Side 12 af 21 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 304

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det skal blive spændende at se hvor meget det virkelig kommer til at pisse mig af, men jeg vil lade tvivlen komme mig selv til gode.

    Det pisser mig af der nu skal være indbyggede højtalere i iPod-touch. Tidligere har det været mobiltelefoner der har spredt liflige diskanttoner men hvis det virkelig er trenden at man også skal kunne det med mp3-afspillere i al almindelighed går vi en grusom tid i møde i det offentlige rum.


  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Vejret for tiden (den sidste uges tid) pisser mig galt meget af!! Bevares, det er hverken snestorm, orkan, minusgrader eller regn, men nej hvor er jeg alligevel vred på vejret.
    Når man som jeg i disse dage opholder sig en del udenfor, er det mig komplet umuligt at klæde sig ordentligt på. Hvis jeg tager et "fornuftigt" lag tøj på, bliver det i løbet af ingen tid alt alt for varmt. Fjerner jeg bare et tyndt lag begynder jeg at fryse, og så er der spillet op til Sisyfos' påklædningsleg...
    Skulle det ske at jeg opnår en behagelig temperatur i et kort øjeblik, er det ganske givet at solen bryder frem/forsvinder, eller at blæsten tager til/løjer af, så jeg igen er sat skakmat af det herlige danske vejr. Hvad jeg dog kan være helt sikker på, er, at et halstørklæde er overkill, og at jeg får småondt i halsen uden.
    Forrygende.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig egentlig ikke af. Men vi har ingen "jeg kaster op i lårtykkestråler over"-tråd, så denher kommer tættest på.

    At den bevidstløse refleksreaktion nu tilskriver, at alle i landet skal skrive om en russisk klubs gøren og laden, at TV2Sport straks præsenterer rettighederne til russisk fodbold og smider de første kampe på programmet, at vi alle nu skal være kolossale fans, og at jeg skal til at se de første tåber i Spartak Moskva-trøjer rundt omkring i byen pisser mig af.

    HDSM!


    P.S. Jeg har oprettet "Kan jeg finde 5,000 mennesker der før var fans af Getafe og nu hepper på Spartak"-gruppen på fjæsbogen. Vi ses derude :o))))
    and oh how we danced

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #169
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig i den grad af, når traftikradioen afbryder det program eller den CD, man er ved at høre i bilen, for at fortælle at trafikken forløber normalt uden problemer. Aaaaaaarg!!23¤5¤#%&

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #170
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af når en eller anden tåbelig hippie udtaler at det er ih og åh så forfærdeligt at en eller anden obskur junglebefolkning er ved at tilpasse sig den moderne civilisation og derved mister deres oprindelige levevis.

    Hvad fanden går det lige ud på? Er det fordi disse mennesker ikke er gode nok til civilisation? Eller er det fordi man misunder deres simple levevis? Så kan du fandme selv flytte ud i skoven og spise bananer med tæerne, HIPPIE!

    Det ville jo svare til at man udvalgte lad os sige, Jylland, og så sagde at de SKULLE leve som vikinger eller lignende, fordi andet ellers var synd. Pjat!
    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar


  9. #171
    Elle er offline Teddy Stadium Survivor
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    630

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at FCK spiller europæisk fodbold kl. 16 på en hverdag.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,408

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at 3+ ikke har forbedret deres CL-dækning i mange, mange år, og
    • at de stadig har Schmeichel, Laudrup og Elkjær på plads med deres inderligt forudsigelige snak og in-jokes - "du holder vel med italienerne, Preben, hehe!" "Den der havde du vel scoret på, Preben, hehe!"
    • at Peter Schmeichel stadig ikke mener hans kæmpe hyre forpligter ham til at lære hvordan de små klubbers navne udtales, endsige hvad deres hold står for
    • at optakter stadig er stribevis af musikalske montager og reklamepauser
    • at pauser stadig er 13 minutters reklamer med en lille "Vi er her stadig"-markering, der ikke er værd at vente på
    • at Jan Mølby er med igen i år
    • at der ikke er indført det 16:9-format som kampene er filmet i, så den tekniske kvalitet stadig er nogenlunde den samme som da man begyndte at sende for ca. 15 år siden, stadig med det kendte uldne Viasatbillede på kabel, samt
    • at der nu ikke engang er mulighed for selv at vælge en alternativ kamp på sin Selector eller anden digital modtager på Viasats CL-kanaler.
    Det er i det mindste noget, så, at TV2 Sport gør det så godt som de gør. Med det moderne format, med korte reportager der er lige til sagen, og lange reklamepauser slipper man såmænd også for. Og de har 32 i studiet, der er en del mere oppe på beatet end målmanden på 3+ - formentlig endda samtidig med at være en del billigere i drift. Det er helt sikkert lavet på skrabet budget, og er ikke med store armbevægelser - men det fungerer sgu. Her kl. 23 har man set alle målene. Og man har med det rette udstyr kunnet se deres kamp i smuk høj opløsning.

    Imens kan det bare undre, at søsterkanalen har så meget imod at shine kvaliteten op, igen i år. Den er tværtimod sænket når muligheden for selv at vælge kamp er væk. Det er trættende, og når det er glædeligt at CL er i gang igen er det på trods, snarere end på grund af 3+'s dækning.

    mvh,
    -smølle


  12. #173
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af,

    at det i murene i mit kontor (og det meste af bygningen for den sags skyld) tilsyneladende er blevet en trend for mus at opholde sig. Stanken begyndte så småt mandag og er tiltaget gradvist henover tirsdag. I dag kunne jeg vel ligeså godt tage ophold i et hamsterbur som på mit kontor, lugten er ca. den samme. Det der pisser mig endnu mere af er, at skadedyrsbekæmperen mener, at det tager nogle dage at få ryddet musenes bo!!!

    fedt at sidde med åbne vinduer nu hvor efteråret er begyndt

    Det er fandme RØV

    MCN

  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Det pisser mig af, at 3+ ikke har forbedret deres CL-dækning i
    ›mange, mange år, og
    • at de stadig har Schmeichel, Laudrup og Elkjær på plads med
      ›deres inderligt forudsigelige snak og in-jokes - "du holder
      ›vel med italienerne, Preben, hehe!" "Den der havde du
      ›vel scoret på, Preben, hehe!"
    • at Peter Schmeichel stadig ikke mener hans kæmpe hyre
      ›forpligter ham til at lære hvordan de små klubbers navne udtales,
      ›endsige hvad deres hold står for
    • at optakter stadig er stribevis af musikalske montager og reklamepauser
    • at pauser stadig er 13 minutters reklamer med en lille
      ›"Vi er her stadig"-markering, der ikke er værd at vente
      ›på
    • at Jan Mølby er med igen i år
    • at der ikke er indført det 16:9-format som kampene er filmet
      ›i, så den tekniske kvalitet stadig er nogenlunde den samme som da
      ›man begyndte at sende for ca. 15 år siden, stadig med det kendte
      ›uldne Viasatbillede på kabel, samt
    • at der nu ikke engang er mulighed for selv at vælge en
      ›alternativ kamp på sin Selector eller anden digital modtager på
      ›Viasats CL-kanaler.
    Det er i det mindste noget, så, at TV2
    ›Sport gør det så godt som de gør. Med det moderne format, med
    ›korte reportager der er lige til sagen, og lange reklamepauser
    ›slipper man såmænd også for. Og de har 32 i studiet, der er en
    ›del mere oppe på beatet end målmanden på 3+ - formentlig endda
    ›samtidig med at være en del billigere i drift. Det er helt
    ›sikkert lavet på skrabet budget, og er ikke med store
    ›armbevægelser - men det fungerer sgu. Her kl. 23 har man set alle
    ›målene. Og man har med det rette udstyr kunnet se deres
    ›kamp i smuk høj opløsning.

    ›Imens kan det bare undre, at søsterkanalen har så meget imod at
    ›shine kvaliteten op, igen i år. Den er tværtimod sænket når
    ›muligheden for selv at vælge kamp er væk. Det er trættende, og
    ›når det er glædeligt at CL er i gang igen er det på trods,
    ›snarere end på grund af 3+'s dækning.

    ›mvh,
    ›-smølle

    Nu vi er igang med at brokke os over fodboldprogrammer så pisser det mig også en del af at kanal 5´s ellers udemærkede program "premier league højdepunkter" insiterer på at vise reultatet i starten af hvert sammendrag. Det er meget sjældent at jeg kender alle premier league resultaterne når programmet vises og det ville da være et lidt mere spændende program hvis ikke de afslørede reultaterne inden man så sammendraget
    Europapokal


  14. #175
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    på nørrebrogade har de trafikansvarlige været så venlige at sørge for grøn bølge for cyklister der kører ca 20 km/t. DET klapper jeg i mine små hænder af!

    på ungernes skolevej til gengæld, som jeg jo følger med de små pus hver dag - mimersgade, tagensvej, ind til søerne - bliver man med samme gennemsnitsfart stoppet ved hvert eneste fucking lys. se, det ville være til at holde ud, hvis nu det bare skete en gang i mellem, men HVER DAG I ÅREVIS???++++

    DPMA!!
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  15. #176
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af at hverken min overbo eller underbo fatter, at jeg ikke bryder mig om at hører bassen fra alt deres lorte musik. At ingen af dem så skruer ned for lortet når man beder dem om det, er bare et endnu større afpisningsmoment!
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  16. #177
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    5

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig virkeligt af at jeg, på denne søndag, skal på job og igen misser en hjemmekamp!

  17. #178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,408

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at PBS spærrer mit Visadankort på grund af at det er blevet brugt til sære handler i udlandet, når det ffs bare er mig selv der har bestilt noget musik!

    Og det pisser mig endnu mere af, at det nye kort banken så har sendt i onsdags stadig ikke er kommet på grund af det notorisk totalt upålidelige postvæsen, så jeg har gået som et fjols uden kontanter hele weekenden i den tro at mit kort bare var slidt op.

    mvh,
    -smølle

    der i det mindste fandt sit nye kort derhjemme senere - og en fin ny cd fra Music Wow *peger ned* ;-)

  18. #179
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at jeg endnu ikke har modtaget de cd'er jeg bestilte for snart tre uger siden. Der stod de vil blive afsendt på først kommende arbejdsdag og det derefter højst ville tage 5-7 dage før jeg fik dem. Da jeg i sidste uge skrev til dem for at spørge om, hvorfor der endnu ikke var blevet sendt noget afsted var svaret, at de ville blive sendt dagen efter. Dagen efter fik jeg så en mail om, at én af cd'erne var sendt. Den har jeg så stadig ikke modtaget og heller ingen mails om, at de andre cd'er er afsendt.

    Så derfor: Brug ikke www.music-wow.com, selvom det er billigt. Dårlig kundeservice og lange ventetider.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #180
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle
    Det pisser mig af, at PBS spærrer mit Visadankort på grund af at
    det er blevet brugt til sære handler i udlandet, når det ffs bare
    er mig selv der har bestilt noget musik!

    Ville banken ikke aabne kortet igen, naar du sagde god for transaktionerne? Det ville vaere normal procedure i den bank, jeg arbejder i :-)
    User is no longer active. Det er for indspist.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 12 af 21 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •