Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 108

Emner: Den store "Det undrer mig" tråd III

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig at sushi kan være så dyrt.
    Det er ikke fordi jeg er kender - jeg fik først for nyligt øjnene op for hvor pragtfuldt det er, men at et par små ruller af fisk, ris og tang, ingredienser jeg ikke forbinder med at være synderligt kostbare, kan være dyrt...?
    Dét undrer mig!

    Volume 1
    Volume 2
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig en del, at man kan invitere til sådan et medieflip som det her uden at invitere Juninho fra Lyon.

    mvh,
    -smølle


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ›Det undrer mig en del, at man kan invitere til sådan et medieflip
    ›<A href="http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=15313</p><p>›<A href="http://youtube.com/watch?v=8Xa5d81_ra0" target=_blank>Junin</p><p>›som 7" target=_blank>det her uden at invitere ho fra Lyon.

    ›mvh,
    ›-smølle

    Ening, samt Andrea Pirlo og vel egentligt også en del andre spillere.

    Lars Højer!!!!!1 ;o)

    -H&A

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Andrea Pirlo og vel egentligt
    ›også en del andre spillere.

    ›Lars Højer!!!!!1 ;o)

    ›-H&A

    Skulle ikke undre mig hvis maradona dukker op frem for en god bunke af jeres forslag.

    Det handler jo ikke om talent, men om crowdpleasing...
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det er jo heller ikke de bedste skytter som er samlet der, det er bare de mest kendte, desværre. For ja, top skytter som Lyons Juninho, Andrea Pirlo og Højer burde selvfølgelig være repræsenteret.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Efter tilfældigt at have faldet over denne sang på en youtube video:

    Det undrer mig kraftigt, at nogen kan høre denne slags musik http://www.youtube.com/watch?v=IJkMrl4AG8w
    HOLD FAST jeg syntes det et ringe. Jeg bliver nærmest pinligt berørt over, at nogen voksne mennesker hører det lort.
    Fc Ålene

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    117

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Efter tilfældigt at have faldet over denne sang på en youtube video:

    Det undrer mig kraftigt, at nogen kan høre denne slags musik http://www.youtube.com/watch?v=IJkMrl4AG8w
    HOLD FAST jeg syntes det et ringe. Jeg bliver nærmest pinligt berørt over, at nogen voksne mennesker hører det lort.
    Har det på samme måde med det meste der sendes på MTV/Voice og i radioen.

    Syntes ikke metal er seperfedt, men kan da sagtens forstå det. Det er en diamentral modsætning til den lyd og æstetik der dominere mediebilledet.. Det er lidt det samme med punk eller hiphop inden det blev konsumeret af musikindustrien

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig at SR tilsyneladende har bukket under for den onde mands pres.



    Whois fortæller også at kampgejsten er løbet ud ...........

    Domain: staaleraus.dk
    DNS: staaleraus.dk
    Registered: 2006-03-20
    Expires: 2008-03-31
    Registration period: 1 year
    VID: no
    Status: Deactivated

    Nameservers
    Hostname: ns1.surf-town.net
    Hostname: ns2.surf-town.net
    Hostname: ns3.surf-town.net
    Det undrer mig at de tapre modstandsfolk er blevet knækket, når de nu endeligt har lidt medvind.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III


    ›Whois fortæller også at kampgejsten er løbet ud ...........



    ›Det undrer mig at de tapre modstandsfolk er blevet knækket, når
    ›de nu endeligt har lidt medvind.



    Det ville undre mig, om ikke SR dukker op på en ny server inden for kort tid..
    EDIT : weekenden over, nødforum her http://yourstruly.dk/sr/ vi kan bøjes, men aldrig knækkes
    Sidst redigeret af Pabres : 23.05.08 kl. 14:11
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig til stadighed HVOR dumme og flabede folk kan blive.

    Jeg står i en dsb-kiosk og skal købe en billet. En mand (tilfældigvis en højrøstet håndværker :-/) er åbenbart kommet ind med toget fra hovedbanen og der er åbenbart noget med den billet han står og vifter i ansigtet på ekspedienten.

    'du vil gerne have pengene tilbage? Hvad er problemet?' spørger hun tålmodigt.

    'Altså jeg købte den på hovedbanen ikk' og så kom jeg med toget jeg lissom med toget hertil, men jeg sku jo lissom ikk bruge den så jeg syns sgu jeg ska ha mine penge tilbage!'

    'Nu kan du ikke bare få pengene tilbage, men hvad er problemet? du købte den på hovedbanen men stod fra en anden station eller hvordan?' fortsætter hun tålmodigt.

    'Nej for helvede. Jeg stod på på hovedbanen og kørte hertil, ikk, men ham kontrolløren klippede jo lissom ikk min billet så jeg ku sguda lisså godt have kørt uden. Så må i sgu give mig mine penge tilbage!' vrisser han videre.

    Efterhånden kommer den anden ekspedient også over for at lukke diskussionen. Hun forklarer ham fast og konkret at han godt må overveje hvor dum man har lov at være samt at rejsen ikke er gratis bare fordi han ikke bliver kontrolleret.

    'ah ok... Det er lissom ikk godt nok og eh... men nu kan jeg se at du har en lang kø så eh...' mumler han imens han prøver at komme på et eller andet intelligent at sige og langsomt bakker hen mod døren.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ....at nogen folk gider på sådan en dejlig lørdag som denne, at sidde og se på et totalt ligegyldigt kongeligt bryllup i tv !!!
    Tag dog i Parken FFS det er squ da 10 gange mere spændende end at glo på den intetsigende vigelse.
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 24.05.08 kl. 13:22
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    For nu at følge op på ovenstående .....

    Det undrer mig hvordan kongelige begivenheder kan hensætte en stor del af befolkningen i noget der minder om kollektiv sinkepsykose. Folk sidder i ramme alvor og snakker om "at tage vare på danmark", hvordan to personers ægteskab kommer til at forme sig ud fra en totalt ekstern betragtning osv osv.

    Og en ting er den sinkede tvdækning, men det undrer mig at folk sluger det råt. Ja ligefrem dyrker det. Øøøh, hvad?

    Et godt eksempel på sinkeriet opdagede jeg på P1 (af alle steder) nogle dage før 1landen begivenhed i sønderjylland. Det var en historiker der i ramme alvor sad og sagde, at Maries job ene og alene bestod i at gøre Joachim glad. Hvis det var blevet sagt om noget ikke-kongeligt ville folk, med rette, være flippet ud.

    Hvorfor fremkalder de kongelige denne sinkede massepsykose? Jeg undrer mig.

    Det undrer mig så meget, at det er lige før jeg hellere ville have ham her som præsi (den ældre):



    Eller måske hende her.....

    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #13
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at det aldrig regner, når jeg husker min paraply, men at jeg altid ender plaskvåd, når jeg glemmer den derhjemme.
    User is no longer active. Det er for indspist.

  19. #14
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at det aldrig regner, når jeg husker min paraply, men at jeg altid ender plaskvåd, når jeg glemmer den derhjemme.
    Er du så rar at tage din paraply med på arbejde i morgen tak?

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #15
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ›Er du så rar at tage din paraply med på arbejde i morgen tak?

    Der burde naturligvis have fulgt en undskyldning med indlægget! :-) *lover at tage paraplyen under armen i morgen*
    User is no longer active. Det er for indspist.

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •