Viser resultater 1 til 15 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Verdens Flinkeste Mand har sin egen tråd, Linderoth og Mackan også. Men der er en del andre spillere rundt omkring, som har en fortid i København og som vi er nogle der stadig holder en smule øje med. Denne tråd kan så bruges til at samle op på hvordan de har de, hvorledes deres klubbers spiller og så fremdeles.

    Jeg lægger ud med et halvgammelt interview med Michael Gravgaard, hvor han udtaler sig ganske pænt om sin tid i København og mumler lidt om forskellene på spillet i FCK og Nantes.

    »Så alle parter var tilfredse, og vi kunne sige pænt farvel med et håndtryk og ønsket om god vind til begge parter, og det var jeg selvfølgelig glad for. Man involverer sig jo. Det var ikke let at sige farvel, at give vaskedamen et knus og siger farvel til Preben (materialemanden, red.), for jeg havde tre rigtig gode år, hvor jeg også håber, at jeg har sat et aftryk i FCK. Klubben har i hvert fald sat et dybt aftryk i mig. Men tiden var den rigtige for mig af både private og sportslige årsager.«
    »Det er en udfordring, for spilopfattelsen er meget anderledes. Generelt spiller de meget mere individuelt fremfor at fokusere på den holdpraktiske klogskab. Det er sindsygt dygtige, individuelle spillere, der er teknisk gode, og de er ikke bange for en-mod-en situationer i forsvaret, hvor vi i Skandinavien bakker op og stiller os taktisk i forhold til hinanden. Vi vil kontrollere området, mens de vil vinde bolden, og Ståle ville gå amok hvert andet minut, hvis han så de rum, der bliver åbnet i forsvaret for modstanderen.«
    Gravgaard skal iøvrigt have ny træner, efter at oprykkerne ikke har fået den bedste start på sæsonen. Rygterne vil vide at Elie Baup får tjansen, efter at VFMs gamle træner, Perrin, har sagt nej.
    Sidst redigeret af Mads740 : 28.08.08 kl. 15:08
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •