Det er for mig en gåde, at man ikke dagen derpå kan glæde sig lidt over at være vidne til en oplevelse, der vel ikke kan betragtes som hverdagsagtig. JA JA man kan være for nøgtern MEN

Jeg kunne i lighed med alle jer andre godt have tænkt mig et noget andet resultat - men sådan blev det ikke - og selvfølgelig skal man være skuffet - men for fanden det er jo det der er det fede ved fodbold - indlevelse - men at se hvordan i nærmest falder over hinanden for at få skiftet den ene eller den anden ud og hvor er det syndt for os at en eller anden avis skrives som det passer dem - tudefjæs.

Ikke alle film har en happy end. Hvis de havde så tror jeg næppe man gad at se nogle film og på samme måde er det med kampen igår.

Glæd jer dog over at det var en stor oplevelse - omend skuffende - og så kom dog videre i teksten - ikke flere afstemninger om hvem og hvad der var skyld i dit eller dat -

Det eneste, der er at være skuffet over igår er blot, at vi ikke får lov at se eks. Real i parken, og det vi så reelt er skuffet over det er, at vi går glip af den oplevelse, men så får vi sgu nok nogle andre også selv om BT skriver noget vås og selvom vores hold kunne "have gjort det lidt bedre igår" - Så lad være med at være sådan nogle vindbøjtler -

Dupont - Si Tacuisses philosophus mansisses