke være delvist spilstyrende mod dem, vi skal have 100% kontrol fra start til slut. Jeg ved godt, at janteloven mv gør, at man ikke må sige den slags ting, men med det spillermateriale Ståles FCK har til rådighed, må et hold som Horsens simpelthen bare ikke give os problemer!.. så kan man måske argumentere for, at resultat ikke var helt fair i forhold til spillet, det kan der måske være noget om.. en 2-1 eller 1-1 havde måske været mere fair ud fra spil osv... men det er sgu i mine øje ligegyldigt, de må hverken have chance for at få points mod os... og sgu slet vinde!

    Du skriver, at det ikke er en god ide at ændre konceptet (eller sådan opfatter jeg det i hvert fald, jeg er ikke helt sikker på om det er det der er din pointe med det sidste spørgsmål?!). Men hvad er konceptet?? jeg kan sgu ikke helt se det... der er en ny startopstilling hver gang.. der er intet sammenhæng i spillet... måske er det bare mig der ikke kan gennemskue Ståles strategi, men jeg kan virkelig ikke se det!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  2. Optakts- kamptråd AC Horsens - F.C. København 250409
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 06.08.09, 12:18
  3. Optakts- og kamptråd FCK-Horsens
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.08, 17:49
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •