Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 65

Emner: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    Gemt bag elefanthuer, skyder romerlys af i hovedet på andre tilskuere!
    Skam jer. I er nogle kæmpe idioter og nu også tøsedrenge, der skal iføre sig elefanthuer.
    Øv.

    Jeg sad næsten og håbede at dommeren fløjtede kampen af - 3-0!

    I er en kæmpe skamplet på FC Københavns fanskare!

  2. De følgende 317 brugere er enige:
    +Christoffer+, -Altid FC København-, -Morfar-, 100%fucker, 44fire44, 8076, A, Agent_1908, alex nielsen, Allano, Ambæk, Anders, Andreas Hansen, Andreas1901, Antifar, area48, AsnæsFcPoulsen, AstroFridgeMagnet, Attermann, Awesome, Badedyret, balka strand, Bartels, beep, Begbie, Beier, Ben_Hogan, Bert, BIG AL, Bigtimebowler, Bill Ward, Bo CF 19, Bo N K, Boulevardigan, Bov, Brunello, C.H., Caligula, Caligula76, CarlHamilton, cf5, Christian_J, cnb, copje, Cornincrap, CPH12, cphwizard, dabstar, DAD, Davor, Defcon, Derkaiser, Dét er humor, Devil, DEX, diablodiego#8, Don B, Don J., Don Ø's Discipel, Don-M, Dongolf, Donnydrengen, Dr. Halle, DRJ, dujopolak, Elle, Emil, Engmark, Erik M, Fantastica, FC Finn K, FC Franni, fc lepper, FC William, fc-junkie*, fc.Kun_mig, fcjensen, FCK 3000, FCK Irakeren, Fck-Emil, Fck-fan, FCKaare, FCKAJ, fckgo, FCKrogh, fcksonnefck, FCKtrunten, FCKÅER, FCK_randers, fcmetaller, FCMichael, FCTorben, feme, FHM738, fleizch, Florentia Viola, Fnug, Fodsvamp, Foged, Forza FCR, Frede, Friis, Fulle, Glostrup32, Gobas, Gravedigger, gref, gris, gruf, Guld, Guldhjalte, guldsmed, gunner, hadberg, Hafnia aka gØgl@ren, Hans CL, happyman, Hebber, Hegel, Heko, Hicks, Hippien, Holme, Honse, Hougaard, Hr. Jensen, Hvass, isen, Iven, izznogood, jackson_dk, jak, Jake_D, Jannemaan, jaydee, Jens Andersen, Jensen84, JHF, JKH, JM, joendrup, Jogo Bonito, johnfc, jonlanghoff, JoséStardust, Joz, JRJ, JRoos15, juf, K-for, k@sper, kalaha, katkit, KBH2860, kimBlim, King Glostrup, Kornjaca, Krølben, Kvikpætter, Lagoon, lasse-rasmussen, Lassen, Leander, Leo, LevellerDK, lhama, lovinfc, Lunatik, lundbo, luske, løvinden, Maarum, Mach1971, Mad As Hell, Mads740, madsen45, Magic77, malmø, Martin ® Shearer, master_disaster_17, MBS, MCN, micmm, Mighty Lions, mikempro, mikl, Mimose, mini, Minikken, mipe, Mitzie, Moebius, Morfar, Morten N, MortenMN, motormund, Mr. Jardex, mrburns, MZ, N.Brenner, nedreCaway, Nicodemus, Nicolai, Nikolaj N, No19697, Nuppe, Nygzen, Obans, OdenseFCK, Også_Thomas, ougar, Owen, p.plankeværk, Pabres, pagh, Parappa, Dr. Månsson, peb, Peter, FCKPL #0010, Philip@fcknet, Philipsen, pib, Pihl, pikkerrup, PLB, Plundbeck, pokelol, Polyppen, Pommie, Prinzen, psk, Puma, puma4ever, Pussebasse, Pål-bhoy, Qlawz, rass, realmike, Regine, Ricococo, rmjdk, rmp, Rudeboy, Runez, RWF, ryan, SALT, SantoZuma, schatt, SEJ, Shankly, sidselita, sjat, Skov, Slesviger, Slinkelist, Smed J, Smirnoff, Spacemao, Spurs, Steen O.G., Stephphen, Stodder B, stoffer83, storefugl, storm, Strombaek, Ståle, sune@2200N, SuperBenny, SuperSharpShooter, Susan, Søren Nielsen, Tabosco, tandand, Teles, Thb, theitgirl, themaninblack, TheSecondComing, thomajoe, Thomas FC, Thomas_E, thundersen, Thunderstokke, Tjuf, tortocnt, Trampe*, UDC, unknown, Urbanus, vancouverkasper, vandr, Vesterbronx, Vinsten, vinter, webmik, webster, webster_B, White Angel, Woody II, yes2no, YmerdryZ, Zack, ZFDK, Zuma summarum, _EG_, østersø007

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    Nu var det rimeligt tydeligt, at der hang en del UC bannere på det afsnit.

    Jeg peger ikke fingre, men vil gerne høre hvordan UC forholder sig til den situation?
    Fc Ålene

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    119

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    det er pinligt at man har lukket sådan en flok idioter ind, og hvad i alverden er der gået galt i visiteringen ??

    jeg håber man rydder det afsnit inden pausen ....
    D9N
    LOVE-PEACE-HARMONY

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    63

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    Det lyder som at de såkaldte stemningsydere, endnu engang brillierer med intelligens på amøbeplanet.

    Trist for FCK at sådanne tåber lukkes ind på stadion, det er typer som dem, der har skabt hooligan registret. Og nu giver de høje herrer og damer på borgen, endnu et argument for at beholde det..

    Må tilstå at det er tåber som dem, der har gjort at jeg har taget en sæsons pause fra stadion.Jeg gider simpelthen ikke se på det, trist for jeg ville gerne støtte holdet..

    Så tåber, abehjerner, UC eller hvem fanden i nu er. Bange for at blive genkendt er i åbenbart, siden i bruger masker.. Bliv nu væk og lad os andre nyde kampene.. Og UC er det ikke jer, så prøv at udvise bare et minimum af selv justits TAK

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ›Nu var det rimeligt tydeligt, at der hang en del UC bannere på det afsnit.

    ›Jeg peger ikke fingre, men vil gerne høre hvordan UC forholder
    ›sig til den situation?

    Du kan være HELT sikker på at der i den bedste apologet stil kommer nogle dårlige undskyldninger og forklaringer efter kampen om at "vi bestemmer ikke hvad andre gør" og mere i den dur...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ››Nu var det rimeligt tydeligt, at der hang en del UC
    ›bannere på det afsnit.
    ››
    ››Jeg peger ikke fingre, men vil gerne høre hvordan UC forholder
    ››sig til den situation?

    ›Du kan være HELT sikker på at der i den bedste apologet stil
    ›kommer nogle dårlige undskyldninger og forklaringer efter kampen
    ›om at "vi bestemmer ikke hvad andre gør" og mere i den
    ›dur...

    UC forholder sig ligesom de plejer sammen med de andre grupperinger som har tendenser i den forkerte retning.

    Vi var ikke en del af det, og kender ikke til hvem det var.

    Ligesom rockerene " vi kan jo ikke tage skyld for at enkelte medlemmer er kriminelle "

    Jeg må sgu også indrømme at jeg syntes det er rystende at man kan finde det acceptabelt at kaste romerlys ned iblandt mængden af andre tilskuere, at det så er børn der er imellem gør det kun værre.

    En rimelig aktion havde været at rydde hele Bille Buch svinget, anholde alle, varetægtsfængsle dem i 24 timer, så kan I lære det.

    At der så røg et par hundrede uskyldige imellem er sgu surt, men sådan er det når man som fanklub er belemret med 50 sinker som er blevet glemt af mor og far imens de var små.

    I er og bliver en skamplet for vores klub, og I bidrager til yderligere ægte had fra vores modstandere.

    Jeg håber at romerlysene må brænde i jeres bukser og at Glostrup sygehus har kø.

    Mvh Thomas

    Ps. At Carsten Werge og andre undrer sig over hvordan de har fået romerlys med ind, fatter man jo ikke en skid af ??? Jeg er endnu aldrig blevet visiteret på Brøndby stadion.
    Når jeg snakker med de BIF fans jeg kender siger de selv at de bliver visiteret hver gang, og hvis dette er korrekt så lugter det jo af at man ligefrem ønsker at FCK fans skal kunne få lort med ind og lave ballade ?
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    2

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ›det er pinligt at man har lukket sådan en flok idioter ind,
    ›og hvad i alverden er der gået galt i visiteringen ??

    Visitering er desværre ikke et emne på Brøndby stadion, kommer der selv jævnligt, og jeg kan vidst tælle på ca 3 fingre hvor mange gange jeg er blevet visiteret i det her årtusinde...
    -Så dér går det desværre galt...

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    111

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ›››Nu var det rimeligt tydeligt, at der hang en del UC
    ››bannere på det afsnit.
    ›››
    ›››Jeg peger ikke fingre, men vil gerne høre hvordan UC forholder
    ›››sig til den situation?
    ››
    ››Du kan være HELT sikker på at der i den bedste apologet stil
    ››kommer nogle dårlige undskyldninger og forklaringer efter kampen
    ››om at "vi bestemmer ikke hvad andre gør" og mere i den
    ››dur...

    ›UC forholder sig ligesom de plejer sammen med de andre
    ›grupperinger som har tendenser i den forkerte retning.

    ›Vi var ikke en del af det, og kender ikke til hvem det var.

    ›Ligesom rockerene " vi kan jo ikke tage skyld for at enkelte
    ›medlemmer er kriminelle "

    ›Jeg må sgu også indrømme at jeg syntes det er rystende at man kan
    ›finde det acceptabelt at kaste romerlys ned iblandt mængden af
    ›andre tilskuere, at det så er børn der er imellem gør det kun
    ›værre.

    ›En rimelig aktion havde været at rydde hele Bille Buch svinget,
    ›anholde alle, varetægtsfængsle dem i 24 timer, så kan I lære det.

    ›At der så røg et par hundrede uskyldige imellem er sgu surt, men
    ›sådan er det når man som fanklub er belemret med 50 sinker som er
    ›blevet glemt af mor og far imens de var små.

    ›I er og bliver en skamplet for vores klub, og I bidrager til
    ›yderligere ægte had fra vores modstandere.

    ›Jeg håber at romerlysene må brænde i jeres bukser og at Glostrup
    ›sygehus har kø.

    ›Mvh Thomas

    ›Ps. At Carsten Werge og andre undrer sig over hvordan de har fået
    ›romerlys med ind, fatter man jo ikke en skid af ??? Jeg er endnu
    ›aldrig blevet visiteret på Brøndby stadion.
    ›Når jeg snakker med de BIF fans jeg kender siger de selv at de
    ›bliver visiteret hver gang, og hvis dette er korrekt så lugter
    ›det jo af at man ligefrem ønsker at FCK fans skal kunne få lort
    ›med ind og lave ballade ?

    hahaha

    sjovt nok er du aldrig blevet tjekket når du sidder og skriver lange indlæg imens fck spiller på brøndby stadion..

    jeg vil så fortælle dig at de tjekker en pænt godt

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    166

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ›Ps. At Carsten Werge og andre undrer sig over hvordan de har fået
    ›romerlys med ind, fatter man jo ikke en skid af ??? Jeg er endnu
    ›aldrig blevet visiteret på Brøndby stadion.
    ›Når jeg snakker med de BIF fans jeg kender siger de selv at de
    ›bliver visiteret hver gang, og hvis dette er korrekt så lugter
    ›det jo af at man ligefrem ønsker at FCK fans skal kunne få lort
    ›med ind og lave ballade ?


    Ja det var jo tydeligt i dag at se, at bif ikke havde mulighed for at fyre lys af. Så det behøver du vist ikke at tænke mere over.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    416

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ››Ps. At Carsten Werge og andre undrer sig over hvordan de har fået
    ››romerlys med ind, fatter man jo ikke en skid af ??? Jeg er endnu
    ››aldrig blevet visiteret på Brøndby stadion.
    ››Når jeg snakker med de BIF fans jeg kender siger de selv at de
    ››bliver visiteret hver gang, og hvis dette er korrekt så lugter
    ››det jo af at man ligefrem ønsker at FCK fans skal kunne få lort
    ››med ind og lave ballade ?

    ›Ja det var jo tydeligt idag at se, at bif ikke havde mulighed for
    ›at fyre lys af. Så det behøver du vist ikke at tænke mere over.

    Jeg synes da ellers det gik ganske godt med at fyrer af også hos biffans

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    173

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ›Nu var det rimeligt tydeligt, at der hang en del UC bannere på det afsnit.

    ›Jeg peger ikke fingre, men vil gerne høre hvordan UC forholder
    ›sig til den situation?

    De er vel bare uskyldige som altid.

    Er ved at brække mig over sådan en omgang tossehoveder. De burde udvises fra Parken hele næste sæson.
    Martin ® Shearer


  18. #12
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    ›jeg vil så fortælle dig at de tjekker en pænt godt

    Ikke godt nok åbenbart!

    I dag blev der sat en milepæl i FC Københavns historie... Man troede man havde set det værste der blev fyret nødraketter af ind over banen på Brøndby Stadion sidst... Nej... Man troede man havde set det værste da der blev smadret tonsvis af sæder i Lyngby... Nej... Man troede man havde set det værste da der blev smidt kanonslag ind tæt på Jesper C i Farum Park og i øvrigt smadret en del sæder... Nej.... Man troede man havde set det værste i Næstved, da der blev væltet hegn, og folk gik berserk, og i øvrigt kastede diverse fyrværkeri ind på banen, men NEJ!....

    I dag var simpelthen (utroligt nok) endnu dummere.... Hermed følger undertegnedes øjenvideneberetning:

    Man kommer op af trappen på nedre whatever, efter at have stået i kø i 100 år.... Det første man ser er der bliver tændt et 2-cifret antal romerlys på øvre, og man tager for en gangs skyld sig selv i at tænke "hmm det ser virkelig fedt ud" (selvom jeg er udtalt modstander af alt fyrværkeri på tribunen)... Og så går der præcis 10 sekunder, så begynder "regnen", hvor disse romerlys bliver smidt udover i bedste "uha-jeg-har-et-romerlys-i-hånden-og-jeg-vil-ikke-tages-med-det-for-så-kommer-jeg-i-registeret-stil"... Og jeg ser personligt mindst 4 stk der rammer ned i mængden (uden at ramme nogen godt nok), og 1 stk der sidder lige i nakken på en mand på nedre.......... Mine venner fortæller så efterfølgende om at de så et romerlys der ramte en 10-11 årig dreng præcis i hovedet, hvorefter der var en masse kontrollører om ham øjeblikeligt for at begrænse skaden....

    Men hvad er det for noget??!?!? I "stemningsydere" der står der oppe på øvre har tit og ofte ytret at "hvis man ikke kan klare mosten, så må man stille sig et andet sted"... Men hvordan fanden skal man stille sig anderledes på brøndby stadion, når i står øverst og kaster jeres lort uden hensyn til dem der står neden under?!?!? Det kan jo ikke lade sig gøre at stille sig "et sikkert sted" hvis man har lyst til at stå på et dedikeret FC sted med bare lidt stemning, når der kommer farlige ting flyvende uden varsel?!?

    Og så er der det med elefanthuerne.... Suk... 1. I viser virkelig i ikke tør tage ansvar for jeres egne handlinger hvis i føler behov for at maskere jerselv.... 2. Tror i selv at der ikke er videobilleder der både viser jer tage elefanthuerne af og på? I havde dem vel næppe på da i gik ind... Og man kan vel i øvrigt også identificere jer på det tøj i har på før og efter elefanthuestuntet uanset hvad?

    Og i øvrigt er det igen sjovt at "de ballademagere der, som de store fraktioner ikke vil kendes ved" sjovt nok IGEN stod præcis der hvor der resten af kampen igennem stod folk med flag/bannere fra de "store" fraktioner stod...

    Fuck it, det kan godt være vi ender med bronze i år... Men til gengæld har vi også de mest idiotiske fans.. Og det må vel være noget, for dem troede jeg bif havde patent på...


  19. #13
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    >Jeg er endnu
    ›aldrig blevet visiteret på Brøndby stadion.
    ›Når jeg snakker med de BIF fans jeg kender siger de selv at de
    ›bliver visiteret hver gang, og hvis dette er korrekt så lugter
    ›det jo af at man ligefrem ønsker at FCK fans skal kunne få lort
    ›med ind og lave ballade ?

    Nu var der jo også en del romerlys på faxe (som altid)...

    Men i dag, blev jeg selv personligt visiteret mere grundigt end jeg nogensinde er blevet i parken (NC)... Men stadig... Jeg blev ikke taget på maven og ryggen, så der kunne jeg sikkert sagtens have fået noget ind, hvis det var tapet fast.... Og jeg stod endda på nedre whatever... Men løsningen er måske at man beder folk møde op 2+ timer før kampstart, og så har tid til at en ORDENTLIG visitation...

    Det er kun et spørgsmål om tid før der er nogen der kommer alvorligt til skade pga såkaldt "stemning"....

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    jeg var selv med på øvre og i starten var jeg virkelig oppe atkøre over de mange lys og huerne der blev brugt til at skjule det, men da folk begyndte at kaste det ned over sagesløse hoppede kæden fuldstændigt af for mig. Det var sgu sørgeligt, hvis man ikke tør holde sit lys i hånden kan man da lægge det ned på bag sædet som folk plejer at gøre. Jeg har altid været for pyro på stadion og gået ind for legalisering men efter idag er jeg kommet i tvivl, at kaste med lys efter sagesløse mennesker er forrykt og jeg vil som stemningstosse være den første til at udtrykke min foragelse over denne vanvidsopførsel. Heldigvis var det langt fra alle der stod med lys der kastede med dem og det var langt fra alle der stod med lys deroppe og jeg håber at mange andre stemningstosser vilvære med til at tage afstand fra de tosser der kastede ysene ned på nedre tribune, samtidig håber jeg også at vi for en gangs skyld kan slippe for den kollektive skyld på stemningsfolket fra sl's side, alle dem jeg fulgtes med var ihvertfald enige i at det var vanvittigt at kaste med lysene.
    Europapokal

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: I er jo fuldstændig sindssyge! (jer på BIF stadion, der fyrer lys af)

    Det er fint at I alle sammen synes det er sindssygt, at kaste med lysene. Hvis jeg skal begynde at tage al Jeres "afstandstagen", til de tosser der ikke kan opføre sig ordenligt alvorligt, så skal I begynde at udpege dem.

    Ellers er jeg egentlig ret ligeglad med hvad I har at bidrage med, for det lyder bare skingert hvis det ikke bliver fulgt op af handling.
    - We'll Sing on our own! -

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 11.11.06, 18:35
  2. Til jer der spiller på søndag.
    By Mad As Hell in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 20.08.04, 09:25
  3. Til alle jer der må se kampen på TV!!
    By Ecstatic in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 13.05.04, 16:48
  4. Til Juntaen !!! Hvad sker der for jer ?
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 00:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •