Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Bedste blog-site?

  1. #1
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Bedste blog-site?

    Ja, ganske simpelt, hvilke erfaringer har I med de sider, der findes på Internettet, hvor man gratis kan starte sin egen blog. Jeg går nemlig og overvejer at gøre dette og søger derfor råd om, hvor der er både gode features, et godt publikum og en god kvalitet i de øvrige blogs på sitet.

    Så vidt jeg kan se ser TV2's site ud til at være mest populært, men det ser desværre også ud til at være fyldt med mennesker, der fortæller om små lommefilosofiske ting alt efter hvad de har oplevet den pågældende dag skrevet i et sprog og med en tegnsætning, der ville gøre en 10-årig flov. Vel blog-svaret på Nationen. Hvilke andre muligheder findes der?

  2. #2
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Bedste blog-site?

    Hvilke andre muligheder findes der?
    Hold dig LANGT væk fra både TV2 og Nationen - med mindre du elsker at blive svinet til af små børnehavebørn (læs: voksne), der ser det som deres ypperste mål at nedgøre andre.

    Jeg har i lang tid haft en blog på noget der hedder mingler.dk. Dette er ikke kun et "blog-sted", men også et slags netværk - lidt a la facebook og så alligevel ikke, det er nemlig uden al den hype og ekstra features der forlængst har gennemsyret Facebook.
    Personligt syntes jeg rigtigt godt om kvaliteten af de blogs der bliver udgivet på 24.dk - desuden er der et kæmpe udbud af div. diskussionsgrupper, hvor man kan diskutere alt lige fra motorcykler, FCK, madopskrifter og lettere lumre emner... :o)
    Gratisavisen 24 Timer opkøbte mingler for ca. ½ år siden, så sitet nu bare hedder 24.dk, men konceptet har de ført videre, så det kan jeg sagtens anbefale.
    Send mig en PM, hvis det har din interesse, så sender jeg dig en "invitationsmail", så du nemt kan komme i gang.

    Desuden har jeg også for en kort periode været inde over blogspot - det virkede ad h..... til - eller også var det bare mig der ikke kunne hitte ud af deres såkaldte brugervenlighed.

    /Philip

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til Debatredaktionen - Forslag om blog
    By Karsten CF1 in forum Kontoret
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 30.08.07, 10:55
  2. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 26.06.05, 10:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •