Side 5 af 21 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 304

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    89

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Cykeltyve. Det kan godt være, at i synes det er uoverskueligt, at skulle gå hjem fra en fest eller preje en taxa, men lad FFS andre folks ting være i fred! *raser*
    .

    .

  2. De følgende 15 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›Cykeltyve. Det kan godt være, at i synes det er uoverskueligt, at
    ›skulle gå hjem fra en fest eller preje en taxa, men lad FFS andre
    ›folks ting være i fred! *raser*

    Helt enig og er det ikke Erik Clausen som har sagt noget om, at man kan stjæle en mands kone men man rører ikke hans cykel?

    Vil så lige tilføje at hærværk på cyklen sgu næsten er værre. At komme ned mandag morgen og dækkene er ekset (stav selv) og lignende er pisse irriterende og som regel en bekostelig affære.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af i en grad man slet ikke kan fatte, at min lorte skole (CBS) har valgt, at ændre optagelseskravet til min ønskede overbygning nogenlunde samtidigt med, at man senest skulle søge.
    Dette betyder, at jeg skal bruge endnu et år på ca. ingenting.
    Tak fordi I gør min bachelor-grad så godt som ubrugelig!

    Det er verdens elendigste skole, og den burde brændes til grunden.
    Hvordan helvede kan man uddanne folk i økonomi og management, når man har et mega underskud, og ikke kan organisere en skid?

    LORT!!

    (Nøj, hvor kan dette ikke interessere andre, men det er rart at komme ud med)
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 29.07.08 kl. 14:32
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    alsvik Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Den her tråd er helt i min ånd - jeg bliver nemlig let irriteret over andres manglende evne til at leve blandt andre. Vi er så mange mennesker, men langt de fleste lever id eres helt egen lille verden.

    Det pisser mig af når:
    - folk stiller sig i gangpartiet i supermarkedet med deres indkøbsvogn
    - fodgængere ikke forsøger at bevare lidt logik i deres færden ved at holde til højre, som alle øvrige trafikanter
    - folk med barnevogne tror at de har ret til hele fortovet (i valgte selv at få børn)
    - folk som taler HØJT i deres mobiltelefon i bussen toget, køen i supermarkedet osv.
    - bilister som partout VIL køre i yderbanen, selvom de bliver overhalet indenom
    - trafikanter som er langsomme (der skal indføres en min. hastighed på landeveje og motorveje!)
    - jeg bliver ringet op af telefonsælgere
    - folk er dumsmarte
    - folk hele tiden har en lidt vildere oplevelse at fortælle end den man lige har fortalt (uanset om det var om dengang man sad fast i elevatoren i Twin Towers d. 11. september 2001)
    - folk sætter lighedstegn mellem økonomi og værd
    - folk er arrogante
    - folk bliver pisset af over ingenting...


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›- jeg bliver ringet op af telefonsælgere
    Jeg er enig i dine betragtninger, men lige præcis den her, kan du bare frabede dig.
    Selvfølgelig er der nogen der skider på markedsføringsloven, men det er de færreste.
    Et eller andet sted kan man afkrydse et lille felt hvor man frabeder sig den slags.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    559

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Kære medcyklist!
    En ting er at du kører over i højresvingsbanen efter Langebro. Det har vi vel alle gjort så man kan komme forrest. Noget andet er at du ikke kigger dig tilbage før du gør det og derfor kører lige ind foran mig og stopper op da der jo er rødt for dig. Det der pisser mig af er at du blir sur over at jeg, efter forgæves at have forsøgt at stoppe min fuldt lastede (med to børn) ladcykel, kører stille og roligt op i røven på dig.
    FOR HELVEDE!! Når du har opført dig som en idiot så stå dog i det mindste ved det!!
    kaare anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    pib anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    Awesome anerkender niks som sideliniens nørdedeste kortnørd :-)
    DB Niks's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›- trafikanter som er langsomme (der skal indføres en min.
    ›hastighed på landeveje og motorveje!)

    Ja lad os straks sætte folketinget i arbejde med den minimumsgrænse!

    Jeg tror ikke de har bemærket det før...

    § 44. Færdsel på motorvej samt på tilkørsels- og frakørselsvej til en sådan vej må kun ske med motorkøretøjer, som på vandret vej kan og må fremføres med en hastighed af mindst 40 km/t.
    Derudover er det ulovligt at være til unødig gene osv., men ja, de forbedrer vel ikke kørselsoplevelsen.

    Mvh. Morten
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,405

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Det pisser mig af at læse Chelseachef Peter Kenyon, af alle mennesker, komme og sige at spændingen i ligaen og konkurrencedygtigheden for klubberne uden for top fire handler om at de skal "get their houses in order."

    Det er da for fanden det mest grænseløst arrogante at komme og sige - spaden er direktør i en klub, der leverede endnu et gigantunderskud sidste år på små £75mio., og hvis klub, der var ved at gå rabundus for fem år siden, ene og alene har vundet titler fordi deres russiske sugar daddy har pumpet mere end fem milliarder kroner i spillerindkøb lige siden.

    Det er sgu da ufatteligt. Jeg bliver mere og mere lokket på den der "hader moderne fodbold"-vogn, og ikke fordi man skal til at have et kort for at komme til bold i Randers.

    mvh,
    -smølle

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Jeg er for så vidt enig med dig. Omvendt vil jeg også godt invitere dig til en facebook-gruppe ...........

    http://www.facebook.com/home.php#/gr...id=12859568348

    Enough said :-)
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    De der plasticflasker, som man sælger remoulade, mayonaisse, ketchup o.lign. i. Så snart man har brugt sådan ca 25% af eksempelvis mayonaissen, så skal man - hvis det ellers skal klemmes ud - voldryste flasken og undertiden banke dem ned i en hård overflade, for at få bare lidt mere ud. Ja, det kender nogen så måske til i en anden sammenhæng, og det kan jo være rart, men det er det altså ikke, når det handler om den slags psykisk og fysisk stærkt belastende emballager.

    Jaja - jeg kan bare købe det i glas. Men så er det jo som regel noget dyrere. Man kunne også bare skrue hele låget af, men ... det er jo ikke det, der er meningen med den slags indretninger!

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    276

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    Lastbiler der overhaler på motorvejen, uden for den tilladte tidszone..

    ..jebus!
    "Jag känner en Braat... Han heter Daniel, Daniel heter han"
    Fodsvamp's Avatar

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    De tilsyneladende endeløse historier om Thomas Gravesens fallerede reservetilværelse i Skotland pisser mig af.

    Fat nu, at manden de facto er stoppet, og at han bare sidder hjemme i Glasgow og ser frem til sidste hverdag i måneden, når milliongagen tikker ind.

    Gravesens nyhedsrelevans er på linje med Jacob Laursens eller Cut'N'Moves gøren og laden. Når man så ligger oveni i, at det eneste, man hører fra manden, er selvretfærdige ligegyldigheder, der kunne have haft Bjarne Riis som tekstforfatter, så er det mig ubegribeligt, at nogen gider beskæftige sig med manden længere. Ja egentlig, at jeg overhovedet gider bruge minutter på at rase over det.
    and oh how we danced

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    160 kroner for en FCK kamp imod et Irsk hold, som jo stort set allerede er ude af turneringen.

    Det pisser mig af, men jeg finder det også tåbeligt, at man ikke vil have flere i Parken til sådan en kamp. Der tjenes vel ffs også penge på andet end billetsalg.
    Sidst redigeret af Togo : 30.07.08 kl. 00:33
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    ›De der plasticflasker, som man sælger remoulade, mayonaisse,
    ›ketchup o.lign. i. Så snart man har brugt sådan ca 25% af
    ›eksempelvis mayonaissen, så skal man - hvis det ellers skal
    ›klemmes ud - voldryste flasken og undertiden banke dem ned i en
    ›hård overflade, for at få bare lidt mere ud. Ja, det kender nogen
    ›så måske til i en anden sammenhæng, og det kan jo være rart, men
    ›det er det altså ikke, når det handler om den slags psykisk og
    ›fysisk stærkt belastende emballager.

    Hvis jeg må prøve at spare dig for belastningen ved at overfalde dine plasticflasker som en gorilla i brunst, så kan jeg anbefale at du skifter taktik ift. udvinding af den søde søde remoulade.

    Dine muligheder:
    1. Tamp flasken mod bordet.
    Bank med håndfladen på bagsiden/undersiden.
    Prust, støn og brøl i ubestemt rækkefølge imens det meste af indholdet bliver hvor det er.

    2. Grib flasken i et fast greb (evt. begge hænder hvis du er ekstra rasende).
    Bid tænderne sammen i indestængt raseri imens du stirrer intenst på flasken.
    Ryst så ligeså hårdt du kan indtil dit ansigt er blodrødt og du begynder at knurre som en rabiesramt hund.

    3. Grib flasken så tæt ved bunden som du kan holde fast med én hånd.
    hæv den op til skulderhøjde eller hvor højt du mener at kunne kontrollere den under næste trin.
    Sving flasken i blød bue ned mod gulvet med åbningen yderst (lad venligst være med at give slip på den ligemeget hvor ophidset du er).
    Bemærk hvorledes centrifugalkraften (det bliver ikke et krav at udtale ordet korrekt) har flyttet indholdet mod åbningen ligemeget hvor lidt eller meget der er i flasken.

    EDIT: 4. (med hjælp fra krølletheden(tm)) Hvis førnævnte muligheder skulle vise sig ikke at være tilstrækkelige kan du gøre følgende:
    Grib en brødkniv, nedstryger, vinkelsliber eller kædesav alt efter raseriniveau.
    Fastgør den genstridige flaske (helst ikke ved at holde den med den frie hånd hvis raseriet er for højt)
    Sav bunden af og grav det sidste ud med en ske.
    Dette kan evt. også gøres fra starten hvis de tre første metoder er for motorisk krævende.

    Så kan du selv vælge ;)

    Mvh. Morten
    Sidst redigeret af GatoConBotas : 30.07.08 kl. 10:44
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII

    TV2 Nyhederne pisser mig af!

    Når de har et telefoninterview, viser de som regel splitscreen; et billede, af vedkommende som de taler med, og et billede af hvor i landet (verden) vedkommende befinder sig.
    Netop det med hvor de befinder sig er problemet. Den ene halvdel af skærmen viser f.eks. Sjælland (fordi personen i mit eksempel befinder sig i København), og nedenunder er der et lille billede af hele Danmark, med en rød firkant der viser mere præcist hvor vi befinder os.

    Eller rettere sagt, burde vise mere præcist.
    Er det måske ikke meningen af indholdet i den lille røde firkant er dét vi ser på den ene halvdel af splitscreen'en?
    NÅ MEN DET ER DET IKKE!!!!!!!

    Den lille røde firkant indkredser Storkøbenhavn, mens splitscreen'en viser hele Sjælland. Det er da for tåbeligt!
    Det er en fejl der er så himmelråbende stupid af lave!
    Nå ja, det kan jo være ligemeget kan du så tænke. Jaja, hvis det er et sted du kender, så som Sjælland og København. Men når den interviewede person så befinder sig på en eller anden obskur lille asiatisk ø, er det pænt umuligt at vide hvor den rent faktisk ligger, fordi de ikke kan finde ud af at vise os det.

    De vil gerne prøve, javel, men de gider bare ikke gøre det så vi kan bruge det til noget...
    Idioter. Helt enormt store tåbeligt stupide inkompetente idioter!!!!

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 5 af 21 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •