Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 121

Emner: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Nu er den anden tråd ("FCK strammer reglerne") blevet så lang og uoverskuelig, at dagens bedste nyhed vist fortjener sin egen.

    Med henvisning til denne nyhed:

    http://fckfc.dk/Default.aspx?ID=1&M=...D=7&NewsID=527

    Skal først og fremmest lyde en stor thumbs up til Fanklubben for at melde kontant ud i denne sag. Det er for det første befriende, at bestyrelsen endelig har opnået fælles fodslag i sagen, og for det andet forfriskende at man overhovedet "tør" gå imod ledelsens beslutninger.

    Nu byder spørgsmålet sig dog: hvad har man i Fanklubbens bestyrelse tænkt sig at gøre?
    Det er fint, at man giver sin holdning til kende, men hvis den skal have bare den mindste effekt, skal den også bakkes op af handling.

    Derfor tilspørgerer jeg Jer: har I tænkt Jer at sætte handling bag ordene, og hvilke tiltag imod FCK Away, kan vi i så fald forvente fra Fanklubben?

    Igen, godt gået FCKFC.

    SB


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Ja, det er ganske fint.

    Skal modstanden dog få den rette modtagelse/vægt, mener jeg, at de gode folk i bestyrelsen burde uddybe følgende: "....samt vil være interesseret i at indgå i en dialog omkring hvordan adgangspolitikken bør være fremadrettet."

    Hvilke gode forslag ligger I inde med her? Det ville pynte enormt på budskabet, hvis der kom et par konstruktive løsningsforslag (udover at lade hooliganregistret gøre forsøget først)..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Jeg har stadig blandede følelser omkring alt det der med FCK Away, da der er gode argumenter både imod og for tiltaget.

    Når det så er sagt, så tror jeg simpelthen ikke denne modstand fra FCKFC's bestyrelse har nogen synderlig effekt. Med Don Ø ved roret bliver det ikke lavet om. Manden er for stolt/stædig til at han nogensinde vil indrømme at der er noget galt med det, specielt set i lyset af det seneste halve års udtalelser, som altid har virket meget skarpe og direkte ubehøvlede.

    Men man må da håbe at der er nye takter på vej, og at de fra FCK's side vil åbne op for lidt konstruktiv kritik. Især nu hvor det kommer fra FCKFC's bestyrelse direkte.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Dan Hammer siger at FCK Away vil forsætte på trods af modstanden, men hvad skulle han ellers sige i første omgang. Det var man kunne forvente.

    Han siger samtidigt at han glæder sig til en dialog med fanklubben, og det er MEGET glædeligt og klart det mest positive man kunne håbe på efter sådan en udmelding.

    PS&E virker urokkelige omkring deres FCK Away register omkring udebane kampene, den kamp tror jeg også er tabt, det kommer til at forblive uanset hvad, og der har jo også været en del ballade som er svær at tale sig fra, så der synes jeg ikke at FCKFC bør bruge deres krafter.

    Omkring stemningstribunen virker PS&E til at ryste, de har allerede ændret reglerne en gang og kan vel gøre det igen, hvis de vil lytte på argumenter som forskellsbehandling i forhold til Nedre C, at der reelt aldrig har været ballade på stemningstribunen og at denne måde at fryse de unge vilde ude på kun gavner hooliganismens rekruteringsgruppe

    Her synes jeg at fanklubben som bruge sin goodwill, så kan man i det mindste få lidt af stemningen tilbage i PARKEN. Så må spillerne og klubben leve med den manglene opbakning på udebane.

    Samtidigt skal FCKFC nok passe på at PS&E ikke bare ignorer dem totalt og laver sin egen fanklub, de har jo allerede gjort benarbejdet via CLUB FCK, som de selv kommer til at sidde i bestyrelsen for og kan styre medlemmerne som lemminger og aldrig få modspil, for ledelsen kan vel egentlig ikke bruge modspil til noget, fans og fanklubber betyder jo ingenting i deres verden. Her drejer det sig om sponsorer og politikkerne
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,411

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Hvis vi flytter herover, så vil jeg da gerne gentage fra "strammer reglerne"-tråden, at dette...
    Dels mener vi, at ”hooliganregisteret”, der knap var trådt i kraft, da FCK Away blev indført, netop bør kunne bruges til at afholde bøllerne fra at gå til fodbold.
    Om ikke andet så bør man i det mindste lade det komme an på en prøve, før man indfører mere vidtgående foranstaltninger.
    ... som udgør det bedste forslag til et forsøg på at løse et problem, der er højaktuelt og krævede øjeblikkelige indsatser, er helt utilfredsstillende og sørgeligt naivt.

    Det er ikke et seriøst alternativ overhovedet. Hooliganregisteret kan jo slet ikke dæmme op for ting som den kollektive idioti der blev set i Lyngby, Brøndby etc., hverken på kortere eller længere sigt.

    mvh,
    -smølle


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Jeg vil som andre også lige takke Fckfc for dagens udmelding, det er flot at selv kunne se at tidligere udtalte ting ikke lige frem var det rigtige og at der hermed er ændret syn på fck away tiltaget, jeg ønsker inderligt at der kan komme noget ud af det her, noget vi alle kan bruge til noget, tænker først og fremmest os fans, Fckfc´ere samt os i den Uofficielle verden, men selvfølgelig noget som PS&E også finder acceptablet, idet som en anden bruger allerede har skrevet at de (ledelsen) meget svært ved "nederlag" eller som der belvet skrevet problemet ved at være for stolt til at" tabe" en sag!

    Men jeg kunne også godt tænke mig at hører fra fanclubbens side, og målet er at få fjernet fck away, eller hvad der er formålet?

    Der er ihvertfald opbarkning fra stemningsgrupperne kunne jeg tænke mig ihvert fald UC og UB, og vi er bestemt klar på at sætte os sammen og evaluere forslag samt muligheder for ændring af tiltaget!


    Daniello UC
    tak fckfc
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Far er ikke vred - far er skuffet.

    Jeg kan ikke udtrykke det på anden måde. Det er fair nok at fanklubben tager stilling, men det har jeg jo også - og de harmonerer ikke med hinanden, desværre.
    Om det skal tages som et skridt mod en egentlig udmeldelse af FCKFC - tja, det trækker i hvert fald derhen ad.
    Jeg kan jo ikke tvinge FCKFC til at have samme mening som jeg, men jeg kan i høj grad tage en beslutning om, hvorvidt jeg vil betale til en klub der ikke deler min mening.
    Jeg mener at FCK-away var den eneste øjeblikkelige løsning mod sinkeriet - måske ikke den bedste, men jo - der skulle gøres noget. Men nok om det - den diskussion har jo sin egen milelange tråd.

    Kære FCKFC - I har, efter min mening, truffet en helt og aldeles forkert beslutning.
    Far er ikke vred - far er skuffet.

    /Philip


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    ›Far er ikke vred - far er skuffet.

    ›Jeg kan ikke udtrykke det på anden måde. Det er fair nok at
    ›fanklubben tager stilling, men det har jeg jo også - og de
    ›harmonerer ikke med hinanden, desværre.
    ›Om det skal tages som et skridt mod en egentlig udmeldelse af
    ›FCKFC - tja, det trækker i hvert fald derhen ad.
    ›Jeg kan jo ikke tvinge FCKFC til at have samme mening som jeg,
    ›men jeg kan i høj grad tage en beslutning om, hvorvidt jeg vil
    ›betale til en klub der ikke deler min mening.
    ›Jeg mener at FCK-away var den eneste øjeblikkelige løsning mod
    ›sinkeriet - måske ikke den bedste, men jo - der skulle gøres
    ›noget. Men nok om det - den diskussion har jo sin egen milelange
    ›tråd.

    ›Kære FCKFC - I har, efter min mening, truffet en helt og aldeles
    ›forkert beslutning.
    ›Far er ikke vred - far er skuffet.

    ›/Philip


    Hemme er hverken vred eller skuffet - han er glad.

    Glimrende initiativ fra FCKFC, som endeligt viser lidt handling bag den store utilfredshed, der har været fra tilhængernes side med AWAY tiltaget. Dog kunne der, som det nævnes tidligere, godt være lidt flere konkrete ideer i forslaget.

    Mvh Hemme, som nu overvejer at genindmelde sig i FCKFC

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    ›Far er ikke vred - far er skuffet.

    ›Jeg kan ikke udtrykke det på anden måde. Det er fair nok at
    ›fanklubben tager stilling, men det har jeg jo også - og de
    ›harmonerer ikke med hinanden, desværre.
    ›Om det skal tages som et skridt mod en egentlig udmeldelse af
    ›FCKFC - tja, det trækker i hvert fald derhen ad.
    ›Jeg kan jo ikke tvinge FCKFC til at have samme mening som jeg,
    ›men jeg kan i høj grad tage en beslutning om, hvorvidt jeg vil
    ›betale til en klub der ikke deler min mening.
    ›Jeg mener at FCK-away var den eneste øjeblikkelige løsning mod
    ›sinkeriet - måske ikke den bedste, men jo - der skulle gøres
    ›noget. Men nok om det - den diskussion har jo sin egen milelange
    ›tråd.

    ›Kære FCKFC - I har, efter min mening, truffet en helt og aldeles
    ›forkert beslutning.
    ›Far er ikke vred - far er skuffet.

    ›/Philip

    Er den forkerte beslutning, at der ikke bakkes op om forskelsbehandling af tilskuere i PARKEN, eller at man gerne vil se effekterne af hooliganregistret, inden der tages drastiske tilskuerbegrænsende tiltag?

    Jeg forstår, at du er skuffet, men ikke over hvad. Forstår du det selv?

    /Jacob (Som er helt enig med FCKFCs bestyrelse, og stolt af sit medlemskort)

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    ATT Philp

    Uden at blive personlig (forstå venligst dette tak) såå kan du jo spørge dig selv om fan clubben helst ønsker en mave sur ældre fan (går ud fra det med ældre :-) ) som nu brokker sig over at alle medlemmer af fckfc skal behandles korrekt og derved ens,

    Eller en ung frisk knægt som gerne vil være fckfc´er inde for de regler der nu engang tæller, men som gerne vil give den gas og altid gerne vil med på busture med fckfc, og som samtidigt så ikke finder hooligan/eller den hårde del af Uoff miljø spændene og mere end gerne ønsker at alle medlemmer skal behandles ens... tjaaaa så tror jeg godt jeg ved hvem de ville vælge!
    hva tror du?

    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    16

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Jeg er delvis enig, for jeg mener helt klart at FCK Away skal fortsætte på udebane, det ligger jo også lidt i navnet.....dette skal fortsætte indtil der er kommet mere styr på hooligan registret.

    Men på hjemmebane, der skal det droppes, der har aldrig været ballade på stemningstribunen, så hvorfor sjofle dem på den måde.

    Lad os få stemningstribunen tilbage, ja, jeg ved godt at I 30 der står der nu prøver, men det virker altså ikke helt uden resten.

    Så hvis FCKFC tager kampen for at fjerne FCK Away på hjemmebanen i første omgang, og så efterfølgende tage dialogen, eller overtage ansvaret for FCK away, så medlemmerne ikke bare bliver udleveret uden der er grund til at kende deres identitet, så tror jeg de fleste bliver tilfredsstillet.
    Alt er ikke sort og hvidt
    Donpappa's Avatar


  18. #12
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    ATT Philp

    Uden at blive personlig (forstå venligst dette tak)
    Er forstået - tak :o)

    såå kan du jo spørge dig selv om fan clubben helst ønsker en mave sur ældre fan (går ud fra det med ældre :-) ) som nu brokker sig over at alle medlemmer af fckfc skal behandles korrekt og derved ens,
    Jeg er af dén overbevisning, at der skal være plads til alle. Både de unge (fra 15 års alderen) over de "modne" (som mig på 30) og til de vir'klig gamle (over 31) :o)

    Det er ikke så meget det, det handler om. Men at vi skal opføre os ordentligt, efter de gældende regler der nu engang er. Men som sagt før, så er det en diskussion der hører en anden "snakken-i-ring" tråd til.

    Jeg skrev også, at jeg var uenig med FCKFC - ikke at de ikke måtte have den holdning. Men jeg forbeholder mig ret til at have min mening - og handle derefter.

    Eller en ung frisk knægt som gerne vil være fckfc´er inde for de regler der nu engang tæller, men som gerne vil give den gas og altid gerne vil med på busture med fckfc, og som samtidigt så ikke finder hooligan/eller den hårde del af Uoff miljø spændene, hvis fckfcs ture bliver sjovere som dengang i de første dage med busture... tjaaaa så tror jeg godt jeg ved hvem de ville vælge!
    hva tror du?
    Jeg forstår udemærket godt dine syspunkter - og fanklubbens. Men er ikke enig i dem. Sådan vil det altid være, at der er nogen der ikke er enige, that's life.
    Vi er jo desuden enige om én ting - at vi støtter FCK - bare på hver vores måde.

    ›Daniello

    Philip

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    318

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    ›Jeg er delvis enig, for jeg mener helt klart at FCK Away skal
    ›fortsætte på udebane, det ligger jo også lidt i navnet.....dette
    ›skal fortsætte indtil der er kommet mere styr på hooligan
    ›registret.

    ›Men på hjemmebane, der skal det droppes, der har aldrig været
    ›ballade på stemningstribunen, så hvorfor sjofle dem på den måde.


    Fuldstændig enig og er egentlig glad for at FCKFC også kan se den er gal mht forskelsbehandlingen i Parken. Hvis ovenstående kunne blive løsningen er jeg godt tilfreds.

    Thumps Up, FCKFC !!
    Fan af postmoderne fodbold...

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Fanklubben imod "FCK Away": åbent spørgsmål til FCKFC

    Jeg kan kun støtte at FCKFC for engang skyld gør oprør, det er vel hele ideen med at FCKFC have noget som ikke bare er underlagt PS&E, at de ikke bare retter ind som PS&E siger de skal.

    Jeg synes det er flot at de går imod, om man så er enig eller ej, så er det flot at de har en mening. Hatten af for det.

    Jeg synes også deres argumenter holder mht. frivillige og stemning, hvervning osv.

    FCK vil aldrig kunne overtage FCKFC arbejde, det er der simpelthen ikke nok guld i, det vil ikke kunne tjene pengene hjem igen, specielt fordi al det frivillige vil ryge fløjten,der er jo ingen der gider udføre noget gratis arbejde, som er dikteret af andre, så må dem der dikterer op med noget mønt.

    Hvis FCKFC røg ind under PS&E, så går der ikke lang tid før vi bliver udstyret klappølser, klaphatte og årskort til Lalandia, det vil blive minus impulsivt.
    Forza FCK
    Bazooka

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. AGF-FCK med FCKFC Amager "udsolgt"
    By Henrik T in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.04.04, 14:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •