Side 4 af 21 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 304

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    DPMA at BIF henter A. Farnerud for angiveligt 6(!) mio, og FCK ikke engang er inde i billedet. Der må være noget galt med kaffen derinde:-/
    Sidst redigeret af Nygzen : 08.07.08 kl. 07:16
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ....at der var arbejdere i morges, som skulle lave noget asfalt i min gård.......og damn hvor de bare larmede, og det pisser mig så pænt meget af,
    da det var stort set umuligt at sove videre selv med hørepropper. Det er jo ikke særlig fedt, når man går sent i seng for tiden p.g.a. ferie !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    46

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ... partiske kommentatorer på TV. Er sikkert nævnt før (har ikke lige tid til at kigge 3000 indlæg igennem!), men det pisser mig til stadighed fuldstændigt af... Der er utallige eksempler, men jeg var fuldstændigt ved at gå ud af mit gode skind i søndags da jeg så mændenes Wimbledon-finale på TV2-sport. Ikke nok med at Michael Tauson ikke er synderligt interessant at høre på i forvejen, men når han så samtidigt er sindsygt "Pro-Federer" så knækker filmen sgu. (Hans makker var for i øvrigt ikke meget bedre...).

    At man som kommentator ikke formår at dække en begivenhed med bare nogenlunde "objektivitet" burde diskvalificere vedkommende fra overhovedet at optræde som kommentator!

    Jeg var lige ved at skrive ind til TV2-sport i mandags, men kom frem til at det HELT sikkert ville være spild af tid...

    P.s. Jeg kan generelt bedre li Nadal end Federer, men ser dog stadig kampene med objektive briller og er fuldt i stand til at se når "den anden" laver noget rigtig godt...

    P.p.s Nøjagtig det samme gjorde sig gældende i French Open finalen hvor "fantstiske Roger" blot formåede at vinde 4 partier i de 3 sæt!
    Det bliver ALDRIG kedeligt at vinde pokaler!!!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Den har med garanti været her før, men cykeltyve er nok noget af det værste der findes, fuck hvor jeg hader ynkelige skabninger, som lige syntes de skulle 'nakke' min cykel igår ?!%!"&987

    ¤GoofyBAUER¤
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07


  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Den har med garanti været her før, men cykeltyve er nok noget af
    ›det værste der findes, fuck hvor jeg hader ynkelige skabninger,
    ›som lige syntes de skulle 'nakke' min cykel igår
    ›?!%!"&987

    ›¤GoofyBAUER¤

    I tillæg folk der smadrer cykler. "Den kan ikke stjæles - lad os give ejeren af den cykel dér en lærestreg ved at smadre den, så han skal gå 5 km. hjem"

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af at jeg igår tabte min mobil i havet da jeg skulle tanke båden, mange numre og gemte aftaler i kalenderen er dermed pist væk.

    Dette pisser mig dog ikke ligeså meget af som at jeg lige kom til at flå min bærebar på gulvet da jeg blev viklet ind i et kabel. Skærmen er nu flået halvvejs af, og jeg må nok desvære ud og bruge penge på en ny hurtigst muligt, idet denne ikke holder lang tid endnu.

    Sidst men ikke mindst pisser det mig uffatelig meget af at flyttemændene som skulle have været i min lejlighed kl 7 i morges ikke er kommet endnu. Overvejer kraftigt at droppe dagen idag, og bare tage ud og sejle i det gode vejr.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Skriv lige her når du er vel hjemme igen.

    Så er vi alle lidt mere rolige... :)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    146

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    at ingen tv-station viser Cliftonville - FcK.
    Men Ob´s TOTO cup kampe kan de godt vise.. hmf.

  13. De følgende 14 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Gentaget, ensidigt TV

    Der findes jo ærligt talt ganske mange årligt tilbagevendende begivenheder. Mange af disse har af 1landen grund fået en fast årlig plads i nyhederne. Det belaster mig, HVERT EVIG ENESTE ÅR at skulle høre om følgende ligegyldige begivenheder:

    - Tomatfestivallen i Spanien med billeder af tilsølede tåber.
    - Tyrevæddeløbet sammesteds med ungersvende der skvatter.
    - Åbningen af Bakken med tilhørende Pjerrot-interview.
    - Hubertusjagten inklusiv det umanerligt lollede styrt i magasindammen.
    - Derbydagen med hellerupdamer iført sjove hatte.

    osv. osv. osv. osv....

    KUNNE vi ikke snart tage en frisk chance og droppe et par af overnstående indslag, eller måske blot beskue begivenhederne fra en lidt alternativ vinkel?
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Service Gruppen og computersalg.dk

    Lang historie kort, for fem måneder siden begyndte min bærbares blæser at opføre sig underligt. Efter at være blevet smidt rundt i tre skide måneder mellem sælger og servicetosserne, kom min computer endelig til reparation gennem sælger. Så går der to måneder, hvorefter jeg mailer computersalg, for at få en status på maskinen. Intet svar, jeg sender en mail mere som de heller ikke svarer på. I dag får jeg endelig kontakt med computersalg, som kan oplyse at min computer vil koste 2800 kroner at reparere, da den har lidt overlast.

    Her kunne historien jo have endt, ved at jeg slugte regningen, men heldigvis tillod jeg mig at stejle kraftigt. Det viser sig så at de 2800 kroner intet har med reparationen af blæseren at gøre, men med en udskiftning af kabinettet på grund af et hak i det hjørne, et hak som computeren har levet lykkeligt med i et år, efter at den røg på gulvet i skole. Spaderne hos Servicegruppen har altså forsøgt at prakke mig en 2800 kroners-regning på, for en "fejl" som jeg slet ikke har beskrevet på den fejlmelding jeg sendte med computeren.

    Jeg glæder mig til at få min computer tilbage, så jeg trygt kan skrive en fin lang klage uden at skulle være bange for at de spytter i mine onion rings.
    Sidst redigeret af Mads740 : 18.07.08 kl. 18:19
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  17. #56
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ...sinkerne på motorvejene!!!1

    Efter en uge i det danske ferieland, har jeg gentagne gange oplevet at blive presset ud i autoværnet, af tåber der "glemmer" at orientere sig inden de trækker ud for at overhale.

    eller...

    Folk der ikke helt kender princippet ved sammenfletning, enten ved tilkørsel eller ved "sammenkørsel" af flere ruter. Det er ikke reglen for vognbaneskift der gælder ved sammenfletning - selvom det åbenbart er den de fleste kører efter.
    Desuden er det ikke videre sjovt at blive presset ud i nødsporet af to lettiske vogntog - der ikke helt havde regnet funktionen af sidespejle ud.

    DESUDEN er jeg lettere afpisset af, at de tyske turister endnu ikke helt har fundet ud af, at der i de danske lyskryds er signaler både ved ind- og udkørslen. Så når de drejer enten til højre eller venstre, lægger de mærke til det røde lys, ved udkørslen for den tværgående trafik - og stopper...

    Så, nu har jeg det bedre...

    /Philip

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #57
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Den nye nabo i den tilstødende opgang pisser mig af:

    Hvem fanden i helvede finder på at pudse vægge op klokken 23 om aftenen!!! "Ok fint" tænkte jeg, du er ny i andelsboligforeningen og måske ung, så du har ikke måske forstået almindelig pli i en etageejendom. Jeg går over og banker på døren for at bede vedkommende om at holde op med arbejdet. Der bliver stille inde i lejligheden, men ingen åbner døren. Da jeg har banket på et par gange begynder jeg at tro, at jeg har taget fejl og at det måske er et helt andet sted. Jeg går ned på gaden for at se, hvor der er lys og jeg kan se at personen står og kigger ud af vinduet!

    I dag taler jeg med min underbo som klokken 2230 i går havde ringet på dørtelefonen i fem minutter med tilsvarende resultat.

    Ohh, hvor får du så meget en skriftlig klage smasket direkte i hovedet inden for den nærmeste fremtid og jeg er selv i bestyrelsen!

    MCN

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Denne kombination:

    +


  22. #59
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Hvem fanden i helvede finder på at pudse vægge op klokken 23 om aftenen!!! "Ok fint" tænkte jeg, du er ny i andelsboligforeningen og måske ung, så du har ikke måske forstået almindelig pli i en etageejendom. Jeg går over og banker på døren for at bede vedkommende om at holde op med arbejdet. Der bliver stille inde i lejligheden, men ingen åbner døren. Da jeg har banket på et par gange begynder jeg at tro, at jeg har taget fejl og at det måske er et helt andet sted. Jeg går ned på gaden for at se, hvor der er lys og jeg kan se at personen står og kigger ud af vinduet!

    I dag taler jeg med min underbo som klokken 2230 i går havde ringet på dørtelefonen i fem minutter med tilsvarende resultat.

    Ohh, hvor får du så meget en skriftlig klage smasket direkte i hovedet inden for den nærmeste fremtid og jeg er selv i bestyrelsen!
    Altså, jeg skal lige høre om jeg har forstået det rigtigt. En eller anden i din opgang larmer klokken 23 en aften. Vedkommende stopper da du banker på, men han åbner af en eller anden årsag ikke for dig.

    Pga dette - altså at han ikke åbner for dig, men dog stopper larmen - samt at du står og sladrer med din nabo 'hørte du ham i går, nej ved du nu hvad det var altså også for galt' som vedkommende heller ikke åbnede for, beslutter du dig for at skrive en skriftlig klage over ham??

    Hvorfor dog? Var det ikke nok at han stoppede med at larme?

    Din afsluttende bemærkning virker som om, at nu sidder du i bestyrelsen i andelsforeningen, og så skal du fanme nok vise de folk hvem der bestemmer.

  23. #60
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Pga dette - altså at han ikke åbner for dig, men dog stopper
    ›larmen - samt at du står og sladrer med din nabo 'hørte du ham i
    ›går, nej ved du nu hvad det var altså også for galt' som
    ›vedkommende heller ikke åbnede for, beslutter du dig for at
    ›skrive en skriftlig klage over ham??

    ›Hvorfor dog? Var det ikke nok at han stoppede med at larme?

    En kort kommentar:
    Fair nok, efter en gennemlæsning var det vist ikke tydeligt, at personen faktisk ikke stoppede efter at jeg havde banket på døren, men først stoppede ca. halv et.


    ›Din afsluttende bemærkning virker som om, at nu sidder du i
    ›bestyrelsen i andelsforeningen, og så skal du fanme nok vise de
    ›folk hvem der bestemmer.

    Ordlyden er nok et resultat af min afpissethed, da jeg skrev indlægget.

Side 4 af 21 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •