Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 304

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...-kun-til-top-4

    Denne artikkel pisser mig!

    FFS, nu gik det lige så godt. Hver eneste gang en klub på størrelse med Silkeborg, Viborg, Vejle eller Lyngby, blev nedtrumlet af de gule ude fra motorvejssammenfletningen, røg stemningen pr. automatik op i "VI ER BEST I VERDEN". Der skulle noget så simpelt som en signing eller en sejr til, og så gik brøndbyernes selvforståelse i totalt selvsving.

    Selv oppe på direktørgangen var den rette tro hugget i sten - brøndby er naturligvis et hold der var i top 2. Ligemeget hvor mange gode spiller de sælger, hvor meget resten af ligaen opruster og hvor rystende ringe erstatninger der blev hentet ind. Nej da, troen var top. Et par signinger i dette vindue og top 2-selvforståelsen var endnu en gang gået i selvsving. Altså, lige indtil det første grimme nederlag HadersleV eller AGF.

    Men så melder doktoren en meget mere realistisk ting ud. FFS det pisser mig af. Plz ikke bliv realister nu FFS!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ....At en kollega gentagende gange ikke kan finde ud af at overholde deadlines. Resulterende i at jeg selv kommer under tidspres.
    Sidst redigeret af Martin-TheNettoligan : 20.06.08 kl. 12:39


  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Jeg under tyrkerne deres EM sejre, men at de skal køre op og ned ad gaden med hornet i bund, skrigende: "Ayej Özlem ses Stændertorvet", for så 2 min efter at gentage proceduren til bilen foran, mens mine børn vågner pisser mig af......

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Jeg under tyrkerne deres EM sejre, men at de skal køre op og ned
    ›ad gaden med hornet i bund, skrigende: "Ayej Özlem ses
    ›Stændertorvet", for så 2 min efter at gentage proceduren til
    ›bilen foran, mens mine børn vågner pisser mig af......


    fuck hvor var de fedst at se tyrkerne feste på rådhuspladsen og i KBh´s gader efter deres sejr i går. hvis man ikke under folk at lave lidt larm i gaden for at fejre en stor sejr så syntes jeg godtnok ikke at man har verdens største sko på.
    Europapokal

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ››Jeg under tyrkerne deres EM sejre, men at de skal køre op og ned
    ››ad gaden med hornet i bund, skrigende: "Ayej Özlem ses
    ››Stændertorvet", for så 2 min efter at gentage proceduren til
    ››bilen foran, mens mine børn vågner pisser mig af......


    ›fuck hvor var de fedst at se tyrkerne feste på rådhuspladsen og i
    ›KBh´s gader efter deres sejr i går. hvis man ikke under folk at
    ›lave lidt larm i gaden for at fejre en stor sejr så syntes jeg
    ›godtnok ikke at man har verdens største sko på.

    Nu synes jeg så at der er kæmpe stor forskel på at feste på Rådhuspladsen, diverse barer m.m og så til at overskride fartbegrænsningen med adskillige % i villakvarterer, hvor børn færdes på vejene.- Hvis det er synonym med små sko, så har jeg det.
    Jeg vælger som regel ikke det lokale plejehjems forhal til runde fødselsdage.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›››Jeg under tyrkerne deres EM sejre, men at de skal køre op og ned
    ›››ad gaden med hornet i bund, skrigende: "Ayej Özlem ses
    ›››Stændertorvet", for så 2 min efter at gentage proceduren til
    ›››bilen foran, mens mine børn vågner pisser mig af......
    ››
    ››
    ››fuck hvor var de fedst at se tyrkerne feste på rådhuspladsen og i
    ››KBh´s gader efter deres sejr i går. hvis man ikke under folk at
    ››lave lidt larm i gaden for at fejre en stor sejr så syntes jeg
    ››godtnok ikke at man har verdens største sko på.

    ›Nu synes jeg så at der er kæmpe stor forskel på at feste på
    ›Rådhuspladsen, diverse barer m.m og så til at overskride
    ›fartbegrænsningen med adskillige % i villakvarterer, hvor børn
    ›færdes på vejene.- Hvis det er synonym med små sko, så har jeg
    ›det.
    ›Jeg vælger som regel ikke det lokale plejehjems forhal til runde fødselsdage.

    nu skrev du jo intet om fartgrænser og villakvartere i dit første indlæg men derimod om larm. lidt dytten og falg ud af vinduerne kan altså ikke hidse mig op. selvfølgelgi kan det da være irretrende at ens børn bliver vækket men det var altså en fredag aften og hvor ofte er det lige at tyrkiet vinder en kvart eller semifinale
    Europapokal

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ››››Jeg under tyrkerne deres EM sejre, men at de
    ›skal køre op og ned
    ››››ad gaden med hornet i bund, skrigende: "Ayej Özlem ses
    ››››Stændertorvet", for så 2 min efter at
    ›gentage proceduren til
    ››››bilen foran, mens mine børn vågner pisser mig af......
    ›››
    ›››
    ›››fuck hvor var de fedst at se tyrkerne feste på rådhuspladsen og i
    ›››KBh´s gader efter deres sejr i går. hvis man ikke under folk at
    ›››lave lidt larm i gaden for at fejre en stor sejr så syntes jeg
    ›››godtnok ikke at man har verdens største sko på.
    ››
    ››Nu synes jeg så at der er kæmpe stor forskel på at feste på
    ››Rådhuspladsen, diverse barer m.m og så til at overskride
    ››fartbegrænsningen med adskillige % i villakvarterer, hvor børn
    ››færdes på vejene.- Hvis det er synonym med små sko, så har jeg
    ››det.
    ››Jeg vælger som regel ikke det lokale plejehjems forhal til
    ›runde fødselsdage.

    ›nu skrev du jo intet om fartgrænser og villakvartere i dit første
    ›indlæg men derimod om larm. lidt dytten og falg ud af vinduerne
    ›kan altså ikke hidse mig op. selvfølgelgi kan det da være
    ›irretrende at ens børn bliver vækket men det var altså en fredag
    ›aften og hvor ofte er det lige at tyrkiet vinder en kvart eller
    ›semifinale

    Jamen jeg under da hjertens gerne diverse folk at holde et brag af en fest og da vores nabos dreng sidste weekend fejrede 18 fødselsdag (vi bor i Rækkehus) med fest og musik til den lyse morgen havde jeg ikke det fjerneste problem med det.
    Mit problem opstår, når jeg ser 18-20 årige mænd i hvad der i min optik kan betragtes som overordentligt hasaderet kørsel og de derved bliver til fare for sig selv (hvad jeg dybest set er ligeglad med) og deres omgivelser.
    Skal festen udvikle sig til farlig/ukontrolleret kørsel, så skal der hermed lyde en opfordring om at tage på "striben" eller hvad fanden det hedder der hvor alle unge bil freaks fyrer den af.
    Mht. Tyrkiet og den kvart finale du referer til, så nej det sker ikke tit og forhåbnetligt aldrig mere;-) (jeg har dem på listen og hold jeg ikke kan fordrage) og mine tyske "lieblings" gør forhåbentlig det slemme ved tyrkerne.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    127

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af (og undre mig, som nævnt i det undre mig tråden) at der er så mange dansker der gider køre til sydeuropa på ferie med en campingvong spændt efter deres bil, der forøvrigt er fyldt op med 2,2 børn. Det tager bare for lang tid at køre til Italien eller Spanien med 70 km/t. Man kan da i det mindste køre lige så stærkt som lastbilerne så disse ikke behøver trække ud i en 7 km's overhaling, for så blot at nå den næste "jeg køre kun det jeg må med campingvogn" og der derefter også overhale den.

    Når ja forøvrigt. Hold nu for s.... i h...... til højre.
    Flemse har spillet mediefallit, Jeg savner Holmse

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Facebook applikationer, eller rettere det faktum at man SKAL tilføje apps blot for at se hvad de kan !!!

    Så ser man lige een der ser lidt spændende ud, men nej nej...! Man SKAL absolut tilføje den og give adgang til at den henter kreditcard-info og jeg ved ikke hvad ALENE fordi man lige vil se hvad den kan !!

    Så kan I da skride med jeres lort !!!!!!!!!

    Hilsen
    Karsten


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at det skal være så fandens svært at få sin pant igen, for de flasker og dåser man afleverer i butikken.

    Jeg kan virkelig ikke huske sidste gang, jeg har afleveret flasker, uden der har været problemer!

    Til gengæld er der meget stor variation i de problemer automaterne giver mig.
    Nogle sluger selv de mest almindelige flasker, men skriver så "ingen pant" i displayet, med et tilhørende bip der kunne give størstedelen af deltagerne til et bankoarrangement hjertestop omgående.

    Andre spytter flasker ud igen, med dertilhørende bip og besked, på trods af at flasken intet fejler, og at butikken åbenlyst tager imod flasken.. 1 ud af 4 1,5L Coca Cola flasker vil de ikke tage.

    Når man afleverer dåser, skal de for det første være klinisk rensede for buler, og selvom de er dette, er det ingen garanti for at få pant for dem.
    Igen, nogle gange bliver de spyttet ud, andre gange bliver de slugt, men nu har jeg ligefrem oplevet en automat der knuser dåserne, hvis den nægter at give pant for dem?!

    På trods af, at det pisser mig grusomt af, får det mig ikke til at spærre hele den altid ekstremt lange kø ved flaskeautomaten (der er jo oftest kun en!), for at få fat i en bebumset flaskedreng, så jeg kan få min berettigede pant, hvilket dog sjældent løber op i nogen formue.


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Denne her er der flere der bander over, og den er sikkert også et sted i denne tråd, måske endda fra undertegnede - men den må aldrig dø:

    DET PISSER MIG KRAFTHELVEDE AF når folk der lige har tanket IKKE gider flytte bilen INDEN de stiller sig i kø i butikken !!!!!!1 Hvor FANDEN svært kan det være at regne ud, at dem der holder en halv meter bag dem, nok skal tanke lige bagefter ????????

    GGGGGRrrrrrrrrrrrrrrrrr....... ............. !!!!

    Hilsen
    Karsten - der var udsat for det imorges - igen igen igen.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at skakten derovre til højre *peger på forsiden* for 90%'s vedkommende består af:
    • Jammer à la "Hvorfor SKER DER IKKE NOGET? Fuck hvor jeg træt af at der ikke SKER NOGET".
    • Satire over de utopiske ønsker i transfertråden à la "håber vi køber baros... og oz koller!."
    • Jokes á la "Endelig pressemøde!"
    • Ordet 'pressemøde' i det hele taget.
    Skakt + sommer = pine.

    mvh,
    -smølle


  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af, at man på dansk tv i en tid, hvor widescreenformatet efterhånden er ved at overtage fuldstændigt, stædigt favoriserer dem, der holder af 4:3-formatet.

    Danske fodboldkampe produceres konsekvent i 4:3-format, og man oplever sågar, at TV2 Sport skærer i billedet på kampe, der oprindeligt er produceret i 16:9, så det passer ind i 4:3.

    Ligeledes bliver undertekster på film alt for ofte placeret under selve billedet nede på de, for 4:3-brugerne, sorte bjælker, som man med et widescreen-tv altså gerne vil undgå. Kan man altså ikke leve uden undertekster (hvilket jeg dog trods alt selv kan med engelsksprogede film), bliver man med et widescreen-tv altså nødt til at have sorte bjælker i begge sider samt i top og bund for at få hele billedet samt underteksterne med - en komplet indramming af filmbilledet, hvor man ender med at bruge ca. 1/3 af skærmens samlede flade.

    Det pisser mig altså af, at man i visse dele af Danmark bare nægter at følge med udviklingen og stædigt holder fast i den forbandede favorisering af folk med 4:3-tv.
    Sidst redigeret af EALP : 28.06.08 kl. 07:15


  21. #29
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    .. det pisser mig af danskerne bare ikke fatter konceptet med at staa til hoejre, gaa til venstre paa rulletrapper.

    Arrrrrrrggggghhhhhhhhhh!!!!!!! !


  22. #30
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ... og saa pisser charterturisterne i CPH lufthavn mig af 'Nej, Gud, maa jeg ikke have min broedkniv i haandbagagen? Eller min cola? Skal jeg virkelig toemme mine lommer???'

    Flyt dog for fanden al chartertrafik til Tune - NU!

  23. De følgende 9 brugere er enige:

Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •