Side 22 af 83 FørsteFørste ... 12192021222324253272 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 1232

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er jo lidt svært at sige. Hvis situationen er, at han decideret vælger at være ungdomstræner på pestegnen frem for cheftræner i Køge, så er det lidt underligt. Men givet Køge vist allerede har hans afløser klar (eller er tæt på), så kunne situationen også være den, at Frandsen via Per Rud har fået et job, da hans udsigter måske ellers var at stå arbejdsløs. Og så har jeg sgu lidt svært ved at bebrejde manden. Han var vel Per Ruds opfindelse i Køge, og så er det vel ikke vildt underligt at der er en gensidig interesse i at genoptage det samarbejde trods forbindelser til FCK.

    Men skuffende er det da, da han er en rigtigt B1903/FCK-dreng.
    Mest interessant bliver det vel næsten at følge FCKs Legends Club, idet han vel var en åbenlys kandidat til en snarlig optagelse.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mest interessant bliver det vel næsten at følge FCKs Legends Club, idet han vel var en åbenlys kandidat til en snarlig optagelse.
    Off topic, men hvem er ikke kandidat til Legends Club efterhånden? Jeg synes det er gået alt for stærkt med at fylde på i den "eksklusive" klub.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Off topic, men hvem er ikke kandidat til Legends Club efterhånden? Jeg synes det er gået alt for stærkt med at fylde på i den "eksklusive" klub.
    Jeg synes, at det giver fin mening at der fra start af lægges en bund. Der er så vidt jeg husker ikke optaget nogle spillere, som ikke er berettiget. Ydermere går jeg ud fra, at tempoet i optagelserne snart sænkes og kommer til et niveau der hedder 2-3 stk pr. sæson.

    Generelt synes jeg, at ideen er ganske udmærket. Om ikke andet så er der da nogle unge fans, som lærer lidt om klubbens historie.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at det giver fin mening at der fra start af lægges en bund. Der er så vidt jeg husker ikke optaget nogle spillere, som ikke er berettiget. Ydermere går jeg ud fra, at tempoet i optagelserne snart sænkes og kommer til et niveau der hedder 2-3 stk pr. sæson.

    Generelt synes jeg, at ideen er ganske udmærket. Om ikke andet så er der da nogle unge fans, som lærer lidt om klubbens historie.
    Pierre Larsen forstår jeg for eksempel ikke. Som "gammel" 03'er gør det ondt at fremhæve netop ham, men som FCKer ser jeg ham ikke som den store legende. At han spillede i klubben i første sæson burde ikke være grund nok efter min mening.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #320
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Pierre Larsen forstår jeg for eksempel ikke. Som "gammel" 03'er gør det ondt at fremhæve netop ham, men som FCKer ser jeg ham ikke som den store legende. At han spillede i klubben i første sæson burde ikke være grund nok efter min mening.
    Du kan godt have ret i din pointe. Men jeg synes nu det er ok, at have folk med fra første mesterhold i klubben. Også selvom de kun spillede den ene sæson. Og Pierre Larsen var han trods alt anfører for det hold. Havde han ikke været det, så tror jeg ikke han var kommet ind, netop på baggrund af din betragtning. Jeg er også 03'er og for mig er Wegner, Kaus, Jørgen Juul, Ivan Nielsen osv også legender, men nok ikke set ud fra et rent FCK-perspektiv. Og disse personer kommer nok heller ikke ind.
    Sidst redigeret af k@sper : 13.06.14 kl. 19:51

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #321
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Bolanos spillede en fremragende kamp, da Costa Rica her til aften sensationelt slog Uruguay 3-1. Christian Gamboa var også med i kampen.

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #322
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Bolanos spillede en fremragende kamp, da Costa Rica her til aften sensationelt slog Uruguay 3-1. Christian Gamboa var også med i kampen.
    Og Bjarne Goldbæk pludrede i mikrofon til.

    Men det var næsten en provokerende stor mængde energi og indstilling, Bolanos lagde for dagen i forhold til, hvad han har lavet de sidste par år i København.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #323
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Bolanos spillede en fremragende kamp, da Costa Rica her til aften sensationelt slog Uruguay 3-1. Christian Gamboa var også med i kampen.
    Highlights her:
    http://www.tsmplug.com/football/high...014-world-cup/
    #1

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #324
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser

    SÅ kampen og ærgrede mig i løbet af kampen over at vi ikke forlængede... Men efter at have sovet på det tror jeg stadig at det er det bedste for både Bola og os at han kommer til en ny klub.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #325
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    tja, han spiller jo tilsyneladende for en ny kontrakt - eller har han fået det ? - det er i al fald længe siden han har vist den løbevillighed i København - eller ??

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #326
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere


  21. #327
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Jacob Svingdør er igen-igen blevet begæret konkurs. Han virker godt nok som en platugle af rang: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2313271.ece
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #328
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...istian-bolanos

    Bolanos er ombejlet. Nu mener man, at Porto og Sporting samt nogle italienske klubber er ude efter ham.

  23. #329
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Så er der ros til Gamboa. At El Mundo Deportivo synes at Barcelona skal tage et kig på ham, er måske LIGE at presse den. Synes selv at han var tæmmelig middelmådig i de sporadiske chancer han fik hos os, omvendt var Oviedo også en "late bloomer".

    http://tipsbladet.dk/nyhed/vm/tidlig...-naer-og-fjern

  24. #330
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Imo fik gamboa aldrig chancen, da man signede Lars og havde remmer på posten.
    I stedet solgte man til rbk hvilket var trist.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •