Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 63 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    Som det af flere er blevet påpeget tidligere (undertegnede inklusiv), så ville Ailton være en stor profil i sas-ligaen såfremt han spillede for stort set alle andre end FCK. På et hold som horsens tror jeg han havde været en genial partner til Gil.
    Da Ailton kom ind mod Horsens viste han to gange at han spillede et-to for at komme til baglinien og selvom det ikke blev til noget var det bare fedt og se - for hvis nu det ikke havde været i de døende minutter var det måske lykkedes for vores inkompetente angreb/midtbane at ramme et skide indlæg tredje gang.

    Min pointe blot værende at der i de sidste kampe er set en del forsøg på at kombinere sig lidt gennem modstandernes kæder (grønkjær mod agf, hutch´s mål samt chance senere i kampen, ligeledes havde kvist en friløber). Men forfanden når det nu skal prøves, hvorfor så ikke prøve at benytte sig af en som faktisk kan finde ud af det, her tænker jeg på Ailton.

    Et eksempel på at det faktisk kan lykkedes er Katongo fra BIF - han spillede simpelthen så dårligt i virkelig mange kampe, men til syvende og sidst da han fandt sin rytme, forstod sine medspilleres løb osv osv, så scorede han, og scorer nu en del samt lægger op. At han fik chancen grundet skader kan godt være rigtigt, men ikke desto mindre viser det at det kan lade sig gøre.

    Situationen er vel ikke meget anderledes i FCK lige nu, (eller det burde den ikke være) Mackan er blevet for gammel til det her (ja han scorede mod horsens, men det os det eneste han har præsteret hele foråret), Nordstrand er kommet godt med og fortjener en stamplads, Junior er skadet - så hvorfor går den anden angrebsplads ikke til Ailton? I stedet vælger Ståle at pisse fuldstændig på Ailton ved at sige "jeg vil hellere have en fløj i angrebet end dig".

    Synes Ailton viser stort sportsmanship ved ikke at sætte spørgsmålstegn ved alt det lort ståle smider i hovedet på ham - men dette er selvfølgelig kendetegnende for klubben, at man holder sin kæft når/hvis man er utilfreds. Det minder mig lidt om kommunist rusland eller nuværende Kina, men fred være med det.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Allbäck? Umuligt, manden har været færdig i mindst et halvt år.

    Njoh, men han er stadigvæk den bedste af vores angribere... Han har dog ikke været "rigtig" Allbäck siden hans skade kort efter hans saksespark mod Hammarby. Desværre betragter man ikke dette i dispositionerne omkring holdet, og heller ikke om det nu rent faktisk ER Allbäck der er på banen og ikke en af de små drenge. "Kritisabelt"...

    ›Sionko? Har i foråret vel ramt målet på en ud af ti afslutninger
    ›og det med en skudstyrke, der ikke ville kunne lave en bule i en
    ›blød hat.


    Men behøver ikke at være den der putter den ind for at være den der skaber mest... Farlig er jo ikke kun målfarlig - vel derfor at der er to forskellige begreber. Men jo - det var ham jeg refererede til.

    ›Ailton? Tja, ufatteligt at han ikke får en reel chance, men om
    ›han er vores farligste spiller, er lidt svært at vurdere...


    Ikke med høje bolde og fastlåst spil, det er helt sikkert.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København

    ›Du skriver, at det ikke er en god ide at ændre konceptet (eller
    ›sådan opfatter jeg det i hvert fald, jeg er ikke helt sikker på
    ›om det er det der er din pointe med det sidste spørgsmål?!). Men
    ›hvad er konceptet?? jeg kan sgu ikke helt se det... der er en ny
    ›startopstilling hver gang.. der er intet sammenhæng i spillet...
    ›måske er det bare mig der ikke kan gennemskue Ståles strategi,
    ›men jeg kan virkelig ikke se det!!!

    Ståles koncept er at satse på "nød & næppe"-taktikken fra efteråret. Det er tydeligt at han er komplet ligeglad med om vi er spilstyrende eller ej, han håber på et lucky-punch, således boldflyttere som Hjalte kan få lov at rende forvildet rundt på midten i forsøg på at krejle en 0-1'er hjem. Sådan har det været længe, tragisk nok. Ståle er ikke træneren der agerer, men i stedet "reagerer", hvilket han altid først gør når vi ER kommet bagud, og altid når der kun er ti minutter tilbage af kampen. Det er en forfærdelig indstilling til tingene, og de seneste mange kampe med én reel angriber underbygger bare min påstand. "Så har man jo to angribere på bænken man kan sætte ind når vi skal score i de sidste ti minutter..." OMFG!!

    Ståle: erkend du har spillet fallit, og tag Jesper C, Hjalte og Lolrik Laursen med hjem til Ham Kam, f*****g fodbold-sabotør!!!

    Forza FC!

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  2. Optakts- kamptråd AC Horsens - F.C. København 250409
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 06.08.09, 12:18
  3. Optakts- og kamptråd FCK-Horsens
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.08, 17:49
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •