Side 2 af 67 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1004

Emner: FCK strammer reglerne

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: FCK strammer reglerne

    ›gider ikk stå/sidde ved dem som kun for at se fodbold fordi de
    ›ikk lige har andet at lave

    Nu syn's jeg godtnok lige du strammer den kammerat - "Fordi man ikke lige har andet at lave" ?...

    Tror du det er derfor det er de samme der er på NC weekend efter weekend ?.. "Fordi man ikke lige har andet at lave" ?..

    Fesent...

    Bortset fra det - Fint tiltag på alle tre punkter. Virker rimelig gennrmtænkt !...
    Sidst redigeret af Flerbizky : 27.05.08 kl. 15:06

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: FCK strammer reglerne


    ›hvis det virkelig bliver sådan som du siger så er det jo
    ›fantastisk, jeg har dog desvære i mi stille sind en tvivl om at
    ›det kommer til at gå så smooth. men jeg synes seriøst at du burde
    ›sende det du lige har udarbejdet til fck
    Arh rolig nu, det er jo ikke atomfysik, faktisk er det mere eller mindre sådan det fungerer nu, blot uden ID-delen.

    Hvis det blot skal være et tiltag så simpelt som FCK selv lægger op til, så er jeg sikker på at de også kan regne en praktisk løsning ad det jeg skriver ud, helt uden hjælp.

    Jeg tror hverken jyder eller københavnere skal fortvivle stort. FCK vil være særdeles interesseret i at få registreret så mange som mullige i rejse-klebben, både i forhold til kontrol og til videre markedsføring af klebben.

    Jeg er langt mere kritisk overfor, hvorvidt klubben MÅ sammenkøre de nytilmeldte medlemmer af klebben med deres egne karantæne-registre. Det kommer formentlig til at kræve særskilt tilladelse fra Justitsministeriet i henhold til persondataloven.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: FCK strammer reglerne

    ›Ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om dette tiltag,
    ›kan godt se at der skal gøres noget, men jeg, der er
    ›til ca. 4 aways om året, og tit ret impulsivt, vil det jo
    ›tit blive til at jeg bliver hjemme, og skal jeg så til igen
    ›igen, at betale gebyrer til Biletlugen? som jeg ser det er
    ›der nogle få fjolser (som ingen kender) der nu har ødelagt
    ›det for alle os andre, samt tilfører os nogle ekstra udgifter
    ›TAK FOR DET

    Well, som debatten har været på det seneste synes jeg at vi fans er sluppet "billigt". Og det er iøvrigt ikke meget anderledes end hvad fans herovre er vant til. Vi har være forskånet for strenge sikkerhedskrav i årevis nu, men de dage er ovre. Vi har haft brug for en bedre kontrol i en del år nu og det her tiltag skal nok løse nogen af de problemer vi slåsser med for tiden. Og det har ikke skræmt folk væk herovre, tværtimod..
    Fan af postmoderne fodbold...

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    3

    Re: FCK strammer reglerne

    som en stemningsnarkoman og fast på sektionen, er jeg glad for den chance vi har fået. jeg har fået det kraftige indtryk af, at det bla er juniors og ub der kastede med romerlys på betonen - og desværre tror jeg ikke at de stopper 100%. men hvor jeg dog af hele mit hjerte håber på at de nu kan se hvad der sker, hvis de ikke gør det.

    må indrømme at jeg et eller andet sted også er "glad" for den kommende rejse-klub. tror på en måde det kan komme det lidt til livs, hvis man både skal opgive billede og navn ved indgangen. eller igen - jeg håber det kraftigt. vil sådan hade hvis sektionen bliver lukket pga nogle tumper!
    FCK, my love - my pride.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    296

    Re: FCK strammer reglerne

    Var på Næstved stadion, og så rigtig mange der hoppede over hegnet via et skur der stod i det nordøstlige hjørne. Et par af dem genkendte jeg senere i aviser og på TV som tilhørende ballademagerne. Så fin idé, men det kræver at folk ikke har mulighed for at planke den...

  7. #21
    Ravn er offline København til jeg dør..
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    38

    Re: FCK strammer reglerne

    Ganske udemærket tiltag af FCK - Jeg er personligt MEGET glad for, at vi får lov til at beholde stemningstribunen.

    Jeg er helt med på, at flere af uromagerne fra den forgangne sæson står på sektionen, hvilket jo er trist, da vi andre bliver slået i hartkorn med dem og risikerer at blive straffet på lige fod med dem.

    Jeg går 100% ind for, at FC København skal have mulighed for at sælge billetter til deres aways til i forvejen registrerede fans. Man kunne gøre følgende:

    1. Skabe en database, hvor hvert enkel fan først får tildelt sit login, når han/hun er blevet godkendt via CPR-nummer (ligesom man på diverse chatsites kan få godkendt sin profil som "ægte". Eventuelt kunne denne laves ved at ID scannes ind i SS eller man selv scanner det ind og sender det, hvorefter det tildeles din profil.

    2. Skabe et betalingssite hvor dette login anvendes og billetten betales (printes ud), ligesom der på billetten vil være påtrykt navn og evt. stregkode, som ved scanning får dit billede frem på en skærm / håndterminal.

    På den måde vil man kunne skabe et 100% balladefrit miljø på tribunerne ved aways.

    Kunne det være en plan eller er det helt i havnen?
    I mit bryst banker et sandt løvehjerte!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: FCK strammer reglerne

    ›Var på Næstved stadion, og så rigtig mange der hoppede over
    ›hegnet via et skur der stod i det nordøstlige hjørne. Et par af
    ›dem genkendte jeg senere i aviser og på TV som tilhørende
    ›ballademagerne. Så fin idé, men det kræver at folk ikke har
    ›mulighed for at planke den...

    Det bliver nok svært helt at undgå episoder, især på de mindre og ældre stadions i landet. PS&Es initiativ skal vel først og fremmest a) øge sikkerheden til SAS-ligakampe og hvor det ellers er muligt og b) vise at PS&E gør noget aktivt for at få stoppet ballademagerne.

    Et rejseklebkort er vel sådan set også en fin idé, og jeg tror ikke,at der bliver de store praktiske problemer.

    Det kan jo fungere fuldstændig som et sæsonkort/guldkort bare med billede. Man kan bestille billetten over nettet eller i shoppen eller andre steder mod at man foreviser kortet eller taster et kortnummer ind. billetten vil så være koblet sammen med ens kort og man skal forevise begge på udebane - til FCKs kontrollører (som hjemmebaneklubben så skal acceptere håndterer billet-adgang etc.) eller til de lokale kontrollører (der så har et samarbejde med FCKs kontrollører). På den måde vil også jyder og andre fra det store udland uden for København, kunne følge kampene fra tilskuerpladserne.

    Hvordan FCK så lige vil håndtere det med sponsor- og fribilletter er jo ikke godt at vide, men måske de bare går ud fra, at der gider den slags personer, som man vil undgå, ikke at være?

    Vi får så at se, hvilke sanktioner der bliver pålagt Stemningstribunen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: FCK strammer reglerne


    ›Hvordan FCK så lige vil håndtere det med sponsor- og fribilletter
    ›er jo ikke godt at vide, men måske de bare går ud fra, at der
    ›gider den slags personer, som man vil undgå, ikke at være?
    Så vidt vides giver FCK da ikke sponsor- og fribilletter til udekampe ? Det vil man i så fald skulle undlade, er nok resultatet.

    Men som sagt ovenfor er løsningen bestemt praktisk mulig. Om enkelte sinker herefter planker den, må være hjemmeholdets ansvar.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  11. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    118

    Re: FCK strammer reglerne

    ›Til dem som ikke gider trykke på linket, så står der følgende:

    ›1. Man skal være medlem af en ny "rejsekleb" for, at
    ›kunne tage på aways.

    ›2. Stemningstribunen bliver (heldigvis) bevaret. Det betyder at
    ›Flinke Flemming og Dan Hammer giver mig og "de andre unge
    ›lømler" en chance mere til at vise, at man godt kan opføre
    ›sig pænt. Dog vil der komme nogle restriktioner på sektionen.
    ›Hvad bliver ikke uddybet.

    ›For en stemningsfontæne som mig selv, kan man vidst kun være
    ›tilfreds med dette resultat!

    Helt enig!

    Glæder mig til at blive medlem af en sådan dersens rejseklub, lyder hyggeligt. Jeg er rigtig tilfreds, og byder de nye interessante services meget velkommen.

  12. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    12

    Re: FCK strammer reglerne

    Personligt syntes jeg, det lyder som nogle fornuftige tiltag.
    Dog har jeg en lille anke, kan det virkelig være rigtigt jeg skal tage pas med til udekampe fremover? – Jeg har intet andet billedeid!
    Så mit forslag skal derfor lyde, når man indmelder sig i rejse-klebben, får man samtidig lavet en form for idkort MED billede!
    På denne måde kan vores jyske venner også købe billetter over nettet. Man skal jo alligevel identificere sig ved indgangen. Jeg forstår ikke helt ideen med, man skal fremvise billedeid ved køb af billetten. (?)
    Bare en tanke…

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    46

    Re: FCK strammer reglerne

    ›Ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om dette tiltag,
    ›kan godt se at der skal gøres noget, men jeg, der er
    ›til ca. 4 aways om året, og tit ret impulsivt, vil det jo
    ›tit blive til at jeg bliver hjemme, og skal jeg så til igen
    ›igen, at betale gebyrer til Biletlugen? som jeg ser det er
    ›der nogle få fjolser (som ingen kender) der nu har ødelagt
    ›det for alle os andre, samt tilfører os nogle ekstra udgifter
    ›TAK FOR DET

    Hej DAD.

    Jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor du er utilfreds. Som jeg husker dine tidligere indlæg, så "vil tiltag jo altid ramme uskyldige". Men det er måske kun iorden, når de ikke rammer dig?

    Eksempelvis står disse udmeldinger frisk i erindring:

    "Men de sinker der tager romerlys med på et stadion er nok ikke til at nå med ren snak, livtids karantæne er det eneste der virker, forbyd hætte trøjer og smid folk ud der står med et tørklæde for ansigtet"

    "Forbud vil også altid ramme uskyldige, men man
    må vel takke de få idioter for den slags, alle regler/love
    bliver jo lavet pga. få tåber ikke selv kan sætte en grænse "

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    109

    Re: FCK strammer reglerne

    Ja det vil altid ramme uskyldige og det vil selvfølgelig også ramme mig
    det jeg mener er, at nu vil jeg bare blive hjemme og se kampene,
    istedet for at tage til kampene, og mon jeg er den eneste? og er det ikke
    nogle få der ødelægger det for andre?

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: FCK strammer reglerne

    Jeg finder tiltaget helt i sin orden.

    Jeg melder mig hermed ind i Rejseklubben og vil gerne have medlemsnummer 1.
    .
    Ståle. Tak for :
    Guld : 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013 og 2016
    Pokalen : 2009, 2012, 2015, 2016
    RL : 2006
    .
    Backe...Du er Gud! Tak for :
    Guld : 2003, 2004, 2006
    Sølv : 2002, 2005
    Pokalen : 2004
    RL : 2005, 2006
    http://www.fctrekanten.dk

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: FCK strammer reglerne

    Et udemaerket tiltag, men jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa om det loeser problemet. Hvis udfoert og haandhaevet godt vil det nok blive svaert at komme ind hvis man har karantaene, men saa vidt jeg kan se er problemet ikke at nogle med karantaene kommer ind, men derimod at faa givet karantaene til de rigtige folk, da de altid er meget svaere at identificere.

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    90

    Re: FCK strammer reglerne

    ›Et udemaerket tiltag, men jeg kan ikke lade vaere med at taenke
    ›paa om det loeser problemet. Hvis udfoert og haandhaevet godt vil
    ›det nok blive svaert at komme ind hvis man har karantaene, men
    ›saa vidt jeg kan se er problemet ikke at nogle med karantaene
    ›kommer ind, men derimod at faa givet karantaene til de rigtige
    ›folk, da de altid er meget svaere at identificere.

    Det vil blive langt nemmere at identificere folk deer bryder reglerne, fordi at der hvor man før måtte identificere per hukommelse, kan man nu bladre billederne igennem på dem der er kommet ind på tribunen. Billeder som folk medlemerne selv har indvilget i at få taget.

    Desuden så kan man også relativt let holde modstanderholdets fans væk fra vores afsnit, da de næppe gider registrere sig blot for at komme ind og lave ballade.

    På en del diskoteker i DK vil man i nærmeste fremtid indføre lukkede klubber, hvor der kræves medlemsskab for at få adgang, disse medlemskaber inderbære at man får taget billede, scannet fingeraftryk og registreret på oplysninger så man kan identificere medlemmerne. Ved ankomst til klubben vil man så få adgang, hvis man efter en fingeraftrykscanning får grønt lys fra systemet.

    Det er et system man passende kunne indføre i Rejseklubben så kan man købe biletter alle steder, men hvis ikke systemet genkender dit fingeraftryk, eller man står registreret med karantæne så ville man blive afvist Kommende medlemmer af rejseklubben kunne så ved indgangen blive registreret ved den FCK repræsentant der stod ved scanneren, mod forevisning af ID og billedtagning... Et medlemskort ville dermed også blive helt overflødig...

Side 2 af 67 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mandagstræneren strammer den!
    By mandagstræneren in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 09.11.05, 11:45
  2. Reglerne i filmquiztrådene
    By Thor#4862 in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 29.09.05, 10:50
  3. Strammer de den ikke med fornyelse af sæsonkort
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 11.05.05, 22:35
  4. Politiet strammer kursen mod fodboldbøller
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 09.03.05, 00:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •