Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Álvaro Santos!!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Álvaro Santos!!!

    Det var sq på mange måder en ok kamp i dag. Vi starter fantastisk, mister så noget ubegribeligt meget af grebet i de sidste femten minutter af første halvleg.

    Anden halvleg formår vi ikke rigtigt at komme ordentlig ind i, og da vi endelig gør, bliver vi straffet i den anden ende.

    Kampen eksploderer så med Backes vildt fede udskftninger. Men men men - vi får kun det ene mål - og respekt for Rangers sidste scoring.

    Der var en fed stemning i Parken, og Álvaro Santos ligner en lysende stjerne. Scorer, tilbyder sig selv hele tiden og knokler for hver en bold.

    Med de berømte marginaler på vores side havde sidelinien svømmet over i lovprisninger til Álvaro, Peter Nielsen, Myggen og alle de andre.

    Surt, men vi skal nok komme videre. Vi formåede ikke at vinde over Rangers, og var regulert to mål fra. Holdet mangler stadig noget for at være Champions League-klar. Lad os håbe vi er det til næste år. Der skal nok komme andre store chancer!
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 27.08.03 kl. 23:21
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›Det var sq på mange måder en ok kamp i dag. Vi starter
    ›fantastisk, mister så noget ubegribeligt meget af grebet i de
    ›sidste femten minutter af første halvleg.

    Der sker det, der altid sker for danske hold. Vi bliver bange for at vinde. Tænker kun på at beskytte 1-1 og rykker baglæns.

    Usikkerhed hos nøglespillere som Martin A, Røll og Rabo kombineret med at Todi aldrig kom med i kampen og at de gamle mænd på midten er slidt op fik forsvaret til at gå op i limningen en enkelt gang.

    ›Der var en fed stemning i Parken, og Álvaro Santos ligner en
    ›lysende stjerne. Scorer, tilbyder sig selv hele tiden og knokler
    ›for hver en bold.

    Men jokker også i bolden et par gange. Det er dog dejligt at have en mand i truppen der ikke er bange for at score.

    ›Med de berømte marginaler på vores side havde sidelinien svømmet
    ›over i lovprisninger til Álvaro, Peter Nielsen, Myggen og alle de

    Ja, vi var ikke heldige. Men vi opsøgte det heller ikke.

    ›Surt, men vi skal nok komme videre. Vi formåede ikke at vinde

    Det mest sure i dag er at vi tabte til et dårligere hold. Men det kan vi kun takke os selv for.

    ›over Rangers, og var regulert to mål fra. Holdet mangler stadig
    ›noget for at være Champions League-klar. Lad os håbe vi er det
    ›til næste år. Der skal nok komme andre store chancer!

    Specielt da klubben nok ikke lader sig gribe af samme panik som der hersker her i aften. Truppen har lært noget, og vi må bare blive bedre.

    Startende på søndag med at gi den en skalle. Eller var det Brian?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679
    Med de berømte marginaler på vores side havde sidelinien svømmet over i lovprisninger til Álvaro, Peter Nielsen, Myggen og alle de andre.
    Det er sikkert og vist. Det skal man tænke på, hvis man bliver lidt chokket over hvor negative poster folk kan finde på at skrive nede i kulkælderen.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679
    Der sker det, der altid sker for danske hold. Vi bliver bange for at vinde. Tænker kun på at beskytte 1-1 og rykker baglæns.
    Jeg synes absolut ikke det gik baglæns! Tværtimod synes jeg faktisk vi skulle have kontrolleret offensiven lidt mere Olsensk efter udligningen.

    Usikkerhed hos nøglespillere som Martin A, Røll og Rabo kombineret med at Todi aldrig kom med i kampen og at de gamle mænd på midten er slidt op fik forsvaret til at gå op i limningen en enkelt gang.
    Er det en kritik af nogen? De er, som du skriver, vores nøglespillere.

    Der var en fed stemning i Parken, og Álvaro Santos ligner en lysende stjerne. Scorer, tilbyder sig selv hele tiden og knokler for hver en bold.
    Enig. Velkommen til FCKs 11-mandstrup.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287
    ›Jeg synes absolut ikke det gik baglæns! Tværtimod synes jeg
    ›faktisk vi skulle have kontrolleret offensiven lidt mere Olsensk
    ›efter udligningen.

    Nu var det fra det 30. til det 60. minut jeg tænkte på (ca). Der var vi alt for passive. 0-1 målet var ikke nogen specielt stor overraskelse, omend måden det kom på var.

    ›Er det en kritik af nogen? De er, som du skriver, vores nøglespillere.

    Ja, specielt Martin A sjuskede meget. I starten af 2. halvleg havde han en periode hvor han taber 3-4 nærkampe i træk. Nærkampe som han faktisk burde have vundet. Tænkte han for meget på en kontrakt i udlandet?

    Men må man ikke kritiseres hvis man er nøglespiller?

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846
    ›Jeg synes absolut ikke det gik baglæns! Tværtimod synes jeg
    ›faktisk vi skulle have kontrolleret offensiven lidt mere Olsensk
    ›efter udligningen.

    Ja, det var tydeligt, at vi gik efter mål nummer to. Men vel også svært andet med fire angribere og kun tre forsvarer på banen. Rangers virkede møre, så jeg synes sådan set, at det var fair nok. Men i bagkundskabens usandsynligt ulidelige klare lys - ja, vi burde have sparket bolden ud af kommunen.

    ›Er det en kritik af nogen? De er, som du skriver, vores nøglespillere.



    ›Enig. Velkommen til FCKs 11-mandstrup.

    Todi får det svært....meget svært - og eftersom 32 var næsten usynlig (dog med i målet) i dag, så ligner det et farvel til bænken for 32. Ellers synd - havde gerne set ham fortsætte sin stime fra sidste efterår.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    35
    ›Todi får det svært....meget svært - og eftersom 32 var næsten
    ›usynlig (dog med i målet) i dag, så ligner det et farvel til
    ›bænken for 32. Ellers synd - havde gerne set ham fortsætte sin
    ›stime fra sidste efterår.

    Ja, fedt med en ny angriber.. Men jeg kommer sgu også til at savne Hr. 32

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679
    Todi får det svært....meget svært - og eftersom 32 var næsten usynlig (dog med i målet) i dag, så ligner det et farvel til bænken for 32. Ellers synd - havde gerne set ham fortsætte sin stime fra sidste efterår.
    Han udfyldte sin indskifter-rolle perfekt. Med i hovedspillet foran begge mål og løbearbejde på de mere trættes vegne. Men ja, det bliver svært for angriberne.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477
    ?Ja, det var tydeligt, at vi gik efter mål nummer to. Men vel også
    ?svært andet med fire angribere og kun tre forsvarer på banen.

    Enig. Holdet var med indskiftningerne indstillet på massiv fremdrift med fuld risiko, og det var tydeligt vanskeligt mentalt at forsvare. Det ville kræve at Hjalte uden videre gav den som højre back, hvilket kun skete i glimt. Det er lige præcis her den unikke lektie kan læres, idet de øvrige udslagsgivende fejl (Rabo + Rooba: 0-1) lige så vel forekommer hos os i superligaen. Man kan kun arbejde sig udover det ved at spille så meget som muligt mod modstandere som har 100 millioner og landets ære på spil - og skal vi være realistiske - hold som ligger i den nordiske top 6.

    Jeg havde ikke indtrykket af at Rangers var specielt møre. De havde ikke brugt voldsomt mange kræfter i første halvleg, og vandt betydelig mere boldkontrol som kampen skred frem, bortset fra efter 32's indskiftning, hvor der for alvor blev lagt pres på.

    Venlig hilsen
    General Belgrano

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    97
    Utroligt at du kan holde hovedet så koldt. Respekt det er hvad du fortjener.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    41
    ›Der var en fed stemning i Parken, og Álvaro Santos ligner en
    ›lysende stjerne.

    Efter rangers første mål, synes jeg Nedre C faldt totalt væk. Der må jeg sgu erkende der kan andre klubber's fans sgu godt finde ud af at køre videre.
    Så den fede stemning den manglede en del i anden halvleg.

    Hulk

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5

    Hvis Bare!!!!!!

    Tænk hvis Santos var kommet ind fra starten af 2. halvleg med sin entusiasme og sit sprudlende spil og sin lyst!!! til at det her skulle vindes, så kunne meget måske have været anderledes - hvis altså HVIS!!!!!!!

    Mit FCK hjerte bløder i dag og jkeg har ikke lyst til andet end at sidde på mit kontor med lukket dør og tænke - tænk hvis bare!!!!!!!

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    6
    Op med humøret ! Og glem den tanke med Santos, ellers kunne man jo også spekulerer i tænk nu hvis FCK havde beholdt Rune, og ikke givet sig i lag med Khildsted eller Rábo. Tænk nu hvis Laursen ikke havde brændt det straffe mod Dortmund. Tænk nu hvis vi ikke havde forlænget med Todi (måske en fordel - bortset fra det frafald i kvinder på tribunerne), osv. osv.

    Men det bliver en fornøjelse at se ham i superligaen. For faen en lille tank !

    :-) |FCKasper|

    ›Tænk hvis Santos var kommet ind fra starten af 2. halvleg med sin
    ›entusiasme og sit sprudlende spil og sin lyst!!! til at det her
    ›skulle vindes, så kunne meget måske have været anderledes - hvis
    ›altså HVIS!!!!!!!


    ›Mit FCK hjerte bløder i dag og jkeg har ikke lyst til andet end
    ›at sidde på mit kontor med lukket dør og tænke - tænk hvis
    ›bare!!!!!!!

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Han udfyldte sin indskifter-rolle perfekt. Med i hovedspillet
    ›foran begge mål og løbearbejde på de mere trættes vegne. Men ja,
    ›det bliver svært for angriberne.

    jeg er ikke nogen stor fan af møller som han har været brugt af backe - men i går gjorde han det formidabelt. og med hans forrygende arbejdsindsaz hver gang havde der nok været en ide i lidt uortodoxt at sætte ham ind fra pausen i st. f. myggen eller nielsen, som begge var kørt flade. det var i hvert fald tydeligt at de mistede grebet om midtbanen allerede fra den halve time. synd, for indtil da lignede rangers det de er: et ordinært hold i hænderne på et tophold.

    og det er jo det der er bittert: myggen og nielsen - og dermed holdet - spiller på absolut topniveau i en halv time, men har ikke benzin til mere. hvorfor fanden blev de kvalificerede afløsere aldrig købt?

    desuden bemærkede jeg med gru, hvor lidt vi fik ud af kontraer. det ser ikke ud til at være en del af træningen. men det kan måske ikke trænes?!?

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    473
    ››Jeg synes absolut ikke det gik baglæns! Tværtimod synes jeg
    ››faktisk vi skulle have kontrolleret offensiven lidt mere Olsensk
    ››efter udligningen.

    ›Ja, det var tydeligt, at vi gik efter mål nummer to. Men vel også
    ›svært andet med fire angribere og kun tre forsvarer på banen.
    ›Rangers virkede møre, så jeg synes sådan set, at det var fair
    ›nok. Men i bagkundskabens usandsynligt ulidelige klare lys - ja,
    ›vi burde have sparket bolden ud af kommunen.


    ››Er det en kritik af nogen? De er, som du skriver, vores nøglespillere.
    ››
    ››
    ››
    ››Enig. Velkommen til FCKs 11-mandstrup.

    ›Todi får det svært....meget svært - og eftersom 32 var næsten
    ›usynlig (dog med i målet) i dag, så ligner det et farvel til
    ›bænken for 32. Ellers synd - havde gerne set ham fortsætte sin
    ›stime fra sidste efterår.

    Det er spørgsmålet, om det ikke er farvel til Todi. Han og Alvaro minder som typer meget om hinanden og 32 vil være god at kunne kaste ind til sidst i kampene - nøjagtig som i går.
    l

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Alvaro Santos
    By Rahbek in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 30.04.05, 22:08
  2. Alvaro Santos
    By Zinedine in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 03.04.04, 08:46
  3. Álvaro Santos – Ozeloten!
    By zebos in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 26.01.04, 14:36
  4. Mest om Alvaro Santos
    By Luffe in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.11.03, 10:32
  5. Alvaro Santos
    By Betzer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 18:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •