Side 65 af 83 FørsteFørste ... 15556263646566676875 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    OB henter Bashkim Kadrii hjem for tredje gang, og her tænker jeg bare, at de må gå ud fra at tredje gang er virkerlig lykkens gang ;)
    Selvom han har gjort det godt i hans unge dage i klubben, ja så godt at han jo blev solgt til os.

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-02...or-tredje-gang
    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 10.02.21 kl. 14:45
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. #962
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    https://www.expressen.se/sport/kroni...r-allsvenskan/

    Det ligner, at Erik Berg (tidligere Johansson) lægger støvlerne på hylderne i en alder af kun 32. Måske ikke så overraskende, når man ser på, hvordan han generelt har taget nogle ret opsigtsvækkende beslutninger gennem resten af sin karriere. Men alligevel en smule vemodigt. Der er stadig noget i mig, der ærgrer sig over den måde han tog af sted på. Han står for mig som en af de bedste forsvarsspillere, vi har haft.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #963
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    https://www.expressen.se/sport/kroni...r-allsvenskan/

    Det ligner, at Erik Berg (tidligere Johansson) lægger støvlerne på hylderne i en alder af kun 32. Måske ikke så overraskende, når man ser på, hvordan han generelt har taget nogle ret opsigtsvækkende beslutninger gennem resten af sin karriere. Men alligevel en smule vemodigt. Der er stadig noget i mig, der ærgrer sig over den måde han tog af sted på. Han står for mig som en af de bedste forsvarsspillere, vi har haft.
    Han var en virkelig dygtig forsvarsspiller, men jeg bryder mig ikke om den måde han skiftede væk fra os. En lang skadesperiode hvorefter han skifter så snart han er fit for fight igen fordi han vil tættere på sin nye kæreste. Fair nok hvis hun boede i Ungarn, men hun boede lige ovre på den anden side af broen! Der var for meget dårlig stil til, at jeg husker ham for noget godt, desværre.


  5. #964
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Hun boede i Stockholm. Det er trods alt lidt længere, end lige over broen.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #965
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser
    Hun boede i Stockholm. Det er trods alt lidt længere, end lige over broen.
    Han tjente 300.000 / måneden og der går et fly mellem kbh og stockholm hvert kvarter. Han kunne sikkert have fået fck til at betale månedskortet til SAS. Hvor der er (bare lidt) vilje er der vej.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #966
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Han var en virkelig dygtig forsvarsspiller, men jeg bryder mig ikke om den måde han skiftede væk fra os. En lang skadesperiode hvorefter han skifter så snart han er fit for fight igen fordi han vil tættere på sin nye kæreste. Fair nok hvis hun boede i Ungarn, men hun boede lige ovre på den anden side af broen! Der var for meget dårlig stil til, at jeg husker ham for noget godt, desværre.
    Jeg husker ham ikke som den virkeligt dygtige forsvarsspiller. Indrømmet - han spillede godt i (15)/16 og 16/17 hvor Zanka styrede forsvaret. Men som jeg husker det som han sejlede rundt efterfølgende i de (få) kampe hvor han skulle være styrmanden.
    Sidst redigeret af tor340 : 12.02.21 kl. 11:38 Årsag: forkert formulering
    Øvre C'er

  10. #967
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...misse-fck-kamp

    Ikke som sådan en tidligere spiller - men stadig en fin artikel om Pierre og hans tanker inden Vejle snart skal til Parken.

    Meget er sagt om Pierre på godt og ondt. Men man må sku alligevel respektere hans kærlighed til Fck. Han har (mig bekendt) aldrig brokket sig og har givet hvad han har....


  11. #968
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Lars Jacobsen skal skrives af julekortlisten.

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...pVeCcKWTPBNSxk

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #969
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Kris Stadsgaards optræden i dagens Fodbold FM, viste mig på alle måder, hvorfor han er den person FCK har haft i truppen, som jeg aldrig har fået sympati for. Han fremstod usympatisk før vi købte ham, imens han var i klubben og efterfølgende har han også bare fremstået klynkende og afstumpet. Dagens svada for The Super League krydret med en række neoliberale tåbeligheder og en tro på trickel-down-effects understøttede mig bare i, at jeg havde ret i mine oprindelige tanker om manden og hans værdier.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #970
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kris Stadsgaards optræden i dagens Fodbold FM, viste mig på alle måder, hvorfor han er den person FCK har haft i truppen, som jeg aldrig har fået sympati for. Han fremstod usympatisk før vi købte ham, imens han var i klubben og efterfølgende har han også bare fremstået klynkende og afstumpet. Dagens svada for The Super League krydret med en række neoliberale tåbeligheder og en tro på trickel-down-effects understøttede mig bare i, at jeg havde ret i mine oprindelige tanker om manden og hans værdier.
    Manden er super bitter over, at Ståle kasserede ham for en 93-årig Olof Mellberg i din tid.
    Han havde slet ikke klassen til Kbh.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #971
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Rurik gislanson har vundet den tyske version af Vild med Dans https://www.bt.dk/fodbold/rurik-gisl...-vild-med-dans

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #972
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Bendtner har nu erkendt det, resten af verden har vidst i halvandet år: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...r-slut/8608219
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #973
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    *løber fluks ned og bestiller en "Jeg var der, da Lord Bendtner scorede sit sidste mål i karrieren" t-shirt*
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #974
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lars Jacobsen skal skrives af julekortlisten.

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...pVeCcKWTPBNSxk
    Jeg har ikke noget (eller ikke særligt meget) i mod HB-Køge. Herfølge vil altid have en (lille) stjerne, fordi de fik et par point mere end B-ØF i år 2000 :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. #975
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg har ikke noget (eller ikke særligt meget) i mod HB-Køge. Herfølge vil altid have en (lille) stjerne, fordi de fik et par point mere end B-ØF i år 2000 :-)
    Jeg tror det har mindre med klubben og mere med valget af trænerkollega at gøre.
    ...

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •