Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: Ulrik Laursen revser indstillingen i FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Ulrik Laursen revser indstillingen i FCK

    Ja som overskriften nok fortæller så revser Ulrik Laursen indstillingen i FCK og mener at det er er den som har gjort at FCK har mistet guldet denne sæson. Jeg er enig og mener at en udrensning i truppen er nødvendig. Er i enige i Ulrik Laursens holdning?

    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...cle1010935.ece

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ›Ja som overskriften nok fortæller så revser Ulrik Laur
    ›indstillingen i FCK og mener at det er er den som har gjort at
    ›FCK har mistet guldet denne sæson. Jeg er enig og mener at en
    ›udrensning i truppen er nødvendig. Er i enige i Ulrik Laurs
    ›holdning?

    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...cle1010935.ece

    næ.

    vi har været lort af to grunde:

    • vores fantastiske akse bestående af hangeland, linderoth og mackan er væk/nedslidt.
    • ståles manglende formåen, taktisk som træningsmæssigt.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    Hej,

    Prøver han ikke bare at komme med en plat undskyldning for hvorfor han ikke selv har slået til?

    Sjovt han nævner store summer og hvad har vi, samtidig med at han er kommet hertil for et rekordbeløb og er faldet igennem...

    FP

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    17

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    Var det ikke også ham der var træt af at vinde 5-0. Uden at vinde hvornår det egentligt er sket...

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    43

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ›Hej,

    ›Prøver han ikke bare at komme med en plat undskyldning for
    ›hvorfor han ikke selv har slået til?

    ›Sjovt han nævner store summer og hvad har vi, samtidig med at han
    ›er kommet hertil for et rekordbeløb og er faldet igennem...

    ›FP

    Synes nu egentlig han har gjort det godt de sidste par kampe hvor han er startet inde. Det tager jo alle om de koster 22 mill eller 22 kr tid at falde til.

    - Men for at holde mig til emnet vil jeg sige at jeg synes han har ret i det han siger. Viljen har fandeme manglet.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ›Hej,

    ›Prøver han ikke bare at komme med en plat undskyldning for
    ›hvorfor han ikke selv har slået til?

    ›Sjovt han nævner store summer og hvad har vi, samtidig med at han
    ›er kommet hertil for et rekordbeløb og er faldet igennem...

    ›FP

    Skal man tage ham direkte på ordet, må en af den sportlige ledelses første handlinger efter en evaluering da være at sende ham tilbage, hvor han kom fra. Rystende usikker, langsom og placeringsvanskeligheder har karakteriseret hans forår.

    Det er sat på spidsen, for hans problemer skyldes selvfølgelig også delvis hele holdets krise og et usammenspillet forsvar uden kaptajnen i mange kampe, og jeg ønsker, han skal have en (halv)sæson mere for at vise sit værd. Men det skal så godt nok være mere overbevisende, end det han har været i stand til at vise indtil nu.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ›- Men for at holde mig til emnet vil jeg sige at jeg synes han
    ›har ret i det han siger. Viljen har fandeme manglet.

    Helt enig. Synes blot det er underligt at netop han kommer frem med en forklaring om at dyrt købte spillere ikke giver guld.

    Det virker som om han prøver at undskylde for et eller andet.

    FP

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    246

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ›Ja som overskriften nok fortæller så revser Ulrik Laur
    ›indstillingen i FCK og mener at det er er den som har gjort at
    ›FCK har mistet guldet denne sæson. Jeg er enig og mener at en
    ›udrensning i truppen er nødvendig. Er i enige i Ulrik Laurs
    ›holdning?

    http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...cle1010935.ece


    Ligesom der er behov for at evaluerer spillertruppens præstationer, er der vel i endnu højere grad behov for at evaluerer (og nydefinere) den sportslige ledelses arbejde.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    Det er da en højst besynderlig udmelding at komme med, når man selv udgør det måske største fejlindkøb i hele sæsonen. Laursen blev købt i en høj alder, fra en direkte konkurrent, til en meget høj pris og har stort set ikke sat en fod rigtig i de kampe, han har spillet. I den periode hvor han og Zanka udgjorde midterforsvaret, var det nærmest ikke til at se, hvem der var den 17-årige gymnasieelev og hvem der skulle forestille at være den erfarne spiller med landsholdsklasse. Nu træder sidstnævnte så ind i analytikerens rolle og pin pointer problemerne til at handle om indstillingen blandt sine kolleger. Det er på en gang enkelt og befriende, men efter min mening også forsimplet udover det rimeliges grænse. For godt nok har truppen i perioder virket tam på banen - måske endda direkte uengageret til tider - men mener Laursen virkelig, at alle andre påpegede mangler og fejl i løbet af sæsonen er sekundære og kan overvindes alene ved "gejst og vilje"? Når forsvaret falder drastisk i niveau, når midtbanen sejler, når angriberne ikke kan score, når træneren ikke kan lægge taktik/finde en stamme af spillere/få spillere til at udvikle sig/hæve niveauet over det mest simple basisbold, så handler det simpelthen bare om manglende vilje blandt dyrt indkøbt spillere? Fremragende! Og hvad pokker mener manden med, at "der er noget galt i klubben, hvis ikke der kommer en reaktion på forårets manglende resultater"? Jeg er fuldstændig enig i, at der er noget galt, hvis intet sker, men hvordan reparerer man manglende vilje? Sender vi holdet på kanindræberkursus og forventer i ramme alvor, at alle problemer så er løst?
    Helt ærligt; hvis det her er niveauet, har Laursen sikkert en fremtidig ekspertrolle hos Viasat og tillykke med med det. Til gengæld vil jeg tillade mig at mene, at fx. K B Hagen ovenfor har betydeligt bedre fat i den lange ende af problemerne end vores fynske fiaskoforsvarer.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    Grundlæggende kan han have ret eller uret... men kære Ulrik.. tager I ikke den på de interne linier, istedet for at du skal ud og promovere dit ego på ægte Rytter maner i tide og utide!

    Med andre ord.. LUK RØVEN OG SPIL BOLD!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    I det hele taget er jeg træt af alverderns lamme forklaringer på hvorfor det ikke fungerer, så har stolperne været i vejen, så er det træthed fra sidste sæson der stadig driller, marginalerne er aldrig med os og i det hele taget har vi bare været uheldige. Havde det ikke været for uheldet var det helt sikkert os der snuppede pokalen i Moskva i onsdags.

    Det er tid til selvransagelse hos spillerne såvel som hos ledelsen, for hverken spilniveauet, resultaterne eller indstillingen har været tæt på acceptabelt i denne sæson. Ironisk nok har jeg lige modtaget brev om forlængelse af sæsonkort, noterer mig at prisen er steget i forlængelse af det yderst dalende underholdningsniveau.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ›vi har været lort af to grunde:

    • vores fantastiske akse bestående af hangeland, linderoth og
      ›mackan er væk/nedslidt.
    • ståles manglende formåen, taktisk som træningsmæssigt.



    Til punkt 1 bør der lige tilføjes: Og de påtænkte erstatninger (bl.a. Ulrik L selv) har ikke kunnet løfte "arven"..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    Grundlæggende kan han have ret eller uret... men kære Ulrik.. tager I ikke den på de interne linier, istedet for at du skal ud og promovere dit ego på ægte Rytter maner i tide og utide!

    Jeg er dybest set enig og også i den betragtning er det sjovt at manden melder ud, at millioner ikke bare giver mesterskaber af sig selv. Den bemærkning falder da lige tilbage i hovedet på ham selv, for den købspris som blev sat på ham fik da angiveligt mange til at overveje om en 32 årig mand kan købes for dyrt i sammenligning med fremtidsperspektivet.
    Og ja Laursen har da ikke helt indfriet forventningerne.

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    ››Ja som overskriften nok fortæller så revser Ulrik Laur
    ››indstillingen i FCK og mener at det er er den som har gjort at
    ››FCK har mistet guldet denne sæson. Jeg er enig og mener at en
    ››udrensning i truppen er nødvendig. Er i enige i Ulrik Laurs
    ››holdning?
    ››
    ››http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_f...cle1010935.ece

    ›næ.

    ›vi har været lort af to grunde:

    • vores fantastiske akse bestående af hangeland, linderoth og
      ›mackan er væk/nedslidt.
    • ståles manglende formåen, taktisk som træningsmæssigt.


    Jeg er enig i ovenstående - og er ydermere ved at være meget træt af de evindelige pseudo-forklaringer - såsom manglende gejst, manglende spilleglæde, manglende held og så videre - på FCK's spillemæssige deroute.
    Efter min mening er den primære årsag ovenstående grund # 2.
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Ulrik Laur revser indstillingen i FCK

    Laursen siger jo ikke, at der ikke er andre årsager end den manglende indstilling. Han siger bare, at indstillingen ikke har været okay hele vejen rundt. Og det har den heller ikke hvis du spørger mig. Jeg har ikke set et hold som vil kæmpe røven ud af bukserne for at vinde guldet. Slet ikke. Så det kan han godt have ret i en af grundene. Det er trods alt en spiller som ser truppen med øjne udefra og som samtidig er tæt på holdet hele tiden.

    "men hvordan reparerer man manglende vilje?"
    Ja det er ikke den store videnskab. Har man ikke viljen til at ville vinde på dette niveau så skal man ikke spille i FCK. Det er klart at dette hold har noget at revangere næste år. Det forventer Laursen og det forventer jeg også. Jeg synes generelt set det er en helt naturlig kommentar og jeg forstår ikke hvorfor man skal brokke sig så meget over det...

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ulrik Laursen skifter til FCK
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 08.03.08, 08:08
  2. Ulrik Laursen?
    By Den der in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 29.06.05, 22:52
  3. Ulrik Laursen
    By Pillefaxe in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 10.06.05, 20:45
  4. Ulrik Laursen
    By the_double in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 14.12.04, 21:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •