Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 108

Emner: Den store "Det undrer mig" tråd III

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at andre folk i supermarkedet´s kø ofte synes det er overdrevet intersant, hvad man lægger på båndet af varer. Det er nogen gange lige før, at de er ved at vælgte ind over en for, at se hvad man er ved at købe.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at så mange ser TV2's dækning af EM og konstaterer at kommentatorerne, med Mark Strudal i spidsen, er helt til hest.

    Det forunderlige er enten at så få har adgang til TV4, eller at så mange bevidst vælger TV2 i stedet, når alle ved det er elendigt.

    Og er det det sidste der er tilfældet, undrer det mig faktisk helt ekstremt :-)

    mvh,
    -smølle


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig til stadighed hvorfor man på radioen bringer små lydklip af et interview med en der ikke tale dansk.
    Senest en 5-10 sek med Ballack på tysk.. eller endnu bedre i radioaviserne hvor der forekommer lydindslag med et interview med Xing Xang Dingeling om jordskælvet...

    De er unødvendige og reelt spild af tid..i min verden.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    185

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig hvor meget tid jeg bruger på at læse det lavteknologiske TekstTV
    "........... er bare snart træt af folk der dømmer forkert, bare man gør noget forkert"


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    det undrer mig at når man henter et stykke musik, en film eller noget andet vilkårligt fra nettet der ikke er et radioprogram så hedder det download eller streaming(alt efter metoden), henter man derimod et radioprogram hedder det podcast.
    Europapokal

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ›det undrer mig at når man henter et stykke musik, en film eller
    ›noget andet vilkårligt fra nettet der ikke er et radioprogram så
    ›hedder det download eller streaming(alt efter metoden), henter
    ›man derimod et radioprogram hedder det podcast.

    Der er dog alligevel forskel. En podcast er en serie af udsendelser, hvor nyeste udsendelse eller episode automatisk bliver hentet ned via din podcast klient(iTunes fx).

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig vældigt, at denne artikel de sidste fire-fem dage har spøgt under eb.dk's "Mest læste" samt "Mest sendte". Artiklen er over tre år gammel og er umiddelbart ikke linket til nyere, lignende artikler. Så det undrer mig, at den pludselig kan få nok hits til at blive listet igen - og så endda over så mange dage.

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  10. #38
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig vældigt, at denne artikel de sidste fire-fem dage har spøgt under eb.dk's "Mest læste" samt "Mest sendte". Artiklen er over tre år gammel og er umiddelbart ikke linket til nyere, lignende artikler. Så det undrer mig, at den pludselig kan få nok hits til at blive listet igen - og så endda over så mange dage.
    Svaret er ganske enkelt. Denne artikel blev lagt på eb.dk d. 12.06 og da artiklens "tags" refererer til artiklen om single-pigerne, bliver der automatisk lagt et link ind i den nye artikel.
    Da den ældre artikel åbenbart har en god lol-faktor(?), sender størstedelen af eb's læsere linket videre til venner og bekendte, der så er med til at bringe denne super-saglige artikel frem på hitlisterne igen.

    /Philip
    Sidst redigeret af ZFDK : 18.06.08 kl. 18:30

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ... at man i 2008 stadig kan sælge Citröen' til dansken

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...851#post465851

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Jvf. dette indlæg http://sidelinien.dk/forums/showpost...77&postcount=6 undrer det mig at nogle stadig bruger træstruktur når dette forum læses.
    jEoLY

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    Det undrer mig, at jeg ser flere og flere med strømperne ud over bukserne. I starten slog jeg det hen med, at de unge nok havde glemt at tage bukserne op efter en frejdig omgang ridning på jernhesten, men som månederne er gået, og hyppigheden af oplevelserne blevet større og større, virker den årsag ikke længere plausibel.

    Der må simpelthen være tale om et storslået modefænomen, det undrer mig helt gevaldigt!
    Whuhu, endnu engang bliver man indhentet af moden, så man er med helt fremme. Jeg føler mig jo nærmest som en hel trendsætter her... Det er ellers sådan en typisk "Doh, ikke igen!!" oplevelse, når man ud på eftermiddagen opdager at bukserne stadig er nede i sokkerne efter morgenens cykeltur. But No More!!!

    Det er dog ikke helt så kikset som ham på min kones arbejde, der ofte glemmer at tage cykelhjelmen af. Det ser også en kende dumt ud at sidde dybt koncentreret foran computeren med cykelhjelm på :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ›Det er dog ikke helt så kikset som ham på min kones arbejde, der
    ›ofte glemmer at tage cykelhjelmen af. Det ser også en kende dumt
    ›ud at sidde dybt koncentreret foran computeren med cykelhjelm på
    ›:-)

    ›ougar

    Giv det et par måneder, så har vi højeste mode, nemlig at bærer cykelhjelm i alle tænkelige situationer!!1 ;)

    ¤GoofybIAuer¤
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ... at ordet "vanvittigt" udgør SÅ stor en del af Erik Rasmussens ordforråd
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    185

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ... at ordet "øhm" udgør SÅ stor en del af Erik Rasmussens ordforråd
    "........... er bare snart træt af folk der dømmer forkert, bare man gør noget forkert"

  21. #45
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det undrer mig" tråd III

    ... at ordene 'vitterlig' og 'immervæk' udgør en væsentlig del af Morten Olsens ordforråd

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig tråd"
    By CasH in forum Diverse
    Svar: 289
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 14:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •