Side 11 af 83 FørsteFørste ... 8910111213142161 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Dan Thomassen vender tilbage til Italien, nærmere betegnet Serie C1-klubben Ravenna.

    Ravenna er en idyllisk beliggende by på den italienske østkyst i nærheden af Bologna, og klubben har aldrig spillet hørere end i landets næstbedste række Serie B.
    Det lyder som en fin retrætepost med masser af god, italiensk mad i skønne omgivelser.

    Sidst redigeret af Don J. : 13.07.11 kl. 21:42

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    En lille opsamlende mid-silly season opdatering for tidligere spilleres aktiviteter, hvor der er noget spændende at fortælle.

    Ailton Almeida: Var med sin scoring til 1-0 stærkt medvirkende til at sende APOEL videre til CL-kvalens playoffrunde (hvor de tilmed er seedede) på bekostning af Slovan Bratislava.

    Morten Thomsen, Jamil Fearrington og Nicklas Svendsen: Er alle skiftet til nyligt oprykkede Fremad Amager, der til gengæld har måttet se langtidsskadede Jacob Neestrup forlade klubben for at blive assistenttræner for FCK's U19-hold.

    Carsten Fredgaard: Er gået en række ned og skal nu repræsentere HIK i 2DØ.

    Elrio van Heerden: Har forladt belgiske Westerlo og står uden kontrakt.

    Lars Jacobsen: Har forladt nedrykkede West Ham og står uden kontrakt.

    Jose Junior: Nåede kun at være få måneder i Ceara, før turen gik til Bahia, der også spiller i Serie A. I denne hans femte klub på de cirka 30 måneder siden, han spillede sin sidste kamp for FCK, er det indtil videre blevet til 7 kampe/1 mål.

    Andreas Mortensen: Har valgt at stoppe karrieren.

    Lasse Qvist: Er gået en række op og prøver talentet af for Næstveds nedrykningskandidater i 1. division.

    Dan Thomassen: Har for anden gang i karrieren forladt AGF til fordel for de lavere rækker i Italien, da han er skiftet til Ravenna i den kaotiske Lega Pro 1a (tidligere Serie C1), hvor halvdelen af holdene i sidste sæson fik pointstraf.

    Christian Traore: Tabte tilsyneladende kampen om en ny kontrakt i nedrykkede Randers til BIF-reject Cremo van der Sarfi og må nu igen på klubjagt.

    Thomas Villadsen: Er blevet anfører for sin rumænske klub Ceahlaul og går forrest i kampen for udbredelsen af selvbruner på holdet.

    Karim Zaza: Blev listet ud af bagdøren efter fire år i økonomisk pressede AaB, men bliver i det nordjyske, da han har fået kontrakt i Hjørring i 1. division, der til gengæld mister Bora Zivkovic fra defensiven, da han fremover skal være assistenttræner i klubben.

    Sibusiso Zuma: Er skiftet til Supersport United, men må sidde ud med en beskadiget akillessene i et halvt års tid.
    Sidst redigeret af Ace : 05.08.11 kl. 08:40
    HIC SUNT LEONES


  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Carsten Fredgaard: Er gået en række ned og skal nu repræsentere HIK i 2DØ.
    ...hvor han i en træningskamp mod BSV blev vist ud for brok, hvorefter træner Hasse Kuhn skabte sig tilstrækkeligt til at dommertrioen udvandrede. Kampen blev dog spillet til ende med en BSV-et-eller-andet som dommer.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Efter første spillerunde i Tyskland ser det ud til at vores allesammens William Kvist er kommet godt fra start med en 3-0 sejr over Schalke 04.
    Tilmed har fodboldmagasinet Kicker sat ham på rundens hold
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...old-i-tyskland

    Zdenek Pospech kom også godt fra start i det tyske.
    hvert fald så har Goal.com sat ham på deres team of the week med denne beskrivelse:
    Kept Andre Schurrle under wraps for long spells, forcing the winger to turn inside.
    The Czech defender won his challenges, and was a constant outlet in attack, surging up the right flank to support his team's counterattacks.

    http://www.goal.com/en/news/1718/tea...tshines-neuer-

    Holdkammeraten til den tjekkiske mand og vores gamle anfører Bo Svensson var ligeledes med i sejren på 2-0 over Leverkusen..
    Men gjorde sig anderledes bemærket med et gult kort og en skade..
    http://www.bold.dk/nyt/Bo-Svensson-med-i-Mainz-sejr

    Anderledes fra start kom Oscar Wendt, da han varmede bænken i Gladbachs overrasskende 0-1 sejr over Bayern München..
    http://www.bold.dk/nyt/Heynckes-flop...ayern-comeback
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    490

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Ailton sparker Apoel i CL med et mål 3. min før tid, lavede desuden et mål tidligere i 3-1 sejren over Wisla Krakow


  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    ›Ailton sparker Apoel i CL med et mål 3. min før tid, lavede
    ›desuden et mål tidligere i 3-1 sejren over Wisla Krakow

    Og her er målene: http://www.tvgolo.com/football.php?s...from=&ucat=50&
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    ›Efter første spillerunde i Tyskland ser det ud til at vores
    ›allesammens William Kvist er kommet godt fra start med en
    ›3-0 sejr over Schalke 04.
    Og vi kan fortsætte historierne om vores allesammens William. Han har i skrivende stund opnået en meget flot delt sjette plads på 1. Bundesliga Topspieler 2011/12 hos Kicker.de - Derudover virker de meget glad for ham på Stuttgarts officielle forum. Hvad kan man sige:
    Kvist - 1 -- superstarker Mann, der leider nur 1 Jahr bei uns spielen wird
    Stærkt William!

    Edit: Og jeg kan se, at han endda ikke har fået sin karakter for gårsdagens kamp, hvor han var bedste mand ifølge de fleste på Stuttgarts forum.
    Sidst redigeret af Frede : 27.08.11 kl. 18:40
    Kvist!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Dan Thomassen: Har for anden gang i karrieren forladt AGF
    ›til fordel for de lavere rækker i Italien, da han er skiftet til
    ›Ravenna i den kaotiske Lega Pro 1a (tidligere Serie C1), hvor
    ›halvdelen af holdene i sidste sæson fik pointstraf.

    Sjovt du skriver kaotiske,

    Dan Tomats klub er blevet tvangsnedrykket og Dan er skiftet videre til Triestina som har fået lov til at blive i liga systemet.

    http://www.bold.dk/nyt/Dan-Thomassen-skifter-igen-klub
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Interview med Ailton:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champ...-holde-med-fck

    - Jeg så deres kampe mod det tjekkiske hold, og det var meget uheldigt, at de scorede så mange mål i Parken. Hvis de kun havde scoret et enkelt, så tror jeg, at FCK var gået videre.

    - Men FCK er en fantastisk klub, og det er fuldt fortjent, at de har fået det navn, de har i Europa, og præsteret det de har. Det er klubbens egen fortjeneste, og jeg vil altid følge dem, og jeg vil altid holde med FCK, siger angriberen, der ellers selv havde tre frustrerende år i klubben og så et fantastisk forår i 2009.

    - Det var en svær tid for mig i Danmark. Der var negative ting, og der var positive ting, men jeg har ikke noget dårligt at sige om FCK. Det var mig selv. Jeg kunne bare ikke finde topformen. Det var selvfølgelig dejligt at vinde titler, men det var meget ærgerligt, at jeg kun havde en halv sæson, hvor jeg virkelig ramte mit bedste.
    Aaaaarmen altså <3


  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Og så blev Ailton lige matchvinder i CL mod Zenith, som jeg hele tiden har hævdet, solgte vi den forkerte brasilianer...

    http://www.bold.dk/nyt/Ailton-En-dejlig-foelelse
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    458

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    ›Og så blev Ailton lige matchvinder i CL mod Zenith, som jeg hele
    ›tiden har hævdet, solgte vi den forkerte brasilianer...

    http://www.bold.dk/nyt/Ailton-En-dejlig-foelelse

    eller måske passer han bare bedre ind i den spillestil APOEL har. han brillierede jo ikke ligefrem med mål åå samlebånd for FCK

  16. #162
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Mere Ailton:

    ovenpå hans afgørende mål mod Zenit har goal valgt ham som den ene ud af 2 angribere på rundens CHL hold..

    med denne beskrivelse:
    Ailton, meanwhile, gave Cypriot representatives APOEL their first-ever Champions League group stage victory with a well-taken finish in the 75th minute against Zenit St Peterburg.


    tillykke til Ailton.


    og forresten (rimelig forsinket) så Mikael Antonsson hele kampen fra bænken da hans hold tabte 2-0 til Fiorentina da Serie A i sidste weekend blev sparket igang...
    Startopstillinger fra begge hold
    Referat af kampen fra Bold.dk.. hvis det skulle have en interesse..
    Sidst redigeret af FGreve : 15.09.11 kl. 11:44
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Ailtons klub fører stadig sin CL pulje efter uafgjort på udebane mod Shakhtar Donetsk.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Junior, der nu gaar under navnet Junior Pipoca (som sjovt nok betyder popcorn) i Brasilien, er fast mand paa Bahias hold, der ligger lige under midten af tabellen i den bedste raekke.

    Der er dog ikke saa langt, pointmaessigt set, ned til de fire nedrykningspladser, og derfor var Juniors sejsmaal i Bahias 1-0 sejr over Atletico Paranaense (en anden af nedrykningskandidaterne) for to uger siden saerdeles vigtigt.

    De nysgerrige kan se maalet her:

    http://latinfootball2000.wordpress.c...-2011-week-25/

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Og minsandten om ikke vores ven, Popcorn-manden, gjorde det igen i den bedste brasilianske raekke.

    I sidste uge formaaede Junior at score ikke een, men hele to gange, i endnu et vigtigt nedrykningsopgor for Bahia - denne gang mod Avai fra Florianopolis i det sydlige Brasilien, som ligger slemt til efter dette nederlag.

    De, der gerne vil se maalene, kan trykke her: http://latinfootball2000.wordpress.c...-2011-week-27/

    og saa efterfolgende scrolle ned til kampen: Bahia - Avai 3-2.

    Ret imponerende at blive en angrebsprofil paa hojeste niveau i Brasilien efter at vaere blevet afskrevet af baade OB, Malmo og FCK.

    Man kunnne fristes til at sporge, om det var vores syn paa fodbolden og mandskabsplejen, og ikke Junior, der var noget galt med.....

    Mvh
    Hemme

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •