Side 26 af 83 FørsteFørste ... 16232425262728293676 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Pierre Bengtsson fik i dag debut for Mainz, hvor han blandt andet assisterede til et mål. Læs lidt mere her. Det her indlæg kunne også sagtens stå i 'det glæder mig'-tråden.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #377
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Så skete der lidt med 2 gamle kendinge.

    Damen kom endelig til PL: http://www.bold.dk/nyt/officielt-ndoye-skifter-til-hull

    Og så kom Bola videre ud igen: http://www.bold.dk/nyt/bolanos-rykker-til-qatar

    Held og lykke til begge.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #378
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Og så kom Bola videre ud igen: http://www.bold.dk/nyt/bolanos-rykker-til-qatar
    Og lad os lige få det billede frem, sikke en perle!



    Held og lykke (dine gode dage er savnede)!

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #379
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Det er nok ikke gået manges næse forbi, men den fortjener selvfølgelig stadig et indlæg.

    Dame N'doye har skrevet kontrakt med Hull, frem til sommeren 2017: http://www.hullcitytigers.com/news/a...e-2245008.aspx

    Hold nu kæft hvor er jeg glad på Damens vegne - han fortjener virkelig at spille i verdens bedste liga. Hull fik i hvert fald en seer mere i resten af sæsonen, og hvor jeg dog krydser fingrer for at N'doye gør en god figur.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  8. #380
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er nok ikke gået manges næse forbi, men den fortjener selvfølgelig stadig et indlæg.
    De, som har læst 2 indlæg højere oppe, de var i hvert fald klar over det ;-)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #381
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er nok ikke gået manges næse forbi, men den fortjener selvfølgelig stadig et indlæg.

    Dame N'doye har skrevet kontrakt med Hull, frem til sommeren 2017: http://www.hullcitytigers.com/news/a...e-2245008.aspx

    Hold nu kæft hvor er jeg glad på Damens vegne - han fortjener virkelig at spille i verdens bedste liga. Hull fik i hvert fald en seer mere i resten af sæsonen, og hvor jeg dog krydser fingrer for at N'doye gør en god figur.
    Og endvidere på en 2,5 år lang kontrakt med en rigtig pæn hyre. Ved kontraktudløb vil Damen være fyldt 31.

    Kan man håbe, at han til den tid vil runde af med 2-3 sæsoner i FCK? :-)

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #382
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    For nyligt blev Erik Mykland ny træner for det såkaldte Sørlandslaget, der er et sammensat hold af udvalgte spillere fra de lavere norske rækker. I går tabte han så sin første kamp, og efterfølgende gav han det her interview, som jeg vil kalde ganske klassisk for ham.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #383
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Daniel Braaten er tæt på en kontrakt hos Vålerenga. Her kan man endda læse en artikel, hvor deres træner Kjetil Rekdal måske indikerer, at han ser Braaten som en god erstatning for Vidar Ørn Kjartansson.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. #384
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Tror ikke at det er hver dag at vi ser 3 tidligere profiler for byens hold, spille samme dag i Premier League. Den ene fik officiel debut og fik et fantastisk resultat, den anden lavede en målgivende aflevering til kampens eneste mål og den tredje fik et godt resultat i et svært derby. Lad os lade billederne tale for sig selv:






    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #385
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Selvom det er en forfærdelig farve-kombi, Brede spiller i.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #386
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Det hjælper l i d t, at buksen er lyseblå ;-)

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  20. #387
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    N'doye stod for et oplæg og et mål i en vigtig 2-0 sejr over Aston Villa. Han er smuk.


  21. #388
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    75

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Hold kæft hvor er det smukt at se Damen brage kasser ind i Prl! Du er savnet i den smukke hvide trøje



  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Her kan man læse lidt om, at Falkenbergs fra den øverste svenske række gerne vil beholde Alexander Jakobsen. Han har på det seneste trænet med klubben.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. #390
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    http://www.bold.dk/nyt/carsten-v-i-spil-til-dbu-job

    Den kære CV bliver muligvis ansat som elitechef hos DBU.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •