Se afstemningsresultater: Hvilken Sun Lolly-is foretrækker du?

Stemmeafgivere
316. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • De er alle gode, men jeg foretrækker altså Champagne-smagen og forsager tilmed Vindrue-navnet

    177 56.01%
  • De er alle gode, men jeg foretrækker altså Appelsin-smagen

    25 7.91%
  • De er alle gode, men jeg foretrækker altså Cola-smagen

    46 14.56%
  • De er alle gode, men jeg foretrækker altså Hindbær-smagen

    23 7.28%
  • De er alle gode, men jeg foretrækker altså Solbær-smagen

    23 7.28%
  • De er alle gode, men jeg foretrækker altså Jordbær-smagen

    22 6.96%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 63

Emner: Hvilken Sun Lolly-is foretrækker du? Vers. 2.0

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: 2014-kollektionen - Brain Bites.

    Citat Oprindeligt indsendt af Spejder fra Mars Se meddelelser
    ...jeg skal nok lige bruge mere end billeddokumentation, når det kommer fra én med sort bælte i Photo Shop :-)...
    Man kan måske nok berolige sig selv lidt ved at betragte niveauet af fantasi, der skal til at skifte fra Phycho Brain til Zombie brain. Der plejer at være noget mere kreativitet fra den kant. Det er trods alt ikke en Benny Winther variant, der er spottet.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 11.05.15 kl. 14:49
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: 2014-kollektionen - Brain Bites.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Man kan måske nok berolige sig selv lidt, ved at betragte niveauet af fantasi, der skal til at skifte fra Phycho Brain til Zombie brain. Der plejer at være noget mere kreativitet fra den kant. Det er trods alt ikke en Benny Winther variant, der er spottet.

    ougar


    ?


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Sun Lolly Creamy - en opfordring.

    Citat Oprindeligt indsendt af Spejder fra Mars Se meddelelser
    Nå, men i år hedder nyskabelsen så Sun Lolly Creamy, som består af mælkeis (!) af smagsvarianterne jordbær, kakao og vanille - de insisterer så på at stave det ”vanilje”, men hvad havde man i grunden forventet fra folket, der på skændig vis ændrede Sun Lolly Champagne til det politisk korrekte og børnevenlige ”Sun Lolly Vindrue”.
    Udover at lede tankerne hen på en jammerlig teenpladderpopduo fra sluthalvfemserne, hvilket kan tage humøret fra enhver, så må jeg sige, at tanken om en mælkebaseret is i det fine Sun Lolly-format ikke just fik min mundvandstand til at stige bemærkelsesværdigt. Dog må jeg sige, at de individuelle smage på sin vis er ganske udmærkede, men det kræver lidt omstilling af receptorerne i skallen, der melder om ”frossent solskin med frugtsmag på vej”, når man skærer (ja, skærer ikke klipper) toppen af den karakteristiske emballering.
    Jeg skal lige huske at opfordre til, at den hæderkronede is med den sublime (og noget skarpe) indpakning udelukkende anvendes til det beregnede formål og ikke kriminelle aktiviteter, der vil sætte os lovlydige frys-selv-is-entusiaster i et dårligt lys! Jeg formoder, det er hvad, der er sket i dagens tophistorie :-/

    Screenshot_2015-05-11-15-17-12_1.jpg
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Sun Lolly Creamy - en opfordring.

    Til service vil informere om, at Kiwi (i hvert fald den i det gamle posthus på Jagtvej tæt ved Runddelen) falbyder kassen med 18 stk. Brain Bites (sic) til 25 kr. Da jeg ikke kan finde den i ugens tilbudsavis, er det meget tænkeligt, at kassen ikke nødvendigvis være at finde i andre af kædens etablissementer, hvorfor der må en udflugt til, hvis man ikke lige bor i nabolaget. Men mon ikke de er turen værd.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Sun Lolly Creamy - en opfordring.

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Til service vil informere om, at Kiwi (i hvert fald den i det gamle posthus på Jagtvej tæt ved Runddelen) falbyder kassen med 18 stk. Brain Bites (sic) til 25 kr. Da jeg ikke kan finde den i ugens tilbudsavis, er det meget tænkeligt, at kassen ikke nødvendigvis være at finde i andre af kædens etablissementer, hvorfor der må en udflugt til, hvis man ikke lige bor i nabolaget. Men mon ikke de er turen værd.
    Jeg kan tilføje, at selvsamme pakke findes i en anden Kiwi, lige en industriel spytklat fra Parken på Østerfælled Torv, hvis man kommer i den art rabarberkvarterer. Især kontorerne på de kanter er fyldt med lurvede typer.

    Man undgår ikke at blive spurgt om man er indehaver af et Kiwi-kort, men nægt alt, så får du lov at gå.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Cola Passion - så var den der.

    Efter at have trukket vod igennem det københavnske frys-selv-is-miljø (okay, jeg smuttede i den lokale KIWI) lykkedes det i går ved 20-tiden at lokalisere det, der hidtil har været frys-selv-isens Keyser Söze, nemlig det hemmeligt lancerede medlem af Brain Bites-familien, Cola Passion. Se fotobevismaterialet der bekræfter dens eksistens. Timingen var naturligvis jammerlig, da det jo er børnelærdom, at en Sun Lolly-is tager omtrent 4 timer at fryse ned til perfekt konsistens. Dog takket være taktisk snilde og mange års erfaring på denne front, kunne jeg forsvare at sætte mundtøjet i den første kort inden sengetid for at få stillet min nysgerrighed. Her til morgen har jeg så konsumeret de sidste 3 i pakken for at have et rimelig kvalificeret grundlag at udtale mig på, så her kommer dommen:

    Zombie Brain - Cola Passion
    Som tidligere nævnt har dette familiemedlem afløst Psycho Brain - Twisted Cola, der åbenbart er blevet et offer for eutanasi - muligvis pga. enkelte skepsis-spredere på det dersens internet. Med hensyn til smagen må jeg sige, at Cola Passion er fuldt på linje med de øvrige Brain Bites-Lollyer, hvilket er positivt. Første bid er en fest i mundregionen. Den diskrete cola-smag stikker først hovedet ind og siger "hej hej" efterfulgt af en mindre pause, mens smagsløgene leder i arkiverne efter passionsfrugten, som heldigvis ankommer kort efter. De komplimenterer hinanden ganske fint, og derved er alle glade.
    Derudover er initialerne CP, hvilket må betyde, at Christian Poulsen kommer ind fra bænken og afgør dagens finale!!

    IMAG0754a.jpg
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Cola Passion - så var den der.

    Citat Oprindeligt indsendt af Spejder fra Mars Se meddelelser
    Derudover er initialerne CP, hvilket må betyde, at Christian Poulsen kommer ind fra bænken og afgør dagens finale!!
    Smider du ikke lige dagens Euro tal til mig i en privat besked? For det var sgu en lækker lille assist, CP lagde til Brandur.

  12. #53
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Sun-Lolly drik!

    Efter en alt for lang vinter, ser jeg med stor glæde frem til sommeren, hvor vi igen kan nyde vor Sun-Lolly - uden de fordømmende blikke fra venner og familie fordi "det er jo vinter og frostgrader udenfor og så spiser man ikke is!". "Pfft" siger jeg bare! Men da jeg forleden var nede hos min lokale Lolly-pusher, måtte jeg alligevel kigge en ekstra gang. For der, blandt de velkendte kasser med de elskede frys-selv-trekanter, stod nogle mindre kasser med påskriften "Sun-Lolly drik". Jeg troede naturligvis det var en lidt sent igangsat aprilsnar, for "Sun-Lolly drik" er vel bare... well, Sun-Lolly man ikke fryser? De kan fås i tre forskellige varianter:



    Jeg købte naturligvis et par kasser af de grønne med hjem, og efter at have indtaget et par stykker kan jeg her komme med en anmeldelse:


    Sun-Lolly - Vindrue frugtdrik:


    Meh... Som navnet antyder, er det den originale grønne man har kommet i en juicebrik og forsøgt at sælge som frugtdrik. Den smager... af grøn Sun-Lolly. Der er intet exceptionelt nyt ved hverken smagen eller opfindelsen og juicebrikken er så lille (125 ml), at der skal næsten en hel karton til, før den kan slukke tørsten hos en voksen. Onde tunger vil naturligvis prøve at påstå, at juicebrikkerne er henvendt til små børn - til dem har jeg blot én ting at sige: Paaahh!
    Jeg er ikke helt overbevist og jeg kommer nok ikke til at kyle flere penge efter dét produkt, men holder mig i stedet til de originale trekanter (med champ... undskyld, vindrue-smag).

    Ærbødigst
    ZFDK

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Sun-Lolly drik!

    Nu er jeg ikke bekendt med hvad Spejder fra Mars laver, siden han ikke opdaterer denne tråd, men der er sikkert en god forklaring.
    Anyway..så har jeg spottet og nu også smagt flavour of the sommer aka Lemon.
    Den er dejlig frisk i smagen..og absolut en jeg godt kunne finde på at fylde fryseren med.

    lemon-is.jpg


    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sun-Lolly drik!

    Jeg har ikke smagt den almindelige Lemon endnu, men jeg er voldsomt glad for den nye Brain Sour variant med lemon og lime. Men de minder sikkert en del om hinanden.

    brain-bites-sour-mix.jpg

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Sun-Lolly drik!

    Den forholdsvis nye med hindbær smag er også ret god:

    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Sun-Lolly drik!

    Og endnu en ny variant har fundet vej til supermarkederne:



    Økologisk æble smag, den er lidt syrlig i smagen men også frisk og læskende.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Sun-Lolly drik!

    Faktisk er der kommet hele tre økologiske varianter.
    De er alle ganske glimrende, og udmærker sig ved rent faktisk at smage af den frugt der er i

    sunlolly.jpg


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Sun-Lolly drik!

    Ja fandt også lige ud af at der var hele 3 varianter af den økologiske slags, og vil gerne smage den med kirsebær, så den går jeg nok på jagt efter i den kommende tid.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Sun-Lolly drik!

    Jeg har simpelthen fundet en ny Sun Lolly favorit:



    Hold nu op den smager godt !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvilken Sun Lolly frys selv is er bedst?
    By Spejder fra Mars in forum Mad
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 22.06.11, 21:27
  2. Sun lolly vs Koldskål
    By jeske in forum Mad
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 05.07.05, 19:04
  3. Sun lolly
    By NewerNN in forum Mad
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.12.04, 17:10

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •