Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 16

Emner: Tøj og sko på nettet

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,399

    Tøj og sko på nettet

    Der er tråde her på forummet om hvad man køber af sko, hvilke skomærker man foretrækker, og hvad man synes om de bizarre ting andre går omkring i :-)

    Men helt ligetil og mere praktisk kunne det være at supplere det med en tråd fuld af links til køb af tøj og sko, med særlig adresse til dem os der ved nogenlunde hvad vi er ude efter, men ikke gider/har tid til at stå i prøverum, eller bare ikke mener vi behøver betale københavnsk butikspris for en vare vi kan købe i identisk udgave på nettet og måske endda spare ekstra på fordi pundet er så svagt.

    Og lidet hjælpsomt lægger jeg ikke ud med det store selv - jeg vil dog smide et link til den meget omfattende tyske rodebutik Lost and Found, da der kan gøres diverse billige køb af kontinentalt tøj i den yngre stil dér, når først man er kommet over at der hverken er hoved eller hale i sortimentet.

    Men ellers - om det er casual eller formal, dyrt eller billigt, mærker eller metervare, tøj eller sko, så smid det her.

    mvh,
    -smølle

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Re: Tøj og sko på nettet

    www.fashionfactory.dk

    En dansk hjemmeside med mange fede ting til begge køn.

    Hjemmesiden får en større overhaling i løbet af maj måned, da de har skiftet ud i ejerkredsen.

  3. #3
    Sveske er offline Svesken-svesken-svesken
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    60

    Re: Tøj og sko på nettet

    En side jeg selv benytter mig af er ZOOVILLAGE der stort set fører alle de kendte mærker som, acne, paul smith, true religion osv.
    Fordel. Det er let at søge på enten brand, sex eller på en kategori.
    Ulempe. Priserne ligner desværre dem vi kender fra det danske marked.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Tøj og sko på nettet

    Der har tidligere været en lignende tråd - måske er der lidt at finde i den: "Re: Tøj sites på nettet"

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Tøj og sko på nettet

    Skjorter og slips har jeg tidligere fundet på www.sumisura.com.

    Andre ting på www.outletguru.com

    WII
    Tilskuer

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Tøj og sko på nettet

    Jeg handler på smartguy.dk. Primært fordi de er de eneste danske forhandlere jeg har kunnet finde der forhandler hub sko, og mine sidste 4 par sko har været det mærke.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    41

    Re: Tøj og sko på nettet

    Jeg er for ganske nylig faldet over den her: thegiantpeach.com det er en amerikaner og stilen er følgelig mere ovre i hip hop, men stadig med et gigantisk udvalg, nogle fantastiske priser (pga. dollarkurs og generelle priser i USA), man skal dog være opmærksom på at der skal betales told, men i mit tilfælde blev det en told på 225 kr. for køb af 7 stk. tøj. Så prisen blev ialt 1000 kr.
    Jeg kan på ingen måde klage over dem, selv deres ekspeditionstid er fantastisk, jeg havde mit tøj efter 7 dage, og 4 af dem var pga. det danske toldvæsen.

    Så alt i alt, de kan varmt anbefales.

    De bedste hilsener,

    Henrik 1265
    Your dreams, our reality
    henrik 1265's Avatar

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: Tøj og sko på nettet

    Der er rigtig gode penge at spare - op til 75% - hos M and M Direct i England. Der er hobevis af mærker - Fred Perry, Ben Sherman, Base London, Converse, Rocawear, Miss Sixty, for at nævne nogle få, men af en eller anden årsag har sitet ikke oprettet nogle mulighed for som udenlandsk kunde at betale vha. Visa e.l.

    Hvad gør man så? Jo, du tager et print af den/de varer du vil købe og vedhæfter dine betalingsoplysninger, samt hvor de skal sende det hen, og så faxer du til dem via jobbet eller biblioteket mod betaling.

    Lidt omstændigt, jovist, men ikke desto mindre slap jeg sølle 250 kr. alt i alt inkl. forsendelse for et par New Balance sko forleden, der i danske butikker koster over en tusse. Til den pris forcerer jeg gerne et par bureaukratiske forhindringer.


    Mvh.
    CF39 Thomas

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Tøj og sko på nettet

    http://caliroots.com/

    Svensk webshop med hele 3 "ægte" butikker i Stockholm. Jeg har benyttet mig både af hjemmesiden og butikkerne i Stockholm flere gange, og servicen er helt fantastisk. Nogenlunde billige priser, i hvert fald, generelt, en 50-100kr billigere end samme varers pris herhjemme. Desuden langt større udvalg end herhjemme, fx i Vans-sko.
    EC1V Finsbury

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Tøj og sko på nettet

    Nu tænkte jeg det var tid til at opdatere denne tråd - især fordi jeg netop har modtaget en pakke i dag.

    Pakken er sendt fra Asos.com en butik jeg har handlet i to gange nu. Det der gør Asos attraktivt er det store udvalg i alskens mærker og den stadig dejlige britiske pund(Det er her de britiske webshops for alvor giver de tyske baghjul). Jeg har endnu ikke oplevet svingende kvalitet (som fx. hos Smartguy) eller problemer med deres services. Deres nyhedsbrev er faktisk et af de få nyhedsbreve jeg rent faktisk gider at læse uden det bliver slettet med det samme.

    Leveringen foregår med GLS her i landet, så du kan med fordel vælge at få tøjet/skoene/hvad du ellers finder til din arbejdsplads.

    Så er den givet videre...
    Sidst redigeret af jeske : 28.07.09 kl. 23:17
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Tøj og sko på nettet

    Jeg har handlet her: http://www.planet-sports.com/en/index.html nogen gange nu. En tysk butik med et kæmpe udvalg (efter min mening). De leverer med post dk, eller hvad fanden det efterhånden hedder. Det kan jeg bedst lide, da diverse bud firmaer har pisset mig af for meget.

    Pede

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Tøj og sko på nettet

    ›Nu tænkte jeg det var tid til at opdatere denne tråd - især fordi
    ›jeg netop har modtaget en pakke i dag.

    ›Pakken er sendt fra
    Asos.com en butik jeg
    ›har handlet i to gange nu. Det der gør Asos attraktivt er det
    ›store udvalg i alskens mærker og den stadig dejlige britiske
    ›pund
    (Det er her de britiske webshops for alvor giver de tyske
    ›baghjul). Jeg har endnu ikke oplevet svingende kvalitet (som fx.
    ›hos Smartguy) eller problemer med deres services. Deres
    ›nyhedsbrev er faktisk et af de få nyhedsbreve jeg rent faktisk
    ›gider at læse uden det bliver slettet med det samme.

    ›Leveringen foregår med GLS her i landet, så du kan med fordel
    ›vælge at få tøjet/skoene/hvad du ellers finder til din
    ›arbejdsplads.

    ›Så er den givet videre...

    Specielt kan jeg godt lide <head>'en: ASOS.com - Women's Clothing - Womens Fashion - Designer Clothes For Women
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Tøj og sko på nettet

    Jeg plejer at bruge intimo.dk til at handle underrør - nogle der kender udenlandske netbutikker hvor de sælger BB, D&G etc. til en billigt penge?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Tøj og sko på nettet

    ›Specielt kan jeg godt lide <head>'en: ASOS.com - Women's
    ›Clothing - Womens Fashion - Designer Clothes For Women


    Ja, eller: ASOS.com - men's Clothing - Mens Fashion - Designer Clothes For Men men også den fjollede: ASOS.com - Kid's Clothing - Kids Fashion - Designer Clothes For Kids

    Det er lidt vildt man på sådan en side har teknisk viden og kunnen stor nok til at headeren skifter når man skifter side.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #15
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Tøj og sko på nettet

    ›Det der gør Asos attraktivt er det
    ›store udvalg i alskens mærker og den stadig dejlige britiske
    ›pund
    (Det er her de britiske webshops for alvor giver de tyske
    ›baghjul).

    Jeps, de engelske webshops rykker - og nu er der udsalg!! Jeg har brugt Chemical-records.co.uk utallige gange og er aldrig blevet skuffet. De har en række mærker som ikke ses i Danmark, eller kun til astronomiske priser. Hvis man bare skal have et par småting, kan man slippe med 2£ i fragt. Desuden er der mulighed for at få musik med i samme forsendelse.

    ATT: rmjdk - lige nu er der Björn Borg boxers fra 9£...

    Jeg har også brugt Xileclothing en del. De blærer sig med titlen: "Voted Best Independent Young Fashion Retailer in Britain", og det er ikke uden grund! De har en række eksklusive mærker og har fingeren på pulsen - de har f.eks. ført G-Star lige siden mærkets introduktion i 1996.

    Jeg har desuden gjort en række fund (75% rabat) hos Milanclothing.
    Sidst redigeret af Whitetrash : 03.08.09 kl. 10:48

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. 4-0 tøj..
    By S12K in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 13.06.09, 11:24
  2. DHF i små sko
    By Sokken in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 19.10.07, 11:15
  3. Tøj sites på nettet
    By kun en santos in forum Bazar
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 08.08.07, 14:22
  4. dagens sko
    By dixie dean in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 08.09.04, 17:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •