Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 22

Emner: FC København - Zenit Skt. Petersborg

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: FCK-Zenit

    For at det skal dreje sig lidt om kampen:

    Den spilles kl. 14:00 på Helsingør Stadion og som tidligere nævnt sendes den på TV3+.

    Ståle har udtaget truppen og den er som følger:

    1. Jesper Christiansen
    3. Niclas Jensen
    4. Hjalte Nørregaard
    5. Ulrik Laursen
    7. Ailton Almeida
    9. Morten Nordstrand
    14. Michael Gravgaard
    17. Oscar Wendt
    18. José Junior
    22. Morten Bertolt
    23. William Kvist
    25. Mathias Zanka
    26. Nikolaj Hansen
    27. Jacob Neestrup
    28. Mads Laudrup
    29. Danni Jensen
    30. Jacob Albrechtsen
    41. Nathan Coe

    Libor Sionko, Zdenek Pospech og Atiba Hutchinson har stadigvæk ferie, mens Grønkjær fortsat har problemer med knæet, og Rasmus Würtz døjer med lidt lyskeproblemer. Mikael Antonsson er blevet hjerteopereret og starter træningen i næste uge.

    Jeg ville gerne have fundet Zenits trup, men mit russiske er ikke det bedste.

    Startopstillingen kan være:

    Christiansen - Wendt, Gravgaard, Laursen, N Jensen - Kvist, Nørregaard, Bertolt?, Laudrup? - Nordstrand, Júnior

    Den kan også være:

    Christiansen - Zanka, Gravgaard, Laursen, N Jensen/Wendt - Kvist, Nørregaard, Bertolt?, N Jensen/Wendt - Nordstran, Júnior

    Andre bud?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: FCK-Zenith på TV ?

    Med de spillere vi har til rådighed håber jeg på


    . Jesper Christiansen
    Zanka - Ulrik L - Gravgaard - Niclas
    Kvist - Hjalte - Bertolt - Wendt
    Junior - Ailton


    Eventuelt wendt på venstre, og ailton ned som midt, men det er jo nok lidt urealistisk. Generalt synes jeg det er en noget svag trup med alle de fravær, tror desværre vi taber sikkert.


    Kunne jo hedde

    Jesper c
    zanka- Ulrik- Grav- Wendt
    Kvist- Hjalte - Laudrup- Ailton
    Junior - Nord
    Sidst redigeret af mathiasf : 28.06.08 kl. 10:17

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: FCK-Zenith på TV ?

    Jeg mødte Niclas i Paul Smith i Illum i fredags (1 uge siden), og han mente nok han var klar til at kämpfen påny.

    Det må være

    JC

    Zanka
    MG
    UL
    NJ

    WK
    HN
    AA (den frække, ellers Laudrup)
    OW

    JJ
    MN
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Lars J afviser ikke FCK

    Skræk-scenarie:
    Lars J til Brøndby - Arrgggghhh!!!
    #1

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: FCK-Zenith på TV ?

    Vi spillede en klog taktisk kamp hvor Zenith ikke kom til én eneste stor chance.
    Vi kom heller ikke frem til meget og de mål chancer der kom fra vores side var pga. fejl fra russerne.

    Forsvaret stod rigtig godt. Laursen havde dog nogle uheldige driblinger nede i forsvaret.

    Midtbanen med Kvist og Hjalte var gode i det def. men kom ikke med meget fremad. Fløjene var af naturlige årsager ikke så iøjnfaldende.

    På toppen spillede både Nord og Ailton som de plejer. Junior kom ind og selvom han var alene på toppen med en meget def. midtbane fik han meget ud af det.

    Alt i alt en rigtig god træningsdag for os og hvis man tænker på hvor langt russerne er i deres optakt så var det utroligt så godt vi kunne følge med igennem hele kampen.
    Zanka-Mania

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: FCK-Zenith på TV ?

    Nu så jeg ikke selv kampen, men hvordan var sammenarbejdet mellem nord og ailton oppe foran? Kunne de godt finde ud af hvem skulle løbe et sted og hvem et andet? Er der håb forude at de er de to man satser på fremover? Håber det fandme.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: FCK-Zenith på TV ?

    ›Nu så jeg ikke selv kampen, men hvordan var sammenarbejdet mellem
    ›nord og ailton oppe foran? Kunne de godt finde ud af hvem skulle
    ›løbe et sted og hvem et andet? Er der håb forude at de er de to
    ›man satser på fremover? Håber det fandme.

    De fik ikke så meget ud af det synes jeg. Men det skal også siges at resten af holdet spillet meget def.
    Zanka-Mania

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: FCK-Zenith på TV ?

    Jeg synes det var en ret fysisk præget kamp, hvor FCK var heldig med nogle af dommerkendelserne - bl.a. ved straffesparket (og så et straffe som blev overset til Zenit)
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Mads Laudrup

    Var meget lidt imponeret over Mads Laudrup. Han så hverken ud til at have fysik eller hurtighed til at begå sig på dette niveau.
    #1

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Mads Laudrup

    ›Var meget lidt imponeret over Mads Laudrup. Han så hverken ud til
    ›at have fysik eller hurtighed til at begå sig på dette niveau.
    Jeg holdt meget øje med Mads, og syntes han gjorde det helt fint, god boldomgang og som regel fremadrettet.

    Det er vel også for meget at forlange fra ung 10'er at han skal spille lige op fysisk med Zenits seniorer bare fordi han skal presses ind som kant i en 442.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Mads Laudrup

    ›Jeg holdt meget øje med Mads, og syntes han gjorde det helt fint,
    ›god boldomgang og som regel fremadrettet.

    ›Det er vel også for meget at forlange fra ung 10'er at han skal
    ›spille lige op fysisk med Zenits seniorer bare fordi han skal
    ›presses ind som kant i en 442.

    Havde fra starten af også fokus på mads laudrup da det er spændende og se hvor meget han har udviklet sig. At han ikke ligefrem strålede er der vel ikke noget og sige til når der var så lidt fokus på teknik og det fremadrettede spil som hovedsagligt er Laudrups´ styrker. Selvom det ikke lykkedes hver gang så prøvede han og udfordre og viste god fight også selvom der var to zenithspillere omkring ham.

    Af andre unge jeg lagde mærke til var Danny Jensen en lille overraskelse. Minder måske lidt om Laudrup i type da de begge er små men teknisk dygtige. Han lavede nogle frække små træk som lykkedes eller resulterede i frispark. Alt i alt er Laudrup og Danny Jensen den type spillere som jeg gerne så flere af på fck holdet.. Dygtige driblere der kan sætte folk af også på et lille område.

    Derudover gjorde de andre unge det fint med god fight og den rette indstilling, uden dog at være så fremadrettede.

    Junior agerede flot targetman alene i front.. man kan håbe at han i topform kan blive lidt skarpere i vendingerne.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Mads Laudrup

    ›Jeg holdt meget øje med Mads, og syntes han gjorde det helt fint,
    ›god boldomgang og som regel fremadrettet.

    ›Det er vel også for meget at forlange fra ung 10'er at han skal
    ›spille lige op fysisk med Zenits seniorer bare fordi han skal
    ›presses ind som kant i en 442.

    Problemet er at han er så satans klejn. Zenit spillerne flyttede ham jo efter behag. Laudrups fysik eller mangel på samme tror jeg bliver den helt store bremseklods for ham, da fysisk styrke er altafgørende i moderne fodbold.
    #1

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Mads Laudrup

    ›Problemet er at han er så satans klejn. Zenit spillerne flyttede
    ›ham jo efter behag. Laudrups fysik eller mangel på samme tror jeg
    ›bliver den helt store bremseklods for ham, da fysisk styrke er
    ›altafgørende i moderne fodbold.

    Nu gider jeg ikke sidde og remse op, men bare se på det forgangne EM.. Der er en del som ikke er særligt store men stadig verdensstjerner.. bare se den spanske og portugisiske midtbane.. og alles yndling arshavin.. man kan sagtens gøre det godt og være klejn, spørgsmålet er så bare om talentet rækker til det.

    Men at størrelse og fysik er altafgørende i moderne fodbold er noget pjat.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: F.C. København-Zenit

    hvordan var ailtons mål?
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Mads Laudrup

    ›Problemet er at han er så satans klejn. Zenit spillerne flyttede
    ›ham jo efter behag.
    Det er jeg så uenig i.

    Jeg synes at ML gled fint af på tackling og drejede ud af mange situationer i bedste Iniesta-stil (uden sammenligning i niveau i øvrigt)
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK deltager i sommerturnering med bl.a Zenit
    By Cambiasso in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 31.05.08, 19:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •