Side 20 af 83 FørsteFørste ... 10171819202122233070 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 1232

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    William Kvist officielt lejet til Fulham, købsoption på 15 mio. til sommer. Kan godt blive et kort ophold, de ligner en kraftig nedrykningskandidat - måske bliver han aktuel for os til sommer?
    Hvis han gør en god figur i Fulham i sidste halvdel af sæsonen, og de alligevel skulle rykke ned, så kunne man godt forestille sig at andre bundklubber i England kunne være interesseret. Tror ikke han vender hjem lige foreløbigt.

    Men jeg glæder mig til at se ham i PRL og tror sagtens han kan begå sig.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Dunsedrengen Se meddelelser
    Hvis han gør en god figur i Fulham i sidste halvdel af sæsonen, og de alligevel skulle rykke ned, så kunne man godt forestille sig at andre bundklubber i England kunne være interesseret. Tror ikke han vender hjem lige foreløbigt.

    Men jeg glæder mig til at se ham i PRL og tror sagtens han kan begå sig.
    Men HVIS han var interesseret, og hvis prisen ligger deromkring kunne han en perfekt erstatning for Delaney. -som allerede har været eftertragtet i dette vindue.

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Kvist får i eftermiddag debut for Fulham inden på den central midtbane mod Fulham. I øvrigt sammen med Hangeland i forsvaret.

    Edit: Mod Southampton, selvfølgelig.
    Sidst redigeret af Bastiano : 01.02.14 kl. 16:44
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nej, det gør han ikke. I øvrigt spiller Fulham mod Southampton. Ikke mod Fulham ;-)

    EDIT> Jo, det gjorde han så måske alligevel. Der er lidt uenighed om opstillingen på forskellige sites, kan jeg se. Men enighed om, hvem der er modstanderen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Andreas Cornelius der blev solgt for et rekordstort beløb for kun 6 måneder siden, har taget endnu et trin op af karriere stigen og er blevet købt af Skandinaviens største klub, der har betalt 27 millioner hvilket gør ham til den dyreste spiller indkøbt i Skandinavien.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  8. #291
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    To tidligere spillere var i dag i kamp i en træningskamp i Spanien.

    For Lokomotiv Moskva stillede N'doye op og kvitterede med 5 scoringer. Modstanderen var ingen ringer end Strømgodset med assistenttræner David Nielsen på banen. Kampen endte 15-0 til Moskva og Strømgodset skulle være ramt af massiv sygdom.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #292
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Heine har fået en - umiddelbart betragtet - meget mild dom for at køre galt med en promille på 2,57 og efterfølgende flygte fra åstedet. Sgu temmelig skuffet over den gamle gubbe, må jeg indrømme...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2231441.ece
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #293
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Heine har fået en - umiddelbart betragtet - meget mild dom for at køre galt med en promille på 2,57 og efterfølgende flygte fra åstedet. Sgu temmelig skuffet over den gamle gubbe, må jeg indrømme...
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2231441.ece
    Du kom mig i forkøbet, men uagtet hvor stor en fighter han var på banen, og uanset hvad han har at fighte imod uden for banen, så er det så prollet & lavt at køre afsted i en mega brandert.. og så med sin søn, som jeg antager er tæt på voksen. Super forbillede Heine!!!
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2231778.ece


  13. #294
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Du kom mig i forkøbet, men uagtet hvor stor en fighter han var på banen, og uanset hvad han har at fighte imod uden for banen, så er det så prollet & lavt at køre afsted i en mega brandert.. og så med sin søn, som jeg antager er tæt på voksen. Super forbillede Heine!!!
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2231778.ece
    Så vidt jeg husker er det (mindst) anden gang, at han får en dom for spritkørsel (der var også ballade i Silkeborg eller Viborgtiden), så han bliver åbenbart ikke klogere.

  14. #295
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ramt-af-raket/

    Cesar kommer ud for lidt af hvert i sin nye tilværelse på Cypern.

  15. #296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Forhåbentlig kan den gode Fanendo Adi fortsætte den øjeblikkelige succes hos mægtige Portland Timbers, så han snart sådan på helt reel vis kan anses som en tidligere København-spiller. Her kan du se Adis to mål mod the Goats.
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #297
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Forhåbentlig kan den gode Fanendo Adi fortsætte den øjeblikkelige succes hos mægtige Portland Timbers, så han snart sådan på helt reel vis kan anses som en tidligere København-spiller. Her kan du se Adis to mål mod the Goats.
    Hold nu op hvor spilles der langsomt og dækkes der dårligt op.. det er lige før at reserveholdsligaen byder på bedre fodbold end hvad Adi udsættes for i MLS.. kan ikke rigtig se at han bliver et emne for os for alvor. Han mangler da i den grad speed - ikke fordi han behøver at være rigtig hurtig, men han må godt blive lidt hurtigere. Måske at han kan blive solgt til MLS - det ville da være en lykkelig slutning for både ham og os...

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #298
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Nu har Adi gjort det igen. Han spillede 30 min i går og lavede en flot assist youtu.be/GVmay4iDUsw

    En hurtig twitter søgning på 'Adi assist' viser at de går helt amok over ham derovre og snakker om årets assist og generelt er de meget begejstrede over ham. Det er selvfølgelig også guds eget land, så det er ikke så overraskende at han passer godt ind derovre.

  20. #299
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Ret skal også være ret, så var det også en god assist. Om det er årets assist skal jeg ikke kunne sige, men god var den, synes jeg.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Nu har Adi gjort det igen. Han spillede 30 min i går og lavede en flot assist youtu.be/GVmay4iDUsw

    En hurtig twitter søgning på 'Adi assist' viser at de går helt amok over ham derovre og snakker om årets assist og generelt er de meget begejstrede over ham. Det er selvfølgelig også guds eget land, så det er ikke så overraskende at han passer godt ind derovre.
    Okay, jeg har sgu givet Adi en del røg - og synes heller ikke at hans mål og assist i de to foregående kampe for Portland har været imponerende - men det der er sgu høj klasse. Godt gået Adi.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •