Viser resultater 1 til 15 af 1232

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Jeg snakker ikke om at Erdogan vil spænde Zanka foran den vogn, men der findes altså en hær af villige Erdogan hools, der tæsker før de tænker.

    Jeg synes at du er naiv, hvis du tror, at det ikke vil have konsekvenser for Zanka at protestere, og du tror ikke, at der vil ske noget med ham jvnf. ovenstående.

    Vi kommer ikke videre, så jeg lukker den bare her :)
    Du skrev konkret om risikoen for at blive smidt i fængsel, og jeg vil påstå, at det er lige så naivt at tro, at Zanka ville risikere at ryge i fængsel. Og selv om Erdogan både direkte og indirekte beordrer vold mod sine modstandere, er jeg også temmelig sikker på, at Erdogan ikke er så dum at risikere en diplomatisk krise ved fysisk at afstraffe en fodboldstjerne fra et EU-land for en trods alt meget lille forseelse.

    Ja, jeg kan da ikke garantere, at en eller anden Erdogan-elskende hooligan-type ikke kunne finde på at overfalde Zanka, men man skal også bare huske, at en spiller som Zanka lever et meget beskyttet liv. Desuden er der jo ingen, der siger, at han nødvendigvis skulle stille sig op og holde en brandtale om Erdogans forbrydelser. Han kunne jo på meget diplomatisk facon gøre opmærksom på, at han helst ikke vil blandes ind i Tyrkiets anliggender. Ville det gøre nogle mennesker sure? Givetvis, men det ville formentlig ikke optænde et glødende aggressivt had i tusindvis af blodtørstige tyrkere i Istanbul - stærkt nok til at få dem til at overfalde Zanka. De fleste tyrkere i Istanbul er jo temmelig moderate mennesker, der ikke nødvendigvis knuselsker Erdogan, men som bare stille går og venter på, at han en dag er væk.

    Uanset hvad står der nu bare et billede tilbage af Zanka, hvor han hylder Erdogans slagteri på kurderne. Det samme billede, som hele fodbold-verden for få uger siden var enige om var virkeligt usmageligt, da det tyrkiske landshold var motivet. Kønt er det sgu ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •