Se afstemningsresultater: Er Mikael Antonsson fremtidig midtforsvarer i FCK ?

Stemmeafgivere
403. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • nej , han bliver erstattet snarest af en anden spiller

    172 42.68%
  • ja, han skal bare lige komme sig over sine problemer

    114 28.29%
  • nej, Zanka er fremtiden med Laursen

    72 17.87%
  • måske, hvis han kommer sig hurtigt

    45 11.17%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 23

Emner: Mikael Antonsson og fremtiden?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Mikael Antonsson og fremtiden?

    Hey !

    Efter Mikaels hjerteoperation var det jo spændende at se ham spille træningskamp idag mod Rovers.

    Men der måtte han udgå med en skade i knæet,desværre.

    Med de seneste meldinger om en forstærkning til midterforsvaret så er hans tid vel forbi her i klubben ?

    Hvor længe har han kontrakt endnu ? og ser du ham med en fremtid her ?

    Det er jo ikke ligefrem fordi han har vist det store de gange han har spillet for klubben, og på mig virker han nu som en spiller der aldrig kommer til at have en fremtid hos FCK.

    Lidt synd for manden men måske i sidste ende godt for klubben, han virker sgu ikke stærk nok, de få gangne han har været med.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    Han har ikke imponeret mig de gange han har spillet. Egentlig ser jeg ham heller ikke som andet, end en erstatning for Dan T.
    Såfremt vi får en centerforsvarer kan jeg ikke se, at Antonsson har en fremtid i klubben, han har hverken niveau eller fysik til fodbold på FCK's ambitionsniveau.
    Fc Ålene

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    Med tanke på Ulrik Laursens forår og 'Zankas' unge alder bør Antonsson i den grad have en fremtid i klubben. Tre midterforsvarer, her antager jeg at vi snart henter en, er simpelthen ikke nok, og da rygterne ikke ligefrem skriger på at vi henter den meget nødvendige centrale midtbaneforstærkning, må det forventes at Kvist skal bruge al sin energi oppe på midtbanen.

    Derudover er Antonsson en ganske fin midterforsvarer, og i foråret var han vel vores mest stabile, og han stabiliserede faktisk en ganske elendig defensiv, da han fik chancen i foråret.

    -H&A


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    Med tanke på, at klubben leder efter en ny forsvarsspiller, er der vel meget, der tyder på, at man ikke regner med Antonsson i fremtiden, i hvert fald ikke som andet end reserve for reserven.

    http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157601

    Man må næsten gå ud fra, at der med klassespiller tilsigtes en spiller, der kan og skal gå direkte i startopstillingen. Der med er der kun en plads tilbage at kæmpe om for de resterende tre, Laursen, Zanka og Antonsson.

    Ulrik Laursen er anfører, så han må næsten forventes at være blandt de startende 11, når han ellers er klar. Zanka er fremtidens mand, så ham slår Antonsson næppe af pinden. Altså har jeg svært ved at se Antonsson andre steder end på bænken.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    ›Med tanke på Ulrik Laursens forår og 'Zankas' unge alder bør
    ›Antonsson i den grad have en fremtid i klubben. Tre
    ›midterforsvarer, her antager jeg at vi snart henter en, er
    ›simpelthen ikke nok, og da rygterne ikke ligefrem skriger på at
    ›vi henter den meget nødvendige centrale midtbaneforstærkning, må
    ›det forventes at Kvist skal bruge al sin energi oppe på
    ›midtbanen.

    ›Derudover er Antonsson en ganske fin midterforsvarer, og i
    ›foråret var han vel vores mest stabile, og han stabiliserede
    ›faktisk en ganske elendig defensiv, da han fik chancen i foråret.

    ›-H&A

    Jeg er rørende enig.
    Antonsson har på ingen måde udspillet sin rolle og i særdeleshed ikke med antallet af aktuelle midterforsvaret.

    Antonsson har i mine øjne fået lidt en Ailton status, forstået på den måde, at uanset hvordan han præsterer så får han dårlig kritik og referencer til Aberdeen kampen.
    Antonsson har gjort det udemærket uden at være prangende og udviser stor tålmodighed og er glad for de kampe han får.
    Hvad er alternativet? En ung uritineret eller en ny Dan T som hurtigt mister tålmodigheden og søger væk?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    ›Zanka er fremtidens mand, så ham slår Antonsson næppe af pinden.

    For sådan er det når man selv spiller FM, men mon ikke Antonsson godt kan slå 18-årige Zanka af pinden hvis han kommer tilbage i topform? Ikke at jeg håber det, men det kan i dén grad sagtens ske, tror jeg.

    Ellers masser af ros til Anton for et flot forår fra mig også. Jeg håber han snart er tilbage på fuld kraft for byens hold.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    38

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    >> måske, hvis han kommer sig hurtigt

    Den er svær, da der kan ske flere ting.

    På den ene side, ville det være det logiske at spille med ham, da han ud fra mit synspunkt har væsentlig mere rutine en Zanka.

    På den anden side, hvis der kommer til at gå for lang tid, er det måske ikke noget der er værd at satse på, såfremt at Zanka bliver spillet ind på holdet. Der kan jo også ske det at der kommer en helt tredje spiller ind, i stedet for de 2, hvilket der vel også er mulighed for set ud fra de rygter der kører.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    ››Zanka er fremtidens mand, så ham slår Antonsson næppe af pinden.

    ›For sådan er det når man selv spiller FM, men mon ikke Antonsson
    ›godt kan slå 18-årige Zanka af pinden hvis han kommer tilbage i
    ›topform? Ikke at jeg håber det, men det kan i dén grad sagtens
    ›ske, tror jeg.

    ›Ellers masser af ros til Anton for et flot forår fra mig også.
    ›Jeg håber han snart er tilbage på fuld kraft for byens hold.

    Nu har jeg aldrig spillet FM, men jeg mener helt bestemt, at Zanka har mindst samme kvalitet som Antonsson, og dermed mener jeg også, det er Zanka man bør satse på. Jeg er ikke utilfreds med Antonsson, jeg mener bare, han er den, man bør anvende som sidste alternativ.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    1,398

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    Med Peter larssons evt. komme til FCK og Nikolaj Hansens ytring idag om at han er skuffet over Ståle, står problemerne med spillere i kø hos FCK.

    Laursen er tilbage om lidt og sikker i centerforsvaret, det samme må siges om Peter hvis han kommer, så er det Mikael og Zanka til bænken og Nikolaj på 2 holdet.

    Iøvrigt så tager Ståle vel næppe 2 forsvarere på bænken, så Zanka ryger vel ud i kulden ?? eller er det Zanka som tager bænkerollen og Mikael som ryger på 2 holdet.
    Nikolaj er øjensynligt ikke tilfreds med ikke at starte inde og kimen er lagt til intern ballade.

    Prisværdigt at han mener han skulle starte inde, men skidt for sammenholdet.

    Bliver spændende at se hvad som sker.

    Mvh Thomas
    Bær over med mig jeg bor på VESTEGNEN.....!
    King Glostrup's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    ›Med Peter larssons evt. komme til FCK og Nikolaj Hansens ytring
    ›idag om at han er skuffet over Ståle, står problemerne med
    ›spillere i kø hos FCK.

    ›Laursen er tilbage om lidt og sikker i centerforsvaret, det samme
    ›må siges om Peter hvis han kommer, så er det Mikael og Zanka til
    ›bænken og Nikolaj på 2 holdet.

    ›Iøvrigt så tager Ståle vel næppe 2 forsvarere på bænken, så Zanka
    ›ryger vel ud i kulden ?? eller er det Zanka som tager bænkerollen
    ›og Mikael som ryger på 2 holdet.
    ›Nikolaj er øjensynligt ikke tilfreds med ikke at starte inde og
    ›kimen er lagt til intern ballade.

    ›Prisværdigt at han mener han skulle starte inde, men skidt for sammenholdet.

    ›Bliver spændende at se hvad som sker.

    ›Mvh Thomas

    Hvorfor skulle Ståle ikke tage to forsvarsspillere med på bænken nu den ene af dem er 'Zanka'. Han er trods alt 'gratis' at have siddende dér.

    Desuden er Nikolaj Hansen historie i Kbh. Han får næppe mere end halvåret på KB's førstehold.

    -H&A

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    ›Nikolaj er øjensynligt ikke tilfreds med ikke at starte inde og
    ›kimen er lagt til intern ballade.

    Nikolaj Hansen har kontraktudløb om mindre end et halvt år og dermed er kimen lagt til at han forlader klubben til nytår, hvorfor hans sårede følelser nok er knap så vigtige i det store billede.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #12
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    eller en ny Dan T som hurtigt mister tålmodigheden og søger væk?
    Det der det er sgu tæt på at være uforskammet.
    thomassen er noget nær den bedste og mest loyale 3 mand vi nogensinde har haft. Han var en af ligaens 4 bedste forsvare, og på trods af at han havde kvalitet til langt bedre tog han til takke med sin situation uden at kny. Nævn een spiller før eller siden der kan måle sig med det,- inden du søler en spiller til der har givet klubben så meget!

    -wochmann
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden ?

    ›Det der det er sgu tæt på at være uforskammet.
    ›thomassen er noget nær den bedste og mest loyale 3 mand vi
    ›nogensinde har haft. Han var en af ligaens 4 bedste forsvare, og
    ›på trods af at han havde kvalitet til langt bedre tog han til
    ›takke med sin situation uden at kny. Nævn een spiller før
    ›eller siden der kan måle sig med det,- inden du søler en spiller
    ›til der har givet klubben så meget!

    ›-wochmann

    Hvorfor h..... er det uforskammet?
    Helt enig i at Dan T var god og derfor ønskede han sig inderligt at komme væk og få spilletid da han erfarede at det kun kunne blive til sporadisk spilletid og INTET galt i det, tværtom dybt forståeligt!
    Vi blev ved med at købe forsvarsspillere, selv efter Dan´s gode præstationer sammen med Bo Svensson. Først Gravgaard og sidenhen Hangeland og dette overbeviste Dan T om, at der nok efterhånden var for langt imellem snapsene.
    Jeg hentydede blot til at det ville være optimalt at have en 3-4 forsvarer, som selv vurderede sig niveaumæssigt under de 2 spillende og der ved sad skarp og klar på bænken med uanet tålmodighed.

    Dan T oplevede jo at gå fra stamspiller til reserve, men det var sgu da ikke uden at kny, han ville gerne væk og jeg gentager det forstår man gerne.
    Søler en spiller? Jeg forstår intet af det du postulerer.
    Antonsson kan vel godt leve op til dine krav som en mand der har accepteret sin skæbne til en 3. forsvarer indtil nu, kan han ikke?

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden?

    Efter kampen mod Pana i går, så beder jeg til at CV forlænger med Antonsson! Kom nu CV!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Mikael Antonsson og fremtiden?

    Efter kampen mod Pana i går, så beder jeg til at CV forlænger med Antonsson! Kom nu CV!
    Jeps. Kom nu. Det burde være en formalitet. Jeg tvivler på at større klubber er ude efter ham, og jeg tror ikke han vil hjem til Sverige endnu - selvom jeg naturligvis ikke aner det - og jeg antager at FCK gerne vil beholde en fast mand, med stor betydning.

    Der skal bare forlænges. Det er formentlig bare lidt mønt, der skal aftales i detaljer først.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Mikael Nilsson
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 10.04.09, 10:39
  2. Mikael Antonsson til FCK
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 110
    Sidste Meddelelse: 27.06.07, 20:42
  3. Mikael Nilsson
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 29.07.05, 13:41
  4. Hjælp Mikael Simpson!!!
    By 9-106 in forum Kultur
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 24.09.04, 17:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •