Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: FCK's kampe på fck.dk

  1. #1
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    FCK's kampe på fck.dk

    FCK får nu mulighed for at vise kampene på FCK.dk senere samme aften. Dvs efter de ikke længere har "nyhedsværdi" for viasat. Det er tamolig bonus for os der ikke har viasat, og før har måtte sætte vores lid til radio, venner, dårlige www-uplinks eller andet godt.

    Man fik en lille forsmag på det ved cliftonville kampen hvor det var muligt at se målene på fcks hjemmeside, dagen efter.

    Men er der nogen der ved om det gælder fra denne her kamp af, eller først senere?

    Link: http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8160

    -wochmann
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: FCKs kampe på fck.dk!?

    ›Men er der nogen der ved om det gælder fra denne her kamp af,
    ›eller først senere?


    Nu er de første highlights allerede oppe... Det er ikke så omfattende som man kunne ha håbet, men det er ganske fint. Mht hele kampe, så står der jo at det først blir om lidt tid - men det kunne være sjovt hvis det var med tilbagevirkende kraft de fik dem lagt op.

    De fik endda lagt skidtet opkl 23:56-57 i stedet for det præ-proklamerede 23:59... Uha uha (Ps - underligt tidspunkt at stræbe efter men ok).
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  3. #3
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: FCKs kampe på fck.dk!?

    Ja ku være fint at kunne gå tilbage i arkiverne og se gamle guldkorn. Tror nu ikke lige vi får det at se forløbigt <--- det ser godt nok dumt ud ...

    Må håbe det kommer op og køre inden længe. tv2sports tilbud køre kun en runde mere, og efter det er jeg semi-fucked.
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: FCKs kampe på fck.dk!?

    Videoen er i Flash (.flv-format), hvilket betyder at du ikke skal have yderligere programmer på computeren end dem du allerede bruger for at se FCK.DK.
    Rart, da det er nemt og man så kan se det på en offentlig computer eller på arbejdet uden at skulle installerer alt muligt.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Meget godt tiltag, men havde dog håbet på højere kvalitet på videoen. Man kan godt se hvad der sker på videoen, men det er nu ikke fordi kvaliteten gør det forfærdelig tydeligt.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Jeg er bare glad for at se de største chancer og målene, og det bliver leveret på så nem en måde, ingen download eller andet pjat.
    hvad?


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Det var simpelthen klasse at sidde i Ungarn og se højdepunkter. Og at vi senere kan se hele kampe på nettet er en af de bedste nyheder længe. Det er noget alla det jeg ville have i denne tråd: http://sidelinien.dk/forums/showthre...ighlight=fcktv
    Er man på ferie eller kampen spilles i udlandet/jylland og man er forhindret i at være til stede er det tæt på perfekt at kunne se højdepunkter eller i bedste fald hele kampe.
    Jeg er ihvertfald meget tilfreds med det nye tiltag... Og glæder mig til at alle kampe kommer LIVE på nettet;-)




    FORZA FC

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    ›Jeg er ihvertfald meget tilfreds med det nye tiltag... Og glæder
    ›mig til at alle kampe kommer LIVE på nettet;-)

    Jamen, de kampe der sendes på TV 2 Sport bliver allerede streamet: http://tv2sport.dk/streaming

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    ›Jamen, de kampe der sendes på TV 2 Sport bliver allerede
    ›streamet: http://tv2sport.dk/streaming

    Såvidt jeg kunne forstå på bitre skæbner skulle man have dansk IP-adresse for at benytte TV2 Sports service. Dog findes der, såvidt jeg ved, programmer som kan ændre din IP-adresse til ønskede lands kode.

    -H&A

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    62

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Har man allerede besluttet at highlights ikke var en god idé ? Der er ingen highlights fra Randerskampen.

  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    ›Har man allerede besluttet at highlights ikke var en god idé ?
    ›Der er ingen highlights fra Randerskampen.

    Så du ikke kampen? Der var ingen highlights fra Randerskampen.... :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    338

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Hvor er de hoejdepunkter henne? Det er squ for daarligt af fck.dk. De kunne i det mindste meddele, at tv-klippene ikke er klar.

    H

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    62

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Haha, ved godt der ikke var nogen højdepunkter, men det virker bare ikke så klogt at meddele , der kommer højdepunkter fra alle kampe, når der så i virkeligheden ikke gør =)

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    Hvis i bare vil se målene så kan de ses på onsides side.

    http://onside.dk/onsideTV/12914

  17. #15
    wolthers er offline Hvad er det der sker!?!?
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    58

    Re: FCK's kampe på fck.dk

    ››Jamen, de kampe der sendes på TV 2 Sport bliver allerede
    http://tv2sport.dk
    ››streamet: /streaming


    ›Såvidt jeg kunne forstå på bitre skæbner skulle man have dansk
    ›IP-adresse for at benytte TV2 Sports service. Dog findes der,
    ›såvidt jeg ved, programmer som kan ændre din IP-adresse til
    ›ønskede lands kode.

    ›-H&A

    Jeg kunne ihvertfald godt streame SønderjyskE vs FCM forleden dag på min fasters spanske bærbare her fra costa del sol. Om hun har dansk ip ved jeg ikke, men jeg tvivler stærkt.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kedelige FCK-kampe
    By Amsinck719 in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 11.08.09, 19:56
  2. FCK kampe paa Rhodos
    By Søren Q in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 16.07.04, 20:07
  3. Mål og kampe (FCK's hjemmeside)
    By Outpatient in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 27.07.03, 12:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •