Side 11 af 21 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 304

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Hysteriet angående passiv rygning pisser mig også af. Jeg kan sagtens se fordelen i ikke skulle lugte af røg, og for den sags skyld forstår jeg også de, der ellers skulle arbejde en hel dag i røgfyldte lokaler. Men for vi "almindelige danskere" er sundhedsrisikoen stærkt overdrevet (især set i sammenhæng med vores øvrige gøren og laden), og når Kræftens Bekæmpelse af principielle årsager mener at det er komplet uacceptabelt at en skuespiller har ild i en cigaret i forbindelse med et skuespil, så er vi ovre i den tøs-agtige børnefornærmelse.

    Jeg forventer allerede at en minister skal i samråd for at dette skandaløse eksempel på samfundets dekadence kan reguleres, så politikerne gennem endnu mere ineffektiv lovgivning kan sende deres "signaler" til deres vælgere om deres personlige moralske standpunkter.


  2. #152
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Min nuværende arbejdsgiver pisser mig af. I dén grad.

    Jeg har været ansat i et jobprøvningsforløb i et godt stykke tid, med henblik på etablering af et fleksjob.
    Men nej, nu er staklens økonomi ikke længere bæredygtig til en ansat. Ffs, hvis den ikke er det nu, var den det sgu heller ikke for 1½ måned siden, så han har kun antaget mig så der kunne være lidt gratis arbejdskraft i et stykke tid.

    Tror du virkelig at jeg nyder at danse rundt som et eller andet "dum-i-arbejde-fjols" på sygedagpenge, for at du kan læne dig tilbage i din fede læderbetrukne direktørstol og skovle penge ind?
    Du havde ikke regnet med at det ville få konsekvenser, at du sad og lovede guld og rimeligt grønne skove, den dag vi aftalte parametrene for min prøvetid - og så ikke kunne overholde et eneste?
    I bagklogskabens skarpe lys skulle jeg fandme aldrig have mødt ind på arbejde 1 time tidligere end påkrævet - bare for at hjælpe dig. Ej heller taget på arbejde kl 19.30 for at udlevere en kundes varer, selvom vi lukker kl 15.

    Men hey - jeg kan jo bare søge pension ikke? Det påvirker da overhovedet ikke mig at det skal gøres i en alder af 30.

    Forresten - tak for reklamekuglepennene og min 2GB memorystick - dem smutter jeg lige ned og betaler min husleje med!

    Gid din røv måtte klø og dine arme være for korte, gid du måtte få 6 teenagerdøtre og kun 1 badeværelse - din forbandede krejleragtige metroseksuelle JohnnyMadsenFedthårede jydenar!

    P


  3. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    415

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    det her http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8313 er røvlort når nu man har bestilt tur til Stockholm for at se Djurgården IF-AIK...øv, men jeg glæder mig dog til turen!

    desuden pisser det her Citat:
    Klubben er bevidst om, at så sen en flytning kan indebære store gener for vores fans
    mig af når nu man ved at de er pisse-ligeglade
    Sidst redigeret af JZC#20 : 04.09.08 kl. 11:00
    Vi sender et postkort fra Europa
    JZC#20's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Harley-motorcykler i byen pisser mig af. Eller rettere deres
    ›prollede ejermænd pisser mig af. Hvorfor de absolut skal dreje
    ›håndtaget i bund i en gade, hvor ekkoerne næsten er højere end
    ›selve lyden, er mig en gåde. Skrid ud på landet med jer, hvor I
    ›ikke kan genere nogen med jeres potensforlængende støjtingester.

    Som taget ud af min hjerne! Jeg var netop på vej ind for at skrive selvsamme indlæg efter bakken for nylig lukkede af for i år. Det medførte som sædvanligt at flere tusinde proller væltede ned af Nordre Fasanvej og støjforurenede så man knapt kunne høre hvad man selv tænkte.

    Så i forlængelse af dit indlæg, så pisser Bakkens traditionelle åbning og lukning mig af! Pis af med den lorte tradition og indfør noget mindre støjende. I disse CO2 tider ville jeg foreslå en cykel, da de både støjer og forurener mindre. Så kan man eventuelt supplere med et stykke pap i hjulet hvis man savner lidt rabalder.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig totalt af: endelig kommer jeg med et tog, hvor der kan åbnes vinduer! Et af den dejlige slags, der var supermoderne, dengang jeg gik i skole lige mellem de 2 verdenskrige.

    Jeg sætter mig pænt ned efter at have åbnet vinduet og ser frem til en togtur op langs kysten, med masser af dejlig havluft lige i ansigtet.

    Ind kommer en 200 kilos mandsling, som straks spørger, om han må lukke vinduet; mit vindue!

    Som det pæne menneske jeg er, nikker jeg - dog tøvende....ooOO(det lillebitte pus er nu også lidt bleg om næbet, mon ikke lidt frisk luft ville gøre underværker for teinten)

    Hvorefter mandslingen sætter sig ned, SMIDER SKOENE OG SÆTTER SINE "BITTESMÅ", HELT VILDT ULÆKRE FØDDER OP PÅ SÆDET.
    Sidst redigeret af Elisabeth : 05.09.08 kl. 09:41

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ...at jeg skal trækkes med en komplet upædagogisk og elendig lærebog fordi den fagansvarlige har skrevet den.
    Sjælden har jeg læst så snørklede definitioner på simple begreber. Hele bogen udstråler "Jeg er Kong Gulerod og ved SÅ meget mere om det her end du nogensinde kommer til, følg med i mit høje kultiverede sprog hvis du kan. BWAHAHAHAHAHAHAHA".
    Fc Ålene

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig i den grad af at fordi jeg er blevet syg og ikke kan arbejde skal spises af med så lidt penge fra det offentlige at jeg er nødt til at gældssætte mig bare for at betale mine regninger.

    "Jamen så må du jo arbejde"

    "DET GJORDE JEG NOK OGSÅ HVIS JEG KUNNE!!!!!!!"

    Mvh.

    1 endnu mere trist Puma
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Amerikanske tilstande i censuren af hvad der bliver sendt i dansk tv pisser mig af. Det er heldigvis ikke så udbredt endnu, men jeg har lige set den der Malene-sang på Voice (ja, jeg ved det) og her var både ordene fuckede og dick censureret væk. Ikke engang danske ord og mystisk nok, så var sætningen knaldede Malene ikke censureret væk. Det undrer mig men pisser mig mere af så derfor blev det denne tråd.

    Det er sjovt som man f.eks. under Muhammad-sagen talte meget om ytringsfrihed. man gik ovenikøbet så langt som til at genoptrykke tegningerne for at understrege hvor meget ytringsfrihed vi har i landet. Så kommer der en i bund og grund uskyldig sang, og så skal der på amerikansk vis skærres i sangen. Det er udansk, det er en hån mod kunstneren og det er faktisk også ganske unødvendigt. Derudover er det (endnu) en ting fra den amerikanske kultur, der er ved at snige sig ind i den danske. Denne her må man meget gerne stoppe, inden det kommer for godt i gang.

    EDIT: Jeg ved godt at ovenstående sandsynligvis er en del af Voice' politik og ikke noget myndighederne har pålagt.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›EDIT: Jeg ved godt at ovenstående sandsynligvis er en del af
    ›Voice' politik og ikke noget myndighederne har pålagt.

    Det er det faktisk. Voice TV sender fra England, hvor myndighederne altså sørger for at de stakkels små børn ikke udsættes for frygtelige og potentielt skadelige ord. Det er så naturligvis komisk at kun de ord der umiddelbart forstås på engelsk forsvinder, men det kan man dårligt klandre Voice TV for.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ››EDIT: Jeg ved godt at ovenstående sandsynligvis er en del af
    ››Voice' politik og ikke noget myndighederne har pålagt.

    ›Det er det faktisk. Voice TV sender fra England, hvor
    ›myndighederne altså sørger for at de stakkels små børn ikke
    ›udsættes for frygtelige og potentielt skadelige ord. Det er så
    ›naturligvis komisk at kun de ord der umiddelbart forstås på
    ›engelsk forsvinder, men det kan man dårligt klandre Voice TV for.

    Ok, det var jeg så ikke klar over. Jeg lader pulsen komme ned igen, vifter med dannebrog og venter på, at det nok også skal komme til Danmark.

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Ok, det var jeg så ikke klar over. Jeg lader pulsen komme ned
    ›igen, vifter med dannebrog og venter på, at det nok også skal
    ›komme til Danmark.

    Det er i øvrigt ikke noget nyt fænomen. Tilbage i 2002 havde jeg en aften sat mig til rette for at nyde en af filmhistoriens bedste film. Det var Kanal 5 der viste den, og på det tidspunkt (og givetvis stadigvæk) havde Kanal 5 redationsadresse i London så de på lysskyvis kunne komme uden om de mere restriktive danske reklameregler. Men jeg satte mig tilrette, armeret med popcorn og cola og gav mig til at nyde en moderne klassiker, som jeg - som de fleste filminteresseret - har set et utal af gange. Derfor tog det mig heller ikke lang tid før jeg opdagede at de slemme, slemme censurfolk havde klippet ganske betragteligt i filmen. Ikke nok med at bl.a. den legendariske scene hvor en mand får kappet det øverste af kraniet af med en rundsav var skåret fra, men filmen stoppede simpelthen da John Matrix får skubbet Bennet ind i det elektriske hegn, så uforstående aldrig fik set den klassiske rør-gennem-korpus-aflivning :-(((((

    Opfyldt af harme over dette ringede jeg næste morgen til Kanal 5 og beskyldte dem dels for rindalisme og almen foragt for kulturen og dels svor at jeg aldrig ville se deres lortekanal igen. Og sådan er det - mere eller mindre - blevet. Den jamrende kundeservicemedarbejder gav i øvrigt et nogenlunde enslydende svar med det M740 lige gav.
    Sidst redigeret af Dingo : 07.09.08 kl. 09:38

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Jeg har lagt mærke til det samme tidligere med actionfilm fra TV3. Det burde være lovpligtigt at oplyse når film er forkortede pga. censur eller andet. Både set fra et forbrugersynspunkt og fra et filmen-som-et-kunstnerisk-værk-synspunkt.

    mvh
    Martin

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #163
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    1 kollega jeg har, pisser mig i dén grad af!
    Han er vegetar og er selvfølgelig ih så sund. Hans fucking prædiken om hvor godt han har det og hvor meget energi han har pga sin afståen fra kød;
    jeg bliver syg af at høre på det. Det er SÅ selvfedt og naragtigt.
    Citat:
    Ikke kun er det godt for én, man behøver så heller ikke dræbe dyr for at spise dem.
    (!)

    HOLD NU DIN LATTERLIGE KÆFT, FØR JEG TVINGER 1 RENSDYRKØLLE NED I GABET PÅ DIG,
    FOR DEREFTER AT LAMMETÆVE DIG MED EN FROSSEN HELLEFISK!
    Idiot!1
    Lad mig nyde bacon og rigeligt marmorerede ribeye steaks i fred.

    Fint nok for folk at de vegetarer, men så skal de krafteddermame ikke prøve at pådutte andre deres unormale tendenser!
    AAARGGGHHH!1


  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Folk der partout skal kommentere ens spisevaner stryger mig i dén grad mod hårene.

    "Spiser du ikke morgenmad? Gud nej, det er altså det allervigtigste måltid på hele dagen!"
    "Er du på slankekur? Jamen så er det jo helt forkert at springe frokosten over! Så går maven helt i stå!"
    "Spiser du kun salat? Så kommer du jo til at mangle..."
    og yada-fucking-yada

    Om jeg fatter hvad det er der får folk til at tro at min afvisende attitude er et vestligt eksempel på en fejlernæret ethiopier der skriger om hjæp fra en velmenende amatør-diætist. Hvis jeg af en eller anden grund ikke gider æde morgenmad i en periode er jeg sådan set temmelig ligeglad med at civilisationer åbenbart er gået til grunde pga. manglen på fiber fra morgenstunden. Det er åbenbart kun mig der anser kostvaner som værende indenfor den private sfære, for der er så fecking mange frelste fjolser der - gerne med abonnement på bladet Helse i baglommen - mener at det er deres missionerende pligt at udfordre og ændre mine kostvaner. PLZ fat, at hvis jeg ikke gider spise morgenmad til fællesmøder så er det ikke samtidig en opfordring til fællesterapi, tak!
    Sidst redigeret af Dingo : 09.09.08 kl. 13:22


  21. #165
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Folk der partout skal kommenterer ens spisevaner stryger
    ›mig i dén grad mod hårene.

    ›"Spiser du ikke morgenmad? Gud nej, det er altså det
    ›allervigtigste måltid på hele dagen!"
    ›"Er du på slankekur? Jamen så er det jo helt forkert
    ›at springe frokosten over! Så går maven helt i stå!"
    ›"Spiser du kun salat? Så kommer du jo til at mangle..."
    ›og yada-fucking-yada

    ›Om jeg fatter hvad det er der får folk til at tro at min
    ›afvisende attitude er et vestligt eksempel på en fejlernæret
    ›ethiopier der skriger om hjæp fra en velmenende amatør-diætist.
    ›Hvis jeg af en eller anden grund ikke gider æde morgenmad i en
    ›periode er jeg sådan set temmelig ligeglad med at civilisationer
    ›åbenbart er gået til grunde af manglen på fiber fra
    ›morgenstunden. Det er åbenbart bare mig der troede at mine
    ›kostvaner var et emne der skal ikke nødvendigvis var en del af
    ›den offentlige sfære, for der er så fecking mange frelste
    ›fjolser, gerne med abonnement på bladet Helse, som mener det er
    ›deres missionerende pligt at udfordre og ændre mine kostvaner.
    ›PLZ fat, at hvis jeg ikke gider spise morgenmad til fællesmøder
    ›at det ikke er et emne til fællesterapi, tak!

    det her kan virkelig pisse mig af! at folk på den måde sætter sig ud over fællesskabet ved ikke at ville dele et måltid med dem - DET er virkelig den grasserende individualisme i en nøddeskal. den vestlige civilisations undergang.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

Side 11 af 21 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •