Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 108

Emner: Den store "Det undrer mig" tråd III

  1. #16
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Jobannoncer undrer mig meget.

    Efter at have læst stribevis af jobopslag - faktisk i arbejdsøjemed! - undrer kvaliteten af opslagene mig meget. I betragtning af det pressede arbejdsmarked bør man da gøre noget ud af sine jobannoncer. I det mindste rette dem for slåfejl, grammatikfejl, dobbelt mellemrum o.lign. Ligegyldigt hvorvidt det er en offentlig institution (nægter at kalde det en offentlig virksommhed) eller noget privat er den totale mangel på korrekturlæsning slående, eller måske er det bare den gennemsnitlige marketingsstrategs sproglige kompetencer man er vidne til, når disse opslag gennemlæses?

    En anden stupiditet er, når den ansvarlige formentlig lige har været på et eller andet smart og hipt management-/HR-/Leder-/teambuildingsseminar etc. så kan man finde 'fantastiske' og 'indbydende' formuleringer eksempelvis - "skab din egen arbejdsplads" eller "vær med til at udvikle dit eget arbejdsområde". Det er sgu da det dummeste ever! Sådanne sætninger betyder vel egentlig: "Vi har lidt for mange penge, vi tror vi har brug for en medarbejder, men vi ved egentlig ikke helt hvad du skal lave, men kom ind til en snak så ser vi om du kan bidrage til et eller andet".

    Hold da kæft det undrer mig, at sådan noget kan finde sted

    Mvh MCN

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig at TV2 Vejret, som ellers har bragt os meget fantastisk og relevant TV (I kan meget vel være A), nu har valgt at putte et webcam i en fuglekasse, for at folk kan følge nogle blåmejsers færden.

    At de tilmed har udlovet en præmie, i form af en fuglekasse, til de første 5 der sender en SMS til dem, når 'ungerne' flyver og at der rent faktisk er nogen der gør det, undrer mig endnu mere.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig såre, at Gaffa sender en anmelder i Falkonér for at se Yazoo, der kommer skuffet hjem fordi han havde forventet ægthed og håndspillede soloer fra synthspiller Vince Clarke.

    For sæven da - ved de folk intet om musikhistorien? Er de ikke klar over, at det netop var som reaktion på 70'ernes progressive lir, at Depeche Mode i 1981 begyndte at optræde med en kæmpestor spolebåndoptager demonstrativt stående midt på scenen?

    At gå til Yazoo-koncert i forventning om sved og grimasser under soloen - ffs, tager man så også til Kraftwerk i håbet om at en af robotterne fyrer en spontan trommesolo af?

    mvh,
    -smølle

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig at Kims har lanceret et nyt produkt og leveret det ud til supermarkeder, kiosker, tankstationer og andet...uden at havde reklameret i tv med produktet !!?
    Fordi det er virkeligt et super godt produkt de er kommet op med:

    Kims chillipops, som er rejepops bare tilsat chilli. De er ikke for stærke og ikke for milde, de er perfekte...damn de er gode.
    Så Jørgen, kom nu ind i kampen reklamerer for disse glimrende chips FFS!!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    117

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Kims chillipops, som er rejepops bare tilsat chilli. De er ikke for stærke og ikke for milde, de er perfekte...damn de er gode.
    Så Jørgen, kom nu ind i kampen reklamerer for disse glimrende chips FFS!!!
    virale marketingsdæmon.. you die now

    ;)
    Han tænder for sit anlæg, så tæller han til 4, så danser han sin panserdans, han råber og han skriger.. AARHH!

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at brøndbys forsøg på at skaffe en ny trænerforegår så offentligt.

    http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis...84,84099,84062

    Nogle overskrifter pakket sammen:

    • Avis: Brøndby jagter Wieghorst
    • Brøndby-direktør undrer sig over Horsens
    • Brøndby indkalder Horsens til træner-møde
    • Horsens afviser forhandlinger med Brøndby


    Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om de selv melder ud (måske nødtvungent) eller om deres organisation er hullet som en si. Men at så meget kommer frem i medierne, måske endda ligefrem foregår i medierne, undrer mig meget.

    At jage en ny træner offentligt kan da ikke betegnes som andet end en katastrofe, hvis man nu ikke får fat i den man gerne vil have. Så ved medier, spillere og fans at man ikke har løst sin opgave. Og den helt offentlige jagt, på en ny træner, er sikkert også spitzenklasse for den nuværende træners autoritet i trup og organisation.

    Helt ærligt, ville det ikke være snedigere at klappe i indtil i har en aftale på plads?

    Meget mærkeligt firma de driver derude og man kan kun undres!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig når folk er for dovne til at bruge tre sekunder på at google et navn og stave det korrekt, men ikke for dovne til stadig at skrive "staveplade" efter hvert andet ord.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det her undrer mig meget.

    De kvinder kan ikke være helt normale. Derudover er det sørgeligt nok i sig selv, at nogen kan sympatisere med sådan en person.
    Sidst redigeret af Don J. : 04.06.08 kl. 22:51

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Jeg stod i går morges og kogte i metroen på vej til arbejde. Der kom jeg til at læse sedlen under nødhammeren:

    1: Riv plastikdækslet af
    2: Drej håndtaget i pilens retning, så standser toget ved næste station

    Så er det jeg tænker... gør toget ikke det alligevel?

    WII
    Tilskuer


  14. #25
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at Mark Strudal er blevet kommentator. Nej, hvor jeg synes han er elendig.
    Har man ikke en form for test på TV2, inden man slipper tosserne løs bag mikrofonen? Jeg synes næsten, han er helt nede på John Faxe-niveau som medkommentator.
    User is no longer active. Det er for indspist.


  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Sammensætning af historier som denne undrer mig: Big Four's ønskeliste

    Der er sikkert noget om interessen i de givne spillere. Eller, det er der sikkert ofte. Og det har naturligvis interesse hvilke spillere der skal skifte hvorhen. Meget interessant endda. Men hvorfor er det, at sådanne lister fra storklubber stort set aldrig indeholder defensivt orienterede spillere? Det er stort set altid angribere, kanter eller offensive midtbanefolk. Det sælger måske flere aviser, men det undrer mig nu stadig meget. Ville listen være så forfærdelig, hvis den var mere nuanceret?
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at jeg 2 måneder efter at have fulgt Sundhedsstyrelsens anbefaling og taget stilling til organdonation, fortsat ikke har fået min anmodning registreret. Dette er på trods af længere korrespondence.
    Hvis dette er det gennemsnitlige niveau for registreringen forstår jeg godt, at der mangler organdonorer i DK.
    Fc Ålene

  18. #28
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at det blandt visse befolkningsdele (de overdrevent solariebrune/steroidpumpede) tilsyneladende er højeste mode at gå rundt i 30 graders varme iført en hue!

    Hvad er der med det???

    Mvh MCN


  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at jeg ser flere og flere med strømperne ud over bukserne. I starten slog jeg det hen med, at de unge nok havde glemt at tage bukserne op efter en frejdig omgang ridning på jernhesten, men som månederne er gået, og hyppigheden af oplevelserne blevet større og større, virker den årsag ikke længere plausibel.

    Der må simpelthen være tale om et storslået modefænomen, det undrer mig helt gevaldigt!

    I samme befolkningsgrupppe, som typisk spottes nær Urbanplanen og Amagerbio, er huer også det store hit - særligt når vejret er godt. Så jeg tænker der må være tale om et "Vi gør tingene omvendt oprør" i så fald glædes jeg over hvor fredsommeligt et oprør det er!

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Kvaliteten af frispark og hjørne under EM undre mig, det er forbløffende hvor ofte de er dårligt udført, svært er det altså ikke at lave et indlæg der ikke rammer nærmest stående forsvarsspiller på knæet.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •